Katsellut jo hyvän aikaa Suzukin SV 1000 -mallia. Nakumallit tuntuvat olevan harvassa sekä suht hintavia, niin mieleen tuli ajatus sporttiversion muuttaminen nakumalliksi.
Onkohan kyseisessä ajatuksessa mitään järkeä, jos laskeskelee hieman osiin kuluvaa rahamäärää. Tokihan käytettyjä nakumallin osia saattaisi jostakin saada? Eikä muutoksessa olisi pakko käyttää alkuperäisiä osia.
Katetusta versiosta ylijääneet osat voisi toki sitten myydä eteenpäin.
Mitähän osia tuollaiseen muutokseen tarvitsisi? Ja ensinnäkin, onko tuossa mitään järkeä vai kannattaako homma unohtaa samantien.
Ducati Monster
Itellä vuosi sitten sama ongelma ja harkisin samaa muodonmuutos operaatiota.
Ei se mikään mahdoton ajatus ole muuttaa S --> N. Eihän noi pyöreät valot hirveitä maksa. Ainut ongelma tulee vaan jos haluaa clip-onit vaihtaa tankoon, niin joutuu vissiin vaihtaa yläkolmion. Tai porata reiät siihen S.n yläkolmioon?
No en joutunut kyseistä modausta tekemään, löysin N mallin.
Jos sulla hirvee hinku on ja hinnasta päästään sopuun voin myydä omani sulle, onhan sillä jo vuosi ajeltu, jos vaikka välillä jotain muuta kattelis...![]()
Tuskinpa voi olla rahallisesti kannattavaa, osat maksaa kuitenkin sen verran. Joten jos ei ole tarkoituksena muuten rakennella pyörästä jollain lailla vakio-nakusta poikkeavaa, en ryhtyisi.
- Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä