Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 37:sta
  1. #1
    Onko kokemusta tuosta kyseisestä pelistä? Minkälaiset on ajo-ominaisuudet kaupungissa, hiekkateillä? Pystyykö tuolla lähtemään ajamaan pidempäänkin matkaa eli onko ajoasento, penkki hyvä?

    Kiinnostaisi tietää kovasti! Tässä kun painiskelen KTM 690 smc ja duke 3:sen kanssa ja mietiskelen, kumpikohan olisi mukavempi pyörä ajoon/pienehköön kikkailuun...
  2. #2
    Ei ole kokemuksia koeajoa enempää, mutta kovasti houkuttelee silti. Ajoasento sen verran pysty ettei varmasti motarilla kovin pitkään jaksa ainakaa 100+ vauhtia ajella, mutta kivasti meni se pieni pätkä minkä ajelin länäriä 80 rajoituksella. Mitä olen foorumeita lueskellut niin kovaa penkkiä on haukuttu ja suositeltu enemmän pehmustettua mallia. Omalla lenkillä en ehtinyt paljon huomaamaan, mutta asentoa pystyi helposti vähän muuttamaan. Tuskin tuolla silti älyttömiä lenkkejä ajelee mielellään, enemmän kaupunkipyörimiseen ja mutkateille tehty.

    Älyttömän hauska ajaa kyllä ja jarrut ovat loistavat. Vähän sen tyyppinen pyörä että jos ei keulita niin sitten nousee takapyörä, räppäämiseen tehty. Moottoriahan tuo vakioputki rajoittaa jonkin verran ja välitykset ovat hieman pitkät, mutta ei mitään mistä ei rahalla selviäisi *
  3. #3
    Täältä löytyy lisää asiasta, mutta laitampa hieman omia kokemuksiakin peliin.

    Itsellä kuuden kesän kokemus -02 ja -05 vuosien LC4 supermotoista ja tuo Duke3:n moottori on ihan erilainen ainakin orkkis vaimentajalla. Pitää kierrättää melkein neljään tonniin ennen kuin mitään tapahtuu. Noilla mun vanhemmilla peleillä pystyi ottamaan melkein nolla vauhdista pelkällä kaasulla eturenkaan ylös (ja tämähän ei siis tarkoita, että minä olisin niillä keulinut). Ei ainakaan tuolla mun koe-ajamalla Duke3:sella voinut sellaista tehdä. Ketterältähän se tuntuu niin kuin supermotot konsanaan. *
    SMC:tä en ole kokeillut, mutta voisin veikata, että ei ruuti lopu kesken varsinkin, jos vaihtaa avaramman vaimentajan.
    Kannattaa käydä itse koe-ajamassa kummatkin mallit. Itse luultavasti kallistuisin SMC:n puoleen, koska ei tolla Duke3:sellakaan matkaa juuri sen mieluummin aja kuin tolla SMC:llä.
    Kyllä sitä itsekin vielä välillä haikailee supermoton perään. Ja innolla odotan, että pääsen kokeilemaan Duke3:sta, jossa avarampi vaimentaja ja ruiskukartan päivitys jolloin vasta tietää lopullisesti, että minkälainen epeli euro3 kuoren alta löytyy.
    Kummassakin omassa LC4:ssa tosiaan oli avarammat vaimentajat ja kaasarit säädetty paremmin niille sopivimmiksi, josta syystä tietty kaasuun vastaavuuskin oli hieman erilainen.
    "The Slow And Pathetic"
  4. #4
    Kyllä se DukeIII keulii ihan samallalailla kuin SMC:kin, jopa ihan kävelyvauhdista :P

    Nimim.: Useamman kilometrin ajellut molemmilla keula pystyssä
    Pain is just weakness leaving the body
  5. #5
    Lainaa (Duudsoni @ Huhti. 30 2009,23:44) kirjoitti
    Itse luultavasti kallistuisin SMC:n puoleen, koska ei tolla Duke3:sellakaan matkaa juuri sen mieluummin aja kuin tolla SMC:llä.
    Mutta taitaa tossa Duke3:sessa hieman leveämpi penkki kumminkin olla? Ainakin kuvien perusteella... Mitä itsellä nyt piikkinen supermoto niin ei sillä tosiaan mitään 100km matkoja mieluiten tee kun perse puutuu aivan älyttömästi. Tiedä sitten tosta duke 3:sta kestääkö siinä yhtään sen paremmin perse kuin muissa supermotoissa.




  6. #6
    Tuolla on mainio esimerkki, kuinka pyörien osia voi yhdistellä. Itse olen ajanut tuollaisilla putkilla ollutta dukea. On livenä melko huomiotaherättävän näköinen.
    R1250 GSA
    Hva Te300i
    748
    999

    Ex
    Aprillia:Rsv Mille, Bmw 1200 GSA, Ducati:Ss750ff, Monster S4r, 1098 sf Honda:F6B Husaberg:Fe450 Husqvarna:Te300 Kawasaki:Zx6r Ktm:Superduke r, Supermoto 950 Suzuki:Gsxr 750, Triumph:Rocket 3R, Yamaha:Fz1n, Yzf R1
  7. #7
    Lainaa (mekanik @ Touko. 01 2009,00:07) kirjoitti
    Kyllä se DukeIII keulii ihan samallalailla kuin SMC:kin, jopa ihan kävelyvauhdista :P

    Nimim.: Useamman kilometrin ajellut molemmilla keula pystyssä *
    Eli johtui siitä mistä epäilinkin.. Mä en vaan osaa.. *

    Lainaa (Kappsi @ Touko. 01 2009,13:30) kirjoitti
    Lainaa (Duudsoni @ Huhti. 30 2009,23:44) kirjoitti
    Itse luultavasti kallistuisin SMC:n puoleen, koska ei tolla Duke3:sellakaan matkaa juuri sen mieluummin aja kuin tolla SMC:llä.
    Mutta taitaa tossa Duke3:sessa hieman leveämpi penkki kumminkin olla? Ainakin kuvien perusteella... Mitä itsellä nyt piikkinen supermoto niin ei sillä tosiaan mitään 100km matkoja mieluiten tee kun perse puutuu aivan älyttömästi. Tiedä sitten tosta duke 3:sta kestääkö siinä yhtään sen paremmin perse kuin muissa supermotoissa.
    Penkki tosiaan on varmaan Duke3:ssa leveämpi ja myös pidemmän päälle mukavampi.. Kuten sanoin kannaattaa käydä koeajamassa niin sitten tietää miltä itsestä tuntuu ja kummasta itse pitää enemmän.
    "The Slow And Pathetic"
  8. #8
    Nyt iski motokuume, vastahan alle kuukausi sitten kyykyn myin pois intin takia. Kai sieltäkin pääsee viikonloppuisin kaduille pöristelee

    Elikkä tollasta Duke 3:sta olen ajatellut, näyttäisi BikeWorld:ssä olevan koeajopyörä myynnissä, millä ajettu 1500km ja motokeitaassa ylivuotinen ajamaton, joka ois 90€ vieläpä halvempi. Mites toimii takuu ylivuotisessa? Ainakin BikeWorld mainostaa 2-vuoden takuuta.

    Onko kyseisessä pyörässä ilmennyt kellään mitään vikoja ja onko tyyppivikoja vielä tiedossa?
    KTM Super Duke R -11
    KTM Duke III -08 Myyty
    Kawasaki ZX-6R -05 Myyty
    Honda CBR 125R -05 Myyty
  9. #9
    Takuuhan on ylivuotisessa on sama kuin ihan uudessakin, eli 2 vuotta. Dukeissa ei sen kummempia oo ollu ku muissakaan LC4ssa. Mittariston kanssa tuttuja pikkuongelmia mutta kaikkihan ne on takuuseen mennyt. Osta pois vaan!
    Pain is just weakness leaving the body
  10. #10
    varausmaksu maksettu
    KTM Super Duke R -11
    KTM Duke III -08 Myyty
    Kawasaki ZX-6R -05 Myyty
    Honda CBR 125R -05 Myyty
  11. #11
    Aijai. Kuumemittari heilahtelee niin paljon että mopokaupoille pitänee taas lähteä. 690 dukeen olen silmäni iskenyt ja taitaa olla seuraava hankinta. Tosiaan nuo sora/hiekkatien ominaisuudet kiinnostais. Entä kuinka hullua olis ajatella laittavansa talvella nastarengasta alle pitää ympärivuotisessa ajossa. Entäpä tuo istuinkorkeus, mitenhän mahtaa asettua tämmösen 172cm alle ilman madalluksia.
  12. #12
    Lainaa (kimalainen @ Huhti. 03 2011,13:54) kirjoitti
    Aijai. Kuumemittari heilahtelee niin paljon että mopokaupoille pitänee taas lähteä. 690 dukeen olen silmäni iskenyt ja taitaa olla seuraava hankinta. Tosiaan nuo sora/hiekkatien ominaisuudet kiinnostais. Entä kuinka hullua olis ajatella laittavansa talvella nastarengasta alle pitää ympärivuotisessa ajossa. Entäpä tuo istuinkorkeus, mitenhän mahtaa asettua tämmösen 172cm alle ilman madalluksia.
    Itsellä talvimopedina SMC eikä duke, mutta aika lähellä toisiaan joten...

    Jos haluat pitää todellakin hauskaa, niin ei kun välikelin nastaa talveksi alle. Pitoahan niillä ei ole oikein missään, joten luisussa saa mennä aina, niin lumella kun asfaltilla.
    Eli törkeän hauskaa ja joudut väkisellä aiheuttamaan pahennusta herkimpien kotipoliisien silmissä. Nastoilla todella härski laite kadulle... *

    Ps. Tuollainen 17" möhköetunen on aivan karsea ajettava alkuun, mutta kyllä sen kanssa pärjää kun oppii sen tavoille. Jos enskan etuvanteen saa nätisti jostain hommattua, kannattaa varmasti laittaa.



    Supermoto
  13. #13
    Mahtava homma että löyty ihan kokreettista todistetta tuosta talviajosta. Nyt ei muutakun ensvkl Jyväskylän mp-näyttelyyn mallaamaan miten tällanen persjalkanen asettuu satulaan. Vois kuvitella että Bike forum tuo ko. pyörän näytille tapahtumaan.
  14. #14
    Nancy f**king Drew Kriisi:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Dec 2003
    Espoo
    MotOrg ry jäsen
    Oma perse kestää Duke R:llä ajaa matkaa n. 200km yhdeltä istumalta, ja tuo miellyttävämpi penkki oli yksi syistä miksi päädyin Dukeen enkä SMC:hen.
    Itsellä mittaa 182 cm ja molemmista jaloista ei yletä kantapäät yhtäaikaa maahan, päkiät kyllä. Toki tähän vaikuttaa ruumiinrakenne paljon, itse olen tällaista perussuomalaista persjalkaista sorttia.
    -nomen est omen-
  15. #15
    Onks kellään tietoa jostain järkevistä ja järkevän hintaisista kilpitelineistä Duke 690:seen?

    Aiemmis keskusteluis joku oli niit väsänny ja kauppaski.

    Sit on myynnis tuol isommas maailmas sellanen LED takavalo + vilkku umpio. Kellään siit kokemuksia?

    Thäänks.



    <p>KTM Duke 2009 - Myyty</p>
  16. #16
    Kellää kokemusta leo vincen putkest duke 3:seen?
    <p>KTM Duke 2009 - Myyty</p>
  17. #17
    Huntter:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Mänttilä pieni kylä Hesan ja Lahden välissä.
    Onko -08 ja -10 *Duke III moottoreissa eroa?Onko sama motti kuin 2008 Endurossa?endossa nousi hytti pystyyn kaasulla, nouseeko Duke III:ssa ? tarjolla olisi Agranpöntöllö ja mapilla oleva -08
    KTM Duke 1290 GT-23 Triumph Rocket GT-20 Suzuki M1800R-10 Yamaha XV 1900 Midnight Star.Yamaha XV 1600.Intruder VS 1400 .KTM690SMR-09 .Yamaha FZ1-S-06 .Kawasaki Z1000-08 .KTM950Supermoto -07 .KTM690E-08 .YamahaFZS1000 -04 .Kawasaki Z1000-03

  18. #18
    Vakio välityksillä aika nihkeesti -1 +2 rupee keulimaan. Vakio välit on tolkuttoman pitkät 5 ajaa 170 niit 6 turha tarjota ei jaksa enää mennä.
    Btw mulla olisi oma myynnissä hyvillä varusteilla winkwink
    2013 KTM 690 SMC-R
    Vanhat:
    2007 KTM 990 Superduke "R"
    2003 KTM 640 SM
    2008 KTM 690 Duke III
  19. #19
    Huntter:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Mänttilä pieni kylä Hesan ja Lahden välissä.
    Lainaa (jonttox @ Heinä. 17 2011,19:39) kirjoitti
    Vakio välityksillä aika nihkeesti -1 +2 rupee keulimaan. Vakio välit on tolkuttoman pitkät 5 ajaa 170 niit 6 turha tarjota ei jaksa enää mennä.
    Btw mulla olisi oma myynnissä hyvillä varusteilla winkwink
    Niin sulla on mutta et ottanut mun Yamahaa vaihdossa *
    KTM Duke 1290 GT-23 Triumph Rocket GT-20 Suzuki M1800R-10 Yamaha XV 1900 Midnight Star.Yamaha XV 1600.Intruder VS 1400 .KTM690SMR-09 .Yamaha FZ1-S-06 .Kawasaki Z1000-08 .KTM950Supermoto -07 .KTM690E-08 .YamahaFZS1000 -04 .Kawasaki Z1000-03

  20. #20
    En joo, super duke tulossa seuraavaksi
    2013 KTM 690 SMC-R
    Vanhat:
    2007 KTM 990 Superduke "R"
    2003 KTM 640 SM
    2008 KTM 690 Duke III
  21. #21
    Onkos joku tilannut minivilkkuja pyöräänsä? Pitäis löytää suoraan kotarin liittimiin sopivat kun ei tota kolvia just tähänhätään ole saatavilla.
  22. #22
    Huntter:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Mänttilä pieni kylä Hesan ja Lahden välissä.
    Onko kukaan hommannut Duke III tuoring pleksiä? jos on niin mistä ja mihin hintaa, onko siitä jeesiä motarinopeuksissa?
    KTM Duke 1290 GT-23 Triumph Rocket GT-20 Suzuki M1800R-10 Yamaha XV 1900 Midnight Star.Yamaha XV 1600.Intruder VS 1400 .KTM690SMR-09 .Yamaha FZ1-S-06 .Kawasaki Z1000-08 .KTM950Supermoto -07 .KTM690E-08 .YamahaFZS1000 -04 .Kawasaki Z1000-03

  23. #23
    Mulla on käytössä ns tourinplexi, maksoi jotain 40-50€.
    En ole huomannut mitään suurta vaikutusta, ehkä rintapaine hiukan vähenee.
    Nyt ole ajanut alkuperäisellä plexillä, kun tp hajosi kiinnikkeistään.
    Ei mikään kallis kokeilu
  24. #24
    Alkanut himottamaan tuo Duke 3 mustavalkoisena, joka ainakin 2008 mallisena on omaan silmääni todella hyvän näköinen.
    Mutta tuo 2012 malli on jo ruma.

    Mutta siis... Onko duke 3 sama kuin pelkkä duke?
    Nettimotossa kun laitan hakuun että ktm 690 duke, niin siellä on nuo duket ja duke 3 samalla sivulla myynnissä. Koska hauvaihtoehdoista ei löydy Duke 3 siellä.


    Kertokaas tyhmälle
    -Tiedän kyllä sen, en vain muista sitä kaikkea kerralla-

    * * * * * *****KTM 640 LC4 Prestige Supermoto -06***
  25. #25
    Eikös Duke ole se 620 LC4 koneellinen malli jossa valot rinnakkain, jostain 90-luvun hämäristä, aluksi pelkällä kicksi käynnistyksellä.
    Sitten sen jälkeen tuli Duke II, 640 LC4 koneella, valot päällekkäni.
    Ja viimeisimpänä nämä 690 LC4 koneelliset Duke III mallit...

    Täällä jotain vuosimalli yms. tietoutta...
  26. #26
    Ai että mä olen tohon Duke kolmoseen

    No onhan tuo nykyinenkin mahtava peli.
    Ajellaan sillä sen aikaa jos ja kun joku "kivempi" sattuu kohdalle
    Viimeksi muokannut: ihis81; 29.01.2012 klo 23:58.
    -Tiedän kyllä sen, en vain muista sitä kaikkea kerralla-

    * * * * * *****KTM 640 LC4 Prestige Supermoto -06***
  27. #27
    Hyvää alkanutta vuotta!

    Onko kukaan vaihtanu Duke 3:seen välejä? Ajattelin korvata alkuperäiset 16/40 välit 15/42 väleillä. Jos tuollaisen tempun tekee, niin täytyykö ketjuille tehdä jotain?

    Ja onko tuo perus ketju kokoa 520?

    Ihan kohtaha sitä jo pääsee ajaakki :o

    Kiitos jo etukäteen.
    <p>KTM Duke 2009 - Myyty</p>
  28. #28
    Lainaa Winski kirjoitti Katso viesti
    Hyvää alkanutta vuotta!

    Onko kukaan vaihtanu Duke 3:seen välejä? Ajattelin korvata alkuperäiset 16/40 välit 15/42 väleillä. Jos tuollaisen tempun tekee, niin täytyykö ketjuille tehdä jotain?

    Ja onko tuo perus ketju kokoa 520?

    Ihan kohtaha sitä jo pääsee ajaakki :o

    Kiitos jo etukäteen.
    Mulla oli Dukessa ostaessa 16/52 välit, ja on vieläki
    mutta hankittuna on jo taakse 42-ratas jonka laitan kiinni heti kun rupee olee kelejä. Toi 52 taakse on vähä liikaa, motarille ei kiinnostaa ollenkaa mennä kun satkun vauhdissa rupeaa kierrokset oleen aika tapissa.
    Veikkaan että 42 taakse on aika passeli.

    Uus ketjukin on tossa niin joo 520 se on.
    Duke 690 -08
  29. #29
    Lainaa oobee kirjoitti Katso viesti
    Mulla oli Dukessa ostaessa 16/52 välit, ja on vieläki
    mutta hankittuna on jo taakse 42-ratas jonka laitan kiinni heti kun rupee olee kelejä. Toi 52 taakse on vähä liikaa, motarille ei kiinnostaa ollenkaa mennä kun satkun vauhdissa rupeaa kierrokset oleen aika tapissa.
    Veikkaan että 42 taakse on aika passeli.

    Uus ketjukin on tossa niin joo 520 se on.
    HAHAHA... Ai niin mitkä välit? Mä oikeesti repesin ku luin ton. Et vissii uutena ostanu? Siin on vissii hytti pystys kaasust joka vaihteel noil väleil? Lueskelin tost - > www.gearingcommander.com ni aika on moiset välit sit sellaset jo.

    Et oo siis vaihtanu eturatasta? Onkohan helppo kiskoo irti, takapää nyt lähtenee kohtuu helposti.
    <p>KTM Duke 2009 - Myyty</p>
  30.  
  31. #30
    Lainaa Winski kirjoitti Katso viesti
    HAHAHA... Ai niin mitkä välit? Mä oikeesti repesin ku luin ton. Et vissii uutena ostanu? Siin on vissii hytti pystys kaasust joka vaihteel noil väleil? Lueskelin tost - > www.gearingcommander.com ni aika on moiset välit sit sellaset jo.

    Et oo siis vaihtanu eturatasta? Onkohan helppo kiskoo irti, takapää nyt lähtenee kohtuu helposti.
    En ostanu uutena, kyllä noilla väleillä keula nousee ihan vahingossakin kun vähänkään rivakammin kiihdyttelee. ihan hauska kaupungissa mutta silti aivan järjetön. Ton laskurin mukaan 52 takarattaalla ottaisi huippuja 142, itse sain 145 eli aika lähelle.
    Eturatasta ei ole vaihdettu, enkä vaihda. Laitan taakse vaan 42 ja kokeilen miltä tuntuu. Tuskin on kovin vaikeeta eturatastakaan vaihtaa.
    Duke 690 -08
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen