Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 37:een 37:sta
    Lainaa oobee kirjoitti Katso viesti
    En ostanu uutena, kyllä noilla väleillä keula nousee ihan vahingossakin kun vähänkään rivakammin kiihdyttelee. ihan hauska kaupungissa mutta silti aivan järjetön. Ton laskurin mukaan 52 takarattaalla ottaisi huippuja 142, itse sain 145 eli aika lähelle.
    Eturatasta ei ole vaihdettu, enkä vaihda. Laitan taakse vaan 42 ja kokeilen miltä tuntuu. Tuskin on kovin vaikeeta eturatastakaan vaihtaa.
    Koitin laittaa sulle privaviestiä, mut et vissii saanu sitä? Mispäin suhaat dukellas?

Joo toi kuullostaa aika raffilta toi +12 taakse. En oo ees kuullu et ois kukaa noin paljo vaihdellu sitä. Mä aattelin et -1/+2 ois jo kohtuullisesti. Vakioväleil oon saanu ton kulkee varmaan sen 190mittariin, eipä sitä juuri kiinnosta tol kokeillakkaa. Tehty hieman muuhun toi vekotin. Vaik aina kaikki kyykky kuskit kysyy kui paljo on huiput, ni mitäs sillä. Oon kuitenki aiemmin peril jos sellast perus mutka-prätkätiet lähetää ajelee. Lentokentäl ne on sit varmaa aiemmin maalis.

Voi olla aika kesyt välit sulle ne 16/42. Ootko paljon ajanu pyörälläs?
    <p>KTM Duke 2009 - Myyty</p>
    Kenellä mahtaa olla mun vanha musta/valkonen Duke III? Sen verran tiedän että joensuussa majailee.
    2013 KTM 690 SMC-R
    Vanhat:
    2007 KTM 990 Superduke "R"
    2003 KTM 640 SM
    2008 KTM 690 Duke III
    Lainaa jonttox kirjoitti Katso viesti
    Kenellä mahtaa olla mun vanha musta/valkonen Duke III? Sen verran tiedän että joensuussa majailee.
    Onko pöllitty
    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
    Eikun ihan mielenkiinnosta kyselen.
    2013 KTM 690 SMC-R
    Vanhat:
    2007 KTM 990 Superduke "R"
    2003 KTM 640 SM
    2008 KTM 690 Duke III
    Mitenhän yltää töppönen maahan kun pituutta vain 163cm...himottas tuollainen III Duke hankkia.Varpaat yltää SM dertsin päällä maahan.Löytyykö tuohon matalampaa penkkiä tms.?
    Lainaa Jasso_Salamela kirjoitti Katso viesti
    Mitenhän yltää töppönen maahan kun pituutta vain 163cm...himottas tuollainen III Duke hankkia.Varpaat yltää SM dertsin päällä maahan.Löytyykö tuohon matalampaa penkkiä tms.?
    On siihen jotain vähän eri jakkaroita olemassa, joskaan yksikään sitä madaltaa. Eihän sitä jalat maassa tarvitse ajaa. Itse olen 175cm ja ei ainakaan pienintäkään ongelmaa. Valoissa vaan kallistaa vähän vahvemman jalan puolelle.
    <p>KTM Duke 2009 - Myyty</p>
  7.  
    Toisessa ketjussa aloittelinkin juttua kun alkanut pyöräkuume nostaa päätään. Kovin vähän tästä pikku-Dukesta juttu kun taas SMC:sta ja SuperDukesta on vaikka kuinka.

Näkemyksiä Dukesta ensipyöräksi kaupunkipärräilyyn, 177cm kaverille?

"Päivää foorumille, ensimmäinen viestini.

Pyörää olen katselemassa n. 17v tauon jälkeen kun lopetin Aprilia kevarilla ajelun. Sitä ennen ajoin motocrossia omaksi iloksi ja mopoja oli kymmeniä, koskaan en isojen pelien kanssa lähtenyt leikkimään vaan ostin auton.

Fyysiset mittani on 177cm ja 70kg joten pyörä saisi olla mallia "näppärä". Chopperit, matkasportit ja superkyykyt ei kiinnosta joten joku naku tai smoto voisi olla lähellä tarpeitani. Matkaa tuskin tulisi ajettua ellei sitten pääse sisään MP-porukoihin joissa ajella matkaa , lähinnä ajattelin pyörää kesän kaupunkineppailuihin jotta vaimolle jää autoa enemmän.

Kysynkin tässä lyhkäisesti, että onko jossain käyttövertailuja 690 SMC vs SMR vs Duke / Duke R? Sen mitä ymmärsin niin SMC on korkein ja crossimaisin, SMR matalampi ja painavampi. Entä sitten Duke tai Duke R, miten eroaa SMR:sta? Kiinnostaisi kuulla vertailuja niiltä jotka näistä jotain tietävät oikeasti.
    Entä noiden vertaaminen ekoihin Superdukeihin, onko miten eroa käsittelyssä? Tehoissa tietysti paljonkin erlainen."
    Mopoo hankkimassa
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12