Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
    porin lähistöltä eli satakunnan alueen koneistamoja olen soitellut läpi ja kukaan ei huoli kansia remonttiin..jos jollakin olis vinkkejä paikasta joka ponnistaa ja venttiilihommat onnistuu niin olisin kiitollinen?
    tampere,turku yms. tulee myös kysymykseen jos satakunnasta sellasta "ihmepajaa" ei löydy..
    pyörä on suska tl1000r
    Ootko koittanut Koivukaria Raumalla? kotilon kansia olen tuolla muutamat teettänyt ja hienosti on kaikki hommat luonnannut.
    Kawasaki zx-12r 2005
    Saab 9-5 Aero 2004
    Saab 96 V4 Super -79
    Turku - Turun Moottorihionta, Orikedolla.
    Ottaa varmasti kun on kyse mp:n kannesta. Ajelevat itsekin pyörillä. On tarkka ja laadukas vanhan liiton kansikoneistamo, eikä ole pahan hintainen.
    Suosittelen.
    Suzuki GsxR600 K6/7 laputon malli
    PowerBike Finland
    Lainaa (Frostgrey @ Huhti. 28 2009,12:57) kirjoitti
    Ootko koittanut Koivukaria Raumalla? kotilon kansia olen tuolla muutamat teettänyt ja hienosti on kaikki hommat luonnannut.
    Rupeaa ukot tuolla olemaan jo sen verran iällä ja muutenkin jokunen vuosi takaperin oli työnlaatu ala-arvoista, että itse en veisi sinne. Lähistöltä ei tule muuta mieleen kuin Säle Laitilassa. Työnlaadusta sitten ei ole itsellä kokemuksia.
    "Jokainen enskalla metsässä ajettu kilometri tukehduttaa raivoonsa yhden viherpiipertäjän"
    Käyppä kysele Heikiltä.... Noormarkussa...
    linkki
    F = dp / dt
    Virtasen moottori Salossa on ainakin asiansa osaava paikka. Ovat ainakin tehneet esim jokkis/ralli autojen koneita. Sivulla näkyi olevan koneistusten hinnastokin esillä.
    But Officer....I wasn't speeding....I was QUALIFYING!
    Loimaan kansi- ja moottorikoneistus. Yhteystiedot löytyy netistä.
    Hoh hoijaa sun muuta.....
    SLK 320
    BUSA + ER 5
    RF 600
    FJ 900
    XV 535
    CAGIVA C12
    HONDA DAX
    HONDA MONKEY
    POLKUPYÖRÄ
    Kiitos kaikille vastanneille.Koivukarin löysinki mutta oli menny kiinni jo kun yritin soittaa..Huomenna käyn nämä ehdotukset läpi josko kannet kelpais jollekulle,joten iso kiitos!
  9.  
    Kysyppä Eskiltä Salossa.
    Hessu; Suzuki DL1000 + Sherco SE250 Factory + Husqvarna TE250