Todella hieno pyörä tässä *
Mutta en ymmärrä, onko pakko laittaa sellainen ohjaustanko tälle pyörälle??
Rumaa vai kaunista?
http://koti.kapsi.fi/~jjari/apehanger/
Ride safe
Petski
haha, eihä mulla yltäis sormet kytkin&jarru -kahvoille tollasel
t: kääpiö
Kerran tullu kadulla vastaan tuollanen apinakiikku, oli se vaan aika härskin näköstä. mietin tuolloin että mahtaako kädet puutua ja onko hankala ainakin alkuun käsitellä pienes vauhdis..
Komialta näyttää vaikka onkin "väärän" merkkinen!![]()
![]()
Joko löydän tien tai teen sen...
-Hannibal-
H-D Road King Custom 2004
Eikös "striikissä" kuuluisi olla ennemminkin dragbar? No, kuinka vaan.
Tuollaisen kun saisi kakkospyöräksi hyvin vedetyllä mattamustalla ja runsain alumiinisin billet-osin! Ei mitiä kromin kiiltoja, kö harjattua. Kuka tahtoo lahjottaa?
<p>Purpattava spagetinkeitin</p>
Ei tollaseen powercruiseriin sovi apinatanko! Muuten aikas vakuuttava laite. Poiketen esim. "niistä oikeista v2 cruisereista" tuossa laitteessa on esim. ihan oikeat jarrut.
![]()
--Tärkeintä on lähteminen - jäiden lähteminen--
(-Tosimies ajaa säällä kuin säällä - eikä kumipukuja käytetä-)
Gas Gas EC 300
Kawa z750
Ihan vaan semmosta oon miettinä ,et miten nopiasti kädet puutuu tommosella ajellessa....Mut kommeet on!![]()
Honda XX-05
Yamaha BT 1100-04.
Kawasaki VN 900 Classic -08
Suzuki GR 650 -83
Yamaha TZR 125 -87
Tunturi "pappa" -78
Solifer SM -80
rekkitangossa n. minuutissa-kolmessa, eiköhän tuo ole liki samaa luokkaa.(Velu78 @ Touko. 03 2009,19:54) kirjoitti
Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!!)
Mitä vit... *
Tuohan on siis mun eksä
Ei muuten puudu. On käsien puolesta erittäin mukava ajettava. Mulla ei vaan selkä kestäny, ei matalalla tangolla eikä korkealla.(kawabata @ Touko. 04 2009,03:16) kirjoitti
Ja mun nykyinen(jjari @ Touko. 04 2009,09:50) kirjoitti
eikä muuten puudu kädet yhtään sen enempää kuin VN800:llakaan.
- PER ASPERA AD ASTRA -
sivusta ihailija toteaa että hienompi se on livenä kuin kuvassa.![]()
VT750C2 -2000