Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 34:sta
  1. #1
    Onko kellään kokemuksia Micro X3:sta Bemarin peräöljyn lisänä. Aine poistaa kitkaa 70%, luulisi sen jotain vaikuttavan tuolla perässäkin.
    Ainakin Bokserin venttiilikoneiston äänet vaimenivat huomattavasti kun tuikkasin sitä sinne öljyn sekaan. Ei muuta öljyn voiteluominaisuuksia.
    Kommentteja?
    http://www.microx3.com/mx3.htm
    Kannattaa käydä katsomassa tuote-esittelyvideo ennen kuin ottaa kovasti asiaan kantaa.
  2. #2
    Toihan on ihan yhtä mahtava aine kuin taannoin ostos tv.ssä mainostettu Motor Up. Kumma vaan ettei sekään yleistynyt vaikka kone pyöri vaikka ilman öljyä sen käsittelyn jälkeen.
    CB350, XS650, CB750K7, XS850,XV1000(TR-1), XS1100S, ST-4, FJR1300A
  3. #3
    Ai että ihan 70%? Sehän vetää sitten vertoja melkein öljylle...
    <p>2002-2014</p>
  4. #4
    Ennen vanhaan koneen ja vaiheiston ääniä vähennettiin panemalla sahanpuruja koneeseen. Ovat halvempiakin kuin tuo ihmeaine...
    Tehoahan ei voi korvata millään muulla kuin lisäteholla!
  5. #5
    Aika asiallista kommenttia näyttää tulevan, täällähän on oikeita tietäjiä ja asiantuntijoita!
  6. #6
    Muistaakseni laitoin mainoksen uhrina juuri tuota mömmöä joskus cruiserini laatikkoon ja perään. Kyllä se mekaanisia ääniä hiljensi ja vaihteet luistelivat päälle melkein itsestään. Tiedä sitten miten tuo nyt jää sinne öljynvaihdon jälkeenkin, mutta itse olin tyytyväinen selvästi havaittavaan vaikutukseen.
    Nykyään laitan joka paikkaan RVS-käsittelyn.
    Dixi et animam levavi
  7. #7
    En ole bemarin perää purkanut, joten siitä on voi kommentoida.

    Mutta kun panin tuon K1200S:sän koneen palasiksi, niin minusta näytti siltä että kaikki liikkuvat kitkalliset osat, esim nokat ja keinuvivustot, ovat pinnoitetut jo tehtaalla kitkaa vähentävillä aineilla. Eli vaikea on kuvitella, että millään lisäaineella enää saisi ainakaan koneen osalta mitään merkittävää kitkan vähenemistä aikaiseksi. Ja jos saa, niin puhutaan sitten todennäköisesti jo promillen tuhannesosista joilla ei ole oikeasti mitään merkitystä.

    t. Repa

    edit. Noihin kommentteihin mekaanisten äänien vähenemisestä tulee mieleen ensimmäiseksi viskositeetin muutos paksumpaan suuhtaan. Toivottavasti kysymys ei ole vain siitä.



    Tehoahan ei voi korvata millään muulla kuin lisäteholla!
  8. #8
    Lainaa (Repa @ Huhti. 29 2009,22:44) kirjoitti
    En ole bemarin perää purkanut, joten siitä on voi kommentoida.

    Mutta kun panin tuon K1200S:sän koneen palasiksi, niin minusta näytti siltä että kaikki liikkuvat kitkalliset osat, esim nokat ja keinuvivustot, ovat pinnoitetut jo tehtaalla kitkaa vähentävillä aineilla. Eli vaikea on kuvitella, että millään lisäaineella enää saisi ainakaan koneen osalta mitään merkittävää kitkan vähenemistä aikaiseksi. Ja jos saa, niin puhutaan sitten todennäköisesti jo promillen tuhannesosista joilla ei ole oikeasti mitään merkitystä.

    t. Repa
    Ai näkyykö siinä jotain tuollaista. Itse asiassa sun kone on varmaan kolmeen kertaan käsitelty RVS:llä.
    Dixi et animam levavi
  9. #9
    Noi humpuukiaineiden markkinoijien mainokset ja videot on kyllä aika hienoja.
    Videoita en kyllä viitsinyt ladata.
    Niihin on varmaan pantu paljon rahaa.
    Noilla höynäyttää aika monet ostamaan sahanpurua hienossa tölkissä.

    Tekstissä on molekyyliä ja vaikka mitä, joilla ei ole mitään merkitystä sitten loppupeleissä kuitenkaan.

    Pekka
    Pekka
  10. #10
    Lainaa (ek@ @ Huhti. 29 2009,23:46) kirjoitti
    Lainaa (Repa @ Huhti. 29 2009,22:44) kirjoitti
    En ole bemarin perää purkanut, joten siitä on voi kommentoida.

    Mutta kun panin tuon K1200S:sän koneen palasiksi, niin minusta näytti siltä että kaikki liikkuvat kitkalliset osat, esim nokat ja keinuvivustot, ovat pinnoitetut jo tehtaalla kitkaa vähentävillä aineilla. Eli vaikea on kuvitella, että millään lisäaineella enää saisi ainakaan koneen osalta mitään merkittävää kitkan vähenemistä aikaiseksi. Ja jos saa, niin puhutaan sitten todennäköisesti jo promillen tuhannesosista joilla ei ole oikeasti mitään merkitystä.

    t. Repa
    Ai näkyykö siinä jotain tuollaista. Itse asiassa sun kone on varmaan kolmeen kertaan käsitelty RVS:llä. *
    Ihan hyvä kommentti. Mutta kun vaihdoin uuden nokan, niin sekin oli käsitelty. Tehtaan pakkauksessa.

    t. repa
    Tehoahan ei voi korvata millään muulla kuin lisäteholla!
  11. #11
    Sanonpa vaan,että kannattaa ottaa asiasta ihan oikeesti selvää ennenkuin heittää mitään jyrkkää kritiikkiä.
    Olen nimittäin kokeillut asian ihan käytännössä samanlaisen testauslaitteen kanssa kuin esittelyvideossa, kyseessä ei oikeasti ole mikään humpuukiaine eikä mitää pluffia videolla tapahdu.
    Itsekään en asiaa ennen uskonut ennen kuin näin sen käytännössä livenä.
    Aine todellakin vähentää kitkaa 70% se on fakta johon on vaikea löytää kumoavia perusteluja.
    Sanon edelleen, että kannatta katsoa se video ja jos edelleen epäilee voi ottaa yhteyttä Rinnomexiin ja varmistaa asia.
    En ole mikään aineen kauppamies enkä sellaiseksi aiokaan, mutta suomalainen mies vaan tuppaa olemaan semmonen ettei usko ennen kuin itse näkee.
    Ja vielä siitä kitkan vähenemisestä, laitoin samaa ainetta auton moottoriin jonka johdosta tyhjäkäyntikierrokset nousivat noin 100r/min. Mikään muu ei sitä voi aiheuttaa kuin kitkan väheneminen.
  12. #12
    Lainaa (tappi66 @ Huhti. 30 2009,00:05) kirjoitti
    Sanonpa vaan,että kannattaa ottaa asiasta ihan oikeesti selvää ennenkuin heittää mitään jyrkkää kritiikkiä.
    Olen nimittäin kokeillut asian ihan käytännössä samanlaisen testauslaitteen kanssa kuin esittelyvideossa, kyseessä ei oikeasti ole mikään humpuukiaine eikä mitää pluffia videolla tapahdu.
    Itsekään en asiaa ennen uskonut ennen kuin näin sen käytännössä livenä.
    Aine todellakin vähentää kitkaa 70% se on fakta johon on vaikea löytää kumoavia perusteluja.
    Sanon edelleen, että kannatta katsoa se video ja jos edelleen epäilee voi ottaa yhteyttä Rinnomexiin ja varmistaa asia.
    En ole mikään aineen kauppamies enkä sellaiseksi aiokaan, mutta suomalainen mies vaan tuppaa olemaan semmonen ettei usko ennen kuin itse näkee.
    Ja vielä siitä kitkan vähenemisestä, laitoin samaa ainetta auton moottoriin jonka johdosta tyhjäkäyntikierrokset nousivat noin 100r/min. Mikään muu ei sitä voi aiheuttaa kuin kitkan väheneminen.
    Vaikea tuohon on parempaa selitystäkään keksiä.
    Enkä missään nimessä epäile, etteikö näitä aineita ole markkinoilla.

    Ilmeisesti joissakin moottori/pyörämalleissa on pinnoituksia/käsittelyjä tehty jo tehtaalla, jolloin noiden ihmeaineiden vaikutukset jäävät vähäisemmiksi.

    t. Repa
    Tehoahan ei voi korvata millään muulla kuin lisäteholla!
  13. #13
    Katsoin tuon X3 videon ja kyllä se sama mömmö on kuin joskus vuosia sitten testasin. Aika uskomaton vaikutus kiinni leikkaamiseen, jos tuo video ei ole huijausta. Jos se olisi huijausta, niin aika monta vuotta ovat sitä pyörittäneet. Itse ainakin uskon tuon poistavan kitkaa.

    Kyllähän se kananmunan paistokin onnistuu paremmin kunnollisella teflonpinnoitetulla pannulla ja öljyllä kuin teräspannulla ja öljyllä ilman teflonpinnoitetta. Pinnoitetulta pannulta muna irtoaa vähän vemppaamalla, mutta rautapannuun se palaa melko varmasti aina kiinni.
    Dixi et animam levavi
  14. #14
    Ohan näitä öljyjen lisäaineita, mm. Molykote jota tulee tonne kustin perään aina laitettua ja kyllä toimii.

    Edit. Niin ja tota ainetta kyllä suosittelee myös huoltomanuaali.



    Moto Guzzi V65 Lario

    Huono kuulo korvaa hyvän vaimennuksen.
  15. #15
    Näistä "ihmeaineista" tulee mieleen ennen wanhaan villissä lännessä vankkurin takaa myytävät litkut jotka myös tepsi kaikkeen vaivaan
    MP-Rata
    www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
  16. #16
    Tällaiselle mediakriittiselle ihmiselle tulee mieleen, että jos nuo "tv-shopin" aineet ovat niin hyviä, niin miksi ihmeessä öljynvalmistajat eivät lisää niitä valmiiksi tuotteisiinsa? Että vois suoraan myydä öljyä jonka ansiosta kitka on 70 % alempi kuin muilla...?

    Voihan se olla hyvä aine. Mutta jos toimii vanhoillakin aineilla, en vaivaa päätäni moisella.

    Mitä taas tulee munan vemppaamiseen teflonpannulla, niin siihen sanoisin että kyllä joissain tapauksissa perinteinen ratkaisu on parempi kuin pussillinen uusia. Ei paistettuun kananmunaan saa makua kuin voilla ja valuraudalla, tämä ajatus pätee monissa muissakin asioissa, kaikki vanha ei ole huonoa. Omalla vastuulla.

    terv Pussihousu



    "Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin ellun kanat."
  17. #17
    Jos tuo olisi valmiiksi öljyn seassa jonkun tunnetun valmistajan pöntössä ja oikea luokitus pyörälleni niin mikäettei. Jos tuo valmis öljy olisi 70% kitkaa vähentävää niin tuskin kalliimpi hintakaan olisi kovin iso juttu.

    Ei kamalasti löydy juttua tuosta aineesta lontoonkielellä ainakaan hätäsellä googletuksella. Jätän kokeilun omalta osaltani väliin.
  18. #18
    Suomen kielellä löytyy ja se riittää mulle suomalaiselle kyllä.
    Ainehan ei muuta muuta öljyn viskositeettia eikä koostumusta mitenkään.
    Ja mitä tulee öljyihin, tuli aikoinaan työporukalla kokeiltua kyseisen testilaitteen kanssa eri öljyjä, tulos oli joka kerta sama kuin esittelyvideossakin, oli sitten konessa Mobil1 rally formulaa tai moottorisahan teräketjuöljyä.
    Ja mitä tulee aineen esittelyyn käytettyyn rahamäärään, siihen ei huikeita summia ole käytetty.
  19. #19
    Lainaa (tappi66 @ Huhti. 30 2009,10:31) kirjoitti
    Suomen kielellä löytyy ja se riittää mulle suomalaiselle kyllä.
    Ainehan ei muuta muuta öljyn viskositeettia eikä koostumusta mitenkään.
    Ja mitä tulee öljyihin, tuli aikoinaan työporukalla kokeiltua kyseisen testilaitteen kanssa eri öljyjä, tulos oli joka kerta sama kuin esittelyvideossakin, oli sitten konessa Mobil1 rally formulaa tai moottorisahan teräketjuöljyä.
    Ja mitä tulee aineen esittelyyn käytettyyn rahamäärään, siihen ei huikeita summia ole käytetty.
    Huomas kyllä ettei esittelyssä käytetty huikeita summia, ihan kuin kummelit ois ollu asialla
    MP-Rata
    www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
  20. #20
    Eiköhän tästä ole melkoisen turha vääntää, jokainen on uskossaan vahva ja omaan kulkineeseen saa laittaa voiteluaineeksi vaikka kirnupiimää jos haluaa. Minä en moista ihmeainetta ihan vähällä omiin kulkineisiini laita, mutta sehän taas on vain ja ainoastaan minun asiani/tappioni??
    p.s. Tiedä häntä vaikka beemerissä toimisi pidentäen laakerien ikää merkittävästi. (Sorry, oli ihan pakko)



    CB350, XS650, CB750K7, XS850,XV1000(TR-1), XS1100S, ST-4, FJR1300A
  21. #21
    Meillä kävi jo vuosia sitten kaveri esittelemässä tuota Motor Uppia. Teimme demonstraatioita sekä esittelijän että meidän laakereilla: ilman lisäainetta meidän omalla öljyllä, siihen lisätyn lisäaineen kanssa. Myös ilman minkäänlaista öljyä sekä lisäaine käsittelyn jälkeen että meidän oman lisäaineettoman öljyn jälkeen.
    Tulos oli uskomaton, mutta koska omin silmin näkee, olihan se uskottava, kyllä tuo aine oikeasti vaikutti, kuin silmänkääntötemppu.
    Ajattelin esittelijän laakereissa ja öljyissä olleen jotain järjestelyjä, joten vaadin samat kokeet toistettaviksi meidän omilla öljyillä ja laakereilla, mutta eihän lopputulos siitä muuttunut.
    Aineen vaikutus perustunee ilmeisesti öljyn paineenkeston lisäämiseen, onkohan lie lähes pelkkää paineenkestolisäainetta. Mahdollisista pitkäaikaisista negatiivisista vaikutuksista ei esittelijä kertonut mitään, liekö tiesikään.
    Uskon, että jos aineella ei olisi "eitoivottujasivuvaikutuksia", öljy-yhtiöt lisäaineistaisivat omat öljynsä samanlailla. Kaiketi miinukset ovat olleet saavutettuihin etuihin nähden liian suuret.
    Hinta oli suolainen, eikä meillä ollut sen kaltaisia ongelmia, joten en ostanut litkua.
    Lisäksi särö uskottavuuteen tuli siitä, että ainetta suositeltiin jokapaikkaan. Pyöränlaakerit ja vetopyörästön kyllä ymmärsin, ja vielä empien moottorinkin, mutta että synkronoituun vaihteistoonkin, synkronointihan perustuu nimenomaan synkrokartioiden väliseen kitkaan, ja jos se kitka poistetaan, heittää synkronointi toimimasta. Tämä ilmenee jo, jos GL4 luokan suositusöljy vaihdetaan GL5 luokan oljyksi, alkaa vaihteet rusahtelemaan.
    Vaikka kieltämättä ko. aine tuli mieleen toisen perälaakeri rempan yhteydessä, mutta vain mieleen.
  22. #22
    Samaa olen itse monesti miettinyt. Jos nuo aineet oikeasti toimivat - vain ja ainoastaan positiivisesti, niin miksi ihmeessä jonkun öljy - yhtiön ei kannattaisi ostaa moista käärmeöljyä tuottavaa ihmekeksintöä kuljeksimasta. Saisihan tuo öljy-yhtiö MERKITTÄVÄN kilpailuedun naapuriinsa nähden.

    Turha ajatella, ettei öljy-yhtiöillä olisi tuotekehitystä saati, etteivät tutkisi ja kokeilisi mahdollisuuksia öljyjensä parantamiseen saati selkeän kilpailuedun saamiseen.

    Miettikää nyt, jos joku Mobil julkaisisi videoita, jossa auto käydä pauhaisi tuntikausia pelkästään menneen Mobil-voitelun voimin... Uskottavuus olisi ihan toista luokkaa kuin RVS:llä, Motor-Upilla tai x3:lla.... Kannattaa hetki miettiä mikseivät ole ostaneet noita ihmeaineita markkinoilta. Rahan puutteesta se ainakaan ei ole kiinni.
    <p>2002-2014</p>
  23. #23
    Lainaa (C-A-D @ Huhti. 30 2009,15:49) kirjoitti
    Samaa olen itse monesti miettinyt. Jos nuo aineet oikeasti toimivat - vain ja ainoastaan positiivisesti, niin miksi ihmeessä jonkun öljy - yhtiön *ei kannattaisi ostaa moista käärmeöljyä tuottavaa ihmekeksintöä kuljeksimasta. Saisihan tuo öljy-yhtiö MERKITTÄVÄN kilpailuedun naapuriinsa nähden.

    Turha ajatella, ettei öljy-yhtiöillä olisi tuotekehitystä saati, etteivät tutkisi ja kokeilisi mahdollisuuksia öljyjensä parantamiseen saati selkeän kilpailuedun saamiseen.

    Miettikää nyt, jos joku Mobil julkaisisi videoita, jossa auto käydä pauhaisi tuntikausia pelkästään menneen Mobil-voitelun voimin... Uskottavuus olisi ihan toista luokkaa kuin RVS:llä, Motor-Upilla tai x3:lla.... Kannattaa hetki miettiä mikseivät ole ostaneet noita ihmeaineita markkinoilta. Rahan puutteesta se ainakaan ei ole kiinni.
    Tässähän se villakoiran ydin onkin.

    Koneet kävisivät pelkällä lisäaineistuksella, eikä öljyä saisi enää myytyä mihinkään. Mitäs ne öljy-yhtiöt sitten tekisivät?

    Eli öljy-yhtiöt taitavat katsoa vain omaa napaansa ja suojella omaa bisnestään, kun eivät noita lisäaineita käytä.

    t. Repa



    Tehoahan ei voi korvata millään muulla kuin lisäteholla!
  24. #24
    Lainaa (Repa @ Huhti. 30 2009,19:37) kirjoitti
    Lainaa (C-A-D @ Huhti. 30 2009,15:49) kirjoitti
    Samaa olen itse monesti miettinyt. Jos nuo aineet oikeasti toimivat - vain ja ainoastaan positiivisesti, niin miksi ihmeessä jonkun öljy - yhtiön *ei kannattaisi ostaa moista käärmeöljyä tuottavaa ihmekeksintöä kuljeksimasta. Saisihan tuo öljy-yhtiö MERKITTÄVÄN kilpailuedun naapuriinsa nähden.

    Turha ajatella, ettei öljy-yhtiöillä olisi tuotekehitystä saati, etteivät tutkisi ja kokeilisi mahdollisuuksia öljyjensä parantamiseen saati selkeän kilpailuedun saamiseen.

    Miettikää nyt, jos joku Mobil julkaisisi videoita, jossa auto käydä pauhaisi tuntikausia pelkästään menneen Mobil-voitelun voimin... Uskottavuus olisi ihan toista luokkaa kuin RVS:llä, Motor-Upilla tai x3:lla.... Kannattaa hetki miettiä mikseivät ole ostaneet noita ihmeaineita markkinoilta. Rahan puutteesta se ainakaan ei ole kiinni.
    Tässähän se villakoiran ydin onkin.

    Koneet kävisivät pelkällä lisäaineistuksella, eikä öljyä saisi enää myytyä mihinkään. Mitäs ne öljy-yhtiöt sitten tekisivät?

    Eli öljy-yhtiöt taitavat katsoa vain omaa napaansa ja suojella omaa bisnestään, kun eivät noita lisäaineita käytä.

    t. Repa
    Höpsis. Päin vastoin. Tuohan vasta öljy-yhtiölle markkinointivaltti olisi. "Käytä meidän öljyämme ja suojaa moottorisi jopa ajoittaiselta öljyn loppumiselta..."
    <p>2002-2014</p>
  25. #25
    Eihän tämä toki uskovaisia käännytä, mutta ainakin tuo aikaisempi vastaava tuote motor up on monessakin varsin virallisessa yhteydessä todettu hyödyttömäksi. Virallisimman kannan asiaan löysin tuolta: http://www.ftc.gov/os/2000/03/motorupanalysis.htm

    Itse ajelen ihan öljyillä jatkossakin.
  26. #26
    Öljyllä minäkin ajelen edelleen,niin ja muuten kyselin kokemuksia.
    Taisin saada kahdelta äijältä kokemuksia ja ihan asiallistakin
    kommenttia.
    En muuten kysynyt motor up:sta tai mistään muistakaan mömmöista mitään.
  27. #27
    Kyllähän näistä zddp, ptfe ym. aineista on jossain määrin hyötyä. Tuo sinkki-lisäaine on nykyään moottoriöljyistä itsestään jouduttu poistamaan melkein kokonaan kun katalysaattorit eivät siitä tykkää.

    Zddp on loistava lisäaine nokalle ja muille kovasti kuormitetuille kohteille ja vanhoja pyöriä ja autoja harrastavat tietävätkin aineen tärkeyden.

    Nokka kun saattaa jenkkiautosta mennä pilalle yhdellä öljynvaihtovälillä jos öljy on liian modernia mallia ilman suoja-aineita. Lisäksi jokkismiehet tietävät teflon-aineiden tärkeyden kuplavolkkarin moottorilla ajettaessa, näissä koneissa joutuu avaamaan alakerran ja vaihtamaan laakerit joka kisan välissä jos ei käytä ptfe lisäaineistusta öljyn seassa.

    ...eli ihan huuhaata nämä jutut eivät ole ja syy miksi öljyssä ei sieltä ison firman puolelta aina näitä aineita ole mukana on se että luokitukset vaativat tietyn seoksen ja ympäristönäkökulmat tuovat omat ongelmansa. Isommista valmistajista taitaa Redline ja Kendall olla niitä harvoja puljuja joilla on näitä kunnon sinkki/fosfori -lisäaineistettuja öljyjä vielä tarjolla.

    Toisaalta sitten siihen moderniin moottoriin jossa on pienet pintapaineet ja järkevästi suunniteltu voitelu ei näitä aineita tarvitse laittaa.



  28. #28
    Siinähän se varmaan asian ydin onkin, että tarvitseeko tuommoisia lisäaineita ylipäätään laittaa, kun pinnat on tehtaalla kovetettu ja öljylläkin pärjää. Taitaa sitä kyllästyä mopoonsa ennen kuin on kone kulutettu remonttikuntoon. Toisaalta kyllä noissa huomaa mekaanisten äänten pienentyvän ja varsinkin vaihteet menevät päälle tosi helposti, kun on pienempi kitka.

    RVS pakkeloi, kiillottaa ja kovettaa pintoja. Tämä X3 lisää öljyn ominaisuuksia ja kai se sitten tahmaa sinne pinnoille kiinni, jos pelittää vielä öljyn vaihdon jälkeenkin. Tuohon voisi vähän skeptisesti heittää jotain. Toisaalta jos syö vaikka rasvaisia kanankoipia, niin kyllä se rähmä sormiin tarttuu, eikä valu pois pelkällä sormien roikottamisella.

    Ei tarvinne käyttää, mutta käytän silti.
    Dixi et animam levavi
  29. #29
    Tuli mielee, että tuota X3:sta ei vissiin passaa laittaa märällä kytkimellä oleviin koneisiin. Vai oliko siellä jotain mainintaa asiasta?
    Dixi et animam levavi
  30.  
  31. #30
    Lainaa (velijussi @ Touko. 01 2009,00:38) kirjoitti
    Eihän tämä toki uskovaisia käännytä, mutta ainakin tuo aikaisempi vastaava tuote motor up on monessakin varsin virallisessa yhteydessä todettu hyödyttömäksi. Virallisimman kannan asiaan löysin tuolta: http://www.ftc.gov/os/2000/03/motorupanalysis.htm

    Itse ajelen ihan öljyillä jatkossakin.
    Eihän tuossa puututa kuin markkinointiin. Vähän samaa meininkiä kuin jollain shamppoolla tulee mukamas 70% tuuheampi tukka kuin toisella. Toisaalta kyllä kai silläkin epämääräisestä markkinoinnista huolimatta hiukset puhdistuu, joten hoitaa asiansa.
    Dixi et animam levavi
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen