Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
    Uutena ostettu pyörä on ollut jo viikon myyjällä Suomessa. Pyörä on täysin valmis haettavaksi, paitsi AKE ei ole jaksanut tehdä paperitöitään ja lähettää rekisterikilpiä liikkeeseen.

Ei v*tuta yhtään ajella autolla näillä säillä. Ei yhtään
    Aina kartalla. Makeka:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Oct 2007
    Espoo - Esbo!
    Hmmm. Mun käyttämä puoti ihan itse haki paperit maahantuojalta, ja piipahti katsastuskonttorilla rekisteröimässä. Pyörä tuli kauppiaalle klo 9.00 ja oli ajokelpoisena mun alla 15.00. Meikäläisen tehtäväksi jäi käydä pankissa. Ihme toimintaa.
    Pieneen Kotkaan ei mahdu paljon vikoja.
    Se valkoinen kikseri.
    Lainaa (Makeka @ Huhti. 28 2009,17:29) kirjoitti
    Hmmm. Mun käyttämä puoti ihan itse haki paperit maahantuojalta, ja piipahti katsastuskonttorilla rekisteröimässä. Pyörä tuli kauppiaalle klo 9.00 ja oli ajokelpoisena mun alla 15.00. Meikäläisen tehtäväksi jäi käydä pankissa. Ihme toimintaa.
    Sama tuli mieleen. Kilvet saa hakemalla ei AKE niitä lähettele, yleensä. Mikähän liike lienee kyseessä. Kuulostaa siltä, että verot yms. tullit on maksamatta ja sitä pyörää ei saa kilpiin.
    Kyseessä on (ymmärtääkseni aika iso) HD-liike Helsingissä.
  5.  
    Lainaa (Keba @ Huhti. 28 2009,17:49) kirjoitti
    Kyseessä on (ymmärtääkseni aika iso) HD-liike Helsingissä.
    Joo ja Hertsikassa töttörötukan puoti, oletan. Olen joskus kuunnellut samaa virttä Jonnelta ja ajokauden alku viivästyi aika pitkään.