Mitäpä luulet, että liike olisi tuollaisessa hommassa vastannut?(Vihdin Matti @ Huhti. 29 2009,10:36) kirjoitti
Tällaisessa hypoteettisessa ajattelussa tulisi mieleen laittaa se kilpivalo kuntoon ja tilata konttorilta uusi rekisteriote, se vanha kun meni pyykkikoneessa piloille.
kilpivalo maksaa 15e? putki on vähän kalliimpi mutta aika valitusta lain määräämistä asioista...
KooTeeÄm
Onneksi on vielä muutama motoristi jäljellä, jotka on ajatellut asiaa ja ostanut katulaillisen putken. Äänet on mitä parhaimmat ja vielä hyväksyttyyn säveleen.kirjoitti
![]()
Suzuki GSX 1250 FA ABS -11
Huh huh. Jotain todellisuusdentajua kiitos. Kaikkihan noihin mopoihin rännit vaihtaa. En kyllä itse kehtaisi liikkeeseen mennä itkemään vaihdetusta putkesta mistä on huomautus saatu tienpäällä. Mistä tämä erikoinen kirjoitusasusi? Ajattelitko, että saat poliisin pitkän haavin kierrettyä?(Vihdin Matti @ Huhti. 28 2009,19:24) kirjoitti
Yritä nyt kantaa itse vastuu ja saata pyörä lailliseen kuntoonsa. Tämänkin nettiinkirjoittelun aikana olisit saanut tarvittavat muutokset tehtyä.
Helppo ratkaisu:(Vihdin Matti @ Huhti. 28 2009,09:21) kirjoitti
Kai tallaisia loytyy e-hyvaksyttyinakin?
The point is not to die for your country but to make the other bugger die for his...
Mulla on takavalojen kuoresta se alaosa kirkasta punaisen sijaan joten hoitavat samalla kilven valaisun. *
edit: ja on e-hyväksytyt notta ei tarvii kenenkään jeesustella
Kikseripoika
MUISTA HUUMORINTAJU
Eikös tuo ole sama kun pitelee mukana otteen kopioa. Vai saako niin tehdä? Ainakin kelkkapoliisit ovat neuvoneet ottamaan kopion kelkan otteesta. Pehmentelee ja kastelee sit sitä kopioa kelkkahousujen taskussa.
Aattelin kyllä pyörän kanssa kokeilla samaa.![]()
KTM Super Duke -07
Voi kyynel. Ei ole tullut mieleen korjata pyörää asetuksen mukaiseksi?
Juuri tästä syystä se pakollinen vuosikatsastus tekee tuloaan...
<p>2002-2014</p>
No ei todellakaan.(C-A-D @ Touko. 01 2009,19:27) kirjoitti
Eipä nuo näytä liikkeestäkään mitään vastaavan, joten eiköhän tämä ollut sitten tällä selvä.![]()
I'm just asking. Olen vain persekuningas.
[QUOTE= (GoSpel @ Touko. 01 2009,12:02)]Kyllä löytyy. Itse ansensin tänään vastaavat valot ja olivat e-hyväksytyt, ainakin kauppiaan hyllynreunassa niin luki *Vihdin Matti,Huhti. 28 2009,09:21 kirjoitti
Kauppias
Meinaako CE-hyväksytty samaa kuin e-hyväksytty?
Tällä kommentilla mielestäni kyllä ansaitsee .orgin Vuoden kukkahattu -palkinnon.(C-A-D @ Touko. 01 2009,19:27) kirjoitti
Että oikein asetuksen mukaiseksi!
[QUOTE= (SB2 @ Touko. 02 2009,18:00)]No juu. Itseasiassa katselin kyllä jo vähän, tuosta Gospelin jo aikaisemmin pistämästä kuvasta, että aika kätevän oloisilta vaikuttavat, joten jotkut tuommoiset vois melkein ruuvatakkin..(GoSpel @ Touko. 01 2009,12:02) kirjoitti
Kiitoksia siis vinkistä.
Matti.
I'm just asking. Olen vain persekuningas.
On siinä nyt sen verran asiaakin, että kyllä se mp:n pakollinen vuosikatsastus rantautuu vielä tännekin.(Ande749 @ Touko. 02 2009,20:49) kirjoitti
Itketään sitten täällä porukalla, kun virkavalta on pikkumaista...
"Kun väittelet idiootin kanssa, pidä huoli ettei hän tee samoin"
[QUOTE= (SB2 @ Touko. 02 2009,18:00)]Ajoneuvovaloissa on yleensä E hyväksyntä, se pikku e ja numero kertoo mikä maa sen myönsi.(GoSpel @ Touko. 01 2009,12:02) kirjoitti
CE on tietääkseni joillekkin pölynimureille ja suojavarusteille.
Kikseripoika
MUISTA HUUMORINTAJU
Rakenneltuja ja muuteltuja pyöriä on ollut niin kauan kuin pyöriäkin, joten en tunne huonoa omaa tuntoa nykyisen pyöräni Akrojen vuoksi, tuleepa katsastuksia tai ei.(Ekku @ Touko. 02 2009,21:15) kirjoitti
Mutta kuten on jo esiin tullut, kannattaa pitää valot, vilkut, heijastimet ym. kauempaa erottuvat asiat kondiksessa, samoin äänet kohtuullisella tasolla niin voi ajella turvallisin mielin vaikka äänenvaimentajasta ei kaikkia Asetusten mukaisia merkintöjä löytyisikään.