Nyt ois hakusessa halvat bluetooth kuulokkeet. Kuulokkeet voisivat olla kypärään asennettavat läppämallia. Samanlaiset kuin esimerkiksi Scala Q2:ssa on. Ja kuulokkeet voisi yhdistää bluetoothin kautta navigaattoriin. Mitään puheominaisuutta en tarttee. Tämä tulisi vain musiikin ja navin ohjeiden kuunteluun. Ja tarkoitus olisi päästä eroon navin ja kypärän välisestä johdosta.
Itse olen miettinyt tällaista. Jos noissa kuulokkeissa olisi 3,5mm audio liitin ja siihen liittäis bt-laitteen.
Onko kukaan miettinyt tai löytänyt tälläistä ratkaisu?
BMW R1200R -11
BMW K1300R -10
BMW F800ST -08
YAMAHA XV535 VIRAGO -89
-KLIK-
mites nää? ei tarvi latailla ja suht edulliset?
Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
-Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.
Ego sum rex Romanus et supra grammaticam
Kuustonenki sen tietää
-Gut-
Just tuollaset.
Mikähän ois se bluetooth palikka, minkä vois laittaa kiinni noihin?
BMW R1200R -11
BMW K1300R -10
BMW F800ST -08
YAMAHA XV535 VIRAGO -89
itse ajatellu tökköstä tuon suoraan naviin kii.no jäähän siinä tuo piuha välille mut eipä tuu mitään volumihäviöitä, mikä meinaa kuuleman mukaan olla ainakin garminis ongelmana.
jos ei halua kuunnella ni tuon välikaapelinhan saa irti jollain jää vain pikku pistoke keikkumaan kypärään.
Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
-Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.
Ego sum rex Romanus et supra grammaticam
Kuustonenki sen tietää
-Gut-
Tuollainen Jabra on yksi mahdollisuus. Harmittavasti virallisilta sivuilta ei ainakaan enää löydy sitä pienempää versiota.(JuhaK @ Maalis. 31 2009,20:46) kirjoitti
Edit : Tuolla ainakin myynnissä.
EditEdit : Tuolta löytyi se pienempi. Saa klipsillä kaulukseen vaikka.
EditEditEdit...jne : Tuolta löytyy vähän edukkaamin ensin mainittua.
Triumph Daytona 675 tornado red '07 (2007 - 2009)
Triumph Thunderbird '10 (2010-2021)
- Turvaton karkulainen -
Löytyisköhän täältä mitään?
Yamaha R1 -04
Suzuki GSX1300R Hayabusa -03
Suzuki RF600 -93
Suzuki GS500 -99
RXTX:stä löytyi tällaiset. Aika samanlaiset mitä Webhill kauppaa, mutta vähän halvemmalla.
Yamaha FZS 600 '99
Jos sen pitää olla bluetooth, (joka vaatii akun/patterit toimiakseen), niin miksei kerralla kunnon BT-settiä kypärään eikä mitään säästöviritelmiä joilla ei kuitenkaan todennäköisesti tee mitään.
Ehdotan siis esim scala rideria tai midland bt2:sta
Valitettavasti myö ollaan jo eellä!
0.25kW sähköpyörä - kyllä lähtee!
Minkä tyyppiset/merkkiset kuulokkeet on hyvät musiikin kuunteluun ajettaessa? Itsellä on sellaiset tavalliset korvanapit mutta ne alkaa painaa kipeästi korvaa kun kyärä on ollut jonkin aikaa päässä...
Wannabe biker...
Jos meinaat tavallisia langallisia kuulokkeita MP3 käyttöön niin Koss Spark Plug tai The Plug on ainaki mulla toiminu. Joku vuosi sitten oli myös muistaakseni Philips SHE8500 eikä nekään huonot ollu. Noita kaikkia näyttäis saavan alle 20€, ja on semmoisia malleja mitkä sulkee suht tehokkaasti muuta melua.(James. @ Huhti. 29 2009,15:47) kirjoitti