Oli tuolla yhdessä topicissa puhetta noista H-D touring-runkojen ajo-ominaisuuksien parantamisesta. Kumivaimennettu kone/laatikko/perä pyrkii kurveissa hakemaan eri linjaa ja 2009 malleihin tulikin uusi runko, jonka pitäisi olla tukevampi. Vanhempiin runkoihin on useita eri merkkisiä linkkuja ja vahvistuksia saatavana.
Tilasin omaan 2007 CVO Ultraan Progressive Suspensionin Touring linkin, koska se oli ainoa, jonka kanssa voin vielä käyttää lisävarusteena hankkimaani keskitukea. Asennus oli silti keskituen takia hikinen, mutta ilman sitä olisi ollut kohtuuhelppo. Keskituki on hyvä tallissa niin pyörä vie paljon vähemmän tilaa ja helpottaa se pesuakin.
Tilasin osan eBaysta Amerikasta ja viikossa tuli noin 160 Eurolla tulleineen. Ei paha.
Ajo-ominaisuudet parani ällistyttävän paljon. Ei vaapu enää yhtään takapäästä. Pystyin vähentämään painetta takaiskareistakin. Etupää voisi olla tukevampi, ja tietysti painava lehmähän se on. Mutta nyt se on huomattavasti parempi.
Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
Hyvä tietää, että Touring Link paransi ominaisuuksia! Meinaan kun joskus talliin ilmestyy RK, niin tohon taikka johonkin vastaavaan pitänee investoida.![]()
Joko löydän tien tai teen sen...
-Hannibal-
H-D Road King Custom 2004
Katos katos.. Lisää hyviä vinkkejä, eli oliko sulla jotain linkkiä mistä näkisi tuon osan ja hiukan vaikkapa asennuksestakin? Siis ilmeisesti osanumero 30-2000.(mikkoyli @ Elo. 30 2009,14:42) kirjoitti
Varmaan ei tekis pahaa tuolle omallekaan Ultralle vaikka aika kivasti se tuolla lasketulla alustalla kulkee muutenkin.
Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
Joo tuo osanumero se oli. Amerikan Ebaysta sama firma Henleys Kustom painting tarjoaa nyt 139 USD lähtöhinnalla ja pk oli vain 38 USD. Pakoputkien irrottaminen oli väistämätöntä asentaessa kun oli se keskijalustakin ja pitkät pultit. Muuten olisi asennus mennyt nopeastikin.
Kävin jo Levillä ja ajo oli huomattavasti tukevampaa vaikka koko ajan satoikin ja heitti perää vähän väliä niissä pikipaikkauksissa ja keskiviivalla kun ohitti. Ilman tuota palikkaa olisi varmasti pitänyt hiljentää vauhtia.
Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500