Tulokset 1:stä 13:een 13:sta
    Mistä olette saaneet hommattua esim. tuon 3/8" huohotinsuodattimen ja t-liittimet + letkut, kun olette tehneet tuon Buell:n huohottimen letkujen muutoksen? Täältä takahikiältä ks. tavaroita en löytänyt mistään, enkä kyllä netin kautta etsimälläkään.

Petri
    Huohotin filsuja saat tilattua esim moposport,biltema,motonet
    T-kappaleen taisin ite löytää Hong Kong tavaratalon puutarha puolelta oli ihmeen hankala löytää noin pientä T liititä
    letkuahan saa melkeen mistä vaan varaosapuljusta

Hae Bilteman webkaupan sivulta KAMPIKAMMION SUODATIN nimellä niin löytyy filsuja

Buell XB12s 06 106Hp 125Nm TakaGummilta Tuned By Make Ansavuori
    Onko tuosta breather reroutesta oikeasti jotain hyötyä?

Mulla on ollut harkinnassa american sport biken catch canin tilaaminen, hintahan on hirvittävä mutta se istuis aika hyvin tohon öljynjäähdyttin taakse. Toistaiseksi homma vaan on jäänyt, koska ulkomaisilta foorumeilta on löytynyt vähän ristiriitaisia lausuntoja...
    Ensimmäinen hyöty mitä haen on että ei sotke enää ilmanputsarin koteloa. Toinen on että kun nyt lauantaina saan pyörän penkkiin ja pyörässä on kiinni Sebring, K&N filtteri, Remus Powerizer ja tehtynä ilmanputsarin kotelon modaus niin tehdään nyt sitten tuo viimeinenkin modaus sitten. Ompas muuten mielenkiintoinen nähdä miten tuon Bulun saa arvoihin penkissä.

Petri
    Lainaa (Pepedro @ Heinä. 09 2009,08:14) kirjoitti
    Ensimmäinen hyöty mitä haen on että ei sotke enää ilmanputsarin koteloa. Toinen on että kun nyt lauantaina saan pyörän penkkiin ja pyörässä on kiinni Sebring, K&N filtteri, Remus Powerizer ja tehtynä ilmanputsarin kotelon modaus niin tehdään nyt sitten tuo viimeinenkin modaus sitten. Ompas muuten mielenkiintoinen nähdä miten tuon Bulun saa arvoihin penkissä.

Petri
    Ok, ilmeisesti 12 sit sotkee pahemmin kuin 9, mulla ei ole sanottavasti löytynyt öljyä putsarikotelosta. Jos sulla on vertailudadaa ilman breather modia ja sen kanssa, niin laita näkyville, jos modista irtoaa lisää tehoa niin onhan se pakko tehdä...

Petri
    Sama vika oli mullakin kun ekankerran sen orkkin putsarin avasin oli öiliä sielä täälä mulla toi huohotin on nykyään siinä penkin alla siellä jousen vieressä.Ilmotteles mitä tuloksia saat dynosta jos sullla on aikaa ja mahdollisuus nii koita dynottaa remuksen kanssa ja ilan sitä näkis sen eron.
    Kertoilen tulokset kunhan saadaan lauantaina penkitettyä. Sitä en uskalla luvata ehditäänkö penkittää ilman Remusta, itsellä menee penkkiin 2 pyörää ja ilmeisesti ainakin 1 pyörä tulee vielä muualta penkitettäväksi.

Petri
    No niin nyt on sitten XB12X penkitetty ja säädetty kohdilleen. Takarenkaalta 93 hp ja 106 Nm, eli jonkin verran enemmän kuin tehtaan ilmoittamat arvot uudelle. Suurin ero tulee siinä että kun tehtaan ilmoittama huippuvääntö löytyy 5500 rpm, tuo 106 Nm löytyy mulla nyt 3400 rpm ja koko väli 1900 - 5500 rpm on yli 100 Nm. Samoin huipputeho löytyy jo noin 5000 rpm. Pirun laihalla kone oli vaikka siinä tuo Remuksen purkki oli kiinni, lisää soppaa sai laittaa kaikkiin kohtiin. Ainoa kohta missä ei ollut laihalla oli tyhjäkäynti. Pikaisen koeajon perusteella nykiminen ainakin jäi kokonaan pois, samoin kaasuun vastaavuus parani sekä tuonne yli 4000 kierroksen tuli lisää voimaa reilusti.

Petri
    Missä penkitit ja millä säätivät (vai sääditkö itse)? Ecm Spy vai Direct Link?
    Buell XB12Ss
    Lainaa (Pepedro @ Heinä. 11 2009,18:10) kirjoitti
    No niin nyt on sitten XB12X penkitetty ja säädetty kohdilleen. Takarenkaalta 93 hp ja 106 Nm, eli jonkin verran enemmän kuin tehtaan ilmoittamat arvot uudelle. Suurin ero tulee siinä että kun tehtaan ilmoittama huippuvääntö löytyy 5500 rpm, tuo 106 Nm löytyy mulla nyt 3400 rpm ja koko väli 1900 - 5500 rpm on yli 100 Nm. Samoin huipputeho löytyy jo noin 5000 rpm. Pirun laihalla kone oli vaikka siinä tuo Remuksen purkki oli kiinni, lisää soppaa sai laittaa kaikkiin kohtiin. Ainoa kohta missä ei ollut laihalla oli tyhjäkäynti. Pikaisen koeajon perusteella nykiminen ainakin jäi kokonaan pois, samoin kaasuun vastaavuus parani sekä tuonne yli 4000 kierroksen tuli lisää voimaa reilusti.

Petri
    Toi sun tulos on melkeen identtinen mun vuoden takaiseen dynoon jossa oli Race ecu ja Remuksen loota kiinni 94hp ja 109Nm@4930rpm sitä se dynottajakin kummasteli kun toi race ecu noin laihaa seosta tuuppaa.
    Tossa alku kesästä oli yx tapahtuma jossa sai dynottaa ihan ilmaiseksi yhden vedon kiinnni oli toi xoptin ecu ja remus
    104hp 115Nm
    Lainaa (toivjan @ Heinä. 11 2009,18:31) kirjoitti
    Missä penkitit ja millä säätivät (vai sääditkö itse)? Ecm Spy vai Direct Link?
    Ihan täällä Ylivieskassa kävin työmaalla huollon puolella penkissä. Eräs paikallinen kaveri on rakentanut penkityslaitteen peräkärryyn ja hänen kanssaan työ tehtiin. Säädöt tehtiin ihan ECMSpyllä.

Petri
    Lainaa (Wave @ Heinä. 09 2009,10:12) kirjoitti

Petri
    Sama vika oli mullakin kun ekankerran sen orkkin putsarin avasin oli öiliä sielä täälä mulla toi huohotin on nykyään siinä penkin alla siellä jousen vieressä.Ilmotteles mitä tuloksia saat dynosta jos sullla on aikaa ja mahdollisuus nii koita dynottaa remuksen kanssa ja ilan sitä näkis sen eron.
    Itsellä oli aluksi tuo kampikammion huohotin penkin alla, mutta kun siellä on ahdasta, sähköjohtoja, ECU jne. poistin lopulta letkuviritykset.

Tämän sijasta laitoin varsinaisen ilmansuodattimen sisällä oleviin huohotinletkujen päihin L- malliset muoviliittimet joiden toiset päät ovat käytännössä kiinni ilmansuodattimen metalliverkossa. Roiskeet ohjautuvat suodattimeen eivätkä leviä ympäri koteloa. Yksinkertaista & halpaa, mutta on toiminut koko kesän erit.hyvin.
    Buell XB12X, HD XL883, BMW K100, Kawasaki KE125
    Yamaha 125 Trail, Honda CB 100, Suzuki 80 K11 Sports
    Honda 70 Dax, Husgvarna 175 Silverpil
  13.  
    Ihan täällä Ylivieskassa kävin työmaalla huollon puolella penkissä. Eräs paikallinen kaveri on rakentanut penkityslaitteen peräkärryyn ja hänen kanssaan työ tehtiin. Säädöt tehtiin ihan ECMSpyllä.

Petri[/quote]

Laitatko mulle kaverisi yhteystiedot, voisin käyttää oman Bulun rullan päällä: ramimeister@gmail.com
    "Aaa, you mean Bjyyyl?"