Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
    Iltalehti
    Onneksi hengenlähdöltä vältyttiin tällä kertaa.
    Puuttuva ajotaito korvattu teholla!
    Suzuki Hayabusa -09 (rek. -10)
    Suzuki Hayabusa -07
    Suzuki 1200s bandit -03
    Kawasaki zx10r -06
    Honda 600cbr -98
    Onneksi niin, näiltä ei näköjään pysty välttymään täysin. Viime viikon aikana tien päällä "pisti silmään" se tosiseikka että yllättävän moni pyörä tuli vastaan kokonaan ilman valoja tai pelkät parkit päällä. Ei muuten näy vaikka on kirkas auringon paiste. Mulla omassa on systeemi joka sytyttää ajovalot automaattisesti kun moottori käynnistyy, saisi olla yleisempi tuo systeemi, eipähän unohdus pääse yllättämään.
    CB350, XS650, CB750K7, XS850,XV1000(TR-1), XS1100S, ST-4, FJR1300A
    Ajelin kotilolla tuosta ohi juuri kun onnettomuus oli tapahtunut ja ihmettelin että miten ihmeessä se autoilija ei ollut nähnyt mopoilijaa. Autoilija vasemmalla puolella ei ole muuta kuin peltoa!

Hyvä ettei kaverilta henki lähtenyt, romua oli ihan kiitettävästi.
    Sormi välissä! Aaarggh, sormi välissä!
    Eikös tossa ysitiellä oon satasen rajotus BTW?
    Honda NSR 125 02' --> CBR 600F
    Olen fiktiivinen henkilö. Kirjoitetuillani viestien sisällöllä ei välttämättä ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa.
    Lainaa (jorim @ Kesä. 23 2009,13:07) kirjoitti
    Onneksi niin, näiltä ei näköjään pysty välttymään täysin. Viime viikon aikana tien päällä "pisti silmään" se tosiseikka että yllättävän moni pyörä tuli vastaan kokonaan ilman valoja tai pelkät parkit päällä. Ei muuten näy vaikka on kirkas auringon paiste. Mulla omassa on systeemi joka sytyttää ajovalot automaattisesti kun moottori käynnistyy, saisi olla yleisempi tuo systeemi, eipähän unohdus pääse yllättämään.
    No eihän missään tuntemassani pyörässä jää valot päälle, kun virrat katkaisee. Jengi ihan turhaan renaa valokatkaisijaa ja unohtaa sitten pistää ne päälle. Älkää erikseen sammutelko valoja katkaisijasta, ne sammuu kyllä, kun virrat katkaistaan. Näin ne on sitten taas päällä, kun uudelleen lähdetään ajamaan. Omituinen tapa tuo kytkimen renaaminen, johon olen törmännyt omassa kaveripiirissäkin.
    Ei suomessa myytävissä pyörissä kai pitäisi saada edes valoja kokonaan pois? Joku lainsäädäntö käsitääkseni asiasta. Mulla ainakaan oo mistään pyörästä voinu niitä sammuttaa. Ajovalot, Pitkät, Parkki, ei muita vaihtoehtoja, jos haluaa pyörän olevan käynnissä. Vanhemmat pyörät voi olla toki poikkeus.
    premier

emeritus
    Lieneekö laki muuttunut, en tiedä mutta ainakin edellisessä vehkeessä vuosimallia 2001 kyllä valot sai pois ihan nappulasta vääntämällä. Voi olla että japseissa on tämä ajovalosysteemi käytössä.
    CB350, XS650, CB750K7, XS850,XV1000(TR-1), XS1100S, ST-4, FJR1300A
  8.  
    Lainaa (jorim @ Kesä. 24 2009,09:43) kirjoitti
    Lieneekö laki muuttunut, en tiedä mutta ainakin edellisessä vehkeessä vuosimallia 2001 kyllä valot sai pois ihan nappulasta vääntämällä. Voi olla että japseissa on tämä ajovalosysteemi käytössä.
    2000 mallinen euro ja valot pitää laittaa erikseen päälle virtalukosta.
    2002 taisi vielä kys. mallissa(+rinnakkaismallit) olla sama systeemi.

Toisaalta parkit päällä ajaminen on tehty mahdottomaksi jättämällä mokoma valovarustus kokonaan pois...

2003-2007 mallissa sitten jo normaali off-parkit-valot valokytkin.