Sivu: 1 / 7:sta 123 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 188:sta
  1. #1
  2. #2
    Nyt on tainnut olla ainakin jollain osapuolella reilusti vauhtia jos molemmat auton kyytiläisetkin loukkaantuivat vakavasti
    GSX-R600 K6
  3. #3
    Oli kyllä tosi pahassa rutussa auton apukuskin puoleinen kylki oven kohilta kun ohi ajoin äsken.
  4. #4
    Onko tuossa risteyksessä liikennevaloja ?
    Lahdentie näyttää olevan "pääväylä" verrattuna peltolantiehen.

    Kartta
    Auto on siis tullut suuntaa A->B
  5. #5
    Lainaa (nuudel @ Kesä. 22 2009,14:14) kirjoitti
    Onko tuossa risteyksessä liikennevaloja ?
    Lahdentie näyttää olevan "pääväylä" verrattuna peltolantiehen.

    Kartta
    Auto on siis tullut suuntaa A->B
    on valot
    KTM
  6. #6
    Lainaa (nuudel @ Kesä. 22 2009,14:14) kirjoitti
    Onko tuossa risteyksessä liikennevaloja ?
    Lahdentie näyttää olevan "pääväylä" verrattuna peltolantiehen.

    Kartta
    Auto on siis tullut suuntaa A->B
    Onhan siinä valot ja taitaa olla 40 aluerajoituskin.
  7. #7
    Peltolantiellä 40 aluerajoitus ja Lahdentiellä 50 tai 60, taitaa olla 60. Valot on ja seuraavat liikennevalot Lahdentiellä 100m pohjoiseen ja 200m etelään.



  8. #8
    Liikkennevalot ei ollut toiminnassa. Ajoin siitä risteyksestä ohi klo. 12:40 ja oli aika pahannäköistä jälkeä syntynyt.
    Ensimmäinen hullun merkki jos luulee itseään viisaaksi
  9. #9
    Onks sielä sattunut toinenkin onnettomuus het kohta perään?

    Tällänen juttu löyty tilannehuoneesta:

    Silminnäkijähavainto:
    Moottoripyöräilijä kuoli törmättyään henkilöautoon Sälinkääntiellä. Silminnäkijöiden mukaan moottoripyöräilijä olisi ajanut keulien Sälinkäältä linja-autoaseman suuntaan ja henkilöauto Helsingistä Sälinkään suuntaan.
    Henkilöauto pyörähti katolleen onnettomuuden jälkeen ja kuljettaja toimitettiin sairaalaan. Liikennevalot eivät olleet toiminnassa onnettomuuspaikalla.
    Elämä alkaa 308km/h:sta ja jatkuu 313km/h:ssa (vuosihan oli -05)

    Ja lähtee uuteen nousuun 302km/h:sta (Suzuki Hayabusa 1300R)
  10. #10
    Tuttu paikka, peltotantieltä tultaessa pitkähkö suora jossa pari sivutieristeystä, hyvä näkyvyys.
    Jos valot eivät toiminnassa niin peltolantieltä tulijoilla kolmio.
    *edit*
    Tarkennetun uutisen mukaan auto tullut kolmion takaa lahdentietä ajaneen moottoripyörän eteen, silminnäkijälausunto ei anna oikein kuvaa tapahtuneesta.



    -kaikki tosiasioina esittämäni seikat perustuvat vahvaan MuTuun, Esson baarissa kuultuihin isojen poikien juttuihin sekä netissä liikkuviin vahvistamattomiin huhupuheisiin.
  11. #11
    Itse tulee liikuttua Mäntsälässä työasioissa päivittäin, ja porukalla kirottu noi liikennevalot moneen kertaan kun lähes jokaiseen saa pysähtyä vaikkei muuta liikennettä olisikaan. Nyt kun kerrankin on valot vilkulla niin heti kolisee...

    Voi voi *
    GSR 600 -06 ---> GSX-R 1000 -05
  12. #12
    Lainaa (Kärppä @ Kesä. 22 2009,15:15) kirjoitti
    Itse tulee liikuttua Mäntsälässä työasioissa päivittäin, ja porukalla kirottu noi liikennevalot moneen kertaan kun lähes jokaiseen saa pysähtyä vaikkei muuta liikennettä olisikaan. Nyt kun kerrankin on valot vilkulla niin heti kolisee...

    Voi voi *
    Niinpä, kyllä ne aika tarkkaan on katottu, missä ne valot on paikallaan ja missä ei.
    All you´ve got is time - living is takin´ it.
  13. #13
    Eipä tainneet valot toimia risteyksessä aamullakaan, jos oikein muistan.
    ex. ZX6R 2003
  14. #14
    Ei oo ihan hiljaa varmaan tullu kun on autokin menny katolleen.

    silminnäkijän kuva tilannehuone.fi:stä

    ~SV1000N~
  15. #15
  16. #16
    Nyt viimeistään voitaneen unohtaa se väite, että motoristit aiheuttaisivat vaaraa vain itselleen?
    Retired
  17. #17
    onks toi musta jälki muka sen jarrutusjälki? vai mistä suunnasta kukakin on tullut(kuvassa)
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  18. #18
    Mopo kaiketi tullut tuolta edestä päin ja auto vasemmalta.
  19. #19
    Mä taas käsittäsin niin, et mp tullut edestä ja auto oikealta.

    Poliisi tiedoittaa näin...

    "Lahdentietä pohjoisesta etelään päin huomattavan kovalla vauhdilla ajanut moottoripyöräilijä törmäsi Veteraanitieltä Lahdentien yli Peltolantielle ajavaan henkilöautoon, joka suistui törmäyksen voimasta katolleen. Henkilöautossa olleet mies ja nainen loukkaantuivat vakavasti ja heidät vietiin jatkohoitoon Töölön sairaalaan Helsinkiin. Heidän vammojen vakavuudesta ei ole vielä tarkempaa tietoa. Moottoripyöräilijä menehtyi välittömästi tapahtumapaikalla. Hän oli 27-vuotias mäntsäläläinen mies.

    Tapahtumapaikka on keskellä Mäntsälää. Lahdentie on vilkas liikenteinen pääliikenneväylä ja sääolosuhteet tapahtumapaikalla olivat hyvät. Tapahtumaristeys on liikennevalo-ohjattu risteys, mutta liikennevalot eivät olleet toiminnassa tapahtumahetkellä. Alustavien tietojen mukaan alkoholilla ei ole osuutta tapahtumiin. Tapahtumapaikalla tutkimuksia teki myös liikenneonnettomuuksien tutkintalautakunta."
    Elämä alkaa 308km/h:sta ja jatkuu 313km/h:ssa (vuosihan oli -05)

    Ja lähtee uuteen nousuun 302km/h:sta (Suzuki Hayabusa 1300R)
  20. #20
    Joo auto tuli oikealta, se selittää apukuskin puoleiset vauriot.
  21. #21
    Lainaa (TwinTenox @ Kesä. 22 2009,16:29) kirjoitti
    Nyt viimeistään voitaneen unohtaa se väite, että motoristit aiheuttaisivat vaaraa vain itselleen?
    Tästä on ollut jo vuosia sitten juttua, et näinkin saattaa käydä, kun sopivasti sattuu.

    Fakta on kuitenkin se mikä tässäkin tuli valitettavasti todistettua, et mp-kuskille käy pahemmin.
    Elämä alkaa 308km/h:sta ja jatkuu 313km/h:ssa (vuosihan oli -05)

    Ja lähtee uuteen nousuun 302km/h:sta (Suzuki Hayabusa 1300R)
  22. #22
    Aika paljon nuo uutiset muuttuu/tarkentuu muutamassa tunnissa.

    Outo paikka ajaa lujaa.
  23. #23
    Lainaa (Brocol @ Kesä. 22 2009,16:55) kirjoitti
    Aika paljon nuo uutiset muuttuu/tarkentuu muutamassa tunnissa.

    Outo paikka ajaa lujaa.
    No joo. Eilen iltasella Mäntsälän läpi kaverin kanssa körötellessä joku paikallinen(?) vetomies näytti meille mallia siitä, miten ko. taajaman läpi ajetaan. Tiedä vaikka olisi ollut sama mies...

    Eilisiltaisella tyypillä ei ainakaan meinannut etugummi pysyä millään tiessä.



    -- Urea jacta est --
  24. #24
    Aika hyvää kyytiä saanut kyllä syöttää kun on kotilokin kierähtänyt kumipuoli ylöspäin
  25. #25
    Johan jo järkikin sanoo, että auto vaikka olisi mikä kusiainen ei pyörähdä katolleen PELKÄSTÄÄN mp:n törmäyksen voimasta.

    Siinä on tehty väistöliike etukäteen ja/tai jälkikäteen on ajauduttu rotvallinreunasta kummit kohti kattoa.

    Ps. Tätäkin tietysti kannattaa käyttää KAIKKIEN vetomiesten syyllistämiseen ihan noin menehtyneen omaisten surusta huolimatta.
    DT125[82] -> (yli 20v. tauko) -> Versys[07] -> FZ-1-SA[07] -> K1200S[08] -> cbr600rr[08] -> (+ S1000RR[10] Varastettu Hollannissa, Vttu!) -> (S1000RR[11] Lunariin, ajettu päin ajokoiraa,V*2!) -> (S1000RR[12]) vaihdettu,
    S1000RR[21]+(KTM 690 Enduro r[14])
  26. #26
    Lainaa (Anatooli @ Kesä. 22 2009,17:29) kirjoitti
    Johan jo järkikin sanoo, että auto vaikka olisi mikä kusiainen ei pyörähdä katolleen PELKÄSTÄÄN mp:n törmäyksen voimasta.

    Siinä on tehty väistöliike etukäteen ja/tai jälkikäteen on ajauduttu rotvallinreunasta kummit kohti kattoa.

    Ps. Tätäkin tietysti kannattaa käyttää KAIKKIEN vetomiesten syyllistämiseen ihan noin menehtyneen omaisten surusta huolimatta.
    Nojoo kun kuvaa katselee ja miettii jotain kolarivideoita mitä on joskus nähnyt niin kyllä se taitaa mennä pyörä siittä autosta läpi ennen kuin auto ympäri lentää.
  27. #27
    Aamulla klo 7 oli valot päällä kun ajoin töihin,samoin oli iltapäivällä klo 15:30 valot päällä kun tulin himaan,naapurin mukaan oli motoristi päästellyt vanhaatietä oikein urakalla,jarrutusjälkiä ei ole ollenkaan kummastakaan pelistä.Jälki oli ollut sen mukaista, että ei viitsinyt siitä puhua lasten kuullen,oli paikalla ennenkuin motoristia säkitettiin.Pyöränä valkoinen ilm. Suzuki.
    KTM 1290 Adv.S -23,KTM 690,Duke-12,Suzuki VL 1500-02 KTM Duke 1290 GT-23 Triumph Rocket GT-20,Suzuki M1800R-10,Yamaha XV 1900 Midnight Star.Yamaha XV 1600.Intruder VS 1400.KTM690SMR.Yamaha FZ1-S.Kawasaki Z1000.KTM950Supermoto, KTM690E.

  28. #28
    Lainaa (ripee @ Kesä. 22 2009,17:35) kirjoitti
    No, kyllä vaan vetomieskin kukkia tulee samaan viimeiseen leposijaansa ihan riittävästin!
    Harmittaa *vaan noitten sivullisten puolesta
    No sehän on hienoa. Täysin sivulliseksi tuskin voi laskea sellaista, joka tulee suoralla tiellä hyvän näkyvyyden vallitessa kolmion takaa eteen. Heti perään pitää tietysti sanoa, että liikennevaloristeys on väärä paikka kokeilla pyörän huippuja, varsinkin kun kilometrin päässä on suhteellisen pitkä moottoritie.
    Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
  29. #29
    Lainaa (Anatooli @ Kesä. 22 2009,17:29) kirjoitti
    Ps. Tätäkin tietysti kannattaa käyttää KAIKKIEN vetomiesten syyllistämiseen ihan noin menehtyneen omaisten surusta huolimatta.
    Ei missään nimessä. Tätä käytetään puusilmäisen kotilokuskin syyllistämiseen.
  30.  
  31. #30
    Lainaa (vuohi @ Kesä. 22 2009,17:36) kirjoitti
    Johan jo järkikin sanoo, että auto vaikka olisi mikä kusiainen ei pyörähdä katolleen PELKÄSTÄÄN mp:n törmäyksen voimasta.

    Siinä on tehty väistöliike etukäteen ja/tai jälkikäteen on ajauduttu rotvallinreunasta kummit kohti kattoa.

    Ps. Tätäkin tietysti kannattaa käyttää KAIKKIEN vetomiesten syyllistämiseen ihan noin menehtyneen omaisten surusta huolimatta.
    Johan jarkikin sanoo, etta tuollaisessa paikassa kannattaa ajaa jarki paassa eika jalkovalissa.

    Siina on ajettu ihan kiusallaan auto nurin etta menisi maine bikereilta. Pyora varmaan edes osunut.

    Tatakin tietysti kannattaa kayttaa kaikkien autolla ajavien syyllistamiseen puusilmiksi.

    Osanottoni menehtyneen omaisille.
    The point is not to die for your country but to make the other bugger die for his...
Sivu: 1 / 7:sta 123 ... ViimeinenViimeinen