Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
    Terve,

Miltä valmistajalta löytyisi nahkapukuja meikäläisin mitoin? Pituutta itselläni on vajaa 190 ja paino jossain 90 kg:n tietämillä. Ruumiinrakenne ennemmin läski kuin lihaksikas.

Daineset on kokeiltu, ja naurettaviltahan ne näyttivät päälläni.

Kokeile Sweeppiä. Jos ei valmiita löydy, niin mittatilauksena. Ite oon samoissa mitoissa (tosin tietty pelkkää kiinteää lihasmassaa....ööh...jep...) ja mulle Sweep istuu hyvin.
    CBR1000F -87/90 -> CBR1100XX -99-> VTR1000F -05-> CBR1000RR Repsol -05 -> CB 350 -72
    Lainaa (teme77 @ Huhti. 26 2009,13:28) kirjoitti
    Kokeile Sweeppiä. Jos ei valmiita löydy, niin mittatilauksena. Ite oon samoissa mitoissa (tosin tietty pelkkää kiinteää lihasmassaa....ööh...jep...) ja mulle Sweep istuu hyvin.
    Kiitos vinkistä. Tiedätkö miten tuo mittatilaustyö on Sweepillä hinnoiteltu? Ei taida ihan ilmaista olla.

Muutkin ehdotukset ovat toki edelleen tervetulleita, jos jollain on mielessä.

4.  
    Lainaa (jgfeu @ Huhti. 26 2009,15:24) kirjoitti
    Lainaa (teme77 @ Huhti. 26 2009,13:28) kirjoitti
    Kiitos vinkistä. Tiedätkö miten tuo mittatilaustyö on Sweepillä hinnoiteltu? Ei taida ihan ilmaista olla.

Muutkin ehdotukset ovat toki edelleen tervetulleita, jos jollain on mielessä.
    E U R O B I K E R

Käy pitskussa tsekkaamassa mesta
    dYNY

"Those who risk nothing, do nothing, achieve nothing, become nothing"! *
    *David Jefferies 1972-2003

FEEL THE NOISE * *

* Kawasaki ZX-10R '07*