Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
  1. #1
    olisiko siitä pyöräksi? vannoutunut bmw kuski kyselee
    partanen. net

    aina ei elämä onnistu eka kerralla.

    Mersedes ja Volvo tekniikka hallussa

    Moottori pyörien katteiden maalaukset ja korjaukset ammatti taidolla.
  2. #2
    Saat varmaan kohta vastauksen Kainuusta entiseltä BMW-mieheltä.
    R1100RS
  3. #3
    Lainaa (Torsti @ Huhti. 25 2009,22:24) kirjoitti
    Saat varmaan kohta vastauksen Kainuusta entiseltä BMW-mieheltä.
    ootellaan.
    partanen. net

    aina ei elämä onnistu eka kerralla.

    Mersedes ja Volvo tekniikka hallussa

    Moottori pyörien katteiden maalaukset ja korjaukset ammatti taidolla.
  4. #4
    Itse koeajoin tuota viime kesänä. Mainio peli. Moottori on erittäin tasainen käytökseltään ja alusta ansaitsee kunniamaininnan!! Erittäin ajettava alustaltaan. Ketterä kokoisekseen.
    "Ei se koko, vaan miten sitä käyttää", sanoi 50cc (+750 +1100cc +125cc)
  5. #5
    Liittyi Jun 2007
    Tukholma (entisii kouvola-korialaisii)
    On juu Norge koe-ajettu kauan sitten. Ja rehellisesti sanottuna,, ei se oo oikee Guzzi.
    Yamaha XV1600 WildStar
    Moto Guzzi 1000 SP III
    BMW K100 RS
    Moto Guzzi V65 Lario
    Yamaha FJ1100
    Moto Guzzi V35III
    Suzuki GR650
    Honda CB400N
    Solifer Speed


    "Bara döda fiskar följer strömmen"
    "Your crash, is my cash"
  6. #6
    Lainaa (Moto guzzi @ Huhti. 28 2009,20:51) kirjoitti
    On juu Norge koe-ajettu kauan sitten. Ja rehellisesti sanottuna,, ei se oo oikee Guzzi. *
    Vaan?
  7. #7
    Lainaa (raisio.offroad @ Huhti. 28 2009,20:55) kirjoitti
    Lainaa (Moto guzzi @ Huhti. 28 2009,20:51) kirjoitti
    On juu Norge koe-ajettu kauan sitten. Ja rehellisesti sanottuna,, ei se oo oikee Guzzi. *
    Vaan?
    -Vaikka samalla merkillä ajankin-

    Nykyaikaisesti käyttäytyvä, kelpo pyörä.
    "Ei se koko, vaan miten sitä käyttää", sanoi 50cc (+750 +1100cc +125cc)
  8. #8
    Liittyi Jun 2007
    Tukholma (entisii kouvola-korialaisii)
    Lainaa (TunturiTT @ Huhti. 30 2009,15:45) kirjoitti
    Lainaa (raisio.offroad @ Huhti. 28 2009,20:55) kirjoitti
    Lainaa (Moto guzzi @ Huhti. 28 2009,20:51) kirjoitti
    On juu Norge koe-ajettu kauan sitten. Ja rehellisesti sanottuna,, ei se oo oikee Guzzi. *
    Vaan?
    -Vaikka samalla merkillä ajankin-

    Nykyaikaisesti käyttäytyvä, kelpo pyörä.
    Tuota meinasinkin.
    Yamaha XV1600 WildStar
    Moto Guzzi 1000 SP III
    BMW K100 RS
    Moto Guzzi V65 Lario
    Yamaha FJ1100
    Moto Guzzi V35III
    Suzuki GR650
    Honda CB400N
    Solifer Speed


    "Bara döda fiskar följer strömmen"
    "Your crash, is my cash"
  9.  
  10. #9
    Lainaa (Torsti @ Huhti. 25 2009,22:24) kirjoitti
    Saat varmaan kohta vastauksen Kainuusta entiseltä BMW-mieheltä.
    Tätä en ole huomannutkaan aiemmin mutta kun tuo Torsti niin arveli joten kommentoidaan nyt jotakin.

    En pysty tietty vertaamaan kuin entiseen ´01 R 1150 R:än sekä kavereilla oleviin R 1100, 1150 ja 1200 RT -mallihin ynnä puoleenkymmeneen exään K-malliin.

    Paperilla Norge ja bokserit on kuin kaksi marjaa mutta nyt reilun kahden vuoden ja 52 tkm:n kokemuksella voip sanoa, että suurin ero on konepuolella, joka on Norgessa ihan toista maata. Vaihteet kolisee, putket paukkuu ja kone "elää" eli koneen käynnin tuntee ihan fyysisesti. Ihan kuin kunnon moottoripyörässä pitääkin..

    Joskus kun lukee jonkun kavahtaneen bokserin tutinoita niin mitenkähän kyseinen kaveri kokisi Guzzin...

    Suorituskyky on samaa luokkaa kuin saksalaisissa ja viimeistely ja laatuvaikutelma ei yllä ehkä ihan saksalaiselle tasolle. Ei varsinkaan esim. satulan alla olevan johtohässäkän tiimoilta.

    Saksalaisessa on suojaavampi kate mutta ei se olekaan yhtä tyylikäs kuin Norge... Emännän kommentti Norgen takapenkistä oli, jotta suunnilleen yhtä mukava kuin K 1100 LT:n ja paljon mukavampi kuin R 1150 R:n vakio apumiehen jakkara. Lisäksi tuo nakubokseri tärisi melkoisesti noin 4000-kierroksilla. Norgen värinät on matalataajuisempia eivätkä haittaa. Ja RT:et ovat suorastaan tärinättömiä.

    Norge tarjoaa vanhallekin pyörämiehelle omistamisen ja ajamisen iloa, joka on omasta mielestäni nyky-Bemareista katoamaan päin. Bemareilla ajelin vuosina 1987-2006 yhteensä noin 306 tkm. BMW on varmasti edelleenkin hieno laite. Jos R 1200 R olisi tullut markkinoille aikaisemmin niin miten olisi käynyt...
    Stelvio NTX ´12
    V 650 NTX
    Tuareg 600 Wind
    CB 250 RS ´81 2x´82 ja ´83
    RD 250 LC
    Pegaso 650 Trail
    K 75
    R 45