olisiko siitä pyöräksi? vannoutunut bmw kuski kyselee![]()
partanen. net
aina ei elämä onnistu eka kerralla.
Mersedes ja Volvo tekniikka hallussa
Moottori pyörien katteiden maalaukset ja korjaukset ammatti taidolla.
Saat varmaan kohta vastauksen Kainuusta entiseltä BMW-mieheltä.
R1100RS
ootellaan.(Torsti @ Huhti. 25 2009,22:24) kirjoitti
partanen. net
aina ei elämä onnistu eka kerralla.
Mersedes ja Volvo tekniikka hallussa
Moottori pyörien katteiden maalaukset ja korjaukset ammatti taidolla.
Itse koeajoin tuota viime kesänä. Mainio peli. Moottori on erittäin tasainen käytökseltään ja alusta ansaitsee kunniamaininnan!! Erittäin ajettava alustaltaan. Ketterä kokoisekseen.
"Ei se koko, vaan miten sitä käyttää", sanoi 50cc (+750 +1100cc +125cc)
On juu Norge koe-ajettu kauan sitten. Ja rehellisesti sanottuna,, ei se oo oikee Guzzi.![]()
Yamaha XV1600 WildStar
Moto Guzzi 1000 SP III
BMW K100 RS
Moto Guzzi V65 Lario
Yamaha FJ1100
Moto Guzzi V35III
Suzuki GR650
Honda CB400N
Solifer Speed
"Bara döda fiskar följer strömmen"
"Your crash, is my cash"
Vaan?(Moto guzzi @ Huhti. 28 2009,20:51) kirjoitti
-Vaikka samalla merkillä ajankin-(raisio.offroad @ Huhti. 28 2009,20:55) kirjoitti
Nykyaikaisesti käyttäytyvä, kelpo pyörä.
"Ei se koko, vaan miten sitä käyttää", sanoi 50cc (+750 +1100cc +125cc)
Tuota meinasinkin.(TunturiTT @ Huhti. 30 2009,15:45) kirjoitti
![]()
Yamaha XV1600 WildStar
Moto Guzzi 1000 SP III
BMW K100 RS
Moto Guzzi V65 Lario
Yamaha FJ1100
Moto Guzzi V35III
Suzuki GR650
Honda CB400N
Solifer Speed
"Bara döda fiskar följer strömmen"
"Your crash, is my cash"
Tätä en ole huomannutkaan aiemmin mutta kun tuo Torsti niin arveli joten kommentoidaan nyt jotakin.(Torsti @ Huhti. 25 2009,22:24) kirjoitti
En pysty tietty vertaamaan kuin entiseen ´01 R 1150 R:än sekä kavereilla oleviin R 1100, 1150 ja 1200 RT -mallihin ynnä puoleenkymmeneen exään K-malliin.
Paperilla Norge ja bokserit on kuin kaksi marjaa mutta nyt reilun kahden vuoden ja 52 tkm:n kokemuksella voip sanoa, että suurin ero on konepuolella, joka on Norgessa ihan toista maata. Vaihteet kolisee, putket paukkuu ja kone "elää" eli koneen käynnin tuntee ihan fyysisesti. Ihan kuin kunnon moottoripyörässä pitääkin..
Joskus kun lukee jonkun kavahtaneen bokserin tutinoita niin mitenkähän kyseinen kaveri kokisi Guzzin...
Suorituskyky on samaa luokkaa kuin saksalaisissa ja viimeistely ja laatuvaikutelma ei yllä ehkä ihan saksalaiselle tasolle. Ei varsinkaan esim. satulan alla olevan johtohässäkän tiimoilta.
Saksalaisessa on suojaavampi kate mutta ei se olekaan yhtä tyylikäs kuin Norge... Emännän kommentti Norgen takapenkistä oli, jotta suunnilleen yhtä mukava kuin K 1100 LT:n ja paljon mukavampi kuin R 1150 R:n vakio apumiehen jakkara. Lisäksi tuo nakubokseri tärisi melkoisesti noin 4000-kierroksilla. Norgen värinät on matalataajuisempia eivätkä haittaa. Ja RT:et ovat suorastaan tärinättömiä.
Norge tarjoaa vanhallekin pyörämiehelle omistamisen ja ajamisen iloa, joka on omasta mielestäni nyky-Bemareista katoamaan päin. Bemareilla ajelin vuosina 1987-2006 yhteensä noin 306 tkm. BMW on varmasti edelleenkin hieno laite. Jos R 1200 R olisi tullut markkinoille aikaisemmin niin miten olisi käynyt...
Stelvio NTX ´12
V 650 NTX
Tuareg 600 Wind
CB 250 RS ´81 2x´82 ja ´83
RD 250 LC
Pegaso 650 Trail
K 75
R 45