Tulokset 1:stä 3:een 3:sta
    St 4S:n startti ryhtyi toimimattomaksi, syyksi paljastui startin kytkin, jousi kymmeninä kappaleina, "rullat" osin kulahteneita, osin kunnossa olevia. Ei kannattane laittaa takaisin uuden jousen
    kanssa ? Hailacilla uusi kytkin kustantaa 238 €, jenkkifoorumeilta
    sain ongittua tiedon että KTM:ssä LC4 koneessa olisi sama kytkin
    ja alle puolet hailacin hinnasta, onko kellään kokemusta asiasta?
    Ja pystyykö siellä rattaassa ja laipassa olevat rullien vastepinnat jotenkin sorvaamaan/kiillottamaan ? Hailac tientenkin oli sitä mieltä että ei, koska mitoitus on niin tarkka, eli ostattaisivat
    kytkimen lisäksi sekä rattaan että laipan.

Hande
    Mulla oli sama ongelma vapaakytkimeni kanssa (2002 ST4S) ja hommasin Kotarin varaosan: Free-Wheel FWD 332008 BLS hintaan 62,15€ ja otin siitä palat ja jousen alkuperäiseen omaani ja kaveri hioi sorvissa ulkokehän(siis sen osan joka ottaa kinni "palikoiden ulkokehään") sileeksi ja siinäpä se korjaus oli. Suurin homma siinä on vasemman kupeen avaaminen....

Ps, Kotarin ko. osa ei käynyt mun Ducatiin kokonaisuutena, vaan sen takia otin siitä minulle tarvittavat osat ja laitoin ne alkuperäiseen runkoon... ja hyvin on pelittänyt....

ST4S *2002

3.  
    Kiitos asiallisesta ja informatiivisesta vastauksesta ! *javascript:emoticon('')

Hande