Tulokset 1:stä 15:een 15:sta
    Kävipä tytöllä huono tuuri ensimmäisen pärrän ostossa. Joulukuusta asti pyöriä tsiigaillu ja vihdoin tuli vastaan SE OIKEA pyörä. Niin kaunis ja niin toimiva. Niin yksilöllinen. Pyörä varattiinkin jo, rahat nostettiin, haku reissu suunniteltiin, mutta... Sitten tulikin soittoa päivää ennen hakureissua. Pyörän omistaja oli kaatanut upean pärrän jäähyväisajollaan. Osia rikki, nirhaumia pitkin pyörän kylkiä.. Uskomatonta, juuri minun tuuriani! Täydellinen pyörä olikin hetkessä naarmuuntunut pilalle. En olisi uskonut miten paljon moinen menetys harmittaa. Tuntui, että joku oli kaatanut MINUN pyörän * tiiä, sitte kuinka kauan menee, että pääsee menetyksestään yli ja jaksaa taas katella markkinoita..

Honda VTR SP1 (2. kuski)
    ex Kawasaki z750
    ex Kawasaki er-5
    Lainaa (EllaÖ @ Huhti. 25 2009,20:49) kirjoitti
    * tiiä, sitte kuinka kauan menee, että pääsee menetyksestään yli ja jaksaa taas katella markkinoita..
    noin viisi minuuttia...
    563+
    öö ei, 5h menny ja tuska ei kun jatkuu.
    Honda VTR SP1 (2. kuski)
    ex Kawasaki z750
    ex Kawasaki er-5
    Kyllä se kohta laimenee. Mikä pyörä olisi ollut?
    Kevareita-Suzuki Gsx-r 1100 -89 -> *Yamaha Virago 535 -> Honda VT 1100 -> Suzuki Intruder 1400 -> Sportster 90 -> Spora 99 -> Spora 00 -> Softail 87 -> Suzuki Bandit 1200 -> Suzuki Gsx-r 1000 -> *Buell 1200 -> Ducati 750 -> Hornet 600 -> Superduke 05 -> FXR 87 -> Buell 1200 06' -> GSR 600 - taas Superduke
    pistäs tiedot pyörästä, etsitään vielä paree...
    ennen kova, joskus jopa nopeakin...
    Suomi on pyöriä täynnä...kyllä se oikea löytyy vielä...
    <br />
    Mä arvaan, että pyörän myyjää harmittaa ehkä astetta enemmän. Toivottavasti löytyy se vielä oikeampi pyörä kuitenkin.
    Sinisiä kirjaimia --> Harmaita kirjaimia
    Honda CBR600RR -08 --> Honda CRF250L -13
    Lainaa (XIII @ Huhti. 25 2009,20:54) kirjoitti
    * tiiä, sitte kuinka kauan menee, että pääsee menetyksestään yli ja jaksaa taas katella markkinoita..
    noin viisi minuuttia... *
    suunnilleen sen verran kuin menee aukaista nettimoton webbisivu.
    we cannot tolerate zero tolerance!

BMW R1200GS & Speed triple 1050
    Lainaa (jaket @ Huhti. 25 2009,22:06) kirjoitti
    Lainaa (XIII @ Huhti. 25 2009,20:54) kirjoitti
    noin viisi minuuttia... *
    suunnilleen sen verran kuin menee aukaista nettimoton webbisivu.
    Tosta kun klikkaa, niin ei kestä kuin muutaman sekunnin löytää myynnissä oleva täydellinen pyörä!
    Honda VFR 750 F 1997 (RC36) - MYYTY!
    Marilyn Monroeta (muistaakseni) mukaillen: pyörät ovat kuin raitiovaunuja, aina tulee seuraava...
    I was born with a plastic spoon in my mouth...
    ST 1100
    Kannattaa ajatella et se oli vaan johdatusta ja todennäköisesti vältyit huolilta ja murheilta ko. yksilön kanssa..
    ZZR 1400
    ZZR 1400
    Yamaha MT-01
    ZZR 1400
    ZX-12R
    ZZR 1100
    Pyörän mallilla/merkillä ei käytännössä niin väliä.. Nakupyörä oli kyseessä ja oikein hieno naisellinen erikoismaalaus nauhoitettuine penkkineen. En minä mitään rivipyörää halua, eikä maaluuseen ole itsellä enää aikaa.. DAMN IT!!!!!!
    Honda VTR SP1 (2. kuski)
    ex Kawasaki z750
    ex Kawasaki er-5
    aika normisetti. Kaveri oli kaupoilla joskus Aprilia Rs:stä , joka oli ulkoisesti aivan uudenveroinen. Omistaja lähti myös kirjaimellisesti mopon jäähyväisreissulle ja sinne se jäi ku autonperään rysäytettiin

636 -06
    Lainaa (EllaÖ @ Huhti. 26 2009,12:19) kirjoitti
    En minä mitään rivipyörää halua, eikä maaluuseen ole itsellä enää aikaa.. DAMN IT!!!!!!
    Ostat nyt "rivipyörän", jossa ei ole sitä erikoisuuslisää, ja askartelet-paskartelet ensi talven aikaan siitä juuri mieleisesi. Kesällä katselet vielä muita pyöriä sillä silmällä, jotta marraskuussa ideat / tekijät löydetty ja projekti savolaisittain tekemistä vaille valmis.
    ...
  15.  
    RvN
    Harmittaahan tuollainen.

Tuossa oli juuri se syy miksi, en itse omalla vanhalla pyörällä uskaltanut liikkua mihinkään ennen vaihtoa. Meikäläisellä tuuri on harvoin kohdillaan ja olisin aivan varmasti löytänyt itseni pyörän alta tai pyörän kanssa auton kyljestä. Siinä olisi kirottu ja manattu itseä tai autokuskia koko loppukesä.

Mutta, nyt ei manailla, uusi pyörä alla ja voi ajella ihan rauhassa.

EllaÖ, maailma on täynnä hienoja pyöriä, netti auki ja uuden pyörän hakuun.