Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 34:een 34:sta
    Tänään testasin uutta pottaa, Roof Roadster, 300 kilsan jälkeen kaivelin sitten tulpat, johan hiljeni. Vähän liikaakin. Pitänee vaihtaa rööriä äänekkäämmiksi, että kuulee onko mopo käynnisssä.
    Mutta tulpat on pidemmän päälle asiaa. Arai Cindor oli senverran hiljainen, et meni ilman. Mut se onkin umpipotta.
    Suupertti on kuulemma niiiin hiljanen ettei kuule ratioo...........öööö mitä
    ..ttua, ratioo, mopossa............ai niin mut sillä olikii pannari alla.
    Mutta olutta juuessa ei tarvii ku lasin, paitti jos jua suaraan purkista

-haamu-
    Vaaraton puolihullu, mä mistään mtn tiiä, kuhan ajelen.
    Lainaa (wekkuli @ Huhti. 25 2009,22:01) kirjoitti
    Lainaa (Repa @ Huhti. 25 2009,20:24) kirjoitti
    Lainaa (wekkuli @ Huhti. 25 2009,20:14) kirjoitti
    Lainaa (Repa @ Huhti. 25 2009,19:22) kirjoitti
    Lainaa (wekkuli @ Huhti. 25 2009,19:17) kirjoitti
    Lainaa (Repa @ Huhti. 25 2009,17:52) kirjoitti
    Tulppien käytöstä tuskin on haittaa, mutta mielestäni niitä ei kaikilla kyllä pyörillä tarvitse.
    Ongelma on vaan siinä että sitten kun henkilökohtaisesti tajuaa että "olishan niitä sittenkin tarvinnut" on jo myöhäistä.
    Tuo kyllä pitää paikkansa. Mutta kun kaikissa mopoissa vaan ei tarvitse.
    Hmm? Miten se mopo asiaan vaikuttaa?
    Jos mopo on hiljainen ja suojaa oikein tuulelta, niin eipä ole meluakaan. Eli kyllä se mopokin vaikuttaa.

t. Repa
    Totta, mut sit puhutaan varmaan todella goldwing-luokan katteista. Ne katteelliset pyörät millä minä olen ajanut (matkapyörämäisin ehkä jammu fjr), ovat vaan lisänneet melua kun katteen tekemät pyörteet osuu pottaan.
    Repan tarkoittamia pyöriä pystyy ajamaan kenkiä kastelematta, avopotta päässä ja *mikrofoni suun edessä vaikka räntää sataisi.
    Eli se siitä tulppien tarpeesta. *
    Lainaa (Pitkä @ Huhti. 26 2009,16:11) kirjoitti
    Lainaa (wekkuli @ Huhti. 25 2009,22:01) kirjoitti
    Lainaa (Repa @ Huhti. 25 2009,20:24) kirjoitti
    Lainaa (wekkuli @ Huhti. 25 2009,20:14) kirjoitti
    Lainaa (Repa @ Huhti. 25 2009,19:22) kirjoitti
    Lainaa (wekkuli @ Huhti. 25 2009,19:17) kirjoitti
    Lainaa (Repa @ Huhti. 25 2009,17:52) kirjoitti
    Tulppien käytöstä tuskin on haittaa, mutta mielestäni niitä ei kaikilla kyllä pyörillä tarvitse.
    Ongelma on vaan siinä että sitten kun henkilökohtaisesti tajuaa että "olishan niitä sittenkin tarvinnut" on jo myöhäistä.
    Tuo kyllä pitää paikkansa. Mutta kun kaikissa mopoissa vaan ei tarvitse.
    Hmm? Miten se mopo asiaan vaikuttaa?
    Jos mopo on hiljainen ja suojaa oikein tuulelta, niin eipä ole meluakaan. Eli kyllä se mopokin vaikuttaa.

t. Repa
    Totta, mut sit puhutaan varmaan todella goldwing-luokan katteista. Ne katteelliset pyörät millä minä olen ajanut (matkapyörämäisin ehkä jammu fjr), ovat vaan lisänneet melua kun katteen tekemät pyörteet osuu pottaan.
    Repan tarkoittamia pyöriä pystyy ajamaan kenkiä kastelematta, avopotta päässä ja *mikrofoni suun edessä vaikka räntää sataisi.
    Eli se siitä tulppien tarpeesta. *
    Ja kuunnella radiota kaijuttimien kautta kypärä päässä, ilman kuulokkeita ja suhteellisen hiljaisella äänenvoimakkuudella.

t. Repa
    Tehoahan ei voi korvata millään muulla kuin lisäteholla!
  4.  
    Näyttää olevan pahoja puutteita tiedosta tässä asiassa; olisi varmasti kampanjan paikka. Käyttäkää tulppia, säilyttäkää kuulonne. Kerran kun menee niin sitä ei saa takaisin.
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12