Moro!
Jonkun sortin nahkaa tartteis ja katellu noita Spyke:n asuja fc-motosta. Kertokaas ihmiset kokemuksia ko. asuista ja siitä miten koot verrattuna esim. Alpinestarsin vastaaviin?
kiitos ja kumarrus...
- Pasi
Itselläni Spyke Winner nahkatakki ollut pari kesää käytössä ja laatukamaahan se on! Edelleen täysin uutta vastaava. Tosin olen putsannut ja rasvannut sen pari-kolme kertaa kaudessa.
...BTW takki on myynnissä ;)
'06 Z750 -> '03 SV1000S -> '03 LC4 Supermoto
En minä takkia tartte vaan katsellu ja haaveillu yksosasesta nahkasta ;)(Tumppu @ Huhti. 25 2009,03:00) kirjoitti
En ole käyttänyt, koska eivät oikein sovi päälle, mutta testaillut ja hämmästellyt olen. Mulla ongelma on se, että yläkroppa ei sovi, erityisesti hihat on liian pitkät. Mutta ehdottomasti laatukamaa, ja niiltä osin kun puvut päälle sopii, tuntuu ne tosi hyvältä, vähän niinkuin ei olisikaan mitään nahkaa niskassa. A-starsiin en osaa kokoverailua tehdä, mutta Daineseen verrattuna joutuu Spykestä ottamaan yhden koon isomman
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.
* Suzuki Katana * Kawasaki ZX-8R * CFMOTO 450MT * Honda Fireblade * MV Agusta Brutale 910S *