Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123
Tulokset 61:stä 65:een 65:sta
    Lainaa (Arttu.H @ Huhti. 24 2009,15:06) kirjoitti
    Puolesta sentistä senttii on ollut, pyörästä kiinni. ja yleensä vähän roikun sisäkurviin päin... joskus pienen pienessä sladissa tuntuu hiukkasen käyvän jostain töyssystä. En tiedä miten sitten jotkut saavat ihan loppuun asti kantattua kun
    siinä kai se raja tuntuu jo olevan aika lähellä pidon kanssa.

Luulen että syy tähän puolen sentin kulumattomuuteen tulee siitä että suositeltu rengasleveys on 180.... mulla alla 190.. leveä taka rengas.
    PS. Kokeilut sitten tietysti radalla! Normi katuajossa pärjää hyvin pienillä kanttauksilla
    Aksa
    Suzuki B-king -2011
    Lainaa (Juutana @ Huhti. 23 2009,15:53) kirjoitti
    Kyllähän sitä oikeasti yrittämään joutuu jos renkaan reunojakin haluaa käyttää. Nyt on alla Diablo Stradat joissa reunoja saa kyllä kulutettua bleidillä maantielläkin, mutta jos isompia teitä ajelee sääntöjen mukaan, niin noin 2cm jää molemmille puolille varoja.

Qualifierit ja M3 sportecit kului keskeltä kaljuksi ja reunat oli käytännössä koskemattomat.

OT:
    Ajettavuuden takia on kyllä viimeiset stradat mun pyörässä. Eihän toi vehje käänny mihinkään noilla kumeilla... Pitäis vissiin pyyhkästä ne asfalttiin ja käydä kumikaupassa.
    /OT
    Se on totta että M3 sportecit kuluu keskeltä kaljuiks. Mutta kyllä ne saa kadullakin ihan reinoille asti kulutettua. Tosin ihan normaaliajossa niihin jää n. 1 cm käyttämätöntä. Mutta eilen ajoin vähän ramppeja huvikseen, niin pääsin jo siihen 0.5 cm. Jos ois ollut lämmin tie, niin oisin ajanut aivan reunalle.

Mutta rupee muuten olemaan aivan vaihdokunnossa toi takanen. Mites muuten kuinkas noi diablo stradat lämpenee kadulla kylmemmissä olosuhteissa?
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
    Lainaa (MarcusB @ Huhti. 23 2009,15:32) kirjoitti
    Lainaa (Jadexia @ Huhti. 23 2009,14:51) kirjoitti
    Ja jos kuluu reunoille asti sallituissa nopeuksissa, kannattaa harkita ajoasennon muuttamista...
    Tai sitten ei kannata ajaa (edes jokseenkin säädyllisillä nopeuksilla) esimerkiksi tietä numero 1792 Ahvenkoskelta Elimäelle. Ken ovat ajaneet tietänevät mistä puhun, tiukempaa mutkaorgiaa saa eteläisestä suomesta nimittäin hakea. VTR:llä ei ollut konsti eikä mikään saada pitävähköt BT010:t reunoille asti kulumaan, ja olempa myös saanut XX:n vanhan sedän touring-renkaat (BT021) kulumaan reunoille samaisella 33km pätkällä. Minun ajoasento ei ole mikään V. Rossi, mutta ei myöskään tikku-perseessä-selkä-suorana. Kunhan tykkään kantata, joskus jopa liikaa.

/MarcusB
    Täytyy käydä testaamassa, kuhan saan uuden takanakin alle
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
    Lainaa (sky @ Huhti. 27 2009,11:29) kirjoitti
    Lainaa (MarcusB @ Huhti. 23 2009,15:32) kirjoitti
    Lainaa (Jadexia @ Huhti. 23 2009,14:51) kirjoitti
    Ja jos kuluu reunoille asti sallituissa nopeuksissa, kannattaa harkita ajoasennon muuttamista...
    Tai sitten ei kannata ajaa (edes jokseenkin säädyllisillä nopeuksilla) esimerkiksi tietä numero 1792 Ahvenkoskelta Elimäelle. Ken ovat ajaneet tietänevät mistä puhun, tiukempaa mutkaorgiaa saa eteläisestä suomesta nimittäin hakea. VTR:llä ei ollut konsti eikä mikään saada pitävähköt BT010:t reunoille asti kulumaan, ja olempa myös saanut XX:n vanhan sedän touring-renkaat (BT021) kulumaan reunoille samaisella 33km pätkällä. Minun ajoasento ei ole mikään V. Rossi, mutta ei myöskään tikku-perseessä-selkä-suorana. Kunhan tykkään kantata, joskus jopa liikaa.

/MarcusB
    Täytyy käydä testaamassa, kuhan saan uuden takanakin alle *
    Siellä päin on komeaa pätkää; suosittelen myös Nastola-Elimäki reittiä. Osa mutkista menee melkein talojen pihojen läpi, mutta osa on peltoaukeillakin, joten pitäis renkaiden reunat alkaa löytyä..
    Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
  5.  
    YCC #666 Juutana:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Aug 2007
    Epsoo
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (sky @ Huhti. 27 2009,11:22) kirjoitti
    Lainaa (Juutana @ Huhti. 23 2009,15:53) kirjoitti
    Kyllähän sitä oikeasti yrittämään joutuu jos renkaan reunojakin haluaa käyttää. Nyt on alla Diablo Stradat joissa reunoja saa kyllä kulutettua bleidillä maantielläkin, mutta jos isompia teitä ajelee sääntöjen mukaan, niin noin 2cm jää molemmille puolille varoja.

Qualifierit ja M3 sportecit kului keskeltä kaljuksi ja reunat oli käytännössä koskemattomat.

OT:
    Ajettavuuden takia on kyllä viimeiset stradat mun pyörässä. Eihän toi vehje käänny mihinkään noilla kumeilla... Pitäis vissiin pyyhkästä ne asfalttiin ja käydä kumikaupassa.
    /OT
    Se on totta että M3 sportecit kuluu keskeltä kaljuiks. Mutta kyllä ne saa kadullakin ihan reinoille asti kulutettua. Tosin ihan normaaliajossa niihin jää n. 1 cm käyttämätöntä. Mutta eilen ajoin vähän ramppeja huvikseen, niin pääsin jo siihen 0.5 cm. Jos ois ollut lämmin tie, niin oisin ajanut aivan reunalle.

Mutta rupee muuten olemaan aivan vaihdokunnossa toi takanen. Mites muuten kuinkas noi diablo stradat lämpenee kadulla kylmemmissä olosuhteissa?
    Kyllähän noi on ihan ok pitopuoleltaan olleet. Märällä asfaltilla hieman pluikkaat aluksi, mutta lämmettyään pitää kaivonkansillakin ihan kivasti (keula nousee eikä suttaa). Normi ajoa mä oon niillä laskenut pakkasillakin eikä ongelmia ole ollut. Tosin mitään järjettömiä kanttailuja ei silloin tullut tehtyä.

Ei noihin sellaista luottoa ole kehittynyt kuin sporteceihin. Sellaset täytyy nyt ottaa alle tällä viikolla.
    Moottoripyörät ovat kuin tyttöystäviä. Moottoripyöriin vain panostetaan enemmän aikaa ja rahaa..
Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123