Sivu: 1 / 3:sta 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 78:sta
    Nonnih,

Eli seuraavanlaista:

Kävin tuossa perjantaikaljoja hakemassa pärtsällä reppu selässä ja iloinen mieli tottakai , ainakin siihen asti kun löin pärrän tulille kotireissua varten. Startatessa "rusahti" vähän kuin olis ollut jossain vapaan ja ykkösen välimaastossa vaihde. Olin ihan, että tämä on ok, kun kytkintä olen muutenkin hakenut sopivaksi kun säädöt olleet vähän pielessä.

Noh, pääsin huoltoaseman pihasta risteykseen kun pyörä sammahti. Heitin lennosta uudelleen käyntiin ja pääsin n. 100 metriä (kävi huonosti) ja taas sammahti.. annoin rullata parkkiin ja tsekkailin silmämääräisesti koko pyörän läpi. Startatessa käynnistyi, mutta ei jaksanut käydä kunnolla kovin kauaa. Imu päällä ei sen kummemmin.

Mulla on jakopää rallatellut jonkin aikaa ja aikeissa ollut kiristää tuota, mutta kun ei vaan ole prkl saanut aikaiseksi. Ajattelin sitten heti, että se pieni "rusahdus" aiheutui siitä että ketju kenties hyppäsi yhden / pari pykälää ja jako päin persettä kun ei jaksa käydä enää kunnolla.

Noh, fiksuna miehenä kuitenkin päättelin ettei ketju nyt ainakaan poikki ole kun kävi sievästi kaasua antamalla kunnolla ja otinkin ja nostin hieman tyhjäkäyntiä siinä parkissa ja mopo pysyi käynnissä eikä kuulunut koneesta mitään pahempaa eli ajoin sen muutaman kilometrin kotiin.

Kuitenkin kotona, parkissa, kuuntelin vähän aikaa käyntiä ja kuullosti ehkä enemmän ruohonleikkurilta kuin m.pyörältä. Myös koneesta lähti semmoinen vähän uuden autonlainen haju, kun suojaölppänät jne. palaa käyrän päältä pois. -> pyörä pois käynnistä hyvin äkkiä.

Pyörä käyttäytyi tänään jo aiemmin omintuisesti lämpöjen suhteen, kun välillä tiputteli normaaliajossa lämmöt alle 80:n, kun normaalisti seilaavat tuossa 82-85 paikkeilla (maantieajossa) ja haisi jotenkin omituiselle jo ennen tuota kaljareissua. Tänään aloitti tuommoiset vinkeet.

Lisäksi huomasin, että öljynvaihdon yhteydessä ölppänä haisi todella vahvasti bensalle. Öljymäärä ei kuitenkaan ole lisääntynyt vaihdon jälkeen ja muutenkin on käynyt kuin enkeli eli en veikkaisi kaasareissa vian olevan.

Olen tässä illan aikana purkanut niin paljon kuin kerkesin. Just lopettelin ja tulpat just käytin irti ja yksikään ei ole märkä ja palojäljet tulpissa on erittäinkin täydelliset. Eli seokset on ainakin kohdillaan

Akun mittasin myös samantien ja hyvässä kuosissa tuntuu olevan mittarin mukaan. Ykkösen kohdalla oli ilmanputsarin ja kaasarin liitoksessa aika kovasti öljyä.. ajattelin että tuo sylinteri on vähintäänkin pimeänä, mutta eipä tuntunut olevan tulpan mukaan.

Summaus: äänet muuttui Kawasakin betonikonemaisuudesta & muhkeasta semmoiseksi todellakin ruohonleikkurimaiseksi. Kolmella tuo ei tunnu käyvän, koska kotia ajaessa otti kiekkaa 4000rpm jälkeen ihan normaalisti mutta alempaa kävi ihan päin persettä.

Oi suuret gurut, viittaisiko nuo oireet (en purkamatta osaa vielä itse sanoa mitään) siihen, että jako olisi hypännyt tyyliin yhden pykälän yli ja ajoitukset pielessä = huono käynnistyvyys & 500 - 3500rpm alue? Vai mihin tuommoiset oireet viittaisivat.

Huomenna puran ensitöikseni venakopan ja tarkistan jaon jne. eli kirjoittelen lisää, mutta hyviä veikkauksia otan mielelläni vastaan vastaavien ongelmien kokeneilta.

Kiittäen,

- P
    Tulppa

e: tai sen johto

* Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Tuubi
    Lainaa (SamiN @ Elo. 16 2008,00:26) kirjoitti
    Tulppa

Hitto just ennen kauden alkua vaihdoin uudet iridiumit sceishe! pitää huomenna kattoa tarkkaan läpi, että lyökö kaikki kaverit kipinää sulassa sovussa

Talven & kevään aikana tosiaan mopotti säädetty viimeisen päälle ja kaikki PITI olla kuosissa toisaalta, kyllähän se hyväkin kynttilä voi sammua 10tkm jälkeen jos paska mäihä käy?

- P

Lainaa (Perkele @ Elo. 16 2008,00:31) kirjoitti
    Tulppa

Hitto just ennen kauden alkua vaihdoin uudet iridiumit sceishe! pitää huomenna kattoa tarkkaan läpi, että lyökö kaikki kaverit kipinää sulassa sovussa

Talven & kevään aikana tosiaan mopotti säädetty viimeisen päälle ja kaikki PITI olla kuosissa toisaalta, kyllähän se hyväkin kynttilä voi sammua 10tkm jälkeen jos paska mäihä käy?

- P
    Lähinnä tuli mieleen nämä kosteat kelit ja johtojen läpilyönnit. Saman tyylistä vikaa oli mullakin toissa keväänä. Tulpanjohdot oli hapettuneet. Oireili vain hetken ajon jälkeen.

* Tuubi
    Voikohan muuten termostaatti aiheuttaa tuommoista oiretta? Eli tyhjäkäynti ja matalat kiekat ei lämpimänä toimi kunnolla? Tuota aloin miettimään kun tosiaan tänään lämmöt heitti tosi paljon normaalista..

Toisaalta jos yksi sylinteri on pimeänä niin eihän se kaveri lämpene silloinkaan kunnolla.. ja taas toisaalta, kun lämmöt aiemmin tänään heitteli niin pärrä kyllä toimi ihan ok eli ei ollut kynttilöistä yksikään pimeänä.

Voi perse!

- P
    Lainaa (SamiN @ Elo. 16 2008,00:35) kirjoitti
    Tulppa

- P
    Lähinnä tuli mieleen nämä kosteat kelit ja johtojen läpilyönnit. Saman tyylistä vikaa oli mullakin toissa keväänä. Tulpanjohdot oli hapettuneet. Oireili vain hetken ajon jälkeen.
    Jeps,

mulla tosiaan toimi tuo todella hyvin ennen kaljan ostoa sen jälkeen startatessa pieni rusahdus ja homma ei enää pelaakaan, siitä tuo mun veikkaus jaon pienestä hyppäyksestä.

Noh, huomenna tosiaan selviää lisää, mutta ajattelin tässä kysyä viisaammilta vielä neuvoa ennen kuin huomenna alan lyömään koko pärrää atomeiksi.

- P
    Lainaa (Perkele @ Elo. 16 2008,00:38) kirjoitti
    Jeps,

mulla tosiaan toimi tuo todella hyvin ennen kaljan ostoa sen jälkeen startatessa pieni rusahdus ja homma ei enää pelaakaan, siitä tuo mun veikkaus jaon pienestä hyppäyksestä.

Noh, huomenna tosiaan selviää lisää, mutta ajattelin tässä kysyä viisaammilta vielä neuvoa ennen kuin huomenna alan lyömään koko pärrää atomeiksi.

- P
    tuo rusahdus ei tietty kuullota hyvältä.
    jaha, sori en huomannut että kyselit "viisaammilta". sori!

no se jako on helppo tsekata, toivottavasti on vaan joku muu "helppo vika"
    * Tuubi
    Tulppa

- P
    Jeps,

- P
    jako pieleen ja venttiilit mäntään kansi ylös ja silleen..älä ainakaan aja sillä!äläkä edes käytä!sori vaan tyly tuomio mutta näin melko varmasti
    Yamaha FJ 1200-88
    Yamaha TZR 125-88
    Honda CB 125-77
    Honda Monkey -76-88(useita)

`juuri tästä asiasta en tiedä yhtään mitään`
    -jaakko parantainen
    www.pappatuuninki.fi
    Lainaa (SamiN @ Elo. 16 2008,00:44) kirjoitti
    Jeps,

- P
    tuo rusahdus ei tietty kuullota hyvältä.
    jaha, sori en huomannut että kyselit "viisaammilta". sori!

no se jako on helppo tsekata, toivottavasti on vaan joku muu "helppo vika"
    No perkele! viisaampihan sinä oot potenssiin 1000 verrattuna minuun, eli kiitos oikeasti kommenteista.

Tuo pienenpieni rusahdus mulla tosiaan just mietityttää. Muuten olisin ruvennut samantien vaihtaan kynttilät, tsekkaileen piuhat ja niin edelleen, mutta jotenkin tuntuu että vika on ikävä kyllä nyt muualla.

Eikös esimerkiksi jaon hyppääminen yhdellä voi aiheuttaa aika epätasaista käyntiä ja omituisia pakokaasunhajuja jne. Jos esim. pakopuoli avaa hieman liian aikaisin? Itse pakokaasut pysyivät (lämmin kone) täysin värittöminä, kuten aina ennenkin eli tuon suhteen paha sanoa mitään. Haju vaan jotenkin omituinen, lämmöt seilaa ja kone kuullostaa Stigan ruohonleikkurilta.

On se perkele! Kun ajokauttakin olis jäljellä ruhtinaallisesti ja talvea varten oli kyllä paljonkin uusia proggiksia tuon suhteen, mutta en mä vielä halua talvisäätämistä aloittaa

- P
    Lainaa (fj 1200 @ Elo. 16 2008,00:45) kirjoitti
    jako pieleen ja venttiilit mäntään kansi ylös ja silleen..älä ainakaan aja sillä!äläkä edes käytä!sori vaan tyly tuomio mutta näin melko varmasti
    Älähän ny vielä, kato nyt ne ajotusmerkit eka..
    KTM 690SM
    Tulppa

- P
    Jeps,

- P
    Enpä aja en, mutta jotenkin en oikein usko tuohonkaan että on päässyt lyömään ollenkaan männät venoihin. Tuho olisi ollut ihan erilainen kuin mihin nämä oireet viittaavat. Ei nimittäin missään vaiheessa mitään kilinöitä / kolinoita.. toisaalta onhan noitakin juttuja tullut luettua, jossa mäntä on päässyt hieman taivuttamaan venaa, mutta huomennahan tuo selviää. Tsekkaan eka välykset koska sekin voi kertoa jo jotain kannen puolelta.

Itse veikkaan jaon hyppäämistä esim. yhdellä joka ei useissa pärrissä vielä aiheuta ns. "täystuhoa" eikä edes kosketusta, mutta pyörä itsessään pelaa päin persiaa koska jako on kuitenkin hieman hypännyt.

Noh, huomenna viisastuu lisää. Nyt lisää ja hevi soimaan jotta vitutus unohtuu..

- P
    Lainaa kirjoitti
    Tuo pienenpieni rusahdus mulla tosiaan just mietityttää.
    njoo se rusahdus voi olla myös "takapotku"

en arvaile tämän enempää. kerro sitten mitä löytyi

* Tuubi
    se käy vaikka venttiili osuukin mäntään,muttaku siinä yhessä(tod.näk.)kahdessa pytyssä on käyny pikku hipasu,selviit luultavasti parin venttiilin vaihdolla. toissa päivänä tapas ventiilit mäntiin sellasessa 16 litrasessa CAT:in koneessa ja ei muuta vaurioo kuin 6-pytyn imuventtiilit kierot..mut otetaan ja toivotaan parasta!
    Yamaha FJ 1200-88
    Yamaha TZR 125-88
    Honda CB 125-77

-jaakko parantainen
    www.pappatuuninki.fi
    mut ilmottele,ihan mielenkiinnosta
    Yamaha FJ 1200-88
    Yamaha TZR 125-88
    Honda CB 125-77

-jaakko parantainen
    www.pappatuuninki.fi
    Lainaa (fj 1200 @ Elo. 16 2008,00:59) kirjoitti
    se käy vaikka venttiili osuukin mäntään,muttaku siinä yhessä(tod.näk.)kahdessa pytyssä on käyny pikku hipasu,selviit luultavasti parin venttiilin vaihdolla. toissa päivänä tapas ventiilit mäntiin sellasessa 16 litrasessa CAT:in koneessa ja ei muuta vaurioo kuin 6-pytyn imuventtiilit kierot..mut otetaan ja toivotaan parasta!
    Näinhän se on, jos on käynyt hiemankaan kurkkaamassa niin kahdestahan se on ottanut varmaankin tatsia.

Toisaalta, voisimmeko olettaa seuraavalla tavalla (tyhmän pohdintaa):

jos jako olisi hypännyt niinkin pahasti että kontaktia on tullut, niin venttiilihän taipuu hieman? Tämän jälkeen kaveri ei pääse nousemaan takaisin kantta vasten ja iskua tulisi mahdollisesti lisää? Vai meneekö niin, että pieni kosketus taivuttaa venaa vain sen verran, että seuraavalla "iskulla" mäntä ei enää pieksäkkään venttiiliä (pienen taipumisen vuoksi) mutta vena ei mene enää kunnolla seetiä vasten ja vuotaa?

Tuo on semmoinen puoli, johon ei ole tullut liikaa perehdyttyä joten siksi kysymykset. Toivottavasti nyt ei käynyt niin, että huomisesta eteenpäin alkaa kannen sielunelämään perehtyminen

Jos näin käy, niin tästä tulloo isolohko prkl!

- P

menisikö parin pykälän hypyllä vielä jako niin pahoin sekasin, että venttiilit ottasivat mäntään...ja parikin pykälää pielessä vaikuttasisi kyllä siihen, että saisikohan sitä käyntiin yleensäkkään..
    mutta varmana tuolle rusahdukselle löytyy syy
    toivotaan jotta se olisi mahdollisimman halpa syy...vaikka luulen että olet oikeassa tuon venttiilin vuotamisen suhteen...hajuillekkkin taitaa löytyä syy tuolta venttiilipuolelta..

pidetään ny kuiteski peukkua jotta olisi pikkujuttu...

Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
    -Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.

Ego sum rex Romanus et supra grammaticam

Kuustonenki sen tietää
    -Gut-
    Tulppa

e: tai sen johto *

- P
    Jeps,

mulla tosiaan toimi tuo todella hyvin ennen kaljan ostoa * sen jälkeen startatessa pieni rusahdus ja homma ei enää pelaakaan, siitä tuo mun veikkaus jaon pienestä hyppäyksestä.

- P
    Kikka ykkönen: tarkista venttiilin välykset, jos ei ylisuuria välyksiä niin venttiilit täytynee olla kunnossa.
    Samalla kertaa helppo tarkistella jako.
    Hmm.. ikävää jos sattuis purkamaan ehjän koneen
    Nopeus on valttia!

+200 MPH CLUB FINLAND

Kawasaki Ninja H2

* * * * * * * *
    Jos jako on hypänny niin mittaa vent. välykset, jos vena on taipunu niin välys on huomattavan iso, luokkaa ~1mm- 3mm.
    Jos välykset ok niin ei ole vääntyny mikään.

E: on sitä hidas

GSXR 750 -06, ex-CBR954RR
    Lainaa (ksthb @ Elo. 16 2008,01:29) kirjoitti
    Tulppa

- P
    Jeps,

- P
    Kikka ykkönen: tarkista venttiilin välykset, jos ei ylisuuria välyksiä niin venttiilit täytynee olla kunnossa.
    Näin juuri! Tuosta ajattelin lähteä liikkeelle, kun tuossa pienessä oluthöyryssä purin tuota laitetta. Huomenna koppa irti ja ihan ensimmäisenä tarkistan välykset. Siinäkin mielessä hyvä homma, kun n. 10tkm sitten säädin venat ihan ihannearvoihin (vakio, tai no putkiviritteinen mopotti kyseessä) ja jos nyt heittää pahasti, niin sitten alkaa kannen irroitus.

Jos taas välykset ok, niin voisi nuo tulpat vaihtaa ihan varoiksi ja käydä "kynän" kanssa läpi kaikki johdot, että elektronit liikkuu kuten pitääkin?

- P
    Lainaa (ksthb @ Elo. 16 2008,01:29) kirjoitti
    Tulppa

- P
    Jeps,

- P
    Jos on käynyt paskin mahdollinen, niin pistän sylinterit uusiksi ja sinähän avartaisit varmaankin kannen "asevelihintaan" (toivossa on hyvä elää, sanoi lapamato) hehe.. ei nyt tosissaan, mutta jos paska mäihä on käynyt niin pitää sitä hyöty ottaa koneen purkamisestakin irti

- P
    Lainaa (Perkele @ Elo. 16 2008,01:05) kirjoitti
    Lainaa (fj 1200 @ Elo. 16 2008,00:59) kirjoitti
    Näinhän se on, jos on käynyt hiemankaan kurkkaamassa niin kahdestahan se on ottanut varmaankin tatsia.

Toisaalta, voisimmeko olettaa seuraavalla tavalla (tyhmän pohdintaa):

jos jako olisi hypännyt niinkin pahasti että kontaktia on tullut, niin venttiilihän taipuu hieman? Tämän jälkeen kaveri ei pääse nousemaan takaisin kantta vasten ja iskua tulisi mahdollisesti lisää? Vai meneekö niin, että pieni kosketus taivuttaa venaa vain sen verran, että seuraavalla "iskulla" mäntä ei enää pieksäkkään venttiiliä (pienen taipumisen vuoksi) mutta vena ei mene enää kunnolla seetiä vasten ja vuotaa?

Tuo on semmoinen puoli, johon ei ole tullut liikaa perehdyttyä joten siksi kysymykset. Toivottavasti nyt ei käynyt niin, että huomisesta eteenpäin alkaa kannen sielunelämään perehtyminen

Jos näin käy, niin tästä tulloo isolohko prkl!

- P
    tätä just tarkotn..ei mikään katstrooffi,mutta vaatii kannen ylös oton!eli ei mitään paniikkia se melko varmasti selvii parilla venttiillä,yleensä imu,eli on sulla viellä toivoa
    Yamaha FJ 1200-88
    Yamaha TZR 125-88
    Honda CB 125-77

-jaakko parantainen
    www.pappatuuninki.fi
    se venttiili taipuu juuri sen verran,että ei sulkeudu kunnolla
    Yamaha FJ 1200-88
    Yamaha TZR 125-88
    Honda CB 125-77

-jaakko parantainen
    www.pappatuuninki.fi
    nokkaketjunkiristimen hetkellinen herpaantuminen tai löystyminen ajan oloon, jolloin pyöränmoottoria käynnistettäessä nenäketju on päässyt löysälle ja nakannut pykälän tai useamman yli jaon. jos venttiileitä on vääntynyt, niin siitä voi tulla bensanhajukin kun päästää ohitseen.

tulppakin voi pimetessään antaa bensanhajua, johtuu se sit puolasta tai puolanjohdoista tai tulpanhatusta tai ite tulpasta ja käynti muuttuu hankalaksi, peli voi olla mahdoton edes ajaa. tulpanpimentymisistä on kokemusta zzr1100:ssa. itelle en haluaisi kolmepyttyistä kun ei sillä voi ajaa, hehiö.

rusahdus kielisi mekaanisesta viasta tai ainakin seurauksista. ilmeisesti kansipahvi on kuitenkin ehjä.

venttiilinjousenkatkeaminen saattaisi olla vielä yksi pieni mahdollisuus katella vikaa. neljäs olisi sitten, se että nokka-akseli olisi vaurioitunut tai irronnut pukeiltaan tai joku pukki olisi murtunut. tosin niin vähän, että kone kuitenkin käy vielä jotenkin. wanhoissa ilmakawoissa nuita pukkien murtumisia on ollut monilla ja useasti ei ole edes aiheuttanut muuta kuin sopivasti kiristettynä pukki on pysynyt paikoillaan. riippuu mistä kohti on vaurioitunut.

hyvä asenne sulla, eiku isolohkoa peliin, jos se nyt kilahti enemmän. voihan tuon kai porata yli tonniseksi tai kattele siihen 12r:n motti, niin jo taas kulkee. kiinnikkeet ei kyllä taida sopia huonostikaan tusinasta, siinä kun on monokokkirunko ja kone on kiinni ihan eri paikoista kuin useimmissa muissa mp-malleissa.

kuhan kattelet venakopan alle ja tulpat, niin saattaa olla jo viisaampi motoristi siellä ja täälläkin monet.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
    Joskus vuonna miekka ja kilpi onnistuttiin Honda CB350 kasausvaiheessa laittamaan ajoitus hampaalla pieleen. Konetta pyöritettäessä sitten huomattiin että yhdessä kohtaa ottaa ikäänkuin "kiinni" => venttiili otti mäntään mutta vain sen verran että juuri ja juuri jälki tuli. Taitaa kuitenkin nämä nykyajan "pitsikannet" olla niin tarkkaan mitoitettuja että yhdenkin hampaan heitto aiheuttaa jo venttiilin vääntymisen ainakin hieman. Mutta ei muuta kuin ajoituksen tarkistus ja varmuudeksi vielä välykset => kyllä sen pitäisi kertoa onko hypännyt vai ei !
    Mikään ei ole niin tärkeää kuin moottoripyöräily, eikä sekään ole kovin tärkeää. www.j-helin.net
    Lainaa (hondamania @ Elo. 16 2008,11:18) kirjoitti
    Joskus vuonna miekka ja kilpi onnistuttiin Honda CB350 kasausvaiheessa laittamaan ajoitus hampaalla pieleen. Konetta pyöritettäessä sitten huomattiin että yhdessä kohtaa ottaa ikäänkuin "kiinni" => venttiili otti mäntään mutta vain sen verran että juuri ja juuri jälki tuli. Taitaa kuitenkin nämä nykyajan "pitsikannet" olla niin tarkkaan mitoitettuja että yhdenkin hampaan heitto aiheuttaa jo venttiilin vääntymisen ainakin hieman. Mutta ei muuta kuin ajoituksen tarkistus ja varmuudeksi vielä välykset => kyllä sen pitäisi kertoa onko hypännyt vai ei !
    joo en tarkottanutkaan mitään männässä reikää juttuja,vaan nimen omaan se,että venttiili/mäntä osuu juuri sen verran yhteen,että venttiili vääntyy,ettei ole seetiin tiivis ja sen takia käy kolmella.mutta toden näkösesti vaatii kannen aukasun,ikävä kyllä.ei muutaku lisää
    Yamaha FJ 1200-88
    Yamaha TZR 125-88
    Honda CB 125-77

-jaakko parantainen
    www.pappatuuninki.fi
    Lainaa (fj 1200 @ Elo. 16 2008,11:46) kirjoitti
    Lainaa (hondamania @ Elo. 16 2008,11:18) kirjoitti
    joo en tarkottanutkaan mitään männässä reikää juttuja,vaan nimen omaan se,että venttiili/mäntä osuu juuri sen verran yhteen,että venttiili vääntyy,ettei ole seetiin tiivis ja sen takia käy kolmella.mutta toden näkösesti vaatii kannen aukasun,ikävä kyllä.ei muutaku lisää
    Puristuspainemittari on hyvä kaveri jos alkaa vääntynyttä/vuotavaa venttiiliä epäilemään. Se tietysti kyllä vaatii koneen pyörittämistä startilla, mutta jaon tarkistuksen jälkeen.
    zx10r -04 + gs1000g -80, gs850g -79 + gs550e -78 + kz440 ltd -80 + gt380 -73 + yz250 -91 + kx80 -94 + XL600 -85, Gas Gas JT250 -96
    Liittyi Jun 2007
    Helsinki by the Grace of God
    Jako sekaisin, uutta kettinkiä paikoilleen mutta sitä ennen jako kohdalleen ja ohivuotomittaus, jos puhaltaa pakosarjaan niin kansi auki ja sitten remppaa tekemään.
    Puristuspainemittaus vaatii koneen pyörittämistä, ohivuotoon vain painemittari + paineilmaa ja koneen pyöräytys asentoon jossa venttiilit varmasti kiinni vaikka sitten käsin.

Dirty Nasty Furriner
    Liittyi Jun 2007
    Niin ja kuulee sen putkestakin jos paineilma virtaa sinne vaikka venttiilin pitäisi olla kiinni...
    Dirty Nasty Furriner
    Joops, tänään en saanut kuin hörtteet edestä purettua ja huomenissa varmaankin koppa irti ja tarkisteleen välykset & jako. Jos noi on ok, niin voisihan sitä ihan mielenkiinnostakin samalla sitten tehdä mittaukset jos maanantaina hakis mittarin tuohon hommaan.

Vaikka onkin biliksen tuote, niin ajanee asiansa? ->
    Bilteman mittari.

- P
  30.  
    Liittyi Jun 2007
    Ei oo paha hinta ja varmasti ajaa asiansa, kato vaan että akku on latingissa että jaksaa pyörittää kunnolla.
    Dirty Nasty Furriner
Sivu: 1 / 3:sta 123 ViimeinenViimeinen