nyt tuli huippu ketju aloitettua, lisää näitä metkuja kiitos. itse olen ainakin nyt sitte nauraa hörötellyt itsekseni täällä hetken.
lapset on lapsia varsinki hyvällä mielikuvituksella varustetut.![]()
tschüss du gummi-kuh
Meidän himassa video oli erittäin suosittu pikkuautojen autotalli.
Aina olis pitäny muistaa pitää kasetita sisässä mut parin unohduskerran jälkeen sen voi jo unohtaa...
Melko iso talli se oli, siellä oli pirusti autoja aina kun sen purin...
Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
Team Green
Mä oon kerran kaivanu tikkarin korppuasemasta... en vielkää tiiä kuka sen sinne jemmas
maxiskootteri
-Punainen on edelleen väreistä nopein -
Mun pikkuveli, nyt jo parikybänen tämän teki. Faija vei tuliterän Toshiba 3200sx työsuhde "läppärin" mikrotukeen huoltoon, kun korppuasema ei toiminut. Noh, tämä korjaaja sitten kiskoi sieltä reilun annoksen hapankorppua.
Ei siinä oikeen voi vaahtosammutinta syyllistää, kun aikuiset keksii hölmöjä nimityksiä asiolle.
CBR 1000F -89
lapseni käytti alttonokkahuilua rumpukapulana.
Huilu otti käsittelystä nokkiinsa ja päätti katketa...
Musikaalinen lapsi, totesi kaveri - ei joudu kuuntelemaan isukin ns. soittoa![]()
ZZR-1400
Kaverin muksu laittoi aikanaan 3 pikkuautoa
äänenvaimentimeen. Yllätys, yllätys..se on
vissiin sitä lapsen logiikkaa.
Meillä oli pikkukaveri survaissut rautahenkarin PS3:sen kitusiin. *Vielä tuo lukee levyjä, joten eipä hätää. Edelleen mietinnässä, mihin katonrajaan tuon saisi jemmattua pois vaaravyöhykkeeltä.
LCD-telkkariin oli myös miekkailtu kauniit jäljet muoviongella. No, nuokin lähtivät pois pienellä pyyhinnällä.
Autosta löytyy erinäisiä naarmuja kivipesujen jäljiltä.
Viet muksun naaman ihan kiinni siihen putken päähän.
Ainakin meillä kivet menevät maasta "ihan itsestään" sieraimeen, luulisi toimivan myös jos kyseessä on pakoputki (eihän se kivi tiedä missä se on).
Sitten otat pinsetit, ja yrität ottaa kiven pois sieltä nenästä. Helvetinmoisen itkun ja rimpuilun jälkeen menet käymään terveyskeskuksessa poistattamassa sen kiven.
Aika yksinkertaista mun mielestä.
Väkilukuun suhteutettuna kaikissa maailman maissa on yhtä paljon ihmisiä.
Samoin lähti mulla sellainen sormenpään kokoinen kivi. Onneksi tenava ei ehtinyt työntää sinne niitä enempää. Ehdin kuitenikin jo ruveta suunnittelemaan putken irroitusta. Nyt on putken päässä pesutulppa muistuttamassa asiasta, jos pääsee pojalta "unohtumaan" ettei sinne työnnellä niitä kiviä... *(GSXR_JaP @ Huhti. 23 2009,14:38) kirjoitti
E: On se tulppakin lähtenyt siitä ihan kivasti, kun muutaman kerran on unohtunut putkeen startatessa...
Suzuki GSX600F -> Triumph Sprint ST 1050
Mitä tästä opimme? *- emme yhtään mitään
ei liene kovin iso työmaa irrottaa pakoputkea...
tai no, kaikki on tietysti suhteellista.
Itse suunnittelen tuon öljykorkin vaihtamista johonkin torxilla tai muulla avaimella aukeavaan malliin - odotan kauhulla että millon naapurin nulikat keksii sinnekkin laittaa kiviä.