Morjentos,
Piti ihan tulla kertomaan, että nyt on Hondaa käyty ulkoiluttamassa ekan kerran tänä keväänä. Pikku lenkki tuli heitettyä Nummelasta (pyörä siellä ollu säilössä) Turun motaria kehä 1:lle ja Stormille hakemaan tarvikkeita ja sama reissu takaisin. Vähän viileä meinasi motarivauhdeissa vielä olla, mutta kehällä tarkeni jo paremmin.
Uutta osaakin on tilauksessa, että nyt tässä odotellaan sitten pakettia postiin ja vielä vähän lämpöisempiä kelejä.
Ilkka
Eilen tarkeni ihan yllättävän hyvin kun aurinko lämmittiNyt pääsin tota Akraakin kuuntelemaan ekaa kertaa ja on se kyllä ihan eri maailmasta kun orggis-pönttö. Killerillä ajattelin kuitenkin mennä kun naapureitakin pitää yrittää ymmärtää mutta se äänen laatu on itselle tärkeämpi joka tapaukessa kun voimakkuus.
Kawasaki ZZR 1400 -13 ex: Honda CB1000RA -11, Honda CB600F Hornet -09
Oiskos kenelläkään kokemuksia tai tietoa mistä löytäisin CB:n korjausoppaan tai oikeastaan tarvitsis saada nuo erinäisten pulttien momenttikireydet selville? Vai oletteko yleensäkään momenttiin eri pultteja väännelly, kun tässä eräs asiantuntija oli sitä mieltä ettei huollosakaan muita kun kannen pultteja kiristetä momenttiin?
Www.hondacb1000r.com foorumilla oli momentteja, mutta nyt äkikseltään ei muistu missä siellä. Haulla varmaa löytyy.
Yamaha T7 World Raid -22
Honda CB1000RA -10
No niin kävi klassisetfixailun ohessa purin mopoa ja nyt jäin miettimään hukkuko jonnekin kumitiiviste tms. kappale kun purin vasemmalta puolelta tuon ilmansuodattimen edessä olevan katteen palasen. Kansi meni paikalleen mutta alalaidasta se woblaa kovin paljon kun eihän se ole kun ylälaidasta yhdellä ruuvilla kiinni ja toinen yläkulma tankin alla. Oikealla puolle mopoa on vähän erilainen kiinnike.
Eli pitäisikö kuvassa olevassa kohdassa olla joku kumitiiviste mikä pitää katteen paremmin kiinni paikallaan? Jos niin sitten pitää viritellä jotain sinne.
Kawasaki ZZR 1400 -13 ex: Honda CB1000RA -11, Honda CB600F Hornet -09
Hahaa se kumitiiviste löytyi taskulampun avulla ketjujen vierestä mopon sisuksistaen kyllä hokaa miten se sinne hyppäsi mutta hyvä näin.
Vaihdoin tuon orggis-polttimon tilalle Osram X-racer polttimon. Ei se nyt sinistä/valkosta valoa puske niinkun markkinamiehet lupaa mutta valovoima tuntui paranevan. Pirun tiukassa oli se polttimon kanta btw.
Nyt pitäs kurat pestä pois ja asentaa vielä toi jäähdyttimen suojus niin ajovalmius on kunnossa.
Kawasaki ZZR 1400 -13 ex: Honda CB1000RA -11, Honda CB600F Hornet -09
Itelläki alkas olla pyörän valmiina tulevaan ajokauteen. Tuli vaihettua ketjut,rattaat,jarrupalat,ölpåt,suidatin, kummit ja sokerina pohjalla vanneteipitlämpenis vaan nuo kelit nii pääsis pöristelee täällä pohjosessaki...
![]()
Paljon kilometrejä ennen rattaitten vaihtoa?
suzuki m18oor 10
ex honda cb1000r 11
ex suzuki m1800r 07
ex yamaha fz1-s 10
ex yamaha fz6-n 09
ex yamaha xt660x 10
ex yamaha r6r 08
No niin kaikki palikat saatu asennettua pyörään ja tänään voisi olla keliä käydä vähän pyörimässäkinTäytyy sitten alkaa noita joustoja säätelemään kun on vähän saanut tuntumaa missä mennään ajaessa.
Kawasaki ZZR 1400 -13 ex: Honda CB1000RA -11, Honda CB600F Hornet -09
Hei nyt ois tarjolla PowerCommander SpeedoHealer ja Vaihdenäyttö Hondaan jos joku tarttee.
http://www.nettivaraosa.com/elektroniikka/1547020
Viimeksi muokannut: MikaRinne; 18.04.2013 klo 15:28.
Kawasaki Z750 -06
Honda CB1000R -09
Triumph Street Triple R -08
Honda CBR1000RR -05
Takanostinta tarvitsevalle:
http://www.moottoripyora.org/keskust...11#post6162311
hojo hojo. pitääkö tankkia nostaa ku laittaa ton gipro vaihenäytön paikalleen? kiitos.
Millaisia iskari säätöjä suosittelette 90kg äijjälle
suzuki m18oor 10
ex honda cb1000r 11
ex suzuki m1800r 07
ex yamaha fz1-s 10
ex yamaha fz6-n 09
ex yamaha xt660x 10
ex yamaha r6r 08
Itellä on takaiskari seiska pykälässä. etupäätä nyt en muista, mutta vähän tehdassäätöjä tiukemmalla sekin. Voi olla, että tuo takapää on vähän liiankin kireellä, mutta itse tykkään, kun ei pyörä niiaa joka pikku töyssyssä. Niin ja painoo on muutaman kilon päälle 90. Muut voi tietysti olla eri mieltä.![]()
Itellä kun aikoinaan painoin vielä yli 90kg, ni takapää oli 7 pykälässä kuten Ilullakin ja keulan esijännitys 2 kieppiä auki. Paluuvaimennus oli takana kiepin auki, koska oli reilusti esijännitystä. Edessä paluut täysillä ja menot kiepin auki. Nyt nykyisellä 81kg painolla ja öhlins setupilla sitte ihan erilailla.
Yamaha T7 World Raid -22
Honda CB1000RA -10
Ite olen mennyt näillä:
http://www.moottoripyora.org/keskust...CB1000R/page12
Sivun keskivaiheilla Vuohi kertoo omista säädöistään. Niistä karvan verran löysemmät kadulle ja toimii, jos vakio alusta voi toimia.
Kamojen kanssa 95kg.
CB1000r -11
ex GSX 650f -09
Eilen körötteli vastaan valkoinen CBTampereella jonkun matkaa Viinikasta Helsinkiin päin.
Kawasaki ZZR 1400 -13 ex: Honda CB1000RA -11, Honda CB600F Hornet -09
Aamuja.
Postiin saapui leovincen slipari ja tässä olen pitemmän aikaa yrittänyt etsiä sivua, mistä tilata katille lämpösuojusta. Saisi edes hieman piilotettua kattia. Onko Suomessa liikettä, joka myisi tuota suojaa? jotenkin tuntuu olevan kiven alla, tai sitten en vaan osaa etsiä.
Omani ostin Tampereen Bike Worldista. Tosin mulla on Mivin slipari, niin taisi tulla siinä mukana. Kaipa tuon erikseenkin saa tilattua.
Honda CB1000R (nykyinen)
Yamaha YZF-R6R
Piaggio NRG PureJet
Suzuki PV 50
Nyt olis myytävä CB1000R lyhyt jarrukahva!
http://www.moottoripyora.org/keskust...CB1000R-hp-35e