Sivu: 42 / 62:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 32404142434452 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1231:stä 1260:een 1835:sta
    Lainaa Semyorka kirjoitti Katso viesti
    Itsellä on reppuna sama. Tuleekos tossa US-20 laukussa kaikki vermeet mukana että sen saa tohon mopon takapystöön kiinni? Luulis mutta ajattelin varmistella
    Kaikki tulee mukana. Kiinnitys: takasatula ylös ja hihnat kiinni siihen. Yksinkertainen rakenne. Tankki kiinnitystä varten täytyy ostaa lisäpala. Maksaa 20€.

reppu.jpg
    Kuljettajaksi todettiin paikallinen toimeton sekatyömies.

BMW F900R K23
    BMW K1300S K15
    BMW Nine T Pure K17
    BMW K1300S K14
    Suzuki GSX-R 1000 K9
    Honda CB 1000R K8
    Suzuki GSR 600 K6
    Lainaa Sytky kirjoitti Katso viesti
    Kaikki tulee mukana. Kiinnitys: takasatula ylös ja hihnat kiinni siihen. Yksinkertainen rakenne. Tankki kiinnitystä varten täytyy ostaa lisäpala. Maksaa 20€.
    Kiitoksia Voisi tuo kombinaatio Kriega R25 + US-20 olla ihan riittävä viikonloppureissuihin. Tai sitten pelkällä US-20 tarpeen mukaan jos reppua ei tahdo raahata.
    Kawasaki ZZR 1400 -13 ex: Honda CB1000RA -11, Honda CB600F Hornet -09
    Lainaa jamppa11 kirjoitti Katso viesti
    Minkäslainen homma tuo oli käytännössä asennella? Putken kanssa ei varmaan probleemia, mutta mites lamda anturi, oliko sille paikka valmiina sc-projectin putkessa? Pystyykö itse asentamaan. Itsellä ei ole noista minkäänlaista käryä niin siksi kyselen.

Ja mites tuo memjet unitin asennus, joutuuko käyttämään jossain pajalla säätmässä noita seoksia?

Onko noihin sytytyksiin tuolla setillä ollut edes tarvetta kajota...?

Anteeksi tyhmistä kysymyksistä
    Siinä putkessa on paikka lambdalle, sekä katin korvausputki.

Memjetin asennus on periaatteessa samanlainen kuin nämä dieseleiden "tehoboksit". Eli se kytketään sarjaan pyörän omien antureiden kanssa. Taitaa tulla lämpötila-anturin ja ECUn väliin. On siis helppo asentaa. Unitissa on mukana säätöboksi, jossa on pyöritettävä nappula. Tämän säädön ääriasennosta puhuin aikaisemmin eli et saa pyörää tällä rikottua. Eli ei vaadi mitään säätöä pajalla. Lambdan arvolla 0,89 saa moottorista parhaimman tehon, mutta kulutus hieman kasvaa ja pyörän saa ns vakioksi toisessa ääriasennossa.

Sytkään ei tässä tarvitse koskea, joku vain voi haluta sen mahdollisuuden, joten ilmoitin että tässä sitä ei ole.

Toivottavasti selvensi...
    -CB 1kR
    Lainaa zam1 kirjoitti Katso viesti
    Siinä putkessa on paikka lambdalle, sekä katin korvausputki.

Memjetin asennus on periaatteessa samanlainen kuin nämä dieseleiden "tehoboksit". Eli se kytketään sarjaan pyörän omien antureiden kanssa. Taitaa tulla lämpötila-anturin ja ECUn väliin. On siis helppo asentaa. Unitissa on mukana säätöboksi, jossa on pyöritettävä nappula. Tämän säädön ääriasennosta puhuin aikaisemmin eli et saa pyörää tällä rikottua. Eli ei vaadi mitään säätöä pajalla. Lambdan arvolla 0,89 saa moottorista parhaimman tehon, mutta kulutus hieman kasvaa ja pyörän saa ns vakioksi toisessa ääriasennossa.

Sytkään ei tässä tarvitse koskea, joku vain voi haluta sen mahdollisuuden, joten ilmoitin että tässä sitä ei ole.

Toivottavasti selvensi...
    Kyllä selvisi niin hyvin kun mulle sen pystyy selvittämään Kiitos!
    Lainaa Neno kirjoitti Katso viesti
    Terve!

Tiedän että laukuista on ollut puhetta aikasemmim täällä.
    Nyt olisi kesäksi hakusessa sivulaukut ja tankki laukku. Jos jollain on kokemuksia niin olisi kiva kuulla + ja - merkeistä ja malleista.

Tässä viellä ennen kauden alkua meinasin saada pakoputken kiiltämään, mikä olisi hyvä aine siihen hommaan?
    Ite päädyin sw-motech bags-connection blaze sport -sivulaukkuihin ja tyytyväinen olen ollut. Pysyy jämäkästi paikoillaan ja on helppo/nopea iskeä paikoilleen. Lisäksi jos tarvii lisää tavaraa, niin takapenkin päälle saa vielä vaikka tollasia kriegan laukkuja tms. Mulla on ollu Kappan 30l vedenpitävä reppu vielä tuossa lisänä pidemmillä reissuilla ja se menee vielä kivasti laukkujen väliin takapenkille, kun selässä en jaksa pitää.

Tankkilaukuksi mulle on riittäny sellanen pieni 6l laukku, johon mahtuu päivän tarpeeliset roinat ja ne saa siitä helposti mukaan kaffelle, jos ei halua jättää mopoon kiinni.
    Honda CB1000R
    Yamaha FZ6-N
    Suzuki Intruder 1400
    Honda Hornet 600
    Yamaha Diversion 600
    Lainaa Velmu84 kirjoitti Katso viesti
    Tuli ilmeisesti kuntoon?
    Jep tuli.
    Lainaa Rammstain kirjoitti Katso viesti
    Ite päädyin sw-motech bags-connection blaze sport -sivulaukkuihin ja tyytyväinen olen ollut. Pysyy jämäkästi paikoillaan ja on helppo/nopea iskeä paikoilleen. Lisäksi jos tarvii lisää tavaraa, niin takapenkin päälle saa vielä vaikka tollasia kriegan laukkuja tms. Mulla on ollu Kappan 30l vedenpitävä reppu vielä tuossa lisänä pidemmillä reissuilla ja se menee vielä kivasti laukkujen väliin takapenkille, kun selässä en jaksa pitää.

Tankkilaukuksi mulle on riittäny sellanen pieni 6l laukku, johon mahtuu päivän tarpeeliset roinat ja ne saa siitä helposti mukaan kaffelle, jos ei halua jättää mopoon kiinni.

Millanen slipari sulla on pyörässäsi? Meinaan sitä vaan että kuin lähelle noi blaze sportit tulevat sliparia.. Itellä tuo leo vincen slipari tulee aika jyrkästi ylöspäin että voi olla että sattuis laukkuun.. täytyis päästä testaan laukkuja jossain...
    Lainaa penacool kirjoitti Katso viesti
    Millanen slipari sulla on pyörässäsi? Meinaan sitä vaan että kuin lähelle noi blaze sportit tulevat sliparia.. Itellä tuo leo vincen slipari tulee aika jyrkästi ylöspäin että voi olla että sattuis laukkuun.. täytyis päästä testaan laukkuja jossain...
    Jos kattoo tuota sun avataria, ni mahtuu varmasti. Akrallakin mahtuu, se kuitenkin tulee vielä hiukka ylemmäs.
    Yamaha T7 World Raid -22
    Honda CB1000RA -10

Mulla on Leo Vincen GP Pro ja hyvin toimii, vaikkei sitä väliä niin hirveesti jääkään. Laukut kuitenkin pysyy just siinä mihin ne laittaa eikä valahtele putken päälle.
    Honda CB1000R
    Yamaha FZ6-N
    Suzuki Intruder 1400
    Honda Hornet 600
    Yamaha Diversion 600
    Mikäs lamppu tossa etulyhyhdyssä muuten on? Ajattelin jos siihen voisi tilalle (tai kun vanha kärähtää) heittää jonkun Blue Visionin tms. http://www.philips.co.uk/c/car-lamps...2972bvub1/prd/

Se parkkiledi kuitenkin on sinisempi/valkoisempi kun vakiolyhty.
    Mikäs lamppu tossa etulyhyhdyssä muuten on? Ajattelin jos siihen voisi tilalle (tai kun vanha kärähtää) heittää jonkun Blue Visionin tms. http://www.philips.co.uk/c/car-lamps...2972bvub1/prd/

Se parkkiledi kuitenkin on sinisempi/valkoisempi kun vakiolyhty.
    Oldschool h4 poltin.
    Yamaha T7 World Raid -22
    Honda CB1000RA -10

Oldschool h4 poltin.
    Eli sittenhän tollanen pitäs siihen istua: http://www.motonet.fi/motonet/tuotteet/432201/0
    Eli sittenhän tollanen pitäs siihen istua: http://www.motonet.fi/motonet/tuotteet/432201/0
    Kyllä, itellä se philipsin moto extreme tai tms, ei voi muistaa. Motonetistä sekin.
    Yamaha T7 World Raid -22
    Honda CB1000RA -10

Tuollainen cb:n keulalla, ja parani valoteho huomattavasti ja myös valon väri on aavistuksen vaaleampi.
    ImageUploadedByTapatalk 21363853420.856400.jpg
    Yamaha T7 World Raid -22
    Honda CB1000RA -10

Onko noissa Moto-versioissa muuta eroa kun Moto-lisä?
    Onko poijjat vaihelleet etu/takavälittäjiä/ketjuja cb:hen. Mitään huomionarvoista mitä pitäisi ottaa huomioon alkaessaan välittäjien vaihtoon.?. Manuaalia en ole joutanu aukaseen ...lähteekö tuo takavälittäjä suoraan pultit irrottamalla pois vai täytyykö irrottaa tuo iso "mutteri"
    Onko noissa Moto-versioissa muuta eroa kun Moto-lisä?
    Ei kai niissä mitään oo, vaikka lupaavat paremman tärinänkeston... Kaveri ajellu kummeniä tuhansia normi polttimoilla ilman ongelmia.
    Yamaha T7 World Raid -22
    Honda CB1000RA -10

Onko poijjat vaihelleet etu/takavälittäjiä/ketjuja cb:hen. Mitään huomionarvoista mitä pitäisi ottaa huomioon alkaessaan välittäjien vaihtoon.?. Manuaalia en ole joutanu aukaseen ...lähteekö tuo takavälittäjä suoraan pultit irrottamalla pois vai täytyykö irrottaa tuo iso "mutteri"
    Välityksiä en oo muutellu, mutta takarattaan oon irrottanu. Eka ketjun kiristys täysin löysälle ja sit ketjut pois rattaalta ja sitte vaa rattaan pikkupultit auki, ni lähtee irti. "Kuningaspulttia" ei tarvii avata.
    Yamaha T7 World Raid -22
    Honda CB1000RA -10

Välityksiä en oo muutellu, mutta takarattaan oon irrottanu. Eka ketjun kiristys täysin löysälle ja sit ketjut pois rattaalta ja sitte vaa rattaan pikkupultit auki, ni lähtee irti. "Kuningaspulttia" ei tarvii avata.
    ookke,,,thänks
    Erot vuosimallien välillä? Kiinnostais ostaa käytetty CB liikkeestä, niin sais vanhan vaihtoon ja se olis kaikista helpoin vaihtoehto.
    Myynnissä on paljon -11 vuosimallin pyöriä (tietysti niistä useat varmaan ylivuotisena otettu käyttöön) ja sit on jotain -09 vuosimalleja. Onko noiden mallien välillä mitään huomion arvoisia eroja?
    Kawa Z1000SX
    Exät:Yamaha R1,Kawa ZX-6RR (rata), Honda CB1000R, GSX-R750 K7, Honda VFR800, CBR600F
    Lainaa JuSu1978 kirjoitti Katso viesti
    Erot vuosimallien välillä? Kiinnostais ostaa käytetty CB liikkeestä, niin sais vanhan vaihtoon ja se olis kaikista helpoin vaihtoehto.
    Myynnissä on paljon -11 vuosimallin pyöriä (tietysti niistä useat varmaan ylivuotisena otettu käyttöön) ja sit on jotain -09 vuosimalleja. Onko noiden mallien välillä mitään huomion arvoisia eroja?
    Jossain tässä ketjussa arvuuttelin samaa. Etulyhdyn parkkiledit lisääntyi viidestä -> seitsemään 2011 mallissa pitääpi yrittää etsiä jos vielä löytys. Samalla tanko tuli paksummaksi.

Väreistä näkee melkein parhaiten oikean mallivuoden jos ei heti selviä nettimoton tiedoista. Eikös ne -11 mallit ole pitkälti tricolor värityksellä jos suomen maahantuojan kautta. Oma peli on Pearl Black.
    Jossain tässä ketjussa arvuuttelin samaa. Etulyhdyn parkkiledit lisääntyi viidestä -> seitsemään 2011 mallissa pitääpi yrittää etsiä jos vielä löytys. Samalla tanko tuli paksummaksi.

Väreistä näkee melkein parhaiten oikean mallivuoden jos ei heti selviä nettimoton tiedoista. Eikös ne -11 mallit ole pitkälti tricolor värityksellä jos suomen maahantuojan kautta. Oma peli on Pearl Black.
    Tuossapa ne tais olla, jos väriä ei lasketa. Ite selannu netin läpi, enkä oo löytäny muita muutoksia. Varaosanumeroitakin oon joutunu joskus vertailemaan, eikä niissä ainakaan oo muuta eroa ku värilliset osat, etuparkki, tanko ja tangon kiinnityspala.
    Yamaha T7 World Raid -22
    Honda CB1000RA -10

Kiitokset! Aikas pienillä muutoksilla siis mennään....
    Kawa Z1000SX
    Exät:Yamaha R1,Kawa ZX-6RR (rata), Honda CB1000R, GSX-R750 K7, Honda VFR800, CBR600F
    Lainaa JuSu1978 kirjoitti Katso viesti
    Kiitokset! Aikas pienillä muutoksilla siis mennään....
    Tarkista, että laitteeseen on vaihdettu vesipumppu ja takavalo.

Vesipumppu vuotaa ja takavalosta osa ledeistä on pimeinä, kun ajokilometerejä on riittävästi takana.
    Kuljettajaksi todettiin paikallinen toimeton sekatyömies.

BMW F900R K23
    BMW K1300S K15
    BMW Nine T Pure K17
    BMW K1300S K14
    Suzuki GSX-R 1000 K9
    Honda CB 1000R K8
    Suzuki GSR 600 K6
    Lainaa Sytky kirjoitti Katso viesti
    Tarkista, että laitteeseen on vaihdettu vesipumppu ja takavalo.

Vesipumppu vuotaa ja takavalosta osa ledeistä on pimeinä, kun ajokilometerejä on riittävästi takana.
    Eikös takavalosta ollut aikoinaan takaisinkutsukin? Alkupäässä menivät ledit rikki ja ne vaihdettiin takuuna jos niin kävi.
    Moro!

En varmaan tullut oikeeseen paikkaan esittäytymään, mutta tulinpa kuitenkin, kun itseltä tuommonen CB1000R löytyy pihasta (tai vielä tallista) ja tätä keskustelua varmasti eniten seurailen. Niin, että ette sitten ihmettele, jos täällä joku uusi tyyppi jotain joskus huutelee.

Elikkä olen tällanen 3-kympin tietämillä oleva mies Espoosta. Viime keväänä tuli kortti hommattua ja siihen sitten Honda päälle. Ja hauskaa on ollut, pyörä on ihan huippu, vaikka nyt ei hirveästi kokemusta muista olekaan. Nakuun päädyin ketteryyden ja ajoasennon perusteella pitkälti. Kyykyt ei oikein hirveästi ole lämmittänyt ja ajokin on pääasiassa lyhyempää niin ei kummoisia matkaominaisuuksiakaan tarvinnut, vaikka kyllä tuolla on ihan kiva ollut pitempiäkin reissuja heittää, kunhan pitää tarpeeksi taukoja.

Tällä hetkellä kovasti odottelen, että pääsisi ekat rundit heittämään. Pientä modausta tässä odotellessa tullut tehtyä ja tälläkin hetkellä osia odotellaan (mm. tail tidy). Laittelen ehkä kuviakin kunhan saan systeemit paikoilleen. Noita modausosia pääasiassa Briteistä olen tilaillut, sillä on vaan hintataso ja valikoima sen verran eri luokkaa.

Että tämmöstä, eiköhän siinä tärkeimmät tullut. Osaiskohan kukaan muuten kertoa, kun olen kuullut, että CB1000R:läisetkin järjestää kokoontumisajoja, että mistä tällasista saisi tietoa? Olisi kiva olla joskus ihan livenä mukana.

Hauskaa kevättä ja toivottavasti päästään pian lumesta eroon!

Ilkka
    Lainaa SuperILU kirjoitti Katso viesti
    Moro!

En varmaan tullut oikeeseen paikkaan esittäytymään, mutta tulinpa kuitenkin, kun itseltä tuommonen CB1000R löytyy pihasta (tai vielä tallista) ja tätä keskustelua varmasti eniten seurailen. Niin, että ette sitten ihmettele, jos täällä joku uusi tyyppi jotain joskus huutelee.

Elikkä olen tällanen 3-kympin tietämillä oleva mies Espoosta. Viime keväänä tuli kortti hommattua ja siihen sitten Honda päälle. Ja hauskaa on ollut, pyörä on ihan huippu, vaikka nyt ei hirveästi kokemusta muista olekaan. Nakuun päädyin ketteryyden ja ajoasennon perusteella pitkälti. Kyykyt ei oikein hirveästi ole lämmittänyt ja ajokin on pääasiassa lyhyempää niin ei kummoisia matkaominaisuuksiakaan tarvinnut, vaikka kyllä tuolla on ihan kiva ollut pitempiäkin reissuja heittää, kunhan pitää tarpeeksi taukoja.

Tällä hetkellä kovasti odottelen, että pääsisi ekat rundit heittämään. Pientä modausta tässä odotellessa tullut tehtyä ja tälläkin hetkellä osia odotellaan (mm. tail tidy). Laittelen ehkä kuviakin kunhan saan systeemit paikoilleen. Noita modausosia pääasiassa Briteistä olen tilaillut, sillä on vaan hintataso ja valikoima sen verran eri luokkaa.

Että tämmöstä, eiköhän siinä tärkeimmät tullut. Osaiskohan kukaan muuten kertoa, kun olen kuullut, että CB1000R:läisetkin järjestää kokoontumisajoja, että mistä tällasista saisi tietoa? Olisi kiva olla joskus ihan livenä mukana.

Ilkka
    Morjesta Ilkka. Tervetuloa foorumille ja meidän cb hörhöjen pieniin piireihin Mitä noihin cb miitteihin tulee, ni kyllä kovin on hiljasta ollu. Joskus on ollu puhetta jopa vkl mittaisesta tapaamisesta, mutta kun piti paikkoja varata ni ei ollukkaan lähtijöitä.. No jos tälläkaudella saatais edes yksi päivämiitti/kahvittelu aikaan, niin olisi jo suuri askel eteenpäin 👍
    Yamaha T7 World Raid -22
    Honda CB1000RA -10

[QUOTE=SuperILU;6155441]Moro!

Ilkka[/QUOT
    Mulla kans ollu viime keväästä lähtien CB ja tyytyväinen oon valintaan.Kilsoja tuli vaan kuutisentuhatta, mut tänä kesänä korjataan tilanne
    Honda CBR 1000 RR-08
    Honda CB 1000R-09
    Joo, toivottavasti olis vähän kuivempi kesä ni sais tosiaan ton viime kesän vajaan kuuden tonnin päälle vähän kilsoja...
    Toi CB-miitti olis tosi siisti juttu, sen sovittelis omiin aikatauluihinsa vaikka väkisin!
    Kannattais varmaan tosiaan suunnitella sellasta päivän mittaista, ni luulis onnistuvan useammille helpommin...
    KTM 1290 Super Duke R '14
  30.  
    Lainaa tete73 kirjoitti Katso viesti
    Joo, toivottavasti olis vähän kuivempi kesä ni sais tosiaan ton viime kesän vajaan kuuden tonnin päälle vähän kilsoja...
    Toi CB-miitti olis tosi siisti juttu, sen sovittelis omiin aikatauluihinsa vaikka väkisin!
    Kannattais varmaan tosiaan suunnitella sellasta päivän mittaista, ni luulis onnistuvan useammille helpommin...
    Joo iliman muuta. Lähtisin minä ainakin mukaan. Kunhan tarpeeksi ajoissa on päivä tiedossa.
Sivu: 42 / 62:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 32404142434452 ... ViimeinenViimeinen