Kaikki tulee mukana. Kiinnitys: takasatula ylös ja hihnat kiinni siihen. Yksinkertainen rakenne. Tankki kiinnitystä varten täytyy ostaa lisäpala. Maksaa 20€.
reppu.jpg
Kuljettajaksi todettiin paikallinen toimeton sekatyömies.
BMW F900R K23
BMW K1300S K15
BMW Nine T Pure K17
BMW K1300S K14
Suzuki GSX-R 1000 K9
Honda CB 1000R K8
Suzuki GSR 600 K6
Siinä putkessa on paikka lambdalle, sekä katin korvausputki.
Memjetin asennus on periaatteessa samanlainen kuin nämä dieseleiden "tehoboksit". Eli se kytketään sarjaan pyörän omien antureiden kanssa. Taitaa tulla lämpötila-anturin ja ECUn väliin. On siis helppo asentaa. Unitissa on mukana säätöboksi, jossa on pyöritettävä nappula. Tämän säädön ääriasennosta puhuin aikaisemmin eli et saa pyörää tällä rikottua. Eli ei vaadi mitään säätöä pajalla. Lambdan arvolla 0,89 saa moottorista parhaimman tehon, mutta kulutus hieman kasvaa ja pyörän saa ns vakioksi toisessa ääriasennossa.
Sytkään ei tässä tarvitse koskea, joku vain voi haluta sen mahdollisuuden, joten ilmoitin että tässä sitä ei ole.
Toivottavasti selvensi...
-CB 1kR
Ite päädyin sw-motech bags-connection blaze sport -sivulaukkuihin ja tyytyväinen olen ollut. Pysyy jämäkästi paikoillaan ja on helppo/nopea iskeä paikoilleen. Lisäksi jos tarvii lisää tavaraa, niin takapenkin päälle saa vielä vaikka tollasia kriegan laukkuja tms. Mulla on ollu Kappan 30l vedenpitävä reppu vielä tuossa lisänä pidemmillä reissuilla ja se menee vielä kivasti laukkujen väliin takapenkille, kun selässä en jaksa pitää.
Tankkilaukuksi mulle on riittäny sellanen pieni 6l laukku, johon mahtuu päivän tarpeeliset roinat ja ne saa siitä helposti mukaan kaffelle, jos ei halua jättää mopoon kiinni.
Honda CB1000R
Yamaha FZ6-N
Suzuki Intruder 1400
Honda Hornet 600
Yamaha Diversion 600
Mikäs lamppu tossa etulyhyhdyssä muuten on? Ajattelin jos siihen voisi tilalle (tai kun vanha kärähtää) heittää jonkun Blue Visionin tms. http://www.philips.co.uk/c/car-lamps...2972bvub1/prd/
Se parkkiledi kuitenkin on sinisempi/valkoisempi kun vakiolyhty.
Kawasaki ZZR 1400 -13 ex: Honda CB1000RA -11, Honda CB600F Hornet -09
Eli sittenhän tollanen pitäs siihen istua: http://www.motonet.fi/motonet/tuotteet/432201/0
Kawasaki ZZR 1400 -13 ex: Honda CB1000RA -11, Honda CB600F Hornet -09
Tuollainen cb:n keulalla, ja parani valoteho huomattavasti ja myös valon väri on aavistuksen vaaleampi.
ImageUploadedByTapatalk 21363853420.856400.jpg
Yamaha T7 World Raid -22
Honda CB1000RA -10
Onko noissa Moto-versioissa muuta eroa kun Moto-lisä?![]()
Kawasaki ZZR 1400 -13 ex: Honda CB1000RA -11, Honda CB600F Hornet -09
Onko poijjat vaihelleet etu/takavälittäjiä/ketjuja cb:hen. Mitään huomionarvoista mitä pitäisi ottaa huomioon alkaessaan välittäjien vaihtoon.?. Manuaalia en ole joutanu aukaseen...lähteekö tuo takavälittäjä suoraan pultit irrottamalla pois vai täytyykö irrottaa tuo iso "mutteri"
Erot vuosimallien välillä? Kiinnostais ostaa käytetty CB liikkeestä, niin sais vanhan vaihtoon ja se olis kaikista helpoin vaihtoehto.
Myynnissä on paljon -11 vuosimallin pyöriä (tietysti niistä useat varmaan ylivuotisena otettu käyttöön) ja sit on jotain -09 vuosimalleja. Onko noiden mallien välillä mitään huomion arvoisia eroja?
![]()
Kawa Z1000SX
Exät:Yamaha R1,Kawa ZX-6RR (rata), Honda CB1000R, GSX-R750 K7, Honda VFR800, CBR600F
Jossain tässä ketjussa arvuuttelin samaa. Etulyhdyn parkkiledit lisääntyi viidestä -> seitsemään 2011 mallissapitääpi yrittää etsiä jos vielä löytys. Samalla tanko tuli paksummaksi.
Väreistä näkee melkein parhaiten oikean mallivuoden jos ei heti selviä nettimoton tiedoista. Eikös ne -11 mallit ole pitkälti tricolor värityksellä jos suomen maahantuojan kautta. Oma peli on Pearl Black.
Kawasaki ZZR 1400 -13 ex: Honda CB1000RA -11, Honda CB600F Hornet -09
Yamaha T7 World Raid -22
Honda CB1000RA -10
Kiitokset!Aikas pienillä muutoksilla siis mennään....
Kawa Z1000SX
Exät:Yamaha R1,Kawa ZX-6RR (rata), Honda CB1000R, GSX-R750 K7, Honda VFR800, CBR600F
Kuljettajaksi todettiin paikallinen toimeton sekatyömies.
BMW F900R K23
BMW K1300S K15
BMW Nine T Pure K17
BMW K1300S K14
Suzuki GSX-R 1000 K9
Honda CB 1000R K8
Suzuki GSR 600 K6
Moro!
En varmaan tullut oikeeseen paikkaan esittäytymään, mutta tulinpa kuitenkin, kun itseltä tuommonen CB1000R löytyy pihasta (tai vielä tallista) ja tätä keskustelua varmasti eniten seurailen. Niin, että ette sitten ihmettele, jos täällä joku uusi tyyppi jotain joskus huutelee.
Elikkä olen tällanen 3-kympin tietämillä oleva mies Espoosta. Viime keväänä tuli kortti hommattua ja siihen sitten Honda päälle. Ja hauskaa on ollut, pyörä on ihan huippu, vaikka nyt ei hirveästi kokemusta muista olekaan. Nakuun päädyin ketteryyden ja ajoasennon perusteella pitkälti. Kyykyt ei oikein hirveästi ole lämmittänyt ja ajokin on pääasiassa lyhyempää niin ei kummoisia matkaominaisuuksiakaan tarvinnut, vaikka kyllä tuolla on ihan kiva ollut pitempiäkin reissuja heittää, kunhan pitää tarpeeksi taukoja.
Tällä hetkellä kovasti odottelen, että pääsisi ekat rundit heittämään. Pientä modausta tässä odotellessa tullut tehtyä ja tälläkin hetkellä osia odotellaan (mm. tail tidy). Laittelen ehkä kuviakin kunhan saan systeemit paikoilleen. Noita modausosia pääasiassa Briteistä olen tilaillut, sillä on vaan hintataso ja valikoima sen verran eri luokkaa.
Että tämmöstä, eiköhän siinä tärkeimmät tullut. Osaiskohan kukaan muuten kertoa, kun olen kuullut, että CB1000R:läisetkin järjestää kokoontumisajoja, että mistä tällasista saisi tietoa? Olisi kiva olla joskus ihan livenä mukana.
Hauskaa kevättä ja toivottavasti päästään pian lumesta eroon!
Ilkka
Morjesta Ilkka. Tervetuloa foorumille ja meidän cb hörhöjen pieniin piireihinMitä noihin cb miitteihin tulee, ni kyllä kovin on hiljasta ollu. Joskus on ollu puhetta jopa vkl mittaisesta tapaamisesta, mutta kun piti paikkoja varata ni ei ollukkaan lähtijöitä.. No jos tälläkaudella saatais edes yksi päivämiitti/kahvittelu aikaan, niin olisi jo suuri askel eteenpäin 👍
Yamaha T7 World Raid -22
Honda CB1000RA -10
[QUOTE=SuperILU;6155441]Moro!
En varmaan tullut oikeeseen paikkaan esittäytymään, mutta tulinpa kuitenkin, kun itseltä tuommonen CB1000R löytyy pihasta (tai vielä tallista) ja tätä keskustelua varmasti eniten seurailen. Niin, että ette sitten ihmettele, jos täällä joku uusi tyyppi jotain joskus huutelee.
Elikkä olen tällanen 3-kympin tietämillä oleva mies Espoosta. Viime keväänä tuli kortti hommattua ja siihen sitten Honda päälle. Ja hauskaa on ollut, pyörä on ihan huippu, vaikka nyt ei hirveästi kokemusta muista olekaan. Nakuun päädyin ketteryyden ja ajoasennon perusteella pitkälti. Kyykyt ei oikein hirveästi ole lämmittänyt ja ajokin on pääasiassa lyhyempää niin ei kummoisia matkaominaisuuksiakaan tarvinnut, vaikka kyllä tuolla on ihan kiva ollut pitempiäkin reissuja heittää, kunhan pitää tarpeeksi taukoja.
Tällä hetkellä kovasti odottelen, että pääsisi ekat rundit heittämään. Pientä modausta tässä odotellessa tullut tehtyä ja tälläkin hetkellä osia odotellaan (mm. tail tidy). Laittelen ehkä kuviakin kunhan saan systeemit paikoilleen. Noita modausosia pääasiassa Briteistä olen tilaillut, sillä on vaan hintataso ja valikoima sen verran eri luokkaa.
Että tämmöstä, eiköhän siinä tärkeimmät tullut. Osaiskohan kukaan muuten kertoa, kun olen kuullut, että CB1000R:läisetkin järjestää kokoontumisajoja, että mistä tällasista saisi tietoa? Olisi kiva olla joskus ihan livenä mukana.
Hauskaa kevättä ja toivottavasti päästään pian lumesta eroon!
Ilkka[/QUOT
Mulla kans ollu viime keväästä lähtien CB ja tyytyväinen oon valintaan.Kilsoja tuli vaan kuutisentuhatta, mut tänä kesänä korjataan tilanne![]()
Honda CBR 1000 RR-08
Honda CB 1000R-09
Joo, toivottavasti olis vähän kuivempi kesä ni sais tosiaan ton viime kesän vajaan kuuden tonnin päälle vähän kilsoja...
Toi CB-miitti olis tosi siisti juttu, sen sovittelis omiin aikatauluihinsa vaikka väkisin!
Kannattais varmaan tosiaan suunnitella sellasta päivän mittaista, ni luulis onnistuvan useammille helpommin...
KTM 1290 Super Duke R '14