Onko kenelläkää xenoneita keulilla? Mimmonen homma on asentaa semmoset ja mikä kannatais laittaa??
Mä en ite kyllä omaan kokemukseen perustuen laittaisi xenoneita. Muutama vuosi takaperin värkkäilin monenlaisten jälkias. Xenoneiden kanssa ja kaikissa oli jotakin häikkää. Viallisia polttimoita ( tärinää, värieroja ja valokuviovikaa) ballasteja rikki ja kaikkea muuta ongelmaa. Hintaluokaltaan ne xenonit ei tod ollu mitään halvimpia, vaan niitä ns "parhaita" jälkiasennut xenoneita. Nyt menty Phililpsin polttimoilla sekä auto että pyörä. Tämä siis mun mielipide jälkias xenoneista...
Viimeksi muokannut: Velmu84; 26.01.2013 klo 12:54.
Yamaha T7 World Raid -22
Honda CB1000RA -10
Olis R&G kilpiteline jouten jos jotakuta sattuis kiinnostamaan.
Myynti ilmoitus on torilla.
Yamaha T7 World Raid -22
Honda CB1000RA -10
Tuli nyt laitettua Bi-Xenon keulalle ja kyllä maailma kirkastuinähtäväks jää et toimiiko kauaa.
Mä laitoin viime keväänä, hommana aika helppo, tilasin satsin missä oli mukana ns. sovittimia erilaisille asennuskannoille, vaikka oli siis bi xenon H4 kannalla, miniballastin saa piilotettua hyvin.
2-3 kertaa käynnistäessä ei ole syttynyt, uudelleen käynnistys ja pelaa normaalisti, toistaiseksi ei muita ongelmia. Reissuun jos lähtee niin ottaisin mukaan vakio polttimon että tarvittaessa saa roplata paikalleen jos palaa tai muita ongelmia esiintyy.
Veljen 08 Z750 tuokin homma oli monimutkaisempi.
Pieni ajo-asennon muuton kiinnostaisi, aavistuksen suorempaaa stongaa varmaan, leveyttä ei varmaan paljoa pysty lisäämään jos haluaa pelkällä tangon vaihdolla selvitä, ettei tarvi siis jatkoja laitella vaijereihin tms.
Millaisia tankoja olette vaihtanut tai suosittelette? Linkkejä? Kuvia?
ei kellään ois myydä orkkis peiliä oikealle puolelle? sain rikottua sen jo näin talvella![]()
Ny on öhlinssit alla, ja ihan mukavallehan tuo tuntuuTakana se perus öhlärin tolppa paluunsäädöllä ja edessä 0.9k jouset, uudet stefat ja tietty uudet öhlärin öljyt. Ny kelpaa polkasta kausi käyntiin, kunhan kelit vain saapuis. Nii ja jos sattuis ohjausiskarin saamaan vielä irti ennen kaudenaloitusta...
Yamaha T7 World Raid -22
Honda CB1000RA -10
Ilmaisin asian ehkä asiani hieman epäselvästitarkoitus oli antaa sellainnen kuva että mistähän sais rahat ohjausiskariin, ku menny vähä tuo budjetti kireäksi..
Mutta ebaystä oon kattellu öhlärin iskaria hintaan 450 tai jotain sellaista se oli. Myyjä oli omniaracing-outlet italiassa.
Yamaha T7 World Raid -22
Honda CB1000RA -10
Oho ompa kallista,luulin että suomessa olis tuota hinta luokkaa
suzuki m18oor 10
ex honda cb1000r 11
ex suzuki m1800r 07
ex yamaha fz1-s 10
ex yamaha fz6-n 09
ex yamaha xt660x 10
ex yamaha r6r 08
Yamaha T7 World Raid -22
Honda CB1000RA -10
Karkkilassa gustafson racing sieltä pitäis löytyä
suzuki m18oor 10
ex honda cb1000r 11
ex suzuki m1800r 07
ex yamaha fz1-s 10
ex yamaha fz6-n 09
ex yamaha xt660x 10
ex yamaha r6r 08
Minkälaisia tehoja näistä on tällä foorumilla penkitetty?
Lähinnä silleen, että olis tehtynä kaikki tuollasiet perus tehoa lisäävät muutokset, putkisto, moottorinohjaus, ilmansaanti, kenties nokat...
Saako tosta ilman ahdinta edes kohtuullisia lukemia?
Onko kukaan yleensä faktana lukenut tai kuullut, että olisi tuon koneen tilalle vaihdettu bladen konetta?
Nyt useamman kerran tuota käynyt katsomassa ja tutkimassa, niin isoimpana ongelmana siihen koneswappiin taitaa olla tuo ruiskun runkojen asento tossa bladessa kun ne on pystyssä ja CB:ssä vaakatasossa.
Harmi kun tota omaa ei tullut penkitettyä ennen kun slipari meni vaihtoon.
Kyselin juuri viime viikolla mitä pikku piristys kustantaisi (katin ohitus putki, K&N, PC-V ja penkitykset). Tasaraha eli 1000€ siihen heti pamahtaisi (laiskalle ja osaamattomalle) ja karkeasti semmosta about 10hp lisäystä lupailtiin. Toki suurimmat muutokset tulisivat sitten kaasun vasteeseen ja kuoppien poistoon teho-alueilta.
Isompia tehoja sitten haettaessa ilmoille heiteltiin pyörän vaihto tai ilokaasut![]()
Kawasaki ZZR 1400 -13 ex: Honda CB1000RA -11, Honda CB600F Hornet -09
Jos tehot painaa mieltä jo ennen pyörän ostamista, niin kannattaa suunnata katse suosiolla muihin merkkeihin esim. Yamaha fz1 jossa jo lähtöön on se 25hv enemmän ku cb:ssä ja hintaluokka on jopa edullisempi... Tokikaan en tiedä mikä on sulle kohtuullinen tehomäärä?.. Omassa Honussa 128,75hv ja 104,5nm takarenkaalta ja tuo on minusta kohtuullinen lukema jos vrt vakio 109hv/87nm lukemaan.
Viimeksi muokannut: Velmu84; 11.02.2013 klo 17:16.
Yamaha T7 World Raid -22
Honda CB1000RA -10
CB 1000R vaihtui sitten uuteen busaan![]()
Busa
Joo, tiedossa on että lähtökohtaisesti FZ1 on tehossa ihan toisella lukemalla, muta kun tykkää ulkonäöllisesti tosta CB:stä ja onhan se Honda![]()
Kohtuullinenhan tuo sun mopon teho on lähtökohtaan nähden, mutta kyllä se vielä aika alas valitettavasti jää.
Eniten kiinnostaisi tosiaan swapata siihen bladen moottori, kun sellainen olisi nurkissa siihen tarjolla...
Jos sen vaan sinne saisi menemään kiinni, tai meneehän se kiinni kun siihen toi cebarin kone pohjautuu.
On vaan sitten se ruisku ongelma etunenässä.
Olen siis toki ajanut useamman kerran tollasella vakio CB:llä ja pyötä on hauska&hieno, mutta vaan pikkusen laiska![]()
Olis tommonen kysymys ku huomasin et etuvanteen päälle on valunut jotain nestettä ja tutkiessani tulin siihe tulokseen et pumpuista tulee. Onko suht koht normaalia ku pyörä on seissyt noin 3kk paikallaan ja mistä vois mahdollisesti johtua?? Onko jollain ollut vastaavaa ongelmaa?
Ebaystä tilasin, noin 20e pari jos ei jää tulliin, tilasin kaksi paria eli ainakin toiset jää ylimääräiseksi kun veli ei haluakkaan.
http://item.mobileweb.ebay.co.uk/vie...id=95137617052
Eipä ole tullut vaihdettua mutta itse kyllä taidan ottaa tolpat kainaloon ja viedä homman osaavalle motarikorjaamolle kun sen aika tulee. Stefathan ei maksa juuri mitään mutta tuskin vaihtokaan mahdottomia kustantaa. Tietty täytyy olla etupukki joka nostaa etukolmiosta tai sitten virittää liinoilla tms. katosta roikkumaan. Mutta kaikkein helpointahan on viedä koko pyörä korjaamolle ja sanoa että uudet stefat kiitosSamalla voi sitten laittaa uutta kumia alle ja katella laakereiden kuntoa... Millä kilometreillä alkoi vuotoa näkymään?
Viimeksi muokannut: Silverwing; 14.02.2013 klo 14:37.
CB K R
No mul on nyt noin 18tk mittaris ja huolloist ei ole mitään tietoja , mut veikkaan et ei oo ikinä vaihdettu. Joo kai se täytyy viedä jollekkin ketä tietää mitä tekee. Säästyy ainakin ite hielt ja vitutukselt.
Kyllähän noitakin olis varmaan hyvä ihan määräajoin huoltaa vaikkei huoltokirjassa siitä mainitakaan. Niin ajattelin itse, että kun en ole koskaan vaihtanut niin en viitsi ottaa riskiä. Eikä ainakaan kesken ajokauden halua alkaa kokeilemaan että saisko ne itse vaihdettua. Purkaminen onnistuu melko varmaan mutta kasaaminen voi olla kysymysmerkki![]()
CB K R
Onkos joku laittanut undertray:tä (sisälokaria) pyöräänsä? Alkanu miettimään, että jos laittais sellasen niin pysyis penkinalus, akku ym. puhtaampana. Kokemuksia, mietteitä asiasta...
CB K R
Etupumppujen stefat pystyy vaihtaa ihan kotonakin, mutta tarvii vain 3 "erikoistyökalua" stefatyökalu, jousityökalu ja "haarukka". Sisälokarista ei oo juuri muuta hyötyä ku ulkonäkö ja se että ei jää likaa niihin pieniin koloihin siellä lokarissa.
Yamaha T7 World Raid -22
Honda CB1000RA -10