Sivu: 34 / 62:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 24323334353644 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 991:stä 1020:een 1835:sta
    Lainaa Misetin kirjoitti Katso viesti
    Kun kilometrejä kertyy, niin kyllä tähän kiintyy pikkuhiljaa koko ajan enemmän. Hieman särähti korvaan, kun eräs puolituttu kommentoi että itsekin haaveillut pyörästä ja olisi kuulemma "hyvä aloittaa tuollaisella pienemmällä" ja kattoi minun pyörään päin. Kertokaapas keillä on kilokyykyistä enemmän kokemusta, miten pärjää vertailussa vaikkapa R1:lle/GSX-R1000:lle, noin yleisesti voimassa ja vaikkapa 0-120 kiihdytyksessä?

Onko muuten porukka saanut houkuteltua tarakkaharakoita tuohon kyytille? Kuljettajan pyörähän tää on ja penkki on pieni, mutta onko tullut millaista kommenttia lähinnä kauniimman sukupuolen edustajilta? Kiva vähän etukäteen tietää onko ihan yhtä painajaista matkustajalle, ennen kuin ottaa böönaa kyytihin.

Sellasta vielä mitä edellisenkin prätkän kanssa mietein, että onko ihan ok jos hieman pitemmän tovin pyörä on joutokäynnillä, jolloin lämmöt nousee noin sadan asteen tienoille? Eli joutuuko varomaan ettei kovin kauaa noilla lämmöillä seisoisi?
    N. 150km/h jälkee menee kyykyt menojaan, ainaki kemoralla
    Yamaha T7 World Raid -22
    Honda CB1000RA -10

Noh, kai sitä täytyy tässä samalla vaivalla esittäytyä kun vappu menee kotona lastenvahtina. Tuli siis hommattua 2012-mallinen vekotin, mattamusta ja kullanvärisillä vanteilla sekä abseilla maustettuna. Kilsoja mittarissa noin 250 tällä hetkellä. Taukoa ajosta on ollut jokunen vuosi, kortti ollut jo liki 20 vuotta ja aika monenlaisella pelillä on tullut ajettua. Nyt halusin laitteen, joka on hauska jo lyhyellä matkallakin. Tässä tuo CB1000R kyllä onnistuu, heti virnistyttää kun liikkeelle lähtee.

Laite on vielä ihan tehdaskunnossa, mutta ensimmäisenä häviää tuo kilpiteline, hirveä kötöstys.
    Lainaa Jassu kirjoitti Katso viesti
    Kävin koeajamassa tuon CB:n. Olihan se busan jälkeen hengetön, mutta toisaalta ovathan noi kovin erilaisia muutenkin.

Keula oli sen tuntuinen, että jos tuon pyörän ostaisin niin ohjausiskari olisi ihan pakollinen hankinta, samaten vaihdenäyttö olisi ihan kiva olla.

Pystystä ajo 8 kyykkyvuoden jälkeen vaatii kyllä totuttelua, jarrussa esim käsillä ei saa samallatavalla otettua vastaan ja muutenkin onhan tuo ihan erilaista.
    Moi Jassu
    CB1000R on ihan erillainen pyörä viedä kuin Busa.
    erittäin ketterä ja kaatuu mutkaan kuin ajatus..
    Okey... jousitus voisi olla parempi ja tehoa enemmän. Mutta mutkateillä pesee Busan
    Samoin hidas rata (Ahvenisto) niin Busat peruutta vastaan, paitsi pääsuoralla tehoerosta johtuen.
    Moottoritiet on myrkkyä, mutta ainahan voi ajaa mutkatietä samaa vauhtia

Jos kiinnostaa voidaan vaihtaa hetkeksi pyöriä seuraavissa PK-ajoissa
    Terveisin Reiska

- Kawasaki Z1000SX -
    Onko jollain näppituntumaa notta paljonko tuo mittari heittää? Vaatii tuon tyyppinen mittari vähän harjoittelua kun sitä pitää erikseen katsoa... Ja aika useaan vielä. ;)
    Lainaa chr kirjoitti Katso viesti
    Onko jollain näppituntumaa notta paljonko tuo mittari heittää? Vaatii tuon tyyppinen mittari vähän harjoittelua kun sitä pitää erikseen katsoa... Ja aika useaan vielä. ;)
    Mulla vippaa maantie nopeuksissa tällee:
    80 n. 6-7km/h
    100 n. 7-8 km/h
    120 n. 8-9 km/h
    Yamaha T7 World Raid -22
    Honda CB1000RA -10

Ok, kiitoksia! Lienee omassani samaa luokkaa. Pitää vielä joskus kepsulla tarkistella.
    Terppa!!

Voisko joku viisaampi/kokeillut kertoa että meneekö 800mm leveä ohjaustanko cb1000r:ään? riittääkö letkut yms..?
    Onko joku yleensäkään laittanut leveämpää stongaa?
    "Its not the size of the dog in the fight, its the size of the fight in the dog"
    Noh, kai sitä täytyy tässä samalla vaivalla esittäytyä kun vappu menee kotona lastenvahtina. Tuli siis hommattua 2012-mallinen vekotin, mattamusta ja kullanvärisillä vanteilla sekä abseilla maustettuna. Kilsoja mittarissa noin 250 tällä hetkellä. Taukoa ajosta on ollut jokunen vuosi, kortti ollut jo liki 20 vuotta ja aika monenlaisella pelillä on tullut ajettua. Nyt halusin laitteen, joka on hauska jo lyhyellä matkallakin. Tässä tuo CB1000R kyllä onnistuu, heti virnistyttää kun liikkeelle lähtee.

Laite on vielä ihan tehdaskunnossa, mutta ensimmäisenä häviää tuo kilpiteline, hirveä kötöstys.
    Moi! Mulla kans sama peli! Viikon vanha mattamusta :-) 400km mittarissa.....Heti hymyilyttää,kun saa pelin käyntiin! Mulla kans BW tunaroi kilpitelineen kanssa Tonnin huollossa saan sen siromman....
    Onnea uudelle pyörälle ja mukavia kilometrejä!!
    jones66 Espoo.Lintuvaara.
    Lainaa Jones66 kirjoitti Katso viesti
    Moi! Mulla kans sama peli! Viikon vanha mattamusta :-) 400km mittarissa.....Heti hymyilyttää,kun saa pelin käyntiin! Mulla kans BW tunaroi kilpitelineen kanssa Tonnin huollossa saan sen siromman....
    Onnea uuden menopelin johdosta. Tosta kilpitelineestä se CB:n loppumaton tuunailu yleensä alkaa.
    Suzuki GSX 1100 G
    Suzuki VS 1400 intruder
    Yamaha XT 660 X Supermoto
    Suzuki GSX 1340 R -08
    Honda CB1000R-10 Xess
    Ducati 749S-04
    Suzuki GSX-R 1100
    Kawasaki GPZ 1100
    Kawasaki GPZ 750 R
    Kawasaki Z 650
    Lainaa Velmu84 kirjoitti Katso viesti
    Dunlopin sportsmartti vanteelle, niin kelpaa ajella nurkilla ja radalla
    Osaakos kukaan sanoa mistä noita Dunloppeja kannattaisi Tampereen suunnalta kysellä? Eli toisinsanojen kuka myy edukkaasti
    Honda CB1000R (nykyinen)
    Yamaha YZF-R6R
    Piaggio NRG PureJet
    Suzuki PV 50
    Lainaa KaMu78 kirjoitti Katso viesti
    Osaakos kukaan sanoa mistä noita Dunloppeja kannattaisi Tampereen suunnalta kysellä? Eli toisinsanojen kuka myy edukkaasti
    Katoppa www.blackseven.fi/jalleenmyyjat/ Oli montaki paikkaa tampereella jokka myy dunloppia. Mikään noista ei varmaan edullinen oo, niinku suomalaiset rengasliikkeet yleensäkkään...
    Viimeksi muokannut: Velmu84; 02.05.2012 klo 12:28.
    Yamaha T7 World Raid -22
    Honda CB1000RA -10

^ Kiitoksia, täytyypä tiedustella hintoja.
    Honda CB1000R (nykyinen)
    Yamaha YZF-R6R
    Piaggio NRG PureJet
    Suzuki PV 50
    Noniin, onnittelut myös sinne suuntaan! Minulla siis on BW:stä tuo hirvitys tuossa, mutta ei tietoa siitä onko niillä tuohon jokin toinenkin versio? Pitääpä kysellä sieltä jos myös tonnin huollossa laitettaisiin. Itsekin saanut juuri sen 400km nyt mittariin.
    Noniin, onnittelut myös sinne suuntaan! Minulla siis on BW:stä tuo hirvitys tuossa, mutta ei tietoa siitä onko niillä tuohon jokin toinenkin versio? Pitääpä kysellä sieltä jos myös tonnin huollossa laitettaisiin. Itsekin saanut juuri sen 400km nyt mittariin.
    Onnittelut sinnekin uudesta moposta. Bike Worldista pitäisi löytyä R&G kilpiteline, joka on hyvännäköinen tuossa pyörässä. Itsellekin asennettiin se tonnin huollossa viime kesänä. Se alkuperäinen hökötys on kyllä karmean näköinen.
    Suzuki GSX 1100 G
    Suzuki VS 1400 intruder
    Suzuki GSX 1340 R -08
    Honda CB1000R-10 Xess
    Ducati 749S-04
    Suzuki GSX-R 1100
    Kawasaki GPZ 1100
    Kawasaki GPZ 750 R
    Kawasaki Z 650
    Kiitoksia! Turussa ajelen, eli moikataan kun kohdataan. Mustavalkoiset daineset niskassa. Kilpiteline siis menee vaihtoon, hyvä tietää että niillä niitä on.

Kävin äsken jokirannassakin ajamassa läpi, seiskalta oli vielä aika paljon pyöriä rannassa. Tuosta ei oikein tule minulle lenkkiä yksistään, kun tästä on sinne matkaa alle kilsa.
    Kiitoksia! Turussa ajelen, eli moikataan kun kohdataan. Mustavalkoiset daineset niskassa. Kilpiteline siis menee vaihtoon, hyvä tietää että niillä niitä on.

Kävin äsken jokirannassakin ajamassa läpi, seiskalta oli vielä aika paljon pyöriä rannassa. Tuosta ei oikein tule minulle lenkkiä yksistään, kun tästä on sinne matkaa alle kilsa.
    Joo! Moikkaillaan kun kohdataan. Itekkin kävin eilen jokirannassa vaimokkeen kanssa, mutta jo kuuden jälkeen. Lähdettiin siitä kuitenkin aika pian ajelemaan Ruissalon suuntaan.
    Suzuki GSX 1100 G
    Suzuki VS 1400 intruder
    Suzuki GSX 1340 R -08
    Honda CB1000R-10 Xess
    Ducati 749S-04
    Suzuki GSX-R 1100
    Kawasaki GPZ 1100
    Kawasaki GPZ 750 R
    Kawasaki Z 650
    Kun kilometrejä kertyy, niin kyllä tähän kiintyy pikkuhiljaa koko ajan enemmän. Hieman särähti korvaan, kun eräs puolituttu kommentoi että itsekin haaveillut pyörästä ja olisi kuulemma "hyvä aloittaa tuollaisella pienemmällä" ja kattoi minun pyörään päin. Kertokaapas keillä on kilokyykyistä enemmän kokemusta, miten pärjää vertailussa vaikkapa R1:lle/GSX-R1000:lle, noin yleisesti voimassa ja vaikkapa 0-120 kiihdytyksessä?

Onko muuten porukka saanut houkuteltua tarakkaharakoita tuohon kyytille? Kuljettajan pyörähän tää on ja penkki on pieni, mutta onko tullut millaista kommenttia lähinnä kauniimman sukupuolen edustajilta? Kiva vähän etukäteen tietää onko ihan yhtä painajaista matkustajalle, ennen kuin ottaa böönaa kyytihin.

Sellasta vielä mitä edellisenkin prätkän kanssa mietein, että onko ihan ok jos hieman pitemmän tovin pyörä on joutokäynnillä, jolloin lämmöt nousee noin sadan asteen tienoille? Eli joutuuko varomaan ettei kovin kauaa noilla lämmöillä seisoisi?
    Mitä nyt itse muistan honda päiviltäni niin alkuun ykkösellä pääsi yleensä jopa vähän kyykkyjä karkuun, mutta siinä kohtaa kun vaihto kakkoselle niin rupes kilokyykkyjen voima puhumaan ja menivät menojaan. Eli liikennevaloissa voi ihan huoleta haastaa riitaa mutta moottoritienopeuksissa menevät menojaan. Mikäli jaksavat pykältää pientä silmään cb1000r lyhyemmät välitykset verrattuna kyykkyihin auttavat paljon tuollaisessa käyttännön suorituskyvyssä. Ja tuolla hondalla uskaltaa availla paljon huolettomammin ainakin omalla kymppiärrällä saa olla aika tosissaan ykkösellä ja kakkosella huipputehon tuntumassa mutta honda pysyi kyllä hyvin näpeissä kaikilla vaihteilla.
    Lainaa makke69 kirjoitti Katso viesti
    Onnea uuden menopelin johdosta. Tosta kilpitelineestä se CB:n loppumaton tuunailu yleensä alkaa.
    Kiitos! Alakate jo tilattu!
    Moi ja kiitos! Mä sain tingittyä sen siromman kilpitelineen kaupan kylkiäisinä.....Todennäköisesti ne tilasi sen Stormilta,koska ne tilas sieltä myös ostamani alakatteen. Soittele Bw:n vesalle,jos haluut sen Huollossa laitettavan,kun ne joutuu tilaa sen.
    Kiitos! Alakate jo tilattu!
    No niin!! Siitä se tuunailu alkaa Itse asensin belly panin eli alakatteen talven aikana. Löytyy myös minivilkut, pienet carbon peilit, Acran vaimennin hiilikuituisen kattisuojan kanssa, LSL kahvat, R&G kilpiteline, koneen kyljessä mopon väriset suojarinkulat, duck tail, punaiset vanneteipit ym ym...
    Viimeksi muokannut: makke69; 06.05.2012 klo 10:49.
    Suzuki GSX 1100 G
    Suzuki VS 1400 intruder
    Suzuki GSX 1340 R -08
    Honda CB1000R-10 Xess
    Ducati 749S-04
    Suzuki GSX-R 1100
    Kawasaki GPZ 1100
    Kawasaki GPZ 750 R
    Kawasaki Z 650
    Tail Tidy tilattu, otin suoraan tuolta Englannista niin saa nopeammin ja asentelen itse paikalleen.

Mitä putkia olette suosineet laitteessa? Joku slipari kiinnostaisi, en haluaisi vaihtaa koko käyrästöä ja kattia tässä kohtaa.
    Tail Tidy tilattu, otin suoraan tuolta Englannista niin saa nopeammin ja asentelen itse paikalleen.

Mitä putkia olette suosineet laitteessa? Joku slipari kiinnostaisi, en haluaisi vaihtaa koko käyrästöä ja kattia tässä kohtaa.
    Mulla g&g änkkäri, omaan silmään ehdottomasti komein ja eikä äänetkää paljoo lisäänny. Onks se sit hyvä juttu mut ainakin tunne ettei tarvi olla huolissaan desibeleistä
    Palautellaanpa jengin mieleen, että elokuun 10-12 päivä on näillänäkymin CB miitti keskisuomessa. Käykääpä ilmottautumassa, ja laittakaa kehitysideoita tapahtumaa koskien. Miitti siis järjestetään ekaa kertaa ja homma on "pikkasen" lapsen kengissä, mutta eiköhän siitä jotain saada aikaiseksi Elikkä honda topicin alta löytyy CB1000r meeting 2012 sinne siis nimiä, jos vain kiinnostaa. V-M
    Yamaha T7 World Raid -22
    Honda CB1000RA -10

No niin!! Siitä se tuunailu alkaa Itse asensin belly panin eli alakatteen talven aikana. Löytyy myös minivilkut, pienet carbon peilit, Acran vaimennin hiilikuituisen kattisuojan kanssa, LSL kahvat, R&G kilpiteline, koneen kyljessä mopon väriset suojarinkulat, duck tail, punaiset vanneteipit ym ym...
    Moro!

Mistähän mahtaa saada vai saako erikseen noita katalysaattorin suojia? Ilmeisesti tulee ainakin joidenkin sliparien mukana? Itsellä kiinni Akrapovicin hiilikuituvaimennin, ja melko ruman näköinen pönttö pilkistää tuolta alta.

Toinen, niin mistä kannattaisi katella vanneteippejä?
    Honda CB1000R -09
    Moro!

Mistähän mahtaa saada vai saako erikseen noita katalysaattorin suojia? Ilmeisesti tulee ainakin joidenkin sliparien mukana? Itsellä kiinni Akrapovicin hiilikuituvaimennin, ja melko ruman näköinen pönttö pilkistää tuolta alta.

Omani tilasin aikoinaan ebaystä
    Yamaha T7 World Raid -22
    Honda CB1000RA -10

Moro!

Allrightista saa katin suojuksen.
    Honda CB1000RA
    Yamaha FJR1300A
    Honda CB1000R
    Honda CBF 1000
    Olisin pistänyt kuvan tänne omasta pyörästä, mutta tämä sanoo että tiedoston lataaminen epäonnistui. Osaako joku neuvoa miten tänne saa kuvan.
    Honda CB1000RA
    Yamaha FJR1300A
    Honda CB1000R
    Honda CBF 1000
    Ei pitäisi hirveästi ottaa pataan 0-120 kiihdytyksessä kilokyykkyjä vastaan. Ne erot tulee sitten vasta siellä lähempänä 2 markan nopeuksia. Mutta eihän tätä pyörää enään sinne vauhteihin ole suunniteltukaan. Ei pitäisi joutokäynti 100 asteessa tehdä mitään. Puhallin lähtee ainakin itselläni pyörimään tossa 102-103 asteessa.
    0-100 välin kirmaa noilla siinä missä muillakin, mutta jo motarivauhdeista jää seisomaan kyykkyjen rinnalla. Oma fiilis tuosta cb1000 oli sama kuin z-1000 kawasta, eli kun kiipesi kilogixxerin puikoista tuollaisen sarviin alkoi ihmetyttämään että missä on moottori ja alusta.
    Supermoto
  30.  
    Hep,

Tämä pyörä on yhtenä vaihtoehtona jos jossain vaiheessa saan aikaiseksi vaihtaa pyörää (raha). Kysyisinkin, että onko kukaan törmäillyt listaan/sivustoon missä olisi hieman eritelty mitä muutoksia värin lisäksi on tullut vuosien saatossa esim. alkaen -09 vuosimallista?
    Kawasaki ZZR 1400 -13 ex: Honda CB1000RA -11, Honda CB600F Hornet -09
Sivu: 34 / 62:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 24323334353644 ... ViimeinenViimeinen