No niin nyt on sitten cb1k tallissa!Kyllä sitä odotettiinkin..nyt vielä kun lumet sulais pois kokonaan täältä jumalan selän takaakin. Ilmeisesti täältä saa paljon vinkkejä ja apuja jos on cebun kanssa jotain räplättävää.?
![]()
"Its not the size of the dog in the fight, its the size of the fight in the dog"
Kuvia tulee kunhan saan omat tuunaukset paikalleen![]()
"Its not the size of the dog in the fight, its the size of the fight in the dog"
Onnittelut.. laukeamisia on luvassa.
Mistä porukka on tilaillu peilit, bellyt ja kahvat pyöriinsä? Ja mitä öljyjä ootte käyttänny meneekö ihan castro vai hondan omat litkut?
It´s more than my bike, it´s my identity
Hullu saa olla, mutta ei tyhmä.
Eilen vaihdoin Repsolin 10-40w Sintetico öljyt ja korkkasin ajokauden. Repsolin öljy on pelannu ihan hyvin onhan se sentään Hondan käyttämä ja suosittelema öljy omiensa lisäksi.
Kawasaki Z750 -06
Honda CB1000R -09
Triumph Street Triple R -08
Honda CBR1000RR -05
Itse hommasin bellypanin ja LSL kahvat ja kahvatupet Turun Storm motorilta tässä talven aikana. Sopivia, hieman sirompia peilejä en ole vielä löytänyt. Täytyy katsella tässä kun saa mopon liikenteeseen. Ajattelin odottaa tuohon pääsiäiseen ja sitten baanalle jos vaan kelit pysyvät hyvinä eikä pukkaa mitään takatalvea.
Suzuki GSX 1100 G
Suzuki VS 1400 intruder
Yamaha XT 660 X Supermoto
Suzuki GSX 1340 R -08
Honda CB1000R-10 Xess
Ducati 749S-04
Suzuki GSX-R 1100
Kawasaki GPZ 1100
Kawasaki GPZ 750 R
Kawasaki Z 650
Viittaatko **tähän**?
Jotain, jossain, silloin tällöin!
Suzuki GSX 1100 G
Suzuki VS 1400 intruder
Yamaha XT 660 X Supermoto
Suzuki GSX 1340 R -08
Honda CB1000R-10 Xess
Ducati 749S-04
Suzuki GSX-R 1100
Kawasaki GPZ 1100
Kawasaki GPZ 750 R
Kawasaki Z 650
kyllä joo ittekki kattelin et oli laitettu keskiuudenmaan sivuille... joskus on vaan paska tuuri sille ei voi mitään totaki tietä on tullu veivattuu pari vuotta autolla päivittäin + viikonloppu ajelut pyörällä ja nyt ekaa kertaa näin sit poliisitkin siellä3 kuukautta ennusti et olis kortti pois mutta salista lähden sitten vasta pois kun sakot on kerrottu kolmella ja kortti samantien käteen
on se hulluu ku ajaa ylinopeutta nii otetaan sormenjäljet ja kuvat yms
ja eikö ne moottoripyörät oo tehty ajamista varten... itellä sellanen käsitys et sitku ajetaan nii ajetaa![]()
kwl
Ens keskiviikkona on aika letec-motorssin penkkiin. Saa nähdä mitä Marko saa cb:stä irti![]()
Viimeksi muokannut: Velmu84; 30.03.2012 klo 14:55.
Yamaha T7 World Raid -22
Honda CB1000RA -10
Viimeksi muokannut: Velmu84; 05.04.2012 klo 06:53.
Yamaha T7 World Raid -22
Honda CB1000RA -10
Tarjous tehty, tarjous hyväksytty ja tod.näk. ens lauantaina 500km päästä hakemaan Poika kotiin.
Pitkään arvoin kahden vehkeen välillä, hinta sama mutta toisen etuna asennettu Powercommander + autotune, LeoVincen putkistolla ja vähemmän kilometrejä. Tässä mihin päädyin niin Akrapovicin rööri, lambda paikallaan. Syy miksi lopen otin sen, niin vähän enemmän hilkettä mukaan (kahvalämppärit, alakate, eniten miellyttävä väri), tiukka hinta molemmilla sama. Minkähänlainen käytännön merkitys/painoarvo tuolle penkitykselle ja PC:lle kannattaisi asettaa?
E: Sanokaapa ny että onko tässä voimassa ja liikahtamisessa mitään eroa entiseen pyörään (CBR600F)? Hevosia ei paljo enempi (110vs125) mutta vääntöä toki, ei varmasti ainakaan tarvi vaihteitten kanssa niin paljoa pelata? Lisäksi miellyttää pysty ajoasento, vaikken kuunaan ole CBKR:ää ajanut, kerran vain livenä nähnyt![]()
Viimeksi muokannut: Misetin; 06.04.2012 klo 16:20.
Mainion pyörän oot hankkimassa. Commanderi kannattaa säädättää. Itellä oli dynojetin sivuilta ladattu valmiskartta, joka oli ihan hanurista (laihalla 7000rpm asti) säädön jälkeen seokset kohallaan. Mitä tohon voimapuoleen tulee, niin aivan eri vehje(se vääntö vrt 600cc) joten turha murehtia... Mä oon cb:llä ehtiny jopa liiaksikin ;)
Yamaha T7 World Raid -22
Honda CB1000RA -10
Kiitoksia infosta! Mukava tietää että tämmönen fuarumi on josta voi mieltä askarruttavia kysellä viisaammilta saman pyörän omistajilta.Nuorehko kaveri oon ja pyörien tekniikasta ei sinänsä aivan hirveästi tietoa, aikaisemmin isä pitkän linjan motoristina oli näissä auttamassa, mutta ei valitettavasti enää...
Kysympä vielä tuosta sliparista, lambdasta ja katista. Eli, tässä ostamassani pyörässä on Akrapovicin "täysin yhteensopiva" vaimennin, jossa lambda anturi paikallaan. Voiko tuosta päätellä, että katti (onhan tämä siis katalysaattori!?) on/ei ole poistettu/ohitettu? Tästä myyjän kanssa puhetta oli mutta kun en enää muista. En ainakaan aluksi raahtisi millään säädättää ja PC:tä asentaa, opiskelijan budjettia kiristää pelkkä pyörä jo ihan sopivan tiukasti.
Eli siis onhan moottorin kannalta täysin turvallista ajaa, ja äänet kuitenkin ilmeisesti aivan kohdallaan? Koekäyttämään ei käytännössä pääse, kun 500km päästä pärrä haetaan niin se on nimenomaan hakureissu, eli ei mennä vain katsomaan. Edellyttäen että kunto ja muut asiat on niin kuin puhelimessa on sovittu ja sanottu.
Sen verran vielä sidenotena, että edellisessä '07 CBR:ssä oli Yoshimuran putki (mahtavat pärinät muuten!), mutta ei millään tavoin säädetty sliparin vaihdon jälkeen. Moporassaaja tottakai suositteli säädättämistä ettei käy liian laihalla, mutta sanottiin myös että tuskin mitään vahinkoa on koneelle niin en missään vaiheessa ole sitäkään raaskinut tehdä.
Aika mehuissaanhan tässä on, lauantai ei voi tulla tarpeeksi nopeasti.Kunhan ei lunta tupruttaisi...
Hienoa hankintaa olet tekemässä! Mulla on Akran slipari sekä anturi ja katti kiinni. On täysin turvallinen moottorille ja takuukin säilyy. Bikeworld ilmoitti mulle, kun uutena ostin, että katin poiston jälkeen on säädettävä, jotta takuu säilyy. Akran slipari taas on Hondan virallinen lisävaruste, joten katin kanssa kaikki varmasti ok.
CB1000r -11
ex GSX 650f -09
Terve
Olisiko jollain foorumilla olevista kiinnostusta ostaa akran hiilikuitu slipari ollut pyörässä 5000km kiinni ja on kunnolta semmoinen kun pitääkin eli ei ole kaaduttu/naarmuilla. Nyt olen siirtymässä todennäköisesti firebladiin, että jos kiinnostusta löytyy ostaa slipari niin voi tarjota mitä on valmis maksamaan siitä muuten annan mennä pyörän mukana.
Kyllä oli ihq käydä ajamassa, kun on uus setuppi kohalaankuin eri pyörällä olis ajanu, cb potenssiin 2 ( vääntöä ja alusta on nyt kohdallaan) nii ja ne äänet ;)
Yamaha T7 World Raid -22
Honda CB1000RA -10
Hyvä Honda taas vuodetaan tälläkertaa tosin stefa etupäästäEi onneks pilaa ajoja kovin pitkäksi aikaa
![]()
Kawasaki Z750 -06
Honda CB1000R -09
Triumph Street Triple R -08
Honda CBR1000RR -05
Yamaha T7 World Raid -22
Honda CB1000RA -10
Kawasaki Z750 -06
Honda CB1000R -09
Triumph Street Triple R -08
Honda CBR1000RR -05
Ixilin vaimennin myynnissä. Ostakee pois
http://www.moottoripyora.org/keskust...Honda-CB1000R)
No niin! Kausi eilen avattu. Hymy ei tainnut laskeutua koko yönä ja nyt aamullakin vielä naurattaa. On se hienoa taas.)
Suzuki GSX 1100 G
Suzuki VS 1400 intruder
Yamaha XT 660 X Supermoto
Suzuki GSX 1340 R -08
Honda CB1000R-10 Xess
Ducati 749S-04
Suzuki GSX-R 1100
Kawasaki GPZ 1100
Kawasaki GPZ 750 R
Kawasaki Z 650
Poika on tullut kotiin! Vihdoinkin.
Marraskuun lopun lyhyt koeajo ja ostos osoittautui varsin onnistuneeksi. 150km yhtä hymyä.
Joku tuolla aiemmin puhuikin matkatavaroista. Blazen sivulaukkut tsekkasin messuilla, mutta vaikutti kovin pieniltä, jos on pidempi reissu tiedossa. Onko kokemuksia? Mulla on vastaavat, mutta isommat olemassa, niissä ei tosin ole noita rautoja jotka pitäis laukut paikoillaan, joten pikkasta naarmua teki edelliseen pyörään (ei hyvä). Hondaan en oo niitä vielä sovittanu, mut tuntuu ettei ne kyllä istu ollenkaan. Miten ootte saanu tavaraa mukaan? Mitään kiinteetä en halua kun pyörä on enemmänkin huviajelua varten.
Honda CB1000R
Yamaha FZ6-N
Suzuki Intruder 1400
Honda Hornet 600
Yamaha Diversion 600