Sivu: 25 / 62:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 15232425262735 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 721:stä 750:een 1835:sta
  1. #721
    Kat-möhkön poisto mielessä ja esim. Duell myy Gianellin väliputkea, osaisko joku sanoa (ja samalla varmistaa omat tiedot) sopiiko tuo Yoshin sliparin kaveriksi?

    Ja kyllä, voimakomentaja laitetaan samalla, kun asennus ja säätö tapahtuu.
    CB 1000R -10 & CRF 250R -10
    ex. Superduke R -08 & 250 SX-F -09
  2. #722
    Lainaa (Jere#18 @ Kesä. 20 2011,13:54) kirjoitti
    Kat-möhkön poisto mielessä ja esim. Duell myy Gianellin väliputkea, osaisko joku sanoa (ja samalla varmistaa omat tiedot) sopiiko tuo Yoshin sliparin kaveriksi?

    Ja kyllä, voimakomentaja laitetaan samalla, kun asennus ja säätö tapahtuu.
    Ei käy suoraan... Modaamalla menee.
    Yamaha T7 World Raid -22
    Honda CB1000RA -10


  3. #723
    kerrotko mitä muutoksia vaatii?
    CB 1000R -10 & CRF 250R -10
    ex. Superduke R -08 & 250 SX-F -09
  4. #724
    Lainaa (Jere#18 @ Kesä. 20 2011,21:20) kirjoitti
    kerrotko mitä muutoksia vaatii?
    Muistaisin lukeneeni joltain britti foorumilta että vaatii joitain pieniä muutoksia putken asentoon, jos kyseessä eri valmistajan vaimennin.

    Muistaakseni kyseessä oli juuri gianellin väliputki, voin toki muistaa väärinkin... Mutta jos noita gianellin kuvia kattelee, ni ei se ny kovin huonosti voi sopia, kun de cat asettuu juuri samaan kohtaan ku katin ulostulo. Laita tilauksee ja ilmottele sitte kuinka sopii.



    Yamaha T7 World Raid -22
    Honda CB1000RA -10


  5. #725
    Kiitokset, tilauksessa on..Asennus ja säätöaika perjantaina 1.7. Huomasin käyttäjän -Marko- dynolapun vasta nyt..hienot& tasaiset on käyrät.

    Kommentteja suuntaan ja toiseen komentajan tarpeellisuudesta..oma mieli on, että laitteet täytyy olla "just eikä melkein" kohdallaan. Ajoa kertyy sen verran vähän, että silloin kun ehtii ajamaan ei jaksa miettiä seoksia& mahdollisia nykimisiä.

    Omassa huomasi killerin poiston vaikutuksen muutoinkin kuin murisevina ääninä.



    CB 1000R -10 & CRF 250R -10
    ex. Superduke R -08 & 250 SX-F -09
  6. #726
    Lainaa (Velmu84 @ Kesä. 17 2011,21:24) kirjoitti
    Nonii ku nyt päästiin tähän alustansäätämiseen... Luin noita juttuja ja pakkohan sitä oli käyä saatämässä kaikkea liikkuvaa Etupää esijännitys 11 kieppiä ja sisää ja ulosjouston säätö kieppiä vaille tapissa. Takaa esijännitys 7 ja ulosjousto kans kierrosta vaille tapissa. Nämä siis 3:n koeajokerran jälkeen, loppu keulan sukeltelu ja nyt pyörä on tasapainoisen tuntuinen 90kg ukkelin alla.
    Kiitti kun toimit koekaniinina. Laitoin itelleni aikalailla samat säädöt ja tuntuisivat toimivan varsin hyvin
  7. #727
    Lainaa (antipop @ Kesä. 21 2011,12:08) kirjoitti
    Lainaa (Velmu84 @ Kesä. 17 2011,21:24) kirjoitti
    Nonii ku nyt päästiin tähän alustansäätämiseen... Luin noita juttuja ja pakkohan sitä oli käyä saatämässä kaikkea liikkuvaa Etupää esijännitys 11 kieppiä ja sisää ja ulosjouston säätö kieppiä vaille tapissa. Takaa esijännitys 7 ja ulosjousto kans kierrosta vaille tapissa. Nämä siis 3:n koeajokerran jälkeen, loppu keulan sukeltelu ja nyt pyörä on tasapainoisen tuntuinen 90kg ukkelin alla.
    Kiitti kun toimit koekaniinina. Laitoin itelleni aikalailla samat säädöt ja tuntuisivat toimivan varsin hyvin *
    Eipäkestä. * nyt ku oon noilla säädöillä hieman ajellu, ni huomaa että pyörä on kevyemmän/ketterämmän oloinen ja nopeissa kiihdytyksissä huomattavasti parempi ku jousitus ei elä niin paljoa. Hidastetöyssytkin menee mukavasti, ku ei pohjaa missään vaiheessa.
    Yamaha T7 World Raid -22
    Honda CB1000RA -10


  8. #728
    PC V ja Gianel-väliputki paikallaan Yoshin sliparin kaverina..nyt tämä alkaa tuntua pyörältä!

    118,6hv ja 96nm/ MP Mesta Joensuu. Ennen osien vaihtoa ei rullattu. Sanonpa, että paljon turhempaankin voi rahansa laittaa..tästä tuli niin hyvä, että raaskiikohan tätä ens kuussa myydäkkään??
    CB 1000R -10 & CRF 250R -10
    ex. Superduke R -08 & 250 SX-F -09
  9. #729
    Velmu: väliputki sopi täysin ilman modailuja paikalleen sliparin kaveriksi samoja katin kiinityspaikkoja käyttäen
    CB 1000R -10 & CRF 250R -10
    ex. Superduke R -08 & 250 SX-F -09
  10. #730
    Lainaa (Jere#18 @ Heinä. 01 2011,20:54) kirjoitti
    Velmu: väliputki sopi täysin ilman modailuja paikalleen sliparin kaveriksi samoja katin kiinityspaikkoja käyttäen
    Sehän on hyvä jotta meni ilman modausta

    Pitää varmaa laittaa talvella ku saa veronpalautukset ni itekki tilauksee väliputki ja commander.
    Yamaha T7 World Raid -22
    Honda CB1000RA -10


  11. #731
    Listataan CB 1000R:n vuosimallit, ajokilometrit ja takuuviat

    - käyttöön otettu: 9/2008
    - 1.7.2011 ajettu: 42 000 km
    - takuuviat: takavalo ja vesipumppu
    Kuljettajaksi todettiin paikallinen toimeton sekatyömies.

    BMW F900R K23
    BMW K1300S K15
    BMW Nine T Pure K17
    BMW K1300S K14
    Suzuki GSX-R 1000 K9
    Honda CB 1000R K8
    Suzuki GSR 600 K6
  12. #732
    -Käyttöönotto: 03/2010
    -Ajokilometrit: 10 000km
    -Takuuviat: vilkut murtui itsekseen.



    Yamaha T7 World Raid -22
    Honda CB1000RA -10


  13. #733
    Käyttöönotto 8/09
    Kilometrit 12tkm
    Takuuseen kiristetty ohjauslaakeri n. 6tkm ja nyt on taas löysällä. Nitkahtelee.
  14. #734
    -09 Ei ongelmia 8tkm täynnä
    Hyvä mopo on
    Triumph Tiger 800 -11
    Historia:
    Honda CB1000R -09
    Kawasaki ER 6-R -08
    Yamaha Vmax -98
  15. #735
    - käyttöön otettu: 9/2008
    - ajettu: 25 000 km
    - ei vikoja
    SM T
  16. #736
    Laitetaan nyt tähän perään heti, eli näin kävi viime reissulla. Kiinnityskorva murtui... *

    SM T
  17. #737
    - Käyttöönotto 4/2009
    - ajettu 22 500 km
    - takuuna vaihdettu uusi takavalo.
  18. #738
    Kun noista takuu hommista oli puhetta niin itsehän ostin keväällä 3/2009 käyttöön otetun CB:n. Pesun yhteydessä en aiemmin ollut huomannut kun pyörä oli märkien kelien takia aina likaantunut kunnolla että se perkele vuotaa öljyä *

    Öljyä vuotaa (tihkuu ei sentää maahan asti) edestäpäin katsottuna oikealta puolelta alkukäyrien takana olevan ulokkeen päällä olevan pultin kannasta tai sen välittömästä läheisyydestä (paha paikka kattoo syylärin letkut siinä tiellä).

    12tkm huolto on varattu perjantaille ni saa pojat kattoo mikä helvetti sitä vaivaa. Toivotaan että perehtyy vähän eikä vaa tiukkaa pulttii ja pyyhi öljyjä pois kun takuukin on vielä voimassa.

    Toivotaan ettei mitään isompaa vikaa/syytä vuotoon
    Kawasaki Z750 -06
    Honda CB1000R -09
    Triumph Street Triple R -08
    Honda CBR1000RR -05
  19. #739
    Lainaa (Velmu84 @ Touko. 23 2011,23:59) kirjoitti
    Lainaa (luikku @ Touko. 23 2011,18:15) kirjoitti
    Mitäs renkasta porukka on pyörittänny CBKR:än alla? Ja paljonko kilsoja renkaille ootte saannu?
    Itseäni kiinnostais tuo Pirellin Diablo Rosso Corsa. Hakusessa olis kestävä mutkateiden ja muutenkin hyvän kulutuskestävyyden omaavaa nulli.
    Tuli vkl laitettua dunlopin sportsmartit alle... Saa nähdä kui kestää. Ainakin oli paremman tuntuset ku pirelli diablot. Orkkis brikkari kesti 3500km ja pirelli 5000km
    Moro, Mitä äijä on tykänny SportSmarteista? Onko kulutuskestävyys myös hyvä kuten mainostavat?
    It´s more than my bike, it´s my identity

    Hullu saa olla, mutta ei tyhmä.
  20. #740
    Lainaa (luikku @ Heinä. 07 2011,08:46) kirjoitti
    Lainaa (Velmu84 @ Touko. 23 2011,23:59) kirjoitti
    Lainaa (luikku @ Touko. 23 2011,18:15) kirjoitti
    Mitäs renkasta porukka on pyörittänny CBKR:än alla? Ja paljonko kilsoja renkaille ootte saannu?
    Itseäni kiinnostais tuo Pirellin Diablo Rosso Corsa. Hakusessa olis kestävä mutkateiden ja muutenkin hyvän kulutuskestävyyden omaavaa nulli.
    Tuli vkl laitettua dunlopin sportsmartit alle... Saa nähdä kui kestää. Ainakin oli paremman tuntuset ku pirelli diablot. Orkkis brikkari kesti 3500km ja pirelli 5000km
    Moro, Mitä äijä on tykänny SportSmarteista? Onko kulutuskestävyys myös hyvä kuten mainostavat?
    Juu eli pitoa löytyy oikeen kivasti ja käytös renkaalla on sellane herkähkö, eli kääntyy kivasti mutkaan sisää ja on tosi vakaa nopeassa ajossa sekä renkaan käytös on hyvin ennakoitavissa. Kulutus kestävyys on kyllä ihan ok nyt 3tkm raskaalla kaasukädellä, ja pintaa vielä puolet jäljellä. Voin kyllä suositella!
    Yamaha T7 World Raid -22
    Honda CB1000RA -10


  21. #741
    On ne hondat hyviä pelejä tänää lähti aika nihkeest käyntii *mutta sitte ku lähti ni ei ollu taas mitää ongelmaa. Pari kertaa aikasempaakii tehny et ekalla kerralla vaa pyörittää ja tokalla pyörittää normaalia pitempää mut lähtee kuitenkii käyntii.

    Lopun alkua, no ei nyt sentään oisko kellään mitään ideoita miks se niin tekee ja voiko sille mitä tehdä? Aijjon kyllä perjantain huollossa siitä mainita. *
    Kawasaki Z750 -06
    Honda CB1000R -09
    Triumph Street Triple R -08
    Honda CBR1000RR -05
  22. #742
    Lainaa (Velmu84 @ Heinä. 07 2011,18:01) kirjoitti
    Lainaa (luikku @ Heinä. 07 2011,08:46) kirjoitti
    Lainaa (Velmu84 @ Touko. 23 2011,23:59) kirjoitti
    Lainaa (luikku @ Touko. 23 2011,18:15) kirjoitti
    Mitäs renkasta porukka on pyörittänny CBKR:än alla? Ja paljonko kilsoja renkaille ootte saannu?
    Itseäni kiinnostais tuo Pirellin Diablo Rosso Corsa. Hakusessa olis kestävä mutkateiden ja muutenkin hyvän kulutuskestävyyden omaavaa nulli.
    Tuli vkl laitettua dunlopin sportsmartit alle... Saa nähdä kui kestää. Ainakin oli paremman tuntuset ku pirelli diablot. Orkkis brikkari kesti 3500km ja pirelli 5000km
    Moro, Mitä äijä on tykänny SportSmarteista? Onko kulutuskestävyys myös hyvä kuten mainostavat?
    Juu eli pitoa löytyy oikeen kivasti ja käytös renkaalla on sellane herkähkö, eli kääntyy kivasti mutkaan sisää ja on tosi vakaa nopeassa ajossa sekä renkaan käytös on hyvin ennakoitavissa. Kulutus kestävyys on kyllä ihan ok nyt 3tkm raskaalla kaasukädellä, ja pintaa vielä puolet jäljellä. Voin kyllä suositella!
    Kerpeles kuulostaa hyvältä tuo SportSmartti. Mun piti myös ottaa se nulli mut tuli tänää äkillinen takarenkaan tarve kun meni naula renkaaseen, joten jouduin tyytymään Dunlopin RoadSmarttiin.. Hyvältä tuntui tuo myös. Kanttailemaan en o viel päässy. Perustelin itellinen järki nulliks kun en aijo radalle mennä ja muutenkin ajo on sekalaista kaupunki räppäilyä ja n.150-400km stinttejä ja ylimäärästä lihaakin olis tarkotus viedä kunhan BW:n pojat saa jalkatapit+kolmiot belgiasta tänne kehitysmaahan.. Annan lisä infoa noista roadsmarteista.
    It´s more than my bike, it´s my identity

    Hullu saa olla, mutta ei tyhmä.
  23. #743
    Lainaa (MikaRinne @ Heinä. 07 2011,18:24) kirjoitti
    On ne hondat hyviä pelejä tänää lähti aika nihkeest käyntii *mutta sitte ku lähti ni ei ollu taas mitää ongelmaa. Pari kertaa aikasempaakii tehny et ekalla kerralla vaa pyörittää ja tokalla pyörittää normaalia pitempää mut lähtee kuitenkii käyntii.

    Lopun alkua, no ei nyt sentään oisko kellään mitään ideoita miks se niin tekee ja voiko sille mitä tehdä? Aijjon kyllä perjantain huollossa siitä mainita. *
    Onko E10 menovettä tankissa.Osalla ollut ongelmia lämpimällä koneella kun starttaa.
    Triumph Tiger 800 -11
    Historia:
    Honda CB1000R -09
    Kawasaki ER 6-R -08
    Yamaha Vmax -98
  24. #744
    Lainaa (Marko @ Heinä. 07 2011,19:08) kirjoitti
    Lainaa (MikaRinne @ Heinä. 07 2011,18:24) kirjoitti
    On ne hondat hyviä pelejä tänää lähti aika nihkeest käyntii *mutta sitte ku lähti ni ei ollu taas mitää ongelmaa. Pari kertaa aikasempaakii tehny et ekalla kerralla vaa pyörittää ja tokalla pyörittää normaalia pitempää mut lähtee kuitenkii käyntii.

    Lopun alkua, no ei nyt sentään oisko kellään mitään ideoita miks se niin tekee ja voiko sille mitä tehdä? Aijjon kyllä perjantain huollossa siitä mainita. *
    Onko E10 menovettä tankissa.Osalla ollut ongelmia lämpimällä koneella kun starttaa.
    Ei oo ollu E10 eikä tuu. Tänää teki kylmällä koneella en pysty 100% varmast sanoo onko kaikki ollu kylmällä koneella mut muutama on ainaki ollu.

    Foorumilla on muutki sanonu että toi E10 ei oikee sovi pyörii varsinkaan CB1000R:n.

    Voihan se olla kun en oo itse uudesta asti omistannu että oisko vanha omistaja seisottanu talven yli ilman säilöntä ainetta jos ois jotain paskaa siitä jääny. en kyllä tiiä onko se kuinka mahdollista edes.
    Kawasaki Z750 -06
    Honda CB1000R -09
    Triumph Street Triple R -08
    Honda CBR1000RR -05
  25. #745
    Ny ku kesä on parhaimmillaa, ni olisko kundit mitää järkeä pitää joku viikonloppu sellane cb1000r kokoontuminen? Sais nimimerkeille kasvot ja vois tutustua uusin ihmisiin, ja mikä tärkeintä katella mahtavia pyöriä... Eli sellaset aatokset näin lepposan iltavuoron päätteeksi.



    Yamaha T7 World Raid -22
    Honda CB1000RA -10


  26. #746
    Lainaa (MikaRinne @ Heinä. 07 2011,18:24) kirjoitti
    On ne hondat hyviä pelejä tänää lähti aika nihkeest käyntii *mutta sitte ku lähti ni ei ollu taas mitää ongelmaa. Pari kertaa aikasempaakii tehny et ekalla kerralla vaa pyörittää ja tokalla pyörittää normaalia pitempää mut lähtee kuitenkii käyntii.
    Joo, mun cb teki tuota samaa joskus. Mut ainakin ite koin ton aika harmittomana, kun kuitenkin käynnistyttyään pelas hyvin. Eli tuskin suurempaa huolta.

    Nykysellä pyörällä tosin tuntuu kyllä olevan huonoja ja hyviä päiviä; riippuu ihan kummalla renkaalla on parkista noussu
    Yamaha DT 125 - Suzuki GSX-F 600 - Ducati SS 900 - Kawasaki ZZR 1400 - KTM 990 SMR- CB1000r - Moto Morini Corsaro 1200 Veloce
  27. #747
    Lainaa (Egon @ Heinä. 07 2011,21:14) kirjoitti
    Lainaa (MikaRinne @ Heinä. 07 2011,18:24) kirjoitti
    On ne hondat hyviä pelejä tänää lähti aika nihkeest käyntii *mutta sitte ku lähti ni ei ollu taas mitää ongelmaa. Pari kertaa aikasempaakii tehny et ekalla kerralla vaa pyörittää ja tokalla pyörittää normaalia pitempää mut lähtee kuitenkii käyntii.
    Joo, mun cb teki tuota samaa joskus. Mut ainakin ite koin ton aika harmittomana, kun kuitenkin käynnistyttyään pelas hyvin. Eli tuskin suurempaa huolta.

    Nykysellä pyörällä tosin tuntuu kyllä olevan huonoja ja hyviä päiviä; riippuu ihan kummalla renkaalla on parkista noussu *
    No huomenna menee 12tkm huoltoon ni pitää sieltä kysästä jos pojilla ois joku näkemys asiaan
    Kawasaki Z750 -06
    Honda CB1000R -09
    Triumph Street Triple R -08
    Honda CBR1000RR -05
  28. #748
    Terve! Ostin tuossa toukokuun lopulla kyseisen pelin ja ei ole 3000km jälkeen ainakaan ongelmia ilmaantunut. Sellaista olisin kysynyt että mikä muilla on "ennätys" että paljon on mennyt besaa tankkiin? Vai onko bensamittarin kanssa pelattu varman päälle? Tai tankin kokoa liioiteltu? 13,5l tuntuu olevan jo aika paljon
  29. #749
    Lainaa (synergy1 @ Heinä. 08 2011,01:07) kirjoitti
    Terve! Ostin tuossa toukokuun lopulla kyseisen pelin ja ei ole 3000km jälkeen ainakaan ongelmia ilmaantunut. Sellaista olisin kysynyt että mikä muilla on "ennätys" että paljon on mennyt besaa tankkiin? Vai onko bensamittarin kanssa pelattu varman päälle? Tai tankin kokoa liioiteltu? 13,5l tuntuu olevan jo aika paljon
    Itellä bensaa on menny kans toi n.13.5l kun valo on valo on vilkkunu tovin... Tosin asemalla pyörää heilutellessa tankissa on loiskunu vielä jonkinverran, joten en usko että olis kovin paljoa huijattu tankin koossa. Mut eiköhän se selviä ku ajaa tankin tyhjäksi, että paljon sinne oikeesti menee. Ite kantaan asemalle yleensä heti kun valo alkaa tuikkaamaan. Ite sain viime reissulla kulutuksen 5.3l maantie ajossa jossa myös mentiin välillä reippaastikkin (275km/tankki)
    Yamaha T7 World Raid -22
    Honda CB1000RA -10


  30.  
  31. #750
    Lainaa (MikaRinne @ Heinä. 07 2011,21:22) kirjoitti
    Lainaa (Egon @ Heinä. 07 2011,21:14) kirjoitti
    Lainaa (MikaRinne @ Heinä. 07 2011,18:24) kirjoitti
    On ne hondat hyviä pelejä tänää lähti aika nihkeest käyntii *mutta sitte ku lähti ni ei ollu taas mitää ongelmaa. Pari kertaa aikasempaakii tehny et ekalla kerralla vaa pyörittää ja tokalla pyörittää normaalia pitempää mut lähtee kuitenkii käyntii.
    Joo, mun cb teki tuota samaa joskus. Mut ainakin ite koin ton aika harmittomana, kun kuitenkin käynnistyttyään pelas hyvin. Eli tuskin suurempaa huolta.

    Nykysellä pyörällä tosin tuntuu kyllä olevan huonoja ja hyviä päiviä; riippuu ihan kummalla renkaalla on parkista noussu *
    No huomenna menee 12tkm huoltoon ni pitää sieltä kysästä jos pojilla ois joku näkemys asiaan
    Nyt on öljy vuoto paikattu ja pyörä huollettu. Veikkasvat huollossa että johtuu kuumista keleistä käynnistys ongelmat. Pitkään jos pääsee parkissa olee ni tosi kuumilla keleillä bensa höyrystyy ja katoaa niin menee tovi ku pumpataa tuoretta tilalle. Kyllä ne oli pyörän tarkastannu muttei mitään häikkää löytyny.

    Lueskelin viikolla tätä ketjua ja eilen sitte illalla töissä innostuin säätämään alustaa tiukemmaksi. Muuttu pirun paljo paremmaks ajaa entinen omistaja oli vähä tiukannu mut laitoin vielä vähä lisää ni hiton hyvä tuli ainakin eilisen illan ajojen perusteella
    Kawasaki Z750 -06
    Honda CB1000R -09
    Triumph Street Triple R -08
    Honda CBR1000RR -05
Sivu: 25 / 62:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 15232425262735 ... ViimeinenViimeinen