Sivu: 22 / 62:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 12202122232432 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 631:stä 660:een 1835:sta
  1. #631
    Nyt se myrkyn lykkäs! Vilkut murtuu ittekseen, ja yhen jo vaihdoin ku luulin että se oli rikkoutunu jostakin iskusta... Onko muilla ollu vastaavaa
    Yamaha T7 World Raid -22
    Honda CB1000RA -10


  2. #632
    Lainaa (Velmu84 @ Touko. 08 2011,19:23) kirjoitti
    Nyt se myrkyn lykkäs! Vilkut murtuu ittekseen, ja yhen jo vaihdoin ku luulin että se oli rikkoutunu jostakin iskusta... Onko muilla ollu vastaavaa
    Mistä kohtaa murtuu? Täytyy alkaa seuraamaan itsekin...
    Onk tää hoitoainet, vai tulinkmää?

    ex. CBR600F -93, SV1000S -03, CB1000R -09, 690 Duke R -11, CBR600RR -09, XLH1000 -71, ZX10R -06, R1200S -07, Sportster R -02

    Nyt: Cb seven fifty
  3. #633
    Lainaa (Arvo Pentti @ Touko. 09 2011,07:15) kirjoitti
    Lainaa (Velmu84 @ Touko. 08 2011,19:23) kirjoitti
    Nyt se myrkyn lykkäs! Vilkut murtuu ittekseen, ja yhen jo vaihdoin ku luulin että se oli rikkoutunu jostakin iskusta... Onko muilla ollu vastaavaa
    Mistä kohtaa murtuu? Täytyy alkaa seuraamaan itsekin...
    Siitä vilkun varresta. 3kpl menny siitä ja yhdessä niistä on vielä kupukin halki... Se minkä oon jo omakustanne vaihtanu oli hajonnu siitä mihi se ruuvi tulee, pohja rikki ja lasiki pudonnu johki... Pitää soittaa takuuseen.
    Yamaha T7 World Raid -22
    Honda CB1000RA -10


  4. #634
    No niin! Kaupat tuli tänään tehtyä Honda CB1000r -10 mallista. Rtg pakettiin kuului Acrapovicin slipari, vanneteipit, duck tail ja koneen kylkeen suojarinkulat. Keskiviikkona pitäisi saada pyörä liikenteeseen.
    Suzuki GSX 1100 G
    Suzuki VS 1400 intruder
    Yamaha XT 660 X Supermoto
    Suzuki GSX 1340 R -08
    Honda CB1000R-10 Xess
    Ducati 749S-04
    Suzuki GSX-R 1100
    Kawasaki GPZ 1100
    Kawasaki GPZ 750 R
    Kawasaki Z 650
  5. #635
    Lainaa (makke69 @ Touko. 09 2011,16:32) kirjoitti
    No niin! Kaupat tuli tänään tehtyä Honda CB1000r -10 mallista. Rtg pakettiin kuului Acrapovicin slipari, vanneteipit, duck tail ja koneen kylkeen suojarinkulat. Keskiviikkona pitäisi saada pyörä liikenteeseen.
    Tsillälailla! Tervetuloa nautinnon maailmaan ;)
    Yamaha T7 World Raid -22
    Honda CB1000RA -10


  6. #636
    Lainaa (Velmu84 @ Touko. 09 2011,08:20) kirjoitti
    Lainaa (Arvo Pentti @ Touko. 09 2011,07:15) kirjoitti
    Lainaa (Velmu84 @ Touko. 08 2011,19:23) kirjoitti
    Nyt se myrkyn lykkäs! Vilkut murtuu ittekseen, ja yhen jo vaihdoin ku luulin että se oli rikkoutunu jostakin iskusta... Onko muilla ollu vastaavaa
    Mistä kohtaa murtuu? Täytyy alkaa seuraamaan itsekin...
    Siitä vilkun varresta. 3kpl menny siitä ja yhdessä niistä on vielä kupukin halki... Se minkä oon jo omakustanne vaihtanu oli hajonnu siitä mihi se ruuvi tulee, pohja rikki ja lasiki pudonnu johki... Pitää soittaa takuuseen.
    Ei ole kyllä mulla yhdessäkään vilkussa mitään merkkejä murtumisesta tai muustakaan...

    Mikähän siinä sitten lie... Samoja vilkkujahan on käytetty ties kuinka kauan esim. horneteissa...
    Onk tää hoitoainet, vai tulinkmää?

    ex. CBR600F -93, SV1000S -03, CB1000R -09, 690 Duke R -11, CBR600RR -09, XLH1000 -71, ZX10R -06, R1200S -07, Sportster R -02

    Nyt: Cb seven fifty
  7. #637
    No niin! Vajaat 100 km pyörällä ajettu ja on kyllä hieno ajettava. Ajoasento pirun hyvä ja mutkatiet täyttä nautintoa. Itselläni aikaisempi pyörä jonka vaihdoin tähän oli Ducati 749S. Oli myös mutkatiellä pirun hyvä ajaa mutta ajoasento varsinkin kaupunkialueella oli liian äärimmäinen. Ainoa muutos mikä pitäisi lähiaikoina tehdä on tuo ruman kilpitelineen päivitys.
    Suzuki GSX 1100 G
    Suzuki VS 1400 intruder
    Yamaha XT 660 X Supermoto
    Suzuki GSX 1340 R -08
    Honda CB1000R-10 Xess
    Ducati 749S-04
    Suzuki GSX-R 1100
    Kawasaki GPZ 1100
    Kawasaki GPZ 750 R
    Kawasaki Z 650
  8. #638
    Uusi CB1000R 2011 tuli ostettua viime viikolla. Akran slipari tulossa seuraavalla viikolla. Vai pitäiskö vielä vaihtaa se Laserin X-Tremeen...

    Jostain pitäisi löytää hieno ja valmiiksi maalatut undertray vilkuilla, ducktail, hugger, belly ban (vai mikä se oli).



  9. #639
    Lainaa (CBtunaRi @ Touko. 12 2011,15:05) kirjoitti
    Jostain pitäisi löytää hieno ja valmiiksi maalatut undertray vilkuilla, ducktail, hugger, belly ban (vai mikä se oli).
    Tuosta belly banista ei itsellä ole käyttökokemusta, mutta vaikka se mustakin on näyttävä lisävaruste, niin kannattaa katsoa kuinka paljon eri mallit syö maavaraa/kallistuskulmaa. Tämä varsinkin jos meinaa käydä kokeilemassa pyörää radalla. Jokatapauksessa kannattaa miettiä sen irroittamista radalle mennessä. Ei niin että se nyt ihan maata nuolisi, mutta tiedän tapauksen, jossa pakosarjakin on saatu kovalla ajolla tonttiin.

    Eli ei mulla oikeastaan mitään sanottavaa ollut, kunhan vain kommentoin *
    "On tilanteita jolloin Mustanaamio poistuu viidakosta ja liikkuu kaupungissa kuin kuka tahansa meistä"
  10. #640
    Ajakaahan työ kovasti, minä huilaan hetken aikaa sitä harrastuksesta..
    Honda CB1000R
  11. #641
    Lainaa (JakeK @ Touko. 12 2011,16:55) kirjoitti
    Ajakaahan työ kovasti, minä huilaan hetken aikaa sitä harrastuksesta..
    Sen verran lakonisesti sanottu, että onko käynyt pahasti?



    Btw, ajeliko makke69 eilen ohikulkutietä pitkin johonkin aikaan (helvetin hyvä muisti...)? Tuli semmonen -10 vuosimallin punanen peli vastaan Ikean paikkeilla... Ite olin autolla liikenteessä, mutta kuiteskin...
    Onk tää hoitoainet, vai tulinkmää?

    ex. CBR600F -93, SV1000S -03, CB1000R -09, 690 Duke R -11, CBR600RR -09, XLH1000 -71, ZX10R -06, R1200S -07, Sportster R -02

    Nyt: Cb seven fifty
  12. #642
    Lainaa (holger @ Touko. 06 2011,19:50) kirjoitti
    Lainaa (CB 1000R @ Touko. 06 2011,19:30) kirjoitti
    Lainaa (Velmu84 @ Huhti. 25 2011,22:28) kirjoitti
    Lainaa (holger @ Huhti. 25 2011,11:25) kirjoitti
    Oon tässä kevään mittaan ajelessa huomannu että tällä E10 ei meinaa lähteä kuumana käyntiin. Joutuu aina antamaan kaasua että herää. Nyt kokeilin 98 eikä mitään ongelmia oo ollu..
    Kaverilla kans CB1000r täysin vastaavia ongelmia... Bensan vaihdolla tosiaan alko taas pelaamaan. Ite en oo koskaan tankannu muuta ku 98/v-power ja aina on toiminu moitteetta.
    Eikös se manuaali kiellä etanolin käytön? *
    Missä kohassa sun manuaalissa niin sanotaan? Mun manuaalissa sanotaan että "Etanolipitoisuus ei saa ylitää 10%".
    Toisaalta aika hauskasti sanotaan vielä sekin että "moottorin käyntiin ja tehoon liittyvät viat ja vauriot eivät kuulu takuun piiriin jos alkoholipitoista polttoainetta on käytetty"

    E: mutta kyllä joo kyllä se tietty voi/pitää ymmärtää ettei valmistaja suosittele alkoholibensojen käyttöä..
    Näihä se oli! Muistin väärin. SORI!

    Tollee se luki manuskassa:

    Alkoholisekoitteiset polttoaineet:
    Mikäli joskus joudut käyttämään alkoholisekoitteista polttoainetta huomioi
    seuraavat seikat:
    - Varmista, että oktaaniarvo on vähintään yhtä korkea tai korkeampi kuin
    Hondan suositus.
    - Etanolipitoisuus ei saa olla yli 10 %.
    - Metanolipitoista polttoainetta emme suosittele käytettäväksi ollenkaan.
    - Älä koskaan käytä metanolipitoista polttoainetta, vaikka se olisi lisäaineistettua
    (korroosion suoja-aineita ja jos metanolipitoisuus on yli 5 %).

    HUOM ! Polttoainejärjestelmän ja moottorin käyntiin ja tehoon liittyvät viat
    ja vauriot eivät kuulu takuun piiriin jos alkoholipitoista polttoainetta on
    käytetty.
    Nii eikös ton voi lukee rivin välistä, et kiltävät sen käytön?



    Mennähän vaan, isoolla vaihteella ja alamäet vapaalla!

    http://www.moottoripyora.org/kuva-al....2&pos=0
  13. #643
    Lainaa (Arvo Pentti @ Touko. 12 2011,21:53) kirjoitti
    Lainaa (JakeK @ Touko. 12 2011,16:55) kirjoitti
    Ajakaahan työ kovasti, minä huilaan hetken aikaa sitä harrastuksesta..
    Sen verran lakonisesti sanottu, että onko käynyt pahasti?



    Btw, ajeliko makke69 eilen ohikulkutietä pitkin johonkin aikaan (helvetin hyvä muisti...)? Tuli semmonen -10 vuosimallin punanen peli vastaan Ikean paikkeilla... Ite olin autolla liikenteessä, mutta kuiteskin...
    Ei ole mitään sattunut! käytiin vaan parin kaverin kanssa ajelemassa viikonlopulla, sinne reissulle ne kortit sitten kaikilta jäi!
    Honda CB1000R
  14. #644
    Lainaa (Arvo Pentti @ Touko. 12 2011,21:53) kirjoitti
    Lainaa (JakeK @ Touko. 12 2011,16:55) kirjoitti
    Ajakaahan työ kovasti, minä huilaan hetken aikaa sitä harrastuksesta..
    Sen verran lakonisesti sanottu, että onko käynyt pahasti?



    Btw, ajeliko makke69 eilen ohikulkutietä pitkin johonkin aikaan (helvetin hyvä muisti...)? Tuli semmonen -10 vuosimallin punanen peli vastaan Ikean paikkeilla... Ite olin autolla liikenteessä, mutta kuiteskin...
    Terve Arvo Pentti. Minähän se siellä ajelin.
    Suzuki GSX 1100 G
    Suzuki VS 1400 intruder
    Yamaha XT 660 X Supermoto
    Suzuki GSX 1340 R -08
    Honda CB1000R-10 Xess
    Ducati 749S-04
    Suzuki GSX-R 1100
    Kawasaki GPZ 1100
    Kawasaki GPZ 750 R
    Kawasaki Z 650
  15. #645
    Lainaa (CB 1000R @ Touko. 12 2011,23:13) kirjoitti
    Lainaa (holger @ Touko. 06 2011,19:50) kirjoitti
    Lainaa (CB 1000R @ Touko. 06 2011,19:30) kirjoitti
    Lainaa (Velmu84 @ Huhti. 25 2011,22:28) kirjoitti
    Lainaa (holger @ Huhti. 25 2011,11:25) kirjoitti
    Oon tässä kevään mittaan ajelessa huomannu että tällä E10 ei meinaa lähteä kuumana käyntiin. Joutuu aina antamaan kaasua että herää. Nyt kokeilin 98 eikä mitään ongelmia oo ollu..
    Kaverilla kans CB1000r täysin vastaavia ongelmia... Bensan vaihdolla tosiaan alko taas pelaamaan. Ite en oo koskaan tankannu muuta ku 98/v-power ja aina on toiminu moitteetta.
    Eikös se manuaali kiellä etanolin käytön? *
    Missä kohassa sun manuaalissa niin sanotaan? Mun manuaalissa sanotaan että "Etanolipitoisuus ei saa ylitää 10%".
    Toisaalta aika hauskasti sanotaan vielä sekin että "moottorin käyntiin ja tehoon liittyvät viat ja vauriot eivät kuulu takuun piiriin jos alkoholipitoista polttoainetta on käytetty"

    E: mutta kyllä joo kyllä se tietty voi/pitää ymmärtää ettei valmistaja suosittele alkoholibensojen käyttöä..
    Näihä se oli! Muistin väärin. SORI!

    Tollee se luki manuskassa:

    Alkoholisekoitteiset polttoaineet:
    Mikäli joskus joudut käyttämään alkoholisekoitteista polttoainetta huomioi
    seuraavat seikat:
    - Varmista, että oktaaniarvo on vähintään yhtä korkea tai korkeampi kuin
    Hondan suositus.
    - Etanolipitoisuus ei saa olla yli 10 %.
    - Metanolipitoista polttoainetta emme suosittele käytettäväksi ollenkaan.
    - Älä koskaan käytä metanolipitoista polttoainetta, vaikka se olisi lisäaineistettua
    (korroosion suoja-aineita ja jos metanolipitoisuus on yli 5 %).

    HUOM ! Polttoainejärjestelmän ja moottorin käyntiin ja tehoon liittyvät viat
    ja vauriot eivät kuulu takuun piiriin jos alkoholipitoista polttoainetta on
    käytetty.
    Nii eikös ton voi lukee rivin välistä, et kiltävät sen käytön?
    Joo olet oikeassa, että niinhän sen voi ymmärtää ettei alkoholibensaa suositella. Tosin voihan 98:ssakin olla maksimissaan 5% etanolia..

    Mutta itse kyllä ajelen tästä eteenpäin 98:lla



  16. #646
    Lainaa (Robespierre @ Touko. 12 2011,15:18) kirjoitti
    Lainaa (CBtunaRi @ Touko. 12 2011,15:05) kirjoitti
    Jostain pitäisi löytää hieno ja valmiiksi maalatut undertray vilkuilla, ducktail, hugger, belly ban (vai mikä se oli).
    Tuosta belly banista ei itsellä ole käyttökokemusta, mutta vaikka se mustakin on näyttävä lisävaruste, niin kannattaa katsoa kuinka paljon eri mallit syö maavaraa/kallistuskulmaa. Tämä varsinkin jos meinaa käydä kokeilemassa pyörää radalla. Jokatapauksessa kannattaa miettiä sen irroittamista radalle mennessä. Ei niin että se nyt ihan maata nuolisi, mutta tiedän tapauksen, jossa pakosarjakin on saatu kovalla ajolla tonttiin.

    Eli ei mulla oikeastaan mitään sanottavaa ollut, kunhan vain kommentoin *
    Pitää ottaa toi huomioon. Käydä ehkä jossain Stormissa vaikka ihmettelee niitä belly baneja.

    Mistä jengi on hankkinu noita lisäkilkkeitä? Osaisko joku suositella?
  17. #647
    Lainaa (holger @ Touko. 13 2011,08:35) kirjoitti
    Lainaa (CB 1000R @ Touko. 12 2011,23:13) kirjoitti
    Lainaa (holger @ Touko. 06 2011,19:50) kirjoitti
    Lainaa (CB 1000R @ Touko. 06 2011,19:30) kirjoitti
    Lainaa (Velmu84 @ Huhti. 25 2011,22:28) kirjoitti
    Lainaa (holger @ Huhti. 25 2011,11:25) kirjoitti
    Oon tässä kevään mittaan ajelessa huomannu että tällä E10 ei meinaa lähteä kuumana käyntiin. Joutuu aina antamaan kaasua että herää. Nyt kokeilin 98 eikä mitään ongelmia oo ollu..
    Kaverilla kans CB1000r täysin vastaavia ongelmia... Bensan vaihdolla tosiaan alko taas pelaamaan. Ite en oo koskaan tankannu muuta ku 98/v-power ja aina on toiminu moitteetta.
    Eikös se manuaali kiellä etanolin käytön? *
    Missä kohassa sun manuaalissa niin sanotaan? Mun manuaalissa sanotaan että "Etanolipitoisuus ei saa ylitää 10%".
    Toisaalta aika hauskasti sanotaan vielä sekin että "moottorin käyntiin ja tehoon liittyvät viat ja vauriot eivät kuulu takuun piiriin jos alkoholipitoista polttoainetta on käytetty"

    E: mutta kyllä joo kyllä se tietty voi/pitää ymmärtää ettei valmistaja suosittele alkoholibensojen käyttöä..
    Näihä se oli! Muistin väärin. SORI!

    Tollee se luki manuskassa:

    Alkoholisekoitteiset polttoaineet:
    Mikäli joskus joudut käyttämään alkoholisekoitteista polttoainetta huomioi
    seuraavat seikat:
    - Varmista, että oktaaniarvo on vähintään yhtä korkea tai korkeampi kuin
    Hondan suositus.
    - Etanolipitoisuus ei saa olla yli 10 %.
    - Metanolipitoista polttoainetta emme suosittele käytettäväksi ollenkaan.
    - Älä koskaan käytä metanolipitoista polttoainetta, vaikka se olisi lisäaineistettua
    (korroosion suoja-aineita ja jos metanolipitoisuus on yli 5 %).

    HUOM ! Polttoainejärjestelmän ja moottorin käyntiin ja tehoon liittyvät viat
    ja vauriot eivät kuulu takuun piiriin jos alkoholipitoista polttoainetta on
    käytetty.
    Nii eikös ton voi lukee rivin välistä, et kiltävät sen käytön?
    Joo olet oikeassa, että niinhän sen voi ymmärtää ettei alkoholibensaa suositella. Tosin voihan 98:ssakin olla maksimissaan 5% etanolia..

    Mutta itse kyllä ajelen tästä eteenpäin 98:lla
    98 alust asti laittanu! Porvari perkele!
    Mennähän vaan, isoolla vaihteella ja alamäet vapaalla!

    http://www.moottoripyora.org/kuva-al....2&pos=0
  18. #648
    Lainaa (CBtunaRi @ Touko. 13 2011,12:22) kirjoitti
    Lainaa (Robespierre @ Touko. 12 2011,15:18) kirjoitti
    Lainaa (CBtunaRi @ Touko. 12 2011,15:05) kirjoitti
    Jostain pitäisi löytää hieno ja valmiiksi maalatut undertray vilkuilla, ducktail, hugger, belly ban (vai mikä se oli).
    Tuosta belly banista ei itsellä ole käyttökokemusta, mutta vaikka se mustakin on näyttävä lisävaruste, niin kannattaa katsoa kuinka paljon eri mallit syö maavaraa/kallistuskulmaa. Tämä varsinkin jos meinaa käydä kokeilemassa pyörää radalla. Jokatapauksessa kannattaa miettiä sen irroittamista radalle mennessä. Ei niin että se nyt ihan maata nuolisi, mutta tiedän tapauksen, jossa pakosarjakin on saatu kovalla ajolla tonttiin.

    Eli ei mulla oikeastaan mitään sanottavaa ollut, kunhan vain kommentoin *
    Pitää ottaa toi huomioon. Käydä ehkä jossain Stormissa vaikka ihmettelee niitä belly baneja.

    Mistä jengi on hankkinu noita lisäkilkkeitä? Osaisko joku suositella?
    Täältä -> *Tommosen lokarin.



    Mennähän vaan, isoolla vaihteella ja alamäet vapaalla!

    http://www.moottoripyora.org/kuva-al....2&pos=0
  19. #649
    Siis oikeesti, auttaako toi sisälokari mitään ?
    Jos mä nyt ajan vesilätäköstä, niin 10 sekunnin päästä valuu vesi niskasta sisään *
    Nyt ei kysytä mainosmiesten mielipidettä vaan kokemuksen tuomaa tosiasiaa......
    Terveisin Reiska

    - Kawasaki Z1000SX -
  20. #650
    Ei vaikuta. Mutta näyttää paremmalta
  21. #651
    Lainaa (Reiska_SB @ Touko. 13 2011,19:54) kirjoitti
    Siis oikeesti, auttaako toi sisälokari mitään ?
    Jos mä nyt ajan vesilätäköstä, niin 10 sekunnin päästä valuu vesi niskasta sisään *
    Nyt ei kysytä mainosmiesten mielipidettä vaan kokemuksen tuomaa tosiasiaa......
    Emmä siitä tiedä onko mitn hyötyy, mut se on ihan siisti. *
  22. #652
    Lainaa (Reiska_SB @ Touko. 13 2011,19:54) kirjoitti
    Siis oikeesti, auttaako toi sisälokari mitään ?
    Jos mä nyt ajan vesilätäköstä, niin 10 sekunnin päästä valuu vesi niskasta sisään *
    Nyt ei kysytä mainosmiesten mielipidettä vaan kokemuksen tuomaa tosiasiaa......
    Enemmä se autto siihe et ei oo taka pampussa niin helvetisti kuraa ja ei tuo kyytiläisen jakkarakaan niin pahan näköseks menny ku ilman! Mut enemmänki ostin näön kannalta!
    Mennähän vaan, isoolla vaihteella ja alamäet vapaalla!

    http://www.moottoripyora.org/kuva-al....2&pos=0
  23. #653
    Lainaa (CB 1000R @ Touko. 13 2011,19:46) kirjoitti
    Lainaa (CBtunaRi @ Touko. 13 2011,12:22) kirjoitti
    Lainaa (Robespierre @ Touko. 12 2011,15:18) kirjoitti
    Lainaa (CBtunaRi @ Touko. 12 2011,15:05) kirjoitti
    Jostain pitäisi löytää hieno ja valmiiksi maalatut undertray vilkuilla, ducktail, hugger, belly ban (vai mikä se oli).
    Tuosta belly banista ei itsellä ole käyttökokemusta, mutta vaikka se mustakin on näyttävä lisävaruste, niin kannattaa katsoa kuinka paljon eri mallit syö maavaraa/kallistuskulmaa. Tämä varsinkin jos meinaa käydä kokeilemassa pyörää radalla. Jokatapauksessa kannattaa miettiä sen irroittamista radalle mennessä. Ei niin että se nyt ihan maata nuolisi, mutta tiedän tapauksen, jossa pakosarjakin on saatu kovalla ajolla tonttiin.

    Eli ei mulla oikeastaan mitään sanottavaa ollut, kunhan vain kommentoin *
    Pitää ottaa toi huomioon. Käydä ehkä jossain Stormissa vaikka ihmettelee niitä belly baneja.

    Mistä jengi on hankkinu noita lisäkilkkeitä? Osaisko joku suositella?
    Täältä -> *Tommosen lokarin.
    Tilasin nyt sit Ranskasta tollasen undertrayn. Siinä on vilkutkin valmiiksi kiinni. Saas nähdä tuleeko ikinä...

    undertray
  24. #654
    Lainaa (CB 1000R @ Touko. 13 2011,20:34) kirjoitti
    Lainaa (Reiska_SB @ Touko. 13 2011,19:54) kirjoitti
    Siis oikeesti, auttaako toi sisälokari mitään ?
    Jos mä nyt ajan vesilätäköstä, niin 10 sekunnin päästä valuu vesi niskasta sisään *
    Nyt ei kysytä mainosmiesten mielipidettä vaan kokemuksen tuomaa tosiasiaa......
    Enemmä se autto siihe et ei oo taka pampussa niin helvetisti kuraa ja ei tuo kyytiläisen jakkarakaan niin pahan näköseks menny ku ilman! Mut enemmänki ostin näön kannalta! *
    Siis paras roiskeläppä on kun ottaa vosun kyytiin, niin vosu kuraantuu ja sinä pysyt kuivempana *
    Tämän olen jo itse testannut ...
    Terveisin Reiska

    - Kawasaki Z1000SX -
  25. #655
    Lainaa (Reiska_SB @ Touko. 13 2011,21:37) kirjoitti
    Lainaa (CB 1000R @ Touko. 13 2011,20:34) kirjoitti
    Lainaa (Reiska_SB @ Touko. 13 2011,19:54) kirjoitti
    Siis oikeesti, auttaako toi sisälokari mitään ?
    Jos mä nyt ajan vesilätäköstä, niin 10 sekunnin päästä valuu vesi niskasta sisään *
    Nyt ei kysytä mainosmiesten mielipidettä vaan kokemuksen tuomaa tosiasiaa......
    Enemmä se autto siihe et ei oo taka pampussa niin helvetisti kuraa ja ei tuo kyytiläisen jakkarakaan niin pahan näköseks menny ku ilman! Mut enemmänki ostin näön kannalta! *
    Siis paras roiskeläppä on kun ottaa vosun kyytiin, niin vosu kuraantuu ja sinä pysyt kuivempana *
    Tämän olen jo itse testannut ...
    Näin just! Mut ei mul oo ikinä tullu niskaa asti ceebeel kurat!
    no tämmönen rototyyppi nii kaik lentää yli!
    Mennähän vaan, isoolla vaihteella ja alamäet vapaalla!

    http://www.moottoripyora.org/kuva-al....2&pos=0
  26. #656
    Moro! Onko kellään tietoa saako BikeWorldin kautta tilattua vähän sirompaa kilpitelinettä CBhen? Ajattelin, että saisivat samalla vaihtaa sen kun tulee tonnin huolto.
    Suzuki GSX 1100 G
    Suzuki VS 1400 intruder
    Yamaha XT 660 X Supermoto
    Suzuki GSX 1340 R -08
    Honda CB1000R-10 Xess
    Ducati 749S-04
    Suzuki GSX-R 1100
    Kawasaki GPZ 1100
    Kawasaki GPZ 750 R
    Kawasaki Z 650
  27. #657
    Lainaa (makke69 @ Touko. 16 2011,09:37) kirjoitti
    Moro! Onko kellään tietoa saako BikeWorldin kautta tilattua vähän sirompaa kilpitelinettä CBhen? Ajattelin, että saisivat samalla vaihtaa sen kun tulee tonnin huolto.
    Mustaakseni niillä on varastossa sirompi kilpiteline malli, ainakin Vantaalla
    Terveisin Reiska

    - Kawasaki Z1000SX -
  28. #658
    Lainaa (Reiska_SB @ Touko. 16 2011,09:51) kirjoitti
    Lainaa (makke69 @ Touko. 16 2011,09:37) kirjoitti
    Moro! Onko kellään tietoa saako BikeWorldin kautta tilattua vähän sirompaa kilpitelinettä CBhen? Ajattelin, että saisivat samalla vaihtaa sen kun tulee tonnin huolto.
    Mustaakseni niillä on varastossa sirompi kilpiteline malli, ainakin Vantaalla
    Kiitti reiska! Täytyy kysyä kun varaa huoltoa.
    Suzuki GSX 1100 G
    Suzuki VS 1400 intruder
    Yamaha XT 660 X Supermoto
    Suzuki GSX 1340 R -08
    Honda CB1000R-10 Xess
    Ducati 749S-04
    Suzuki GSX-R 1100
    Kawasaki GPZ 1100
    Kawasaki GPZ 750 R
    Kawasaki Z 650
  29. #659
    Kävin BikeWorldissä ja tilasin tuon kilpitelineen. Asentavat tonnin huollossa paikalleen.
    Suzuki GSX 1100 G
    Suzuki VS 1400 intruder
    Yamaha XT 660 X Supermoto
    Suzuki GSX 1340 R -08
    Honda CB1000R-10 Xess
    Ducati 749S-04
    Suzuki GSX-R 1100
    Kawasaki GPZ 1100
    Kawasaki GPZ 750 R
    Kawasaki Z 650
  30.  
  31. #660
    Lainaa (makke69 @ Touko. 16 2011,12:52) kirjoitti
    Kävin BikeWorldissä ja tilasin tuon kilpitelineen. Asentavat tonnin huollossa paikalleen.
    Otitko Akran sliparii, ku BW:stä sai sen nyt aika edukkaasti? Mulla olis huomenna tonnin huolto, pistää siinä samassa Akran sliparin kiinni.
Sivu: 22 / 62:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 12202122232432 ... ViimeinenViimeinen