Oon miettiny takavanteen vaihtamista. Tarkoitus ois selvittää vanteen offset ja pulttijako niin voisi rynnistää vannekauppaan. Alunperin tarkoitus oli että varavanteelle vois heittä kuminpolttokumin vannetta turhaa varomatta. Mutta oishan tuollanen kunnon vanne kähyn näkönenki!
Alkaa jo poltella. Ixilin Hyperlowkin odottelee asennusta tallissa.
PS. Oliskos jollakin jaossa niitä manuaaleja vielä PDF-muodossa?
CB1000R
Pistin tuonne manuskan jakoon. Tosin 08-09 mallien, mutta liekö noissa uudemmissakaan mitään eroa...(nikkke @ Helmi. 02 2011,21:32) kirjoitti
Onk tää hoitoainet, vai tulinkmää?
ex. CBR600F -93, SV1000S -03, CB1000R -09, 690 Duke R -11, CBR600RR -09, XLH1000 -71, ZX10R -06, R1200S -07, Sportster R -02
Nyt: Cb seven fifty
Pannaas ny kuvia moposta ku tuo kevätkin tekee tuloaan...Täältä löytyy
Yamaha T7 World Raid -22
Honda CB1000RA -10
Oliko se tosiaan noin ruma tuo pyörä orkkiksena(Velmu84 @ Helmi. 25 2011,19:04) kirjoitti
En muistanutkaan et tuo kilpiteline oli noin karu. Mulle tuli aikanaa kilpiteline ennen pyörää. Hienoha tuo on nyt.
Ja tuo uus tän vuoden väritys, sinipunavalkone, ois tosi hieno jos kullatut osat ois mustat....
eiköhän nostella tämä taas elävien kirjoihin, kesäkin tekee kovaa vauhtia tuloaan (tai sit ei) *
tänään pistetty sliparia tilaukseen! MIVV tuommonen pönttö pitäs tulla! mahtaako kellää olla tuommosta? samanlaisiahan nuo melkein ixilin kanssa mutta päädyin kuitenkin tuohon!
Pakettia ootellessa!
Honda CB1000R
Mulla ois tosiaan vielä ylimääräsenä tuollainen Ixilin hyperflow-slipari. Ollut kiinni muutaman tuhat kilsaa, uudenveroinen. Hintaa vaikka 120e...
Saa nyt nähdä, kauanko vielä on CB taloudessa, koko talven poltellut siirtyä ihan tuntemattomille poluille moottoripyöräilyn suhteen... Eli Harrikkaa on tehnyt mieli.
Mitään varmoja kauppoja ei kuitenkaan vielä ole tehty. Ja saattaahan se olla, että kun pääsee ekan kerran keväällä kiskomaan, niin jää pyöränvaihto sen siliän tien... Onhan tuo kuitenkin todella hyvä pyörä.
Onk tää hoitoainet, vai tulinkmää?
ex. CBR600F -93, SV1000S -03, CB1000R -09, 690 Duke R -11, CBR600RR -09, XLH1000 -71, ZX10R -06, R1200S -07, Sportster R -02
Nyt: Cb seven fifty
Käy hyvä mies ensin koeajamassa Hurley, aika pian palaat toisiin ajatuksiin, toivottavasti(Arvo Pentti @ Maalis. 25 2011,23:10) kirjoitti
![]()
Kuljettajaksi todettiin paikallinen toimeton sekatyömies.
BMW F900R K23
BMW K1300S K15
BMW Nine T Pure K17
BMW K1300S K14
Suzuki GSX-R 1000 K9
Honda CB 1000R K8
Suzuki GSR 600 K6
Olikohan se Holger kun toisessa threadissa mainitsi vaihtaneensa välityksiä. Mites tuo vaikuttaa pyörän käyttäytymiseen suuremmilla vauhdeilla (kierrokset yms.) jos laittaa taakse +1 ja eteen -1.
Mietin tuossa et pyörään sais varmasti tolla vielä lisää luonnetta mut mites tollasten välitysten kanssa pärjäis radalla (vaikka Alastarolla)? Ja saako noita rattaita jostain kohtuuhintaan?
"On tilanteita jolloin Mustanaamio poistuu viidakosta ja liikkuu kaupungissa kuin kuka tahansa meistä"
ite oon pari kertaa ajellu meidän isukin harrikalla, kyllähän sillä on ihan letkee körötellä, mutta siihen sitten jääkin. ja jos tykkää korjaamisesta enemmän kun ajamisesta niin mikä ettei *(Sytky @ Maalis. 26 2011,07:28) kirjoitti
![]()
Honda CB1000R
Niin, mitään järkeähän siinä ei ole...(JakeK @ Maalis. 26 2011,11:44) kirjoitti
Käyn kyllä koeajamassa, ennenkuin mitään lopullista päätöstä teen... Harmittavasti kun ei ole varaa molempiin, niin pakko luopua toisesta jos toisen haluaa...![]()
Onk tää hoitoainet, vai tulinkmää?
ex. CBR600F -93, SV1000S -03, CB1000R -09, 690 Duke R -11, CBR600RR -09, XLH1000 -71, ZX10R -06, R1200S -07, Sportster R -02
Nyt: Cb seven fifty
Tuli tosiaan hommattua omaankiin talouteen pitkällisen kuolaamisen jälkeen vm. 08 CBKR. Odotan mielenkiinnolla mitä erojä löytyy edeltäneeseen 1050 speed tripleen. Aiempia kokemuksia Hondasta ei olekaan sitten Monkeyn, mikä olikin kuninkaiden laite se.
Luin tuolla että joku oli kaavaillu laittavansa taka nulliksi 190:stä miten sen kanssa kävi? Varmasti mahtuu mutta mikä oli loppu tulema?
Jos jollakulla pyörii ylimääräsenä takajalkatappeja kiinityskolmioineen niin hep täällä tarvis ja bellykin kiinostais (valkia)
![]()
It´s more than my bike, it´s my identity
Hullu saa olla, mutta ei tyhmä.
Itelle tilasin 190/50 renkaan, ajattelin kokeilla muuttuuko ajo-ominaisuudet miten paljon, mutta ei oo vielä paikoillaankaan se rengas, pitäs käydä vaihattamassa paikalleen ja kirjotella miltä se tuntuu kohan tässä joutaa ja pääsee ajelemaan *![]()
cb 600f hornet---->cb1000r
Tere moro,
Pyörin aken sivuilla ja huomasin tämmösen "takaisinkutsun"
http://www.ake.fi/ake/akerecall/Deta...ic.aspx?id=494
Onko veljet käyttänny pyöriä tsekkauksessa? Takaisinkutsu on jo vuoden vanha mutta itse uutena (2008) omistajana kiinitin huomiota.
It´s more than my bike, it´s my identity
Hullu saa olla, mutta ei tyhmä.
Oli joskus puhetta täällä ja epäiltiin että ei olisi koskenut suomeen tuotuja pyöriä.(luikku @ Huhti. 01 2011,19:01) kirjoitti
Minulla menee F015... puolelle valmistenumero.
Kiinnityksen kyllä katsoin että ok *![]()
Triumph Tiger 800 -11
Historia:
Honda CB1000R -09
Kawasaki ER 6-R -08
Yamaha Vmax -98
Jeps,
Ei ole tosiaan iso homma tsekata ite. Mulla valmistenumero sattuu juuri tuolle välille. Taidampa huomenna pirauttaa bw:lle että onko tarkistusta tehty aikasemman omistajan toimesta, muutoin saavat kattoa sen kun vien 12000km huoltoon niin tulee asiat "kirjoihin ja kansiin" (hieman etuajassa huolto kun on työnnetty 9k *)
It´s more than my bike, it´s my identity
Hullu saa olla, mutta ei tyhmä.
Pyörä menee keulaöljyjen ja stefojen vaihtoon maanantaina. Oikea pumppu vuotaa vähän talven jäljiltä. Mittarissa 34 000 km.
Josko sen jälkeen voisi kauden aloittaa![]()
Kuljettajaksi todettiin paikallinen toimeton sekatyömies.
BMW F900R K23
BMW K1300S K15
BMW Nine T Pure K17
BMW K1300S K14
Suzuki GSX-R 1000 K9
Honda CB 1000R K8
Suzuki GSR 600 K6
Kausi avattu, 80km paikallis räppäilyä ja kura lensi..![]()
It´s more than my bike, it´s my identity
Hullu saa olla, mutta ei tyhmä.
Täällä myös kausi avattu! ei tullut kuin ~30km mutta mukavaa oli! ja tänään tuli postissa kaatumatapit (hiilikuitu)sliparia ei ole vielä näkynyt, mutta kaippa se sieltä aikanaan saapuu!
![]()
Honda CB1000R
Joo mulla on -1+1 välitykset. En oo tosiaan omallani ajanu ollenkaan vakiovälityksillä ni en osaa sanoa miten se muuttui :P Mutta sen voin kertoa että keulii kyllä herkästi, ihan pintakaasusta alkaen ykkösellä. Ja kiekat varmasti motariajoa ajatellen nousee (tai mitä tahansa kovempaa ajoa) mutta ei kyllä itseäni häirihe yhtään, eli ei varmaan sitten noussu mitenkään massiivisesti. Alle ~1trpm luokkaa veikkaisin @100km/h.(Robespierre @ Maalis. 26 2011,11:21) kirjoitti
Mutta noitten rattaiden hankkiminen olikin hankalampi show. Eturattaitia löytyy kyllä mutta takarattaaksi jouduin hankkimaan VFR:n takarattaan ja sen vielä koneistamaan. Siinä takarattaassa nääs oli sellanen juttu verrattuna VFR:n rattaaseen että cb1000r:n ketjulinja on eri ja se on ratkaistu ottamalla takarattaasta matskua pois (huomaat mitä tarkoitan kun irrotat takarattaan). Joten, jos helpolla haluaa päästä niin vaihda pelkkä eturatas. Tosin nykyään voi olla jo tarjolla ihan oikeita cb1000r välitysrattaita. Silloin kun ite vaihdoin ei siis ollut.. Rattaat itessäänhän ei maksa ku 20,- eteen ja 40-50,- taakse
Ja rata-ajosta.. alastarolla oon kerran käyny ja kyllähän ne jengat korkeella oli kokoajan (voi johtua ajotyylistäkin). Mikään ratakettu en oo, mutta en mä noissa välityksissä nää mitään ristiriitaa rata-ajoon.
E:Ja ainakin se eturatas on ihan vaan stormista ostettu. En muista oliko sekin VFR:n ratas.. mutta kun tutkii vähän niitä valmistajan koodeja ja mittakuvia ni selviää kyllä sopiiko keskenään. Ja kantsii muistaa että jotkut 05-07? bladen osat käyvät myös, varsinkin moottorin osalta.
Pöljä kyssäri, mutta häviääkö kommarista säädöt kun ottaa akun veks?![]()
It´s more than my bike, it´s my identity
Hullu saa olla, mutta ei tyhmä.
aijaijai! sieltä se postimies Pate vaan toi sen paketin! MIVV double gun slipari ja sitten se katin suoja läpyskä tuli ja olen kyllä ite tyytyväinen! äänet muuttui kyllä mukavasti vakion jälkeen!![]()
Honda CB1000R
Ei pitäisi hävitä. Eikös siinä tiedot ole tallennettu massamuistille, niinkuin muistitikussa? Ainakin ymmärtääkseni... Eli periaatteessa pitäis voida vaihtaa vaikka kommanderi kahden samanlaisen pyörän välillä, ja ohjelma sopisi "suoraan" kun on sinne tallennettuna...(luikku @ Huhti. 08 2011,17:13) kirjoitti
En nyt tietenkään takuuta tälle anna...![]()
Onk tää hoitoainet, vai tulinkmää?
ex. CBR600F -93, SV1000S -03, CB1000R -09, 690 Duke R -11, CBR600RR -09, XLH1000 -71, ZX10R -06, R1200S -07, Sportster R -02
Nyt: Cb seven fifty
Kiitos tiedosta ja hei perävalotakuun voi aina myöntää![]()
Heräs vaa ajatus kun ed. omistaja on penkittänny ja säädättänny vehkeen mutta paukuttaa ilman kileriä melkosesti. Tänää sit testataa killerillä jos säädöt tehty sillä...
It´s more than my bike, it´s my identity
Hullu saa olla, mutta ei tyhmä.
Kyllä mullakin vähän ilman killeriä paukuttaa, mut ainakin papereiden mukaan seokset kohdillaan, ja säädettiin ilman killeriä...
Onk tää hoitoainet, vai tulinkmää?
ex. CBR600F -93, SV1000S -03, CB1000R -09, 690 Duke R -11, CBR600RR -09, XLH1000 -71, ZX10R -06, R1200S -07, Sportster R -02
Nyt: Cb seven fifty
Kausi avattu toissapäivänä. Kilsoja huimat 8km, enempää ei tarennu ajaa ku oli vaan verkkarit ja huomiotakki päällä(siirto talvisäilöstä kotiin)
Yamaha T7 World Raid -22
Honda CB1000RA -10
Perjantaina tuli avattua kausi, tasan 5kk joutu olemaan ajamatta, oli kyllä aikamoista tuskaa.. nyt onkin jo päälle 200km takana ajoa tällevuodelle.
Ei kellään sattus olemaan ylimääräsenä vakioänkkäriä?
Honda CB1000R '10
Nyt viikonlopun aikana tullut räppäiltyä parisataa kilsaa, ja pyörä tuntui niin hyvältä, että otin pois myynnistä, enkä aio vaihtaa tänä kesänä mihinkään.
Eli toisinsanoen tulin järkiini![]()
Onk tää hoitoainet, vai tulinkmää?
ex. CBR600F -93, SV1000S -03, CB1000R -09, 690 Duke R -11, CBR600RR -09, XLH1000 -71, ZX10R -06, R1200S -07, Sportster R -02
Nyt: Cb seven fifty