Tuli tänään tehtyä heräteostoksena tuo kyseinen ixilin putki ja oli tuo vanha putki kohtuu raskas verratuna tohon uuteen. Ei äänetkään olleet liian rajut mitä olin pelännyt tuon putken lyhyestä olemuksesta johtuen varsinkin kun ei tuohon kattiin tullut koskettua. Kahvasta kääntäen kuuluu oikeen makeet soundit
Onko kukaan muuten käynyt Ahvenistolla tuon ixilin dual hyperflown kanssa et pääseekö ali desibelirajojen?
"On tilanteita jolloin Mustanaamio poistuu viidakosta ja liikkuu kaupungissa kuin kuka tahansa meistä"
Olen orgin päiville 12.7 menossa. Suunnitelmana on lyödä vakiohormi jonkun auton kyytiin ja kokeilla aluksi ixilillä ja sitten jos ei onnistu niin vakiohormi kiinni ja kurvailemaan.(Robespierre @ Kesä. 30 2010,21:53) kirjoitti
Itse tosin paransin vähän tuon ixilin hengittävyyttä rälläkällä kun oli sieltä alkupäästä melkein kokonaan tukossa vakiona mutta tuo toimenpide ei tuntunut vaikuttavan juuri ollenkaan meteleihin.
Samoihin karkeloihin oon myös itse menossa, mutta tuon vakioputken kuljettaminen ei itseltä oikeen onnistu. Pitänee sit arpoa et kumman lyö kiinni.(vuohi @ Kesä. 30 2010,22:43) kirjoitti
Eli rälläköitkö sen tulpan päädyn pois siitä osasta joka työnnetään sinne kattiin? Huomasitko sillä olevan mitään vaikutusta ajoon tai muuhun?
"On tilanteita jolloin Mustanaamio poistuu viidakosta ja liikkuu kaupungissa kuin kuka tahansa meistä"
Onhan tuo orkkisputki aika pirun painava rautakasa kun sitä vertas Akrapovicin slipariinkin. Mut alkanut pikkasen himottaa tuo Ixilin putki, sen verran kivan näköinen pikku urkupillistö. Pitäs jossain bongata livenä tuollainen, että pääsis kuunteleen ääniä ja vertailemaan omaan Akraan.(Robespierre @ Kesä. 30 2010,21:53) kirjoitti
![]()
Kumpaa sliparia suosittelisitte itse ainakin kaipaan vähän ääntä pyörään ja sitä pientä kokoa, nyt olisi kaksi vaihtoehtoa. tuo kyseinen ixil mistä on paljon puhuttu tässä ja sitten toinen on G&G (http://geg-bike-exhausts.co.uk/H%20CB1000R%20det.htm)
onko täällä ketään kuka omistaa tuon G&G putken? minkä verran se ääni poikkeaa tuosta vakio pöntöstä? Ei oikein noista youtuben videoista saa selvää.
ja oletteko laittaneet ixil sliparin kanssa powercommanderia?
Ja vuohi oliko noi sun kaatumatapit itse tehdyt? *![]()
Honda CB1000R
No tuo Ixilhän on halpa. Mulla makso 249e ku eilen hain tosta ihan muutaman kilometrin päästä ja suoraan oli hyllyssä. Tuosta G&G:stä en osaa sanoa. Tuo ixil jättää kyl takavanteen kivasti näkyville, vaikka se sitä kattia vähän paljastaakin.(JakeK @ Heinä. 01 2010,13:50) kirjoitti
Ja ei kai noihin oikeen mitään PC:tä tarvitse jos ei kattiin koske, sillä lambdahan on kiinni siinä katin tuntumassa eli mun käsityksen mukaan ruiskutusta ei tarvitse säätää uudelleen pelkän äänenvaimentimen takia.
Ainoa mikä vähän mietityttää edelleen on noi äänet ahvenistoa varten et jos jollain on antaa vertailukohtaa sitä varten niin olisin kiitollinen.
En edes kokeillut sen db-killeri hässäkän kanssa kun meteli pelkän katinkaan kassa ei ollut ollenkaan liian kova niin päätin että en tarvitse lisävaimennusta tuollaisten tukkeiden muodossaEn usko että tarvitsee kommanderia kun se lamda jää sinne haistelemaan seoksia jotenkin kohdilleen ja tuntuisi käyvänkin ihan yhtä siististi kuin orggis putkella.
Kaatumatapit sorvasin itse pommista ja löin vielä raudasta holkit sisään ettei koneen kiristys olisi muovin varassa. Sitten vain kaupasta pidemmät ruuvit ja paketti kasaan. Täytyy vielä renkaiden akseleille ainakin tehdä jotkin suojat samasta tavarasta.
Ok, pitäs kyllä päästä livenä kuuntelemaan ennen kuin mitään tilailee!![]()
Honda CB1000R
Ota vaimennin irti ja pistä käymään niin ollaan aika lähellä(JakeK @ Heinä. 01 2010,16:49) kirjoitti
![]()
Pitää jotain kirjoittaa ku aihe ollu melkein viikon jo kuollu. Vuoden kehtasin posket punasena ajella vakio änkkärillä mut nyt meni G&G tilaukseen. Katin meinaan jättää paikalleen mut toivottavasti sieltä nyt jotain ääntä tulis enemmän. Hävetti kavereiden kanssa ajaa ku tienny valoissa et onko oma pyörä ees enää käynnissäJa oha se piru komee putki.
Huolto 24 000 km maksoi 377, 01 euroa.
Työtä 3.8 h, Bike World Espoo.
Loppusummaan sisältyi venojen säätöä 1h.
Kuljettajaksi todettiin paikallinen toimeton sekatyömies.
BMW F900R K23
BMW K1300S K15
BMW Nine T Pure K17
BMW K1300S K14
Suzuki GSX-R 1000 K9
Honda CB 1000R K8
Suzuki GSR 600 K6
No ny ois päivitetty tota romurautaa! *
Tuli matkahuolosta tuommonen DPM Race alumiini lokari
Ja tuos ois asennettuna kuvia
Kuva 1
Kuva 2
Kuva 3
Ihan siisti omasta mielestä! *
Juu tiietään! Kohta joku valittaa putkesta!
Menee vaihtoo jossai välis!
Mennähän vaan, isoolla vaihteella ja alamäet vapaalla!
http://www.moottoripyora.org/kuva-al....2&pos=0
laitappa sitten vähän infoa tänne että minkälaista ääntä se pitää!(kawapeette @ Heinä. 07 2010,09:32) kirjoitti
![]()
Honda CB1000R
Sattuisko kiinnostaa Akrapovicin hiilikuitunen slipari? Olis mahdollisesti tulossa myyntiin tuommoinen ja on vielä tehtaan paketissa. Lisäksi löytyis Akran hiilikuituinen peitelevy katille. Ja saa joku muukin olla kiinnostunut.(CB 1000R @ Heinä. 07 2010,15:58) kirjoitti
![]()
Ihan siistin näköinen, täytyy tehdä ens viikolla "oma versio" aiheesta(CB 1000R @ Heinä. 07 2010,15:58) kirjoitti
![]()
Laitaha hintaa nii kahtotaa!(ozilla @ Heinä. 07 2010,20:08) kirjoitti
![]()
Mennähän vaan, isoolla vaihteella ja alamäet vapaalla!
http://www.moottoripyora.org/kuva-al....2&pos=0
Jaah, mitähän tuosta pitäis saaha, että siitä raaskis luopua...? Tarkemmin ajatellen en ole vielä yhtään varma halukkuudestani myydä sitä, kun tykkään siitä pirusti ja uuteenkaan slipariin en ole vielä päässyt kunnolla tutustumaan. Enkä oikeen jaksa uskoa, että kukaan suostuu siitä tarpeeksi vielä maksamaan, luokkaa myyntihinta - 25%.(CB 1000R @ Heinä. 07 2010,20:33) kirjoitti
Ei perkele. Äsken ajelin kotiinpäin ja vilkaisin polviini, ja huomasin, että se tankin ympärillä oleva kumiläpyskä on irti toisesta reunasta... Ja pihalla huomasin, että toinenkin puoli on viittä vaille irti. Näköjään ovat kiinni ainoastaan kaksipuolisella teipillä.Ei ihme että irtoilee...
Onk tää hoitoainet, vai tulinkmää?
ex. CBR600F -93, SV1000S -03, CB1000R -09, 690 Duke R -11, CBR600RR -09, XLH1000 -71, ZX10R -06, R1200S -07, Sportster R -02
Nyt: Cb seven fifty
Joo kiinnostusta löytyisi hiilikuituiselle peitelevylle...(ozilla @ Heinä. 07 2010,20:08) kirjoitti
Enpä taida edes harkita pelkästää sen myymistä ennenkuin slipari on myyty ja ihmettelen jossei se menisi samalla, ne oikeesti kuuluu yhteen.([Toni kirjoitti
No niin nyt on G&G pönttö kiinni ja äänet ainaki vähä miehekkäämmät. Tuli sopivasti murinaa vehkeeseen mut yllättävän hiljainen, tosin en oo vielä kokeillu ilma killerii. Pyörä näyttää ainakin alkuu aika alastomalta edestäpäin ku vertaa siihen massiiviseen savustuspönttöön. Ja hyvin tuntuu pelaavan, ei muuta ku keppiä antamaan....![]()
hey onko ideoita cb:llä ajaessa puutuu kaasupuolen sormet ihan tunnottomaksi värinän takiaoliskohan jotain painoja tangon sisälle ym toimiva ratkaisu? onko muilla ollut vastaavaa puutumista.
Triumph Tiger 800 -11
Historia:
Honda CB1000R -09
Kawasaki ER 6-R -08
Yamaha Vmax -98
Mulla on vähän sama ongelma ja oon miettinyt et mikä sen aiheuttaa. Vähänkin pidempää settiä ajellessa alkaa just toi kaasukäsi ranteesta alaspäin puutumaan.(Marko @ Heinä. 11 2010,11:12) kirjoitti
Yhtenä vaihtoehtona mietin et kun en oo mikään koripallonpelaaja ja pystystä ajoasennosta huolimatta tuntuu kuin joutuisi hieman nojaamaan ja laittamaan painoa just ranteille niin olisiko siinä syy. Oon käyttänyt pidemmillä matkoilla kevyitä rannetukia, mutta niistäkin on vain vähän apua. Edellisessä Er-6n:ssä ei ollut mitään vastaavia juttuja, mutta siinä ei musta tarvinnut vielä pystymmän ajoasennon takia nojaamaan ranteille ollenkaan. Kuulisin minäkin mielelläni vinkkejä tuon ongelman poistamiseen.
En ole missään pyörässä nähnyt niin paljoa painoa sielä tangon sisällä mitä tässä cb1000rässä(Marko @ Heinä. 11 2010,11:12) kirjoitti
Paino on lisäksi sellaisilla kumipuslilla kiinni tangossa eli tuota systeemiä ei oikeen voi enään parantaa.
Joku viisaampi voisi tietää minkä mallinen tanko tärisee vähiten, leveämpi? kapeampi? keskituella varustettu? fatbar? Veikkaan että pitäisi olla löysempi tai kapeampi tärinän vähentämiseksi mitkä taasen kumpikaan eivät noin muuten ole kovin hyviä ratkaisuja
ajelehan joskus täällä pieksämäen suunnalla niin kuunnellaan ääniä(kawapeette @ Heinä. 11 2010,10:18) kirjoitti
ja se killeri mäkeen sieltä!
Honda CB1000R
Mistä tilasit G&G-putken? Ite pähkäilen G&G:n ja Ixilin välillä...(kawapeette @ Heinä. 11 2010,10:18) kirjoitti
ex. CBR600F -93, SV1000S -03, CB1000R -09, 690 Duke R -11, CBR600RR -09, XLH1000 -71, ZX10R -06, R1200S -07, Sportster R -02
Enpä ole huomannut käsien puutuvan enempää CB:ssä kuin muissakaan pärrissä. Kaikissa ne olen saanut puutumaan ja kun näin käy niin lopetan kahvoista puristamisen ja pidän kaasun päällä pelkällä kämmenpohjalla ja annan käsien levätä tangon päällä sormien roikkuessa alaspäin. Toinen kikka on sormien avaaminen hetkeksi niin auki kuin saa ja taas kämmenpohjalla kaasu päällä. Ja kolmas kikka on sormien pitäminen jarru- ja kytkinkahvojen päällä.(Robespierre @ Heinä. 11 2010,11:22) kirjoitti
Tässä ei nyt sitten noudateta sitä "joka vitun lihas jännitettynä" -periaatetta mutta koittakaa olla kuolematta.![]()
Br special tuning englannissa. Tais olla 440 postikuluineen ja tuli 5 pv päästä tilauksesta. Murisee mukavasti ku väännättää(Arvo Pentti @ Heinä. 11 2010,15:36) kirjoitti
![]()
Ixilin Dual Hyperflow lähti nyt sitten tilaukseen. Oli sen verran halvempi, kuin G&G.
Onko täällä muilla ollut pikkuvikana etupään nypyttäminen normaaliajossa alle satkun nopeuksissa? Kuulemma maahantuojalle tullut muutamia valituksia aiheesta, mutta selkeää syytä tai vikaa ei löydy.
Mulla puntitettiin etupyörä uudestaan, eikä auttanut yhtään, seuraavaksi vaihdetaan eturengas, jos maahantuoja antaa luvan...
BW:ssä sanoivat, että se voi olla enemmän ominaisuus, kuin vika, mutta oudolta "ominaisuudelta" kuulostaa, jos vain muutamassa pyörässä on kyseinen vika... Ja kaksikin BW:n työntekijää kävi koeajamassa pyörää, ja totesivat myös että kyllähän se vähän pompottaa...
HMm... eipä ole ainakaan nyt renkaiden vaihdon jälkeen huomannut nypyttämistä. Orggiskumeilla muistan joskus ihmetelleeni kyllä jotain nypytyksiä, muutenkin ihan ongelmajätettä koko rinkulat![]()