Se män jo. Elikkäs myyty.(Marko @ Maalis. 27 2010,21:10) kirjoitti
---------------------------------------------------------------------------
Yamaha Vmax '85 -> Kawasaki Z750 '04 -> Suzuki GSX-R 1000 '03 -> Honda CB1000R '08 -> Suzuki GSX1300R Hayabusa '03
Hayabusa K3(For Sale) & KTM LC4 Supermoto
---------------------------------------------------------------------------
Myydään CB1000R osia:
-Alkuperäinen äänenvaimennin sekä katti.
Muuta:
-Kirkas kypärän visiiri, AGV, käy AINANKIN GP-PRO malliin!
Tulihan tuohon mopetiin vähä ääntä lisää kun katin pois otti. Pitäs commanderi vielä hommata ja käyvä säädättämässä... Eikös etupumppujen stefat oo takuuhommia?, talven aikana oli vähä ruvenna vuotamaan
.
cb 600f hornet---->cb1000r
Mulla on tuossa koko etuvalo/maski irrallaan. Siinähän näyttäisi olevan kaksi noita säätöruuveja, toinen vasemmalla ja toinen oikealla. Ovat eri tasolla toisiinsa nähden. Varmaan toisesta säätyy sitten se korkeus.(afox @ Helmi. 03 2010,22:21) kirjoitti
Osaako joku neuvoa miten saan näppärästi virrat tomtomiin suoraan tangosta löytyvistä johdoista? Eli mistä johdoista ja millä vehkeellä?
SM T
Hmm,
olisi hakusessa kilpiteline CB1000R:ään ja mahdollisesti snadimmat peilit. Oisko ajatuksia/suosituksia näistä, eli mitkä toimii suoraan ja helposti? =)
Vähän tanan hieno...(holger @ Huhti. 19 2010,21:25) kirjoitti
![]()
![]()
Hullu se on...
Harley-Davidson XL1200X Forty-Eight
Triumph Speed Triple 1050 -09 (white) (ex)
Honda CB600 Hornet -07 (ex)
Honda CRF 250 R 2006
Löyty joskus netin ihmeelisestä maailmasta! onks ollu mallina?
Onha tuo hieno! vanteet vissii ketjurasvoille aikas arat! *![]()
Mennähän vaan, isoolla vaihteella ja alamäet vapaalla!
http://www.moottoripyora.org/kuva-al....2&pos=0
Tos ois ihan nätit Peilit(dinin @ Huhti. 19 2010,13:39) kirjoitti
ja Kilpitellinki. Saa Bike Worldistä ainaski!
Mennähän vaan, isoolla vaihteella ja alamäet vapaalla!
http://www.moottoripyora.org/kuva-al....2&pos=0
Kappas vain, joku on vieny mun ideat(CB 1000R @ Huhti. 20 2010,15:14) kirjoitti
No joo, oon nähny saman kuvan kans aiemmin ja onhan siitä (ja muistaki tuolta britti forumeilta olevista pyöristä) toki saatu vaikutteita, en ala kiistämään. Saas nähdä kuinka kauan noita valkosia vanteita jaksaa hinkata vai vedetäänkö ens kesäksi takas mustaksi
![]()
sit vaa penkkiä verhoilemaan valkoiseksi!(holger @ Huhti. 20 2010,21:04) kirjoitti
Ois ittellä seuraava rojekti! saanähä mitätulloo! *
Onk tos lazeris hyvät äänet! kahtonu ihtelle tota! on aikas makee! ja mist hommasit ja paljos pulitit?
Ja pitäähä se takavalo olla kirkas!
Mennähän vaan, isoolla vaihteella ja alamäet vapaalla!
http://www.moottoripyora.org/kuva-al....2&pos=0
Laserissa on tosi mukavat äänet vaikka katti jäiki paikoilleen. Ainut että kallistusvara taisi kärsiä. Riittänee ehkä kadulle mutta radalla voip olla huonompi homma.. Ostin Pitäjänmäen MP-palvelusta hintaan 395€.(CB 1000R @ Huhti. 20 2010,23:17) kirjoitti
Tuo takavalo on tosi hyvän näkönen! taidan ostaa samanlaisen *
Ja kyllähän tuossa pimpattavaa jäi vaikka muille jakaaMutta tää kesä todennäkösesti mennään tällä. Ehkä ton katin vois veivata irti ja vetää tuon mutkaputken myös veke. Ja oishan tommonen seat cowl kiva, alakate, peilit... *
![]()
No niin nyt olisi vihdoin LeoVince GP Pro EVO II slipari paikallaan.
ja Noise killer tietty pois *![]()
![]()
Triumph Tiger 800 -11
Historia:
Honda CB1000R -09
Kawasaki ER 6-R -08
Yamaha Vmax -98
Mites kun laittaa tohon LED-vilkut taakse, niin riittääkö sinne esim. 7.5Ohm vastuksien lisääminen (esim. Stormi niitä myy)? Kun joidenkin pyörien kohalla jengi on laittanu elektronista vilkkurelettä JA vastukset. Ja toisien kohalla on riittänyt joko/tai.
Eli kokemuksesta joku varmaan osaa kertoa oman setuppinsa, mikä toimii, niin ei tarttisi "harjoitella", vaan saisi joltain suoraan tiedon miten tää homma menee
Joo se riippuu ihan minkälaiset takavikkut (ledit) laitat mutta yleensä se riittää mutta jos vaihdat eteen joskus tulevaisuudessa nii joudut taas lisäämään vastuksia väliin.. ite vaihdoin eteen ja taakse mini ledi vilkut ja ei riittännyt 13 omhin vastukset silloin.. niin ostin motoplazasta ledvilkuille tarkoitetun relee makso 26 euroo ja kävi vanhan releen tilalle suoraan.. itse suosittelisin tota ledivilkuille tarkoitettua relettä..
Itsellä oli Gixxerissä syksyllä ostaessa vilkkurele rikki. Ostin Tuus-Motorista elektronisen releen, jonka asensin jo pyörän hakureissulla paikalleen. Toimi ledivilkkujen kanssa, ilmeisesti ilman vastuksia. Talvella palautin orkkisvilkut, ja toimii, jopa niin, että etuvilkut saa nypätä kokonaan irti, ja takana vilkkuu edelleen, ihan normaalitahdilla. Huono puoli tietysti se, että yhden polttimon palamista ei ajossa havaitse.
GT380-DS7-CB350F-GT500-GS750-VF750F-GSX1100F-GSXR1100-XJ600-GSXF750
How far can you travel when you're six feet underground?
Yes,
hain motoplazasta releen, vilkut ja johtosarjat, niin ei niitä orkkiksia Hondan johtojakaan tartte napsia poikki. Pitänee asennella tossa joskus vapun jälkeen, kun taas kroppa on siinä kunnossa, että pysyy työkalut kädessä ;)..
Ostin samalla siihen sen clearin takalampun. Näytti ihan hyvälle vrt se originaali punainen. Kattoo sitten kun saa kaikki kiinni + kilpitelineen, että mille tuo näyttää.
Laitas kuvia sit!(dinin @ Huhti. 27 2010,08:41) kirjoitti
Jos vaikka ois liian hieno et joutus vaihtaa valot!![]()
Mennähän vaan, isoolla vaihteella ja alamäet vapaalla!
http://www.moottoripyora.org/kuva-al....2&pos=0
Onkos kellään kokemusta ixilin dual hyperflown db-killerin poistosta? näyttäisi olevan aika tukevasti hitsattu kiinni eli taidan vaan katkaista rautasahalla sen helvettiin ja jättää roippeet siinne putken alkuun tokkopa paljoa sielä tuntuvat... Täytyy nyt kokeilla aluksi minkälaista mökää pitää pelkällä katylsaattorilla, koska se taitaa olla aika lähellä tuota ixiliä ilman killeriä ainakin kun silmämääräisen äänenvaimentimeen tutustumisen perusteella![]()
Onko kukaan vaihtanut pyöräänsä xenon -valoja ku tuntuis et ne sopis pyörään ku nyrkki silmään. Millainen operaatio tuo on ja pitääkö vaihtaa umpiokin vai pääseekö pelkällä polttimon vaihdolla (meneekö heittämällä kiinni)?
Alko kiinnostamaan ku tuli itse hommattua pyörä tuossa vajaa viikko sitten. On muuten mahtava peli ajella![]()
"On tilanteita jolloin Mustanaamio poistuu viidakosta ja liikkuu kaupungissa kuin kuka tahansa meistä"
Reilu tonni päristelty kyseisellä pelillä ja on kyllä mahtava laite *
CB1000R
Huggeri pitäisi vielä hommata, roiskii aika pahasti. Ja ehkä sirommat peilit *![]()
Honda CB1000R (nykyinen)
Yamaha YZF-R6R
Piaggio NRG PureJet
Suzuki PV 50
Mulla on sellanen Puigin kolmionmallinen huggeri, mut ei se ihan hirveesti tunnu jeesaavan. Tänäänkin oli ducktaili aika paskasessa kunnossa, mutta toivottavasti toi runsas vesi taivaalta huuhtoo ne pois yön aikana![]()
"On tilanteita jolloin Mustanaamio poistuu viidakosta ja liikkuu kaupungissa kuin kuka tahansa meistä"
Juu sama homma ei tunnu huggeri hirveesti jeesivän kuran lentoon jos sattuu satamaa vettä, et on tiet märät.. mut onhan se hyvän näkönen pyörässä.
Ootteko koskaan funtsineet mihin suuntaan se takapyörä pyörii(koffman @ Touko. 07 2010,20:47) kirjoitti
Se on tehty siks se huggeri ettei se iskari oo ravassa...
Triumph Speed Triple 1050, 2008
Ex.Triumph Street Triple 675, sen varasti joku piripää ja ajoi shikaanissa lunnaiksi. Ja lopulta jäi kaveri kiinni muissa rötöksissä.
Heh, aivan. Ei ehkä tullut ajateltua loppuun asti ettei se toimi ihan samalla tavalla kuin esim. fillarin takalokari(Juppepuputti @ Touko. 07 2010,21:16) kirjoitti
Vaikkakin, jos se ulottuis yhtä pitkälle kuin takalokari niin sittenhän se auttais tohon rapaantumiseen... Toisaalta sit huggeria vois kai kutsua myös takalokariksikin *
![]()
"On tilanteita jolloin Mustanaamio poistuu viidakosta ja liikkuu kaupungissa kuin kuka tahansa meistä"
Ei saatana. Jos se paska roiskuu noin pahasti, ni jätän sen orkkis-tailin sinne orkkis-valoineen ja ajelen ilman kuraa pitkin selkää ja niskaa. Vain siksi, että jonkun mielestä näytän idiootille tehdessäni sitä.
Ei vaiskaan,
palikat on nyt kaikki tossa. Kilpiteline, vilkut, takavalo, peilit (joo tilasin ne sieltä aikaisemman linkin kautta HK kautta ja näemmä tulivat, ja maksoivat rahteineen JOPA 20e). Mutta. Säästelen tuota pientä sikaa vielä sade-keleillä ja ajelen autolla, koska olen epä-motoristi. Kunhan sateet hellittävät, mennään laittamaan kaikki kiinni ja sitten tulee kuviakin ;)..
Toisaalta. En tiedä.
Eiks ne kannata laittaa sateella kiinni, et ei mee hienot ajokelit hukkaan!(dinin @ Touko. 08 2010,00:55) kirjoitti
! Kyl se huggeri häätyy laittaa, sit ku oon rikas!
Sääliks käy tota iskarin stefaa kura kelillä!![]()
Mennähän vaan, isoolla vaihteella ja alamäet vapaalla!
http://www.moottoripyora.org/kuva-al....2&pos=0
Ite oon ajellu nyt työmatkatkin prätkällä ku tuli myytyä auto.. En tiedä oliko järin hyvä idea. Kastuttu on monta kertaa viikossa *![]()
Etupäässä on jotain mätää, ohjauslaakeri on ehkä löysällä. Ens viikolla tilaan BW ajan tarkistukseen.
Onko porukat säädelly etupäätä? Itellä edellinen omistaja oli säädelly ja kaikki vaimennukset oli lähes täysillä. Etupää tuntuu pintakovalta mutta pohjaa aika herkästi varsinki hytitellessä.
Vähän kiristelty vaimennuksia ja eteen lisätty aavistuksen verran esijännitystä edestä. Muuten tuntuisi ihan kivalta mutta keulat pitää ottaa aika maltilla alas tai pohjaa. Eikös tuohon pohjaamiseen pitäisi pääasiassa auttaa menovaimennuksen kiristäminen kun on kysy tuollaisesta nopeasti tapahtuvasta pohjaamisesta eikä mistään jarruissa hissukseen sukeltamisesta? Nyt vasta päässyt kunnolla keulitteleen enemmän ja ruvennut kyllä vituttamaan tuo pohjailu niin paljon että pakko se on saada pois![]()
Joo olet varmaan oikeassa tuon menovaimennuksen lisäämisen suhteen. Lisäsin sitä eilen ja vähensin paluuvaimennusta niin selkeesti kyllä parani. Ja tehokkain keino välttää pohjaus keulan alastuonnissa on tosiaan edelleen se kaasu. Ongelma oli nimenomaan keuliessa ja toisaalta pari kertaa routapattiinki olen ajaessani on pohjannut..(vuohi @ Touko. 09 2010,11:04) kirjoitti
Tallissa oottais pari uusia M5. Nää batlaxin on kyllä niin surkeet kumit että himottais vääntää metukat alle vaikka ei oo vielä 2t ajettu *![]()