Sivu: 52 / 62:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2425051525354 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1531:stä 1560:een 1835:sta
    Kannattaa myös varmistaa, että eturenkaan vaihdon yhteydessä vanne tulee asennettua oikein (ohjekirja kannattaa lukea ), voi nimittäin vaikuttaa stefojen vuotamiseen..
    Onko kellään kokemuksia shifteristä CB1KR:ssä. Lähinnä mietityttää tuo dynojetin shifteri kun kaveri laittoi Z1000:n kyseisen mallin ja totesi sen olevan ihan paska. Eli ei toimi kunnolla kuin täydellä kaasulla, muussa ajossa laatikko ehtii jo rusahtaa ennen kuin sytytys katkeaa. Onkohan Hondalla sama ongelma?
    Yamaha R1 -08
    Honda CB 1000 R -10 (ex)
    Kawasaki ZZ-R 600 -91 (ex)
    Tämä ei ole absoluuttista faktaa, mutta dynojetin sifterissä huono mekaaninen kytkin + polttoainepuolella tapahtuva katkonta (lisäksi PC kytketty ainoastaan pääruiskusuuttimiin) = luultavasti ihan samat ongelmat myös hondassa. IMO Kannattaa suoraan hommata joku kunnollinen sytkäpuolelle tuleva sifteri.
    Onko kenelläkään tietoa kuinka leveä takarengas menee cb:n vakio vanteelle niin, että mahtuu vielä pyörimään? Tekis mieli laittaa tommone 200-240 perä ja mistä tommosiä levitys settejä mahtaa saada?
    Cb1000R
    Lainaa Jupukki kirjoitti Katso viesti
    Onko kellään kokemuksia shifteristä CB1KR:ssä. Lähinnä mietityttää tuo dynojetin shifteri kun kaveri laittoi Z1000:n kyseisen mallin ja totesi sen olevan ihan paska. Eli ei toimi kunnolla kuin täydellä kaasulla, muussa ajossa laatikko ehtii jo rusahtaa ennen kuin sytytys katkeaa. Onkohan Hondalla sama ongelma?
    Oisko kaverillas ollu viiveet vähän alhaisella ? Hondasta en tiedä mutta 10r:ssä sifteri toimi hyvin katuajossa ihan sillä vakioviiveellä? oiskohan ollu 65ms ?
    Poista häiritsevät mainokset: https://getadblock.com/
    ABSillinen turbobusa powered by delvac.
    Lainaa Z-man kirjoitti Katso viesti
    Oisko kaverillas ollu viiveet vähän alhaisella ? Hondasta en tiedä mutta 10r:ssä sifteri toimi hyvin katuajossa ihan sillä vakioviiveellä? oiskohan ollu 65ms ?
    Ei ollut viiveestä kiinni vaan kun sen shifterin painokytkin on niin jäykkä että vaihde ehtii jo vaihtua ennenkuin lähtee mitään käskyjä itse commanderille. Tietysti täys kaasulla laatikossa on enemmän vastusta, jolloin shifteri toimii oikein. Itse tuli nyt tilattua Prätkäpajan kautta toisen valmistajan shifteri joka on muuten ihan samanlainen kuin dynojetin vastaava. Tuossa shifterissä pystyy säätämään kuitenkin itse painokytkimen jäykkyyttä, jonka pitäisi mahdollistaa sujuvan vaihtamisen myös ihan katuajossa. Samalla vaihdetaan vaihdekaavio toisinpäin ns. kisamalliksi.
    Yamaha R1 -08
    Honda CB 1000 R -10 (ex)
    Kawasaki ZZ-R 600 -91 (ex)
    Käväsin tuossa tallilla kokeilemassa shifteriä, kun alko kiinnostaa... Kyllä mulla dynojetin shifteri katkoo ennen kuin on edes lähellä mennä seuraava pykälä sisään. Huoltopukilla testailin ja pidin n.4000rpm ja samalla vasemmalla kädellä vaihtelin isommalle (ehkä helpompi säännöstellä kädellä voimaa polkimelle). Lopputulema tässä on se, että ainakin mun shifterin kytkin on melko herkkä, eikä tarvii kummoista hipasua kun jo katkasee. Katkoajat säädettiin dynossa muistaakseni jotakuinkin näin... 1-2=70ms, 2-3=65ms, 3-4=62ms, 4-5=58ms ja 5-6=55ms.

Shifteri on mulla toiminu ihan ok normaalissa katuajossa, ainoat jutut on että en käytä koskaan 1-2 vaihteen välissä, jossa on vapaa, ja 5-6 väli meinaa joskus takerrella, muutoin oon tyytyväinen.
    Yamaha T7 World Raid -22
    Honda CB1000RA -10

Honda alkas olee pikkuhiljaa kasassa,mut yksi kysymys tuli tossa vielä mieleen et onko teistä ketää autotunen käyttäjistä säätänyt tota tyhjäkäynnin afr arvoja ja mitä käyttänyt ja onko etes suotavaa mennä räpläämään?
    Honda cb 1000r-13/cbr 600F-99
    Honda cbr 1000rr-07(ex)
    Honda cbr 900rr-01(ex)
    Honda cbr 600F-93(ex)
    Ei oikein ymmärrys riitä, tuleeko tuolta SC sivuilta tilattuna koko putkisto vai pelkkä slipari? Tarviiko väliputkia tms?

Mistäs porukka tilannut kahvoihin peilejä pyöriin?
    Suzuki Hayabusa -09 (19-22(
    Kawasaki Z1000 -08 14
    Kawasaki ZZR 1400 -07 (13-14)
    Suzuki GSX-R 1000 k6 2006 (12-13)
    Yamaha YZF-R1 -06 (11-12)
    Yamaha YZF-R6 -04 (10-11)
    Lainaa jingis kirjoitti Katso viesti
    Ei oikein ymmärrys riitä, tuleeko tuolta SC sivuilta tilattuna koko putkisto vai pelkkä slipari? Tarviiko väliputkia tms?

Mistäs porukka tilannut kahvoihin peilejä pyöriin?
    Kyllä sieltä tulee kaikki romut mitä tarvit. Riippuu mallista. Mulla on tommonen Oval silencer for original catalyst, siinä tuli kaikki mitä tarvi. Jos on taas De-cat, siinä tulee kaikki väliputket mitä tarvii:
    Lukee: Everything to install the exhaust on the bike is included: 1 de-cat pipe, 1 silencer, 1 stainless steel clamp with the rubber, springs and screws, high temperature stickers, CEE homologation card specific for the motorbike model.
    Lainaa vennamo kirjoitti Katso viesti
    Kyllä sieltä tulee kaikki romut mitä tarvit. Riippuu mallista. Mulla on tommonen Oval silencer for original catalyst, siinä tuli kaikki mitä tarvi. Jos on taas De-cat, siinä tulee kaikki väliputket mitä tarvii:
    Lukee: Everything to install the exhaust on the bike is included: 1 de-cat pipe, 1 silencer, 1 stainless steel clamp with the rubber, springs and screws, high temperature stickers, CEE homologation card specific for the motorbike model.
    Kiitos vastauksesta!

Hyvä homma, onko putkessa hyvät äänet ja onko ollut mitään ongelmia?
    Suzuki Hayabusa -09 (19-22(
    Kawasaki Z1000 -08 14
    Kawasaki ZZR 1400 -07 (13-14)
    Suzuki GSX-R 1000 k6 2006 (12-13)
    Yamaha YZF-R1 -06 (11-12)
    Yamaha YZF-R6 -04 (10-11)
    Kiitos vastauksesta!

Noh tilaaminen oli jännä ku emailit oli italiaksi, google translate auttoi.
    Valitsin maksutavaksi tilisiirron ulkomaille. Vastauksessa kesti joku viikko ja toinen mokoma meni ku ootteli tavaraa.

Sliparin mukana tulee semmonen metallinen läpyskä johon laitetaan kumimatto (myös mukana) kiinni ja se pitää itse taivuttaa sliparin ympärille. Helppo homma, asettuu nätisti ja putken asennusvaiheessa sitä voi sitten liikuttaa oikeaan kohtaan tarkemmin. Jotta putken saa itse runkoon oikeaan kulmaan kiinni, mukana tulevat ruuvvit ja prikat jne, ei sovi kuin oikeisiin paikkoihin (itsellä meni hetki kokeillessa kaikkia variaatioita, mutta yksi asettui oikein, kannattaa rakentaa se ennen kuin liität pyörään)

Asennuspaketissa mukana tuleva klemmari jolla slipari laitettiin katalysaattoriin kiinni, se napsahti kiristäessä poikki, piti hakea motonetistä pari semmosta metallista klemmaria...tuli oikeestaan parempi lopputulos kuin tuolla mukana toimitetulla. Lisäksi katalysaattorin carboncover jonka otin myös, on tehty sillain "sinnepäin" (made by mario). Ruuvinreijät milli pari heittää...meni se paikalleen kuitenki.

Mulla on tuo kokocarbon ja on komia (livenä vielä siistimpi ku kuvissa). Saundit on hyvät ja ei liian kovat ainakin kun on db-killeri ja katalysaattori paikallaan. Orkkikseen verrattuna aivan loistava.

Ei toistaiseksi mitään ongelmia.
    Viimeksi muokannut: vennamo; 14.05.2014 klo 15:27.
    Kiirehässäkän takia jäänyt keulan stefahuolto odottelemaan, ja tänään sain soitettua BW:lle. 13tkm ja 2011 fillariin ei enää mene takuuseen, tuoreempii ilmeisesti menisi. No, katsellaan minne menee sitten huoltoon.
    Honda CB1000R -11
    Kiitos vastauksesta!
    Itselläni ainut onkelma SC-projektin putkella (katti pois) oli kun yritin ahvenistolle, niin mittasivat 98dB killerin kanssa ja lopulta ei auttanut kun ajaa takaisin kotiin. (vauhti tais olla samaa kuin olis ollu radalla) ;)

Jos jollain on mielessä esim pyörän maalaus/teippaus, niin minulta löytyy 3D-tarrat tankkiin, piti teipata pyörä, mutta se menikin myyntiin... Marmorilla maksaa paljon, lontoosta 80€, voisin myydä vaikka 50€.
    Kawa Z1000SX
    Exät:Yamaha R1,Kawa ZX-6RR (rata), Honda CB1000R, GSX-R750 K7, Honda VFR800, CBR600F
    Terve CB 1000R:n omistajat,

Onko kukaan vaihtanut 1000R:n takarenkaaksi 200/50 ZR17 rengasta?
    Alkuperäinen näissä näkyy olevan tuo 180/55 kokoinen rengas... Mahtuuko 200 rengas pyörimään vai ottaako kosketuksen ketjuun?

Pyörä mihin tätä suunnittelen on 2008 CB
    T.jk
    Viimeksi muokannut: jukkakoo; 22.05.2014 klo 01:06.
    Ehkä tuo 200/50 kumi on paremman näköinen, mutta voisin väittää että ajoominaisuudet on sen vaihdon jälkeen pilalla. Cb:n vannekkin on vain 5,5" ni voi näyttää aika erikoiselle tuo kombinaatio. Sitä en tiedä mahtuuko se sinne, mutta on se ainakin melko riskialtista jos meneekin ajoltaan pilalle. Ite kokeilisin mielummin 190/55 rengasta, jos leveämpää pitäs saada alle. Istuu varmaan aavistuksen paremmin vanteelle ku 200/50 kumi. Tuo 200/50 on senverta pyöreämpi profiilinen, jotta todennäköisesti muuttuu ajoltaan huomattavasti hitaammaksi ja kankeammaksi.
    Yamaha T7 World Raid -22
    Honda CB1000RA -10

No niin nyt on CB1000R laitettu tikkiinsä tällä paketilla
    Akran slipari, akran decat, bmc suodatin, pcv, pair tulppaus ja ilmanoton läpän eliminointi tulppaus.
    Samin autopajalla Sami Vittaniemen säätämänä

Kyllä tällä jo pärjää ja tietää et säädöt on kohdillaan, eikä "lahja hevosia" [IMG]
    Eniten vaikutti noi osakaasusäädön vasteet. Vanha kartta oli netistä haettu dynojetin samalla setillä oleva custom mappi, lähellä oli kuulemma huippu tehot, osakaasuissa sitten enemmänkin sanomista.
    Eli 127.1HP 9984rpm / 102.6Nm 6821rpm

[/IMG]
    Viimeksi muokannut: Kimmo76; 30.05.2014 klo 23:48.
    CB1000R -11, KTM Superduke 1290 R -15
    No ny näyttää lappu hyvältä. Muuttu varmasti ajoltaan melkolailla.
    Yamaha T7 World Raid -22
    Honda CB1000RA -10

Lainaa Velmu84 kirjoitti Katso viesti
    No ny näyttää lappu hyvältä. Muuttu varmasti ajoltaan melkolailla.
    Ei hirveesti oo kerinny testailee vielä kuivalla märkätestit kyllä tehty, ens viikol lämpenee niin kuivankelin testiä odotellessa. Radalle olis kiva päästä ajelee niin tottuis tähän pyörään oikein kunnolla.

Mites toi ohjausiskari onko tarvetta, sulla vissii löytyy??
    Lainaa Kimmo76 kirjoitti Katso viesti
    Ei hirveesti oo kerinny testailee vielä kuivalla märkätestit kyllä tehty, ens viikol lämpenee niin kuivankelin testiä odotellessa. Radalle olis kiva päästä ajelee niin tottuis tähän pyörään oikein kunnolla.

Mites toi ohjausiskari onko tarvetta, sulla vissii löytyy??
    No ensviikolla sitte kunnolla hanaa! Ei toi Cb varsinaisesti tarviis ohj.iskaria, mutta ei se pahitteeksikaan ole. Joskus meinaa vähä ulostuloissa ravistaa, kun 3-4 vaihteella lähettää kaiken mitä kampe antaa. En näe pakolliseksi kadulla, mutta jos enemmän rataa ajaa niin ok varuste.
    Yamaha T7 World Raid -22
    Honda CB1000RA -10

Voin sanoa et kannattaa käydä aina säädättämässä pyörä ja varsinkin jos tekee jotain muutoksia.
    Valmiskartat on sinnepäin ja ne osakaasu säädöt on ne tärkeimmät ja niillä ajetaan.
    Omani muuttui ainakin todella paljon, nyt lähtee kun vääntää kahvasta

Seuraavaksi kumien vaihto ja ehkä Hyperpro rsc ohjausiskaria.
    Kyllä se vähä voplailee ku availee tai sit johtuu jo huonoista renkaista.
    Continentalin sport attack 2 alle , kellään kokemuksia?
    Lainaa Kimmo76 kirjoitti Katso viesti
    Continentalin sport attack 2 alle , kellään kokemuksia?
    Itse en juuri ole ajanut mutta vierestä seuranneena huomasin, että sulaa aika äkkiä suomen teillä, varmaan reippaasti alle 5 tkm...
    Testeissähän noita on kehuttu mainioiksi rinkuloiksi sporttiseen kurvailuun

EDIT: Uudessa TM:ssä oli mielenkiintonen vertailu: BMW S1000R, KTM "Beast", Ducati Monster, Kawa Z1000, Jammu MT-09 ja CB 1000 R. Yllättävänkin hyvin honu pärjäsi uutuuksia vastaan kun on jo melko iäkäs malli verrattuna kilpailijoihin, edelleen ihan soiva peli siis
    BMW nappasi voiton... odotetusti?

Velmu: Nakit rullalle vaan ja fiiliksiä vuodattamaan! Mihis sitä koira karvoistaan
    CB K R
    Mulle menee ensiviikolla Dunlop Sportsmart2 alle, kirjoittelen kokemuksia kun ehdin. Nyt alla Sportsmart1
    Yamaha T7 World Raid -22
    Honda CB1000RA -10

Hyvin pärjäsi Honda cb1kr TM testissä vaikka jo "vanha" malli
    Eipä näyttänyt olevan paljoa eroa näihin nykyelektroniikka laitteisiin.

Ja se 0-100 paras kiihtyvyys
    Juu viel oon kerennyt hyvin Hondan kans Monesti se vain on siitä kiinni, kuka on käskyttäjä
    Honda CBR 1000 RR-08
    Honda CB 1000R-09
    Honda reissuvarustuksessa uusien kumien kera. Kirjoittelen kokemuksia uusista Sportsmart2 renkaista vkl jälkeen, olen silloin 1000km viisaampi.

ImageUploadedByTapatalk1402417949.451731.jpg
    Yamaha T7 World Raid -22
    Honda CB1000RA -10

Lainaa Frk kirjoitti Katso viesti
    Kiirehässäkän takia jäänyt keulan stefahuolto odottelemaan, ja tänään sain soitettua BW:lle. 13tkm ja 2011 fillariin ei enää mene takuuseen, tuoreempii ilmeisesti menisi. No, katsellaan minne menee sitten huoltoon.
    ei mennyt -12 mallinkaa stefat takuuseen....
    jones66 Espoo.Lintuvaara.
    Eipä ne noita stefoja oikeen mielellään vaihtele... Mä oon kuullu ihan satunnaisista takuu tapauksista. Vetoaavat aina että kuluvia osia, keulittu tai muuta väärinkäyttöä. Tämä siis poikkeuksetta merkillä kuin merkillä.

Mä oon nuo cb:n tolpat purkanu ja kasannu muutaman kerran, eikä se mitään rakettitiedettä ole, kunhan on oikeanlaiset työkalut. Jos joskus joku liikkuu pohjanmaalla päin ja tarvii vaihtaa stefoja tai tms, ni voin vähän avittaa..
    Yamaha T7 World Raid -22
    Honda CB1000RA -10

Lainaa Velmu84 kirjoitti Katso viesti
    Mä oon nuo cb:n tolpat purkanu ja kasannu muutaman kerran, eikä se mitään rakettitiedettä ole, kunhan on oikeanlaiset työkalut. Jos joskus joku liikkuu pohjanmaalla päin ja tarvii vaihtaa stefoja tai tms, ni voin vähän avittaa..
    Jep, ei oo paha. Itseltä vain puuttuu talli, pukit ja oikeanlaiset työkalut. Mossa Racing Helsingissä otti orkkisosilla 225e, ei halpa mutta onneksi sentään mukava korjaamo.
    Honda CB1000R -11
  30.  
    Ite hoidin stefaongelmat purkamalla putket pois parkkipaikalla ja kiikutin ne irtonaisena huoltoon.
    Hinnaksi tuli n.100€ orkkistefoilla.

Motonetistä kävin hakemassa yläkolmiosta nostavan etupukin. Takapukin luulis melkein kaikilla pyörän omistavilla olevan

Eihän kenelläkään ole ylimääräisenä matkustajan jalkatapinpidikkeitä tai edes oikeanpuoleista? Kippasin mopon viimeksi Alastarolla niin täytyy vähän entisöidä Hondaa.
    KTM EXC-F 250 Six Days -15
Sivu: 52 / 62:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2425051525354 ... ViimeinenViimeinen