Sivu: 49 / 62:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 39474849505159 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1441:stä 1470:een 1835:sta
  1. #1441
    Lainaa Semyorka kirjoitti Katso viesti
    Näinhän se pitäs itse ajatella myöskin Tosin ihan keväällä tuskin oon vielä vaihtamassa. Pyörässä itsessään ei ole mitään varsinaista vikaa mutta ehkä vähän lisää matkustajamukavuutta ja tavarakapasiteettiä itse kaipailen katteiden lisäksi.
    Jaha no vaihtukin sitten jo eli sinne jäi CB1000R ja tilalle tuli ZZR 1400. Kiitoksia hyvistä vinkeistä tässä ketjussa
    Kawasaki ZZR 1400 -13 ex: Honda CB1000RA -11, Honda CB600F Hornet -09
  2. #1442
    Lainaa Semyorka kirjoitti Katso viesti
    Jaha no vaihtukin sitten jo eli sinne jäi CB1000R ja tilalle tuli ZZR 1400. Kiitoksia hyvistä vinkeistä tässä ketjussa
    Eipä kestä, ja onnea ny uudelle pyörälle
    Yamaha T7 World Raid -22
    Honda CB1000RA -10


  3. #1443
    Lainaa Semyorka kirjoitti Katso viesti
    Jaha no vaihtukin sitten jo eli sinne jäi CB1000R ja tilalle tuli ZZR 1400. Kiitoksia hyvistä vinkeistä tässä ketjussa
    Jäbä on petturi! Ehdit entistä paremmin viimehetken kaljaostoksille uudella pelillä Nautinnollisia kilsoja uuden "rakkaan" kanssa!
    Eihän täällä ole pian ollenkaan CBKR:n omistajia... Pitäisköhän itsekkin vaihtaa
    CB K R
  4. #1444
    Lainaa Silverwing kirjoitti Katso viesti
    Jäbä on petturi! Ehdit entistä paremmin viimehetken kaljaostoksille uudella pelillä Nautinnollisia kilsoja uuden "rakkaan" kanssa!
    Eihän täällä ole pian ollenkaan CBKR:n omistajia... Pitäisköhän itsekkin vaihtaa
    Ehkä me muut omistajat ajetaan näillä, eikä olla täällä
    Honda CBR 1000 RR-08
    Honda CB 1000R-09
  5. #1445
    Menin myöskin pettämään ja vaihtamaan pois hondasta...

    Tilalle tuli S1000RR jotenka sillä ensi kesänä sitten
  6. #1446
    Lainaa Aeternitas kirjoitti Katso viesti
    Menin myöskin pettämään ja vaihtamaan pois hondasta...

    Tilalle tuli S1000RR jotenka sillä ensi kesänä sitten
    Vai nopeampaa rautaa alle... no annetaan tän kerran anteeks
    Ei kai vaan ratahommat ole vieneet miestä mukanaan? Varmaan aika lyömätön peli siellä
    CB K R
  7. #1447
    Jos vaihtaa pelkän sliparin ja jättää katalysaattorin paikalleen, miten pyörän takuu, onko vaikutusta?
    En usko kyllä että olisi...mutta tiedä sitten.
  8. #1448
    Lainaa vennamo kirjoitti Katso viesti
    Jos vaihtaa pelkän sliparin ja jättää katalysaattorin paikalleen, miten pyörän takuu, onko vaikutusta?
    En usko kyllä että olisi...mutta tiedä sitten.
    Takuut pysyy edelleen.
    Yamaha T7 World Raid -22
    Honda CB1000RA -10


  9. #1449
    Lainaa Velmu84 kirjoitti Katso viesti
    Takuut pysyy edelleen.
    No niin mää vähän aattelinki. Illan jatkoa.
  10. #1450
    Moro vaan kaikille "pitkän" talven jälkeen. Mites joko ootte käyneet Hondia ulkoiluttaan? Itellä vähän polttelisi, kun täällä Espoon suunilla aurinko paistaa, tiet suht. kuivat ja pyöräkin tossa kellarissa jalkojen alla. Että, jos sitä pienet lauantai kiesit kävis...
  11. #1451
    Lainaa SuperILU kirjoitti Katso viesti
    Moro vaan kaikille "pitkän" talven jälkeen. Mites joko ootte käyneet Hondia ulkoiluttaan? Itellä vähän polttelisi, kun täällä Espoon suunilla aurinko paistaa, tiet suht. kuivat ja pyöräkin tossa kellarissa jalkojen alla. Että, jos sitä pienet lauantai kiesit kävis...
    No kyl on mieles ollu koko viikon, mut hiekkaa on vielä liikaa.Toivotaan ettei tulis kovaa takatalvea!
    Honda CBR 1000 RR-08
    Honda CB 1000R-09
  12. #1452
    No totta maar on poltellut lähteä heittämään lenkki, varsinkin sillon kun lämpömittari näytti +8 C! Mutta tuuli sen verran paljon, että maltoin siirtää nautintoa tuonnemmaksi... Ei todellakaan kaipailis mitään takatalvea tai lunta kun ollaan maaliskuussa jo. Oikein ilolla ihmettelin kun huomasin, että hiekotushiekkoja on alettu harjata pois.
    Toivottavasti päästään pian kevään pölyjä nielemään
    CB K R
  13. #1453
    Tulihan sitä sitten tänään käytyä pieni lenkki heittämässä. Isot tiet oli jo kuivat ja eikä hiekkaakaan ollu kun siellä täällä. Pikkasen meinas näppejä jäätää, mutta saipahan kovimman himon ajeltua pois. Lähti Honda talven jäljiltä käyntiin kuin ei ois tallissa ollutkaan. Nyt sitten ootellaan et, että kelit vielä lämpenis lisää. :orgmp:
  14. #1454
    Lainaa Silverwing kirjoitti Katso viesti
    Suuttuisit itekki jos olisit monta kuukautta ilman huomiota

    Hyvä että taas pauhaa... Millanen on saundi ilman kattia? Powercommanderia kehiin ja keväällä penkkiin?

    Taitas olla pikku hiljaa aika se "syyshuolto" tehdä... Mites usein olette nesteitä vaihdellut: jäähdytys, jarru ja kytkin?
    Saundi maailma ilman kattia ja killeriä on sanoin kuvaten infernaalinen. Commanderi on postissa tulossa ja ensi töiksi pitää penkitykseen ja säätöön viedä. Noilla liekkien määrillä mitä putkesta nyt tulee tuskin ainakaan tulpat tulee olemaan kovin pitkä ikäisiä.

    Itse olen vaihdellu nesteet joka vuosi.
    Yamaha R1 -08
    Honda CB 1000 R -10 (ex)
    Kawasaki ZZ-R 600 -91 (ex)
  15. #1455
    No niin nyt on commanderi paikoillaan ja säädetty kohdilleen. Vielä kalpenee tehojen puolesta isoille RR pyörille ja jos rahaa olis vielä taskunpohjalla niin nokat menis varmaan vaihtoon myös. Dynossa takaselta 131hp eli moottoritehoa pitäisi olla siinä 148-150hp. Suurin muutuja taisi olla tuo massivisesti kasvanu vääntö. Vakion 100Nm on nyt lukemissa 118Nm Eli katti poistettu, Akran slipari ja pipercross putsari.
    Yamaha R1 -08
    Honda CB 1000 R -10 (ex)
    Kawasaki ZZ-R 600 -91 (ex)
  16. #1456
    Lainaa Jupukki kirjoitti Katso viesti
    No niin nyt on commanderi paikoillaan ja säädetty kohdilleen. Vielä kalpenee tehojen puolesta isoille RR pyörille ja jos rahaa olis vielä taskunpohjalla niin nokat menis varmaan vaihtoon myös. Dynossa takaselta 131hp eli moottoritehoa pitäisi olla siinä 148-150hp. Suurin muutuja taisi olla tuo massivisesti kasvanu vääntö. Vakion 100Nm on nyt lukemissa 118Nm Eli katti poistettu, Akran slipari ja pipercross putsari.
    Laitas lappu näytille, ni saadaan taivastella.
    Yamaha T7 World Raid -22
    Honda CB1000RA -10


  17. #1457
    Eikös vakiona ole mittailtu jotain 109-111hp? Aika hyvä pomppu tuo 130
    Kawasaki ZZR 1400 -13 ex: Honda CB1000RA -11, Honda CB600F Hornet -09
  18. #1458
    Lainaa Velmu84 kirjoitti Katso viesti
    Laitas lappu näytille, ni saadaan taivastella.
    Tässä ois dynolappu kun sitä kyselitte. Toivottavasti tuo nyt näkyy kaikille.
    Jos numeroista ei meinaa selvää saada, niin tässä on kirjotetussa muodossa.

    Maxhp: 131,27 Max Nm: 117,84 Max rpm: 10259
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    Yamaha R1 -08
    Honda CB 1000 R -10 (ex)
    Kawasaki ZZ-R 600 -91 (ex)
  19. #1459
    Hmm, prätkäpajan penkki taitaa olla edelleen aika asiakasystävällinen - 100hp/6000rpm...
    ZH2 2020
  20. #1460
    Sytkää ja seoksia säätämällä 30% tehonlisäys.

    Mä taidankin unohtaa ton vajaa 5 k€ maksavan remmisetin suunnittelun kokonaan tohon omaan mopoon... hakusessa oli jotakuinkin samaa luokkaa oleva tehonlisäys.
    Trying is the first step towards total failure.

    Aprilia Tuono Factory '17
  21. #1461
    Aivan samanlaiset käyrät muodoiltaan ku itelläkin, mutta onko tuo vääntö varmasti takaselta? Ittellä samat modit ja n. 104nm takapyörältä, ja vakiona oli 109hv/88nm. Tehdashan lupaa kampiakselilta 125hv/100nm. Aika positiivinen penkki tuo näyttäis olevan jos on takapyörältä. Yleensä penkit antaa väännöt kohtuu lähelle toisiaan ja hepat voi seilata enemmänkin. Aika hurja lisäys jos 88nm->118nm = 30nm eli noin 34,5% nousu.

    Omat tulokset on mitattu dynojetin 250i penkillä. Tehon nousua mulla n.18% (hv/nm), joka on sekin kuulostaa hurjalta.
    Yamaha T7 World Raid -22
    Honda CB1000RA -10


  22. #1462
    Lainaa Velmu84 kirjoitti Katso viesti
    Aivan samanlaiset käyrät muodoiltaan ku itelläkin, mutta onko tuo vääntö varmasti takaselta? Ittellä samat modit ja n. 104nm takapyörältä, ja vakiona oli 109hv/88nm. Tehdashan lupaa kampiakselilta 125hv/100nm. Aika positiivinen penkki tuo näyttäis olevan jos on takapyörältä. Yleensä penkit antaa väännöt kohtuu lähelle toisiaan ja hepat voi seilata enemmänkin. Aika hurja lisäys jos 88nm->118nm = 30nm eli noin 34,5% nousu.

    Omat tulokset on mitattu dynojetin 250i penkillä. Tehon nousua mulla n.18% (hv/nm), joka on sekin kuulostaa hurjalta.
    No ei se pyörä siellä montaa tuntia ollut, että tuskin se kone irrallaan on siellä penkissä ollut. Takaselta ne on kaikki mitattu. Kai se pitää vielä jossain muuallakin käyttää penkissä. Alkaa meinaan itelläkin hiukan epäilykset heräämään.
    Yamaha R1 -08
    Honda CB 1000 R -10 (ex)
    Kawasaki ZZ-R 600 -91 (ex)
  23. #1463
    Ei niiden sitä konetta tarvii irrottaa. Dyno softa laskee voimansiirtohäviön vedosta ja laskee saavutetun lukeman. Kannattaa vaikka soitella dynottajalle ja kysästä että mitä lukemia ne on, jos lapussa ei ole erikseen mainittu. Näistä cb:n koneista on maalimalla perus vireillä saatu max 130hv ja 105nm takapyörätehoa, riippuen penkistä. Jotkin penkit voi antaa jopa 15hv ja 10nm vähemmän, mut ne on sitte niitä missä ei lahjakoneja jaella. Jos tuon sun 118nm jakaa sillä voimansiirtohäviöllä joka mun cb:ssä on, nii tulos on vajaa 104nm, eli sama ku mulla, ja samoilla vireillä. Joten olen melkoisen varma jotta kyseessä on laskennallinen kampiakselilta mitattu nm määrä.
    Yamaha T7 World Raid -22
    Honda CB1000RA -10


  24. #1464
    Lainaa Velmu84 kirjoitti Katso viesti
    Laitas lappu näytille, ni saadaan taivastella.
    Mahtaako toi dynojetin valmis kartta olla mimmonen jos ei nyt ihan heti pääse penkille säädättämään.
    Tallissa olis PC V,akran slipari&decatti ja pipercrossin putsari asennusta vaille.
    Valmis kartassa näyttäs olevan vaan alkuperäselle putsarille tehty kartta..
  25. #1465
    Lainaa Velmu84 kirjoitti Katso viesti
    Ei niiden sitä konetta tarvii irrottaa. Dyno softa laskee voimansiirtohäviön vedosta ja laskee saavutetun lukeman. Kannattaa vaikka soitella dynottajalle ja kysästä että mitä lukemia ne on, jos lapussa ei ole erikseen mainittu. Näistä cb:n koneista on maalimalla perus vireillä saatu max 130hv ja 105nm takapyörätehoa, riippuen penkistä. Jotkin penkit voi antaa jopa 15hv ja 10nm vähemmän, mut ne on sitte niitä missä ei lahjakoneja jaella. Jos tuon sun 118nm jakaa sillä voimansiirtohäviöllä joka mun cb:ssä on, nii tulos on vajaa 104nm, eli sama ku mulla, ja samoilla vireillä. Joten olen melkoisen varma jotta kyseessä on laskennallinen kampiakselilta mitattu nm määrä.
    Soittelin Prätkäpajalle ja kyllä ne kovasti uhosi että takapyörä lukemia on kaikki. No kunhan kevät saapuu niin käyn kyllä jossain muualla nykäseen vielä yhden vedon ja katsotaan sitten mikä on tuomio.
    Yamaha R1 -08
    Honda CB 1000 R -10 (ex)
    Kawasaki ZZ-R 600 -91 (ex)
  26. #1466
    Lainaa willasuqqa kirjoitti Katso viesti
    Mahtaako toi dynojetin valmis kartta olla mimmonen jos ei nyt ihan heti pääse penkille säädättämään.
    Tallissa olis PC V,akran slipari&decatti ja pipercrossin putsari asennusta vaille.
    Valmis kartassa näyttäs olevan vaan alkuperäselle putsarille tehty kartta..
    Ei se hyvä ole, mutta välttää, kunnes pääsee penkkiin säädättämään.
    Yamaha T7 World Raid -22
    Honda CB1000RA -10


  27. #1467
    Lainaa Jupukki kirjoitti Katso viesti
    Soittelin Prätkäpajalle ja kyllä ne kovasti uhosi että takapyörä lukemia on kaikki. No kunhan kevät saapuu niin käyn kyllä jossain muualla nykäseen vielä yhden vedon ja katsotaan sitten mikä on tuomio.
    Ok, no taitaa olla tosiaan asiakasystävällinen, kuten Attitude yllä mainitsi. Pääasia tässä on kuitenkin se, että pyörä on säädöissä ja oman mielen mukainen 😀
    Yamaha T7 World Raid -22
    Honda CB1000RA -10


  28. #1468
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Jupukki kirjoitti Katso viesti
    Soittelin Prätkäpajalle ja kyllä ne kovasti uhosi että takapyörä lukemia on kaikki. No kunhan kevät saapuu niin käyn kyllä jossain muualla nykäseen vielä yhden vedon ja katsotaan sitten mikä on tuomio.
    Pajan penkki antaa tunnetusti ilmasia poneja kylkiäisinä samaan rahaan. Käytä Vittaniemellä niin ei ainakaan tule lahjaheppoja.
    Superbike #7
  29. #1469
    Lainaa Jupukki kirjoitti Katso viesti
    Soittelin Prätkäpajalle ja kyllä ne kovasti uhosi että takapyörä lukemia on kaikki. No kunhan kevät saapuu niin käyn kyllä jossain muualla nykäseen vielä yhden vedon ja katsotaan sitten mikä on tuomio.
    Mitä sitä ny uudelleen penkittää, ku on luvut paperilla kohillaan Ehkä pitäis itekki käydä Prätkäpajalla, jos sais vaikka samanlaisen todistuksen, nyt jää vähän uupumaan.
    Honda CB1000R
    Yamaha FZ6-N
    Suzuki Intruder 1400
    Honda Hornet 600
    Yamaha Diversion 600
  30.  
  31. #1470
    Se on kausi avattu ja Honda ei yhtään niskuroinut, ku tallista pääsi pois Yllättävän hiekattomia on tiet tääl päijät-hämeessä
    Honda CBR 1000 RR-08
    Honda CB 1000R-09
Sivu: 49 / 62:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 39474849505159 ... ViimeinenViimeinen