Sivu: 44 / 62:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 34424344454654 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1291:stä 1320:een 1835:sta
  1. #1291
    Lainaa jamppa11 kirjoitti Katso viesti
    Jos tankkia nostaa hieman helpottaa se johdon laittamista piiloon/hyvään paikkaan. Asentaminen itse onnistuu kyllä ilman nostamistakin.
    Ite tuli asennettua toi Gipro nostamatta tankkia ja kyl sen johdon ihan nätisti sai kulkemaan...
    Jäähän se sinne sivumuovien taakse...
    KTM 1290 Super Duke R '14
  2. #1292
    Ostin joskus tuollaisen gipron yamahaan mahtaako sitä saada patentoitua hondaan jollain tavalla?
    suzuki m18oor 10
    ex honda cb1000r 11
    ex suzuki m1800r 07
    ex yamaha fz1-s 10
    ex yamaha fz6-n 09
    ex yamaha xt660x 10
    ex yamaha r6r 08
  3. #1293
    Dodii! Kausi korkattu käyntiin ja 150 kilsaa takana.CB pelittää mainiosti
    Honda CBR 1000 RR-08
    Honda CB 1000R-09
  4. #1294
    Tuli Biltemasta hommattua etu- ja takapukki Hondaan eilen ja tänään niitä testasin. Ihan hyvin tuntuu pelittävän tommoset tarvikemallitkin, vaikka vähän oli epäilyjä. Eikä tuota yksipuolisen svingin pukkia meinaa vissiin oikeen muualta löytääkään, mutta Biltemasta saapi nykyään, niin ei tarvii maksaa lähemmäksi kahtasataa "aidosta".Elikkä tollaset setit.

    http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---M...-taakse-82714/

    http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---M...ntatuki-82712/
  5. #1295
    Ai niin, sellasta on pitänyt vielä kysellä, että onko kenelläkään tollasta ohjausiskaria asennettuna? Onko siitä hyötyä ja miten se käytännössä vaikuttaa ajomukavuuteen ja onko hintansa väärti?
  6. #1296
    Lainaa SuperILU kirjoitti Katso viesti
    Tuli Biltemasta hommattua etu- ja takapukki Hondaan eilen ja tänään niitä testasin. Ihan hyvin tuntuu pelittävän tommoset tarvikemallitkin, vaikka vähän oli epäilyjä. Eikä tuota yksipuolisen svingin pukkia meinaa vissiin oikeen muualta löytääkään, mutta Biltemasta saapi nykyään, niin ei tarvii maksaa lähemmäksi kahtasataa "aidosta".Elikkä tollaset setit.

    http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---M...-taakse-82714/

    http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---M...ntatuki-82712/
    Tuo tappi mikä tulee sinnne taka-akselin sisään on sitte puoli milliä pienempi CB1000r:ään kuin muihin hondan malleihin. Ite kans mietin tuota Bilteman pukkia mutta oli kyllä niin heikon oloinen vempain että päädyin Bike Liftin vastaavaan. Ohjaus iskaria ei omaan edes hirveästi kaipaile. Ei se niin kevyt keulainen pyörä ole.
    Yamaha R1 -08
    Honda CB 1000 R -10 (ex)
    Kawasaki ZZ-R 600 -91 (ex)
  7. #1297
    Lainaa Jupukki kirjoitti Katso viesti
    Tuo tappi mikä tulee sinnne taka-akselin sisään on sitte puoli milliä pienempi CB1000r:ään kuin muihin hondan malleihin. Ite kans mietin tuota Bilteman pukkia mutta oli kyllä niin heikon oloinen vempain että päädyin Bike Liftin vastaavaan. Ohjaus iskaria ei omaan edes hirveästi kaipaile. Ei se niin kevyt keulainen pyörä ole.
    Ai.. Omasta mielestä se ainakin istu sinne kun isä äidin selekään.
  8. #1298
    Lainaa tete73 kirjoitti Katso viesti
    Ite tuli asennettua toi Gipro nostamatta tankkia ja kyl sen johdon ihan nätisti sai kulkemaan...
    Jäähän se sinne sivumuovien taakse...
    sinnehä se maastoutu hienosti ilman tankin nostoo. vähän harmittaa ku se ei tajua vaihteita kytki pohjassa mut oisha tuon voinu tietää jo ennakkoon
  9. #1299
    Kevään ajelut lähtenyt vähän nikotellen käyntiin, tuntuu Honda jotenkin nuhaselta talven jälkeen. Mitään ei tullut talvella otettua auki, syksyllä vaan öljyjen vaihto, bensan säilöntäainetta tankkiin ja akku laturiin. Ajattelin alkuun, että vanhasta bensasta vois johtua mutta nyt on sen verran tankkailtu ettei voi siitäkään olla kyse.
    Pintakaasulla ajaessa ja keskikierroksilla jotenkin röpöttää, ei käy nätisti. Enemmän kahvaa vääntäessä tuntuisi pienentyvän tuo ongelma. Kerran mutkasta kiihdyttäessä meinasi kyykätä oikein kunnolla. Ja vähän kuin tehojakin uupuisi, kuka lie talven aikana niitä varastanut?!

    Mihin tuollanen ongelma mahtais viitata, pitääköhän ottaa tankkia pois ja tarkastella, että on kaikki letkut kiinni?
    Kellään muilla vastaavanlaista murhetta ollu CB1000R:ssään?
    Motari on vm. 2010 n.9 tkm ajettu. Slipari katin kera, ei PC:tä. Tankkaan 98:a, kulutus noin 7l/100km.
    CB K R
  10. #1300
    Lainaa Silverwing kirjoitti Katso viesti
    Kevään ajelut lähtenyt vähän nikotellen käyntiin, tuntuu Honda jotenkin nuhaselta talven jälkeen. Mitään ei tullut talvella otettua auki, syksyllä vaan öljyjen vaihto, bensan säilöntäainetta tankkiin ja akku laturiin. Ajattelin alkuun, että vanhasta bensasta vois johtua mutta nyt on sen verran tankkailtu ettei voi siitäkään olla kyse.
    Pintakaasulla ajaessa ja keskikierroksilla jotenkin röpöttää, ei käy nätisti. Enemmän kahvaa vääntäessä tuntuisi pienentyvän tuo ongelma. Kerran mutkasta kiihdyttäessä meinasi kyykätä oikein kunnolla. Ja vähän kuin tehojakin uupuisi, kuka lie talven aikana niitä varastanut?!

    Mihin tuollanen ongelma mahtais viitata, pitääköhän ottaa tankkia pois ja tarkastella, että on kaikki letkut kiinni?
    Kellään muilla vastaavanlaista murhetta ollu CB1000R:ssään?
    Motari on vm. 2010 n.9 tkm ajettu. Slipari katin kera, ei PC:tä. Tankkaan 98:a, kulutus noin 7l/100km.
    Tsekkaa ny ihan ekana ilmansuodain. Nii ja käyttelitkö konetta enää stabilointi aineen lisäyksen jälkeen?
    Yamaha T7 World Raid -22
    Honda CB1000RA -10


  11. #1301
    Kuulostaa oudolta, että olisi jotain käyntihäikkää. Itte en ole ainakaan koskaan kuullut, että kellään olisi ollut käyntihäiriötä CB1000R:n kanssa. Toki ilmanputasari kannattaa katsoa. Mites muuten, kun sanottiin, että tankkaa 98 koneeseen, onko joku huomannut eroa koneessa, jos käyttää 95 asemesta 98? Itte olen kokeillut molempia normikatuajossa ja radalla Alastarolla ja on pakko sanoa, että omalla kohdallani en huomannut mitään eroa, oliko tankissa 95 vai 98 oktaanista?
  12. #1302
    Lainaa ibu kirjoitti Katso viesti
    Kuulostaa oudolta, että olisi jotain käyntihäikkää. Itte en ole ainakaan koskaan kuullut, että kellään olisi ollut käyntihäiriötä CB1000R:n kanssa. Toki ilmanputasari kannattaa katsoa. Mites muuten, kun sanottiin, että tankkaa 98 koneeseen, onko joku huomannut eroa koneessa, jos käyttää 95 asemesta 98? Itte olen kokeillut molempia normikatuajossa ja radalla Alastarolla ja on pakko sanoa, että omalla kohdallani en huomannut mitään eroa, oliko tankissa 95 vai 98 oktaanista?
    Ei sitä varmaan huomaakkaan, mutta jos pyörä on jälkeenpäin säädetty 98e5 bensalle, ni sitte voi olla jotta jotakin eroa tarkimmat käyttäjät huomaa. Mitä siihen käyntiongelmaan tulee, ni kato se suodatin ja sitte vaa raakasti runtua. Jos ei helppaa, ni käy näyttään huollossa, kun takuu kerran on vielä voimassa.
    Yamaha T7 World Raid -22
    Honda CB1000RA -10


  13. #1303
    Lainaa ibu kirjoitti Katso viesti
    Kuulostaa oudolta, että olisi jotain käyntihäikkää. Itte en ole ainakaan koskaan kuullut, että kellään olisi ollut käyntihäiriötä CB1000R:n kanssa. Toki ilmanputasari kannattaa katsoa. Mites muuten, kun sanottiin, että tankkaa 98 koneeseen, onko joku huomannut eroa koneessa, jos käyttää 95 asemesta 98? Itte olen kokeillut molempia normikatuajossa ja radalla Alastarolla ja on pakko sanoa, että omalla kohdallani en huomannut mitään eroa, oliko tankissa 95 vai 98 oktaanista?
    Itellä kun oli CB1000R niin kyllä huomasi eron alemmilla kierroksilla enenmän röpötti ja "nyki" kun ajoi 95
    Kun vaihtoi takas 98 "ongelmat" poistuivat...
    Busa
  14. #1304
    Kiitoksia vastauksista, täältä kyllä kysyvä saa aina neuvoja

    Just tulin tallista... Avasin ilmanputsarin, siinä ei kyllä ollu mitään silminnähtävää likaa, puhalsin silti vähän kompuralla. Ilmanputsarin alareunassa olevassa kirkkaassa letkunpätkässä oli vähän öljyä tms. ja tyhjensin sen samalla. Mulle ei oikein ole selvinnyt että mistä ja miksi sinne öljyä kertyy...

    Kaikkia letkuliitoksia mitä näki yritin kanssa katella ihan tankkia irrottamatta mutta eipä niissä mitään erikoista näkynyt.

    Pamahti mieleen sellanenkin, että mites käyttäytyy jos lambda on rikki? Autosta kun joskus hajonnut niin sitä ei huomannut kuin katsastussetä tai paremminkin sen mittarit.

    Niin juu ja tulihan sitä vähän käytettyä bensan lisäaineen laittamisen jälkeen mutta en tiijä olikohan tarpeeksi.

    Meinaattekos että tuollasen sais vielä takuun piiriin laitettua? No, yrittänyttä ei laiteta...
    CB K R
  15. #1305
    Lainaa Silverwing kirjoitti Katso viesti
    Kevään ajelut lähtenyt vähän nikotellen käyntiin, tuntuu Honda jotenkin nuhaselta talven jälkeen. Mitään ei tullut talvella otettua auki, syksyllä vaan öljyjen vaihto, bensan säilöntäainetta tankkiin ja akku laturiin. Ajattelin alkuun, että vanhasta bensasta vois johtua mutta nyt on sen verran tankkailtu ettei voi siitäkään olla kyse.
    Pintakaasulla ajaessa ja keskikierroksilla jotenkin röpöttää, ei käy nätisti. Enemmän kahvaa vääntäessä tuntuisi pienentyvän tuo ongelma. Kerran mutkasta kiihdyttäessä meinasi kyykätä oikein kunnolla. Ja vähän kuin tehojakin uupuisi, kuka lie talven aikana niitä varastanut?!

    Mihin tuollanen ongelma mahtais viitata, pitääköhän ottaa tankkia pois ja tarkastella, että on kaikki letkut kiinni?
    Kellään muilla vastaavanlaista murhetta ollu CB1000R:ssään?
    Motari on vm. 2010 n.9 tkm ajettu. Slipari katin kera, ei PC:tä. Tankkaan 98:a, kulutus noin 7l/100km.
    Minä itse asiassa huomasin kanssa talven jäljiltä, että pintakaasulla vähän semmosta röpöttelevää ja nykivää meno välillä. Mistä lie johtuu, saavat huollossa selvittää, kun tulee 24 tkm kohta täyteen. Ehkä ne siellä osais asialle jotain tehdä, ammattilaisia kun ovat.

    Alkuun keväällä muutamaan otteeseen mietin kanssa, että prkl ihan kun olis tehoja hävinny talven aikana ja kiihtyminen etenkin isoilla vaihteilla kestää, mutta taitaa tuo olla vaan omassa päässä ainakin omalla kohdalla. Tai ehkä mä oon lihonu.
  16. #1306
    Lainaa SuperILU kirjoitti Katso viesti
    Minä itse asiassa huomasin kanssa talven jäljiltä, että pintakaasulla vähän semmosta röpöttelevää ja nykivää meno välillä. Mistä lie johtuu, saavat huollossa selvittää, kun tulee 24 tkm kohta täyteen. Ehkä ne siellä osais asialle jotain tehdä, ammattilaisia kun ovat.

    Alkuun keväällä muutamaan otteeseen mietin kanssa, että prkl ihan kun olis tehoja hävinny talven aikana ja kiihtyminen etenkin isoilla vaihteilla kestää, mutta taitaa tuo olla vaan omassa päässä ainakin omalla kohdalla. Tai ehkä mä oon lihonu.
    Tai sitte siihen "voimaan" vai tottuu...
    Yamaha T7 World Raid -22
    Honda CB1000RA -10


  17. #1307
    Lainaa Velmu84 kirjoitti Katso viesti
    Tai sitte siihen "voimaan" vai tottuu...
    Siihen johtopäätökseen itekin tulin.
  18. #1308
    Kyllähän siihen voimaan tosiaan tottuu sano darth vaateri Tuntuis vaan kummalta että talven kun on ajanut nuhapumpulla jota autoksikin nimitetään, että prätkä tuntuis tehottomalta.
    Käväsin BikeWorldissa ja juttelin myyjälle tuosta ongelmasta niin se heitti heti, että tulpat.... Ei kuulosta huonolta veikkaukselta omaan korvaan. Sanoi, että jos käyttää lyhyitä aikoja, mitä itse tullut joskus tehtyä niin tulppa ottaa siitä nokkiinsa. Ja tottakai tuo on harvinainen supererikoistulppa ja hinta sen mukaan ;) Vai osaako joku sanoa mistä saa kohtuu hintaan?
    CB K R
  19. #1309
    Lainaa Silverwing kirjoitti Katso viesti
    Kyllähän siihen voimaan tosiaan tottuu sano darth vaateri Tuntuis vaan kummalta että talven kun on ajanut nuhapumpulla jota autoksikin nimitetään, että prätkä tuntuis tehottomalta.
    Käväsin BikeWorldissa ja juttelin myyjälle tuosta ongelmasta niin se heitti heti, että tulpat.... Ei kuulosta huonolta veikkaukselta omaan korvaan. Sanoi, että jos käyttää lyhyitä aikoja, mitä itse tullut joskus tehtyä niin tulppa ottaa siitä nokkiinsa. Ja tottakai tuo on harvinainen supererikoistulppa ja hinta sen mukaan ;) Vai osaako joku sanoa mistä saa kohtuu hintaan?
    Ebay... Sieltä saa vaikka ja mitä

    Edit: brittien ebaystä sai halvimmillaan 45puntaa + 4puntaa toimitus
    Yamaha T7 World Raid -22
    Honda CB1000RA -10


  20. #1310
    Onko tietoa että kattaako takuu vuotavan etuiskarin stefan??
    suzuki m18oor 10
    ex honda cb1000r 11
    ex suzuki m1800r 07
    ex yamaha fz1-s 10
    ex yamaha fz6-n 09
    ex yamaha xt660x 10
    ex yamaha r6r 08
  21. #1311
    Lainaa jariiisakkala kirjoitti Katso viesti
    Onko tietoa että kattaako takuu vuotavan etuiskarin stefan??
    Vetoaavat käyttövirheeseen (keulittu tai tms..), joten tuskin korvaa.. Uudet maksaa n.30€ mutta töineen tietty reilusti enemmän.
    Yamaha T7 World Raid -22
    Honda CB1000RA -10


  22. #1312
    No niin eilen sain vihdoinkin pistettyä jousiin uudet säädöt. Tänään aamulla sitten ilmeni joku ihmeen hankaava/kolahtava/napsahtava-ääni tasaisin välein Tuskin nyt sentäs jousista johtuu kun se tuli tossa tokassa tai vikassa risteyksessä ennen kun kurvasin parkkiin.

    Ekana tuli mieleen, että sinne hyppäsi nyt joku kivi johonkin sopivaan koloon. Pitää vielä koitella toistuuko ääni kun vapaalla laskettelee varmaan jostain jarrupalojen väleistä pitää alkaa etsimään ja ties mistä...toivottavasti ei nyt kummempaa ole.
    Kawasaki ZZR 1400 -13 ex: Honda CB1000RA -11, Honda CB600F Hornet -09
  23. #1313
    Lainaa Semyorka kirjoitti Katso viesti
    No niin eilen sain vihdoinkin pistettyä jousiin uudet säädöt. Tänään aamulla sitten ilmeni joku ihmeen hankaava/kolahtava/napsahtava-ääni tasaisin välein Tuskin nyt sentäs jousista johtuu kun se tuli tossa tokassa tai vikassa risteyksessä ennen kun kurvasin parkkiin.

    Ekana tuli mieleen, että sinne hyppäsi nyt joku kivi johonkin sopivaan koloon. Pitää vielä koitella toistuuko ääni kun vapaalla laskettelee varmaan jostain jarrupalojen väleistä pitää alkaa etsimään ja ties mistä...toivottavasti ei nyt kummempaa ole.
    Nyt ruokiksella ehti käydä tönimässä mopoa avustavien korvien kera. Kivi jossain etujarrun syövereissä alkaa vaikuttaa entistä todennäköisemmältä. Pitää käydä puhalteleen paineilmaa tonne jarrun uumeniin jos se auttas. Tai sitten pitää käydä tekeen jarruharjoutuksia kivenmurskaamis-menteliteetilla
    Kawasaki ZZR 1400 -13 ex: Honda CB1000RA -11, Honda CB600F Hornet -09
  24. #1314
    Lainaa Velmu84 kirjoitti Katso viesti
    Vetoaavat käyttövirheeseen (keulittu tai tms..), joten tuskin korvaa.. Uudet maksaa n.30€ mutta töineen tietty reilusti enemmän.
    Jos takuu on voimassa niin miksikäs ei kattaisi? Muussa tapauksessa myyjän tulee todistaa käyttövirhe. Kyllä ainakin kun itse hain tuliterän mopon liikkeestä, jos stefat olisi 2v takuuaikana ruvennu vuotamaan, olisin takuuseen vedonnut.
  25. #1315
    Lainaa Hurubaw kirjoitti Katso viesti
    Jos takuu on voimassa niin miksikäs ei kattaisi? Muussa tapauksessa myyjän tulee todistaa käyttövirhe. Kyllä ainakin kun itse hain tuliterän mopon liikkeestä, jos stefat olisi 2v takuuaikana ruvennu vuotamaan, olisin takuuseen vedonnut.
    Itsellä kokemusta ko. tilanteesta, ja kyllä jäi "luu" käteen. Tuli kyllä uudet stefat ja öljyt postissa, mutta asennus piti teetättää merkkihuollossa omaan piikkiin. Tilanteesta käytiin kyllä piiitkä keskustelu maahantuojan kanssa, ja päädyttiin lopulta yhteisymmärryksessä moiseen ratkaisuun.
    Yamaha T7 World Raid -22
    Honda CB1000RA -10


  26. #1316
    Meni hermo vaihdoin suzukiin
    suzuki m18oor 10
    ex honda cb1000r 11
    ex suzuki m1800r 07
    ex yamaha fz1-s 10
    ex yamaha fz6-n 09
    ex yamaha xt660x 10
    ex yamaha r6r 08
  27. #1317
    Lainaa jariiisakkala kirjoitti Katso viesti
    Meni hermo vaihdoin suzukiin
    Heh No nyt ei tarvii värkätä iskarien kanssa... Millaisen pelin laitoit???
    Yamaha T7 World Raid -22
    Honda CB1000RA -10


  28. #1318
    1800r jos ajelis loppu kesän customilla talvella taas vaihdellaan
    suzuki m18oor 10
    ex honda cb1000r 11
    ex suzuki m1800r 07
    ex yamaha fz1-s 10
    ex yamaha fz6-n 09
    ex yamaha xt660x 10
    ex yamaha r6r 08
  29. #1319
    Lainaa jariiisakkala kirjoitti Katso viesti
    1800r jos ajelis loppu kesän customilla talvella taas vaihdellaan
    No ny kelpaa papattaa menemään ;)
    Yamaha T7 World Raid -22
    Honda CB1000RA -10


  30.  
  31. #1320
    Lainaa Semyorka kirjoitti Katso viesti
    Nyt ruokiksella ehti käydä tönimässä mopoa avustavien korvien kera. Kivi jossain etujarrun syövereissä alkaa vaikuttaa entistä todennäköisemmältä. Pitää käydä puhalteleen paineilmaa tonne jarrun uumeniin jos se auttas. Tai sitten pitää käydä tekeen jarruharjoutuksia kivenmurskaamis-menteliteetilla
    Joop se musa lähti joko heti kun lähin uudelleen ajeleen tai sitten ilmanpaineella viimestään

    Kävin ottamassa vähän jarrutus + väistösettejä ja kyllä tuo vakautu ihan kivasti kun noita jännityksiä kiristeli. Vielä voisi kiepin pistää etupään esijännitystä kireemmälle (3 auki maksimista). Takapään vaimennuksen kiristys vaatisi lokarin irrotuksen joten luotan, että se on vakio 1.5 kierrosta auki maksimista. Pitää vielä tyypittää kakspäällä niin näkee siinäkin kiristysten vaikutukset
    Kawasaki ZZR 1400 -13 ex: Honda CB1000RA -11, Honda CB600F Hornet -09
Sivu: 44 / 62:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 34424344454654 ... ViimeinenViimeinen