Sivu: 38 / 62:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 28363738394048 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1111:stä 1140:een 1835:sta
  1. #1111
    Lainaa Semyorka kirjoitti Katso viesti
    Onkos kukaan pyöritellyt tällä pyörällä pahemmin kakspäällä? Semmosta karvan alle 60kg neitiä pitäisi kuskailla aina välistä ja ajaa pientä reissuakin. Hornetilla valittelee ettei niin mukava kökkiä jakkaralla (selkä väsyy, vaikee pitää kiinni). En tiedä tosin paraaneeko nuo "vaivat" tällä pyörällä. Paranisi toki se tehon puute/kiikkeryys mikä iskee auttamattomasti Hornetilla kun siihen lastaa kahdella ihmisellä sen 150kg ja jos vielä jostain matkatavaroista alkaa haaveilla niin...

    Pari tuhatta kilsaa on samankokoinen mamma istunut tarakalla, muuten on hänelle ok mutta polvet rasittuvat aika paljon, ekan stopin jälkeen pitää sadan kilsan välein saada jalkoja suoristettua, tässä tapauksessa tosin polvissa kilpaurheilun aiheuttamaa kulumaa. Kilosessa ninjassa oli tämän suhteen ainakin hänelle parempi asento. Kuskin puolesta taas cb mielestäni hyvä, rasitus ei juurikaan kasva itselle ja mutkatkin taittuu kivasti..
  2. #1112
    Lainaa Silverwing kirjoitti Katso viesti
    Tänä kesänä kun tuota märkää on tullut ihan riittävästi taivaalta... onkos ketään löytänyt toimivaa konstia jolla kuran lentäminen edes hiukan vähenee? Aikamoisessa kunnossa pyörä ja kuski märällä ajamisen jälkeen.

    Laukuista olikin aiemmin jo kirjottelua ja monenlaista vaihtoehtoa löytyy mutta onkos kellään Krauserin Sportrack-telinettä? Tuollainen vähän kiinnostaa mutta olis mukava nähdä tai edes kuulla kokemuksia ennen kuin ostaa possun pussissa




    Moni sanoo ettei huggerista ole hyötyä mutta minä koen että huomattavasti vähemmän roiskuu, en ole ajokamoja kertaakaan joutunut varsinaisesta kurasta pesemään huggerin laittamisen jälkeen.
  3. #1113
    Lainaa jokkepokke kirjoitti Katso viesti
    Moni sanoo ettei huggerista ole hyötyä mutta minä koen että huomattavasti vähemmän roiskuu, en ole ajokamoja kertaakaan joutunut varsinaisesta kurasta pesemään huggerin laittamisen jälkeen.
    Onkos sulla alkuperäinen kilpiteline, vaiko aftermarket??

    Esim. R&G telineellä roiskuu rapa oli huggeria tai ei.. Tietty huggereitakin on moneen lähtöön, mutta oma puig ei anakaan tuonut toivottua apua roiskumiseen, mutta pääasia ettei sotke takaiskaria.
    Yamaha T7 World Raid -22
    Honda CB1000RA -10


  4. #1114
    Lainaa jokkepokke kirjoitti Katso viesti
    Moni sanoo ettei huggerista ole hyötyä mutta minä koen että huomattavasti vähemmän roiskuu, en ole ajokamoja kertaakaan joutunut varsinaisesta kurasta pesemään huggerin laittamisen jälkeen.
    Mikäs huggeri sulla on, entä oletkos kilpitelinettä vaihtanut?
    CB K R
  5. #1115
    Lainaa Velmu84 kirjoitti Katso viesti
    Onkos sulla alkuperäinen kilpiteline, vaiko aftermarket??

    Esim. R&G telineellä roiskuu rapa oli huggeria tai ei.. Tietty huggereitakin on moneen lähtöön, mutta oma puig ei anakaan tuonut toivottua apua roiskumiseen, mutta pääasia ettei sotke takaiskaria.
    Eiköhän se tarvike ole, en tiedä kun pyörän ensimmäinen omistaja oli sen vaihtanut, oman huggerin tilasin ebayn kautta, ei ollut mikään "tunnettu" valmistaja, vaikka se oli täsmälleen tämän pyörän niin piti kiinnittäessä hieman modata ketjuejn puolelta että istui.

    On vissiin sen verran ulottuva ja tarpeeksi lähellä rengasta että toimii jokseenkin.
  6. #1116
  7. #1117
    Mahdollisesti typerä kysymys, mutta aiheuttanut päänvaivaa sekä nykyisessä että edellisessä Hondassa, niin pakko saada selvyys.

    Eli kun ajan esim. kahdeksaa kymppiä, jarrutan esim. liikennevaloihin ja rupean vaihtamaan vaihteita pienemmälle vasta ollessani lähes pysähdyksissä, niin eivät tahdo mennä sisään. Kutosesta saattaa esim. vitoselle tai neloselle tippua, joskus jopa kakkoselle mutta vapaa tai ykkönen menee todella hankalasti silmään. Vaihdepoljin on ikään kuin "jumissa" ja aivan tunnoton. Tähän auttaa vain kun höllää hieman kytkintä ja runnoo vaihdepoljinta kohta uudestaan. Ottaa vaan oman aikansa, ja tänäänkin joutu kotilo tööttäämään perässä kun en hetkeen liikkunut juuri tämän takia.

    Kun pykällän ykköselle ja kakkoselle kun nopeutta on vielä n. 30km/h niin ongelmaa ei ole. Aina ei kuitenkaan noinkaan tule tehtyä, eikä se konekaan varmaan tykkää vaikka kytkin pohjassa olisikin kun kovemmassa vauhdissa ykkönen päällä.

    Ei tuota aina tapahdu, mutta todella usein kuitenkin. Osaisiko joku kertoa mistä tuo johtuu? Tänäänkin piti tuon kanssa noitua ku lappalainen että erkeleen romu! :/
    Honda CB1000R -09
  8. #1118
    En ole aivan varma, ymmärränkö kysymystäsi oikein, sillä mieletäni on varsin tavanomaista, että paikallaan ollessa tai hyvin hiljaa liikuttaessa vaihteita pienenneltäessä joutuu vähän kytkintä silloin tällöin ns. nostamaan. Pienille vaihteille reilummissa vauhdeissa tiputeltaessa välikaasulla saa turhat laatikon rutinat pois.
  9. #1119
    Lainaa Misetin kirjoitti Katso viesti
    Osaisiko joku kertoa mistä tuo johtuu?
    Johtuu kuljettajan ajotavasta, eli pyörässä ei ole mitään vikaa. Pykälää kerrallaan pienemmälle vaihteelle, kun pyörä vielä liikkuu. Ykkösen voi napauttaa päälle kun pyörä vielä nippanappa liikkuu. Turhaa sitä pienintä vaihdetta on paukauttaa päälle liian suuressa nopeudessa. Laatikkoa ei tarvitse/pidä runnoa missään tapauksessa.
  10. #1120
    Keväällä tuli hommattua moinen epeli talliin ja hyvän matkaa on paineltu menemään, ei oo tarjonnu kummempia ylläreitä matkan varrella.
    Nyt ois edessä vähän päivitystä putkiston saralla, tähän mennessä paineltu menemään akran sliparilla ja nyt tulossa lisäksi ixilin väliputki katin tilalle. Ilmeisesti saundi paranee entisestään ja kone saa rallattaa ilman ahdistuksia.

    Commanderi tulossa vasta talvella, joten nähtäväksi jää miten tuo muuttaa käyntiä ja tuleeko aivan kökkö. Joutunee siinä tapauksessa pistämään katin takas, jottei kauden päättäjäisbileet Kotkassa mee ihan rusinaksi kun pojat lähtee vikoja kertoja tälle kaudelle spräidäämään.

    Onkos kellään muuten ollu tankin korkin kanssa probleemaa? Kuuluuko olla korkin kuusiokolopultit vähän auki, jotta korkki aukeaa moitteetta? Nyt on kanittanu jonkun verran aina tankatessa, korkki ei siis auennut kun hyvällä tuurilla kun avaimesta kääntää kymmenettä kertaa. Löystin pultteja sormikireydelle ja nyt aukeaa moitteetta.

    ent. Yamaha R1 -08, Honda CB1000RA -11, Honda CR 125R -00, Kawasaki KX 80 -99, Honda XR 80R -00, Honda Monkey eKr.

    Vamos MC Helsinki
  11. #1121
    Lainaa Jefu kirjoitti Katso viesti
    Keväällä tuli hommattua moinen epeli talliin ja hyvän matkaa on paineltu menemään, ei oo tarjonnu kummempia ylläreitä matkan varrella.
    Nyt ois edessä vähän päivitystä putkiston saralla, tähän mennessä paineltu menemään akran sliparilla ja nyt tulossa lisäksi ixilin väliputki katin tilalle. Ilmeisesti saundi paranee entisestään ja kone saa rallattaa ilman ahdistuksia.

    Commanderi tulossa vasta talvella, joten nähtäväksi jää miten tuo muuttaa käyntiä ja tuleeko aivan kökkö. Joutunee siinä tapauksessa pistämään katin takas, jottei kauden päättäjäisbileet Kotkassa mee ihan rusinaksi kun pojat lähtee vikoja kertoja tälle kaudelle spräidäämään.

    Onkos kellään muuten ollu tankin korkin kanssa probleemaa? Kuuluuko olla korkin kuusiokolopultit vähän auki, jotta korkki aukeaa moitteetta? Nyt on kanittanu jonkun verran aina tankatessa, korkki ei siis auennut kun hyvällä tuurilla kun avaimesta kääntää kymmenettä kertaa. Löystin pultteja sormikireydelle ja nyt aukeaa moitteetta.
    Ei oo kyllä ollu mitn ongelmaa korkin kanssa. Moitteetta toiminu 18tkm.
    Yamaha T7 World Raid -22
    Honda CB1000RA -10


  12. #1122
    Lainaa Velmu84 kirjoitti Katso viesti
    Ei oo kyllä ollu mitn ongelmaa korkin kanssa. Moitteetta toiminu 18tkm.
    Ei mitään ongelmia, siis pyörän kanssa. (35tkm)
    Terveisin Reiska

    - Kawasaki Z1000SX -
  13. #1123
    Lainaa Velmu84 kirjoitti Katso viesti
    Ei oo kyllä ollu mitn ongelmaa korkin kanssa. Moitteetta toiminu 18tkm.
    Ok voispa sitä 12tkm huollossa mainita sitten ensi vuonna, josko kurkkaisivat mistä harittaa. On kuitenki aina lopulta avautunut, ettei oo tarvinnu työntöhommiin ruveta.

    Mikäs on muuten maksimi rolling burn out vauhti mitä tällä vehkeellä on saatu pyörimään ja millä vaihteella?

    ent. Yamaha R1 -08, Honda CB1000RA -11, Honda CR 125R -00, Kawasaki KX 80 -99, Honda XR 80R -00, Honda Monkey eKr.

    Vamos MC Helsinki
  14. #1124

    Tuli eilettäin käytettyä italian paskaa dynossa.
    Menny kyllä viritykset ihan pieleen kun ei ole tehot laskeneet yli 5hp...
    Laskennallinen moottoriteho 125->138hp, saa nähä jaksaako panostaa vapaavirtaussuodattimeen ja tarvikeänkkäriin.. ei taida enää paljoa lisäpotkua tuoda..
    Honda CB1000R '10
  15. #1125
    En tiiä onko joku jo kysynyt tätä, mutta en jaksa lukea koko topicia läpi.
    Tuli ostettua tommonen CB1000R ja nyt olis mielessä tommonen ixilin huilu sinne päähän ja mietin vaan et miten noi äänet ja onko siinä db killereitä.

    Onko kellään kokemuksia?
  16. #1126
    Lainaa A. kirjoitti Katso viesti
    En tiiä onko joku jo kysynyt tätä, mutta en jaksa lukea koko topicia läpi.
    Tuli ostettua tommonen CB1000R ja nyt olis mielessä tommonen ixilin huilu sinne päähän ja mietin vaan et miten noi äänet ja onko siinä db killereitä.

    Onko kellään kokemuksia?
    Äänistähän tulee melko lailla vakiotuhnua kireemmät, mutta katti syö aikalailla ääntä, eli ei älytöntä mekkalaa pidä. Tarkkaa db-lukemaa en muista edes tältä foorumilta lukeneeni? Youtube pätkiä on turha katella, niistä ei käytännössä pääse todellisesta äänen voimakkuudesta kovinkaan hyvin perille.
    Killerihän tässä on käytännössä 'pysyvästi' irroitettavaa mallia, kts kuvasta liitoskohta kattiin/väliputkeen http://www.jesterstrickbits.co.uk/pr...0-hyperlow.jpg

    Perjantaina tuli ite haettua ixilin väliputki ja sopii paikoilleen ku nakutettu, paremmin tuntu olevan mitotettu alkukäyrille ja akran vaimentimelle kuin alkuperäinen katti. Nyt muuten höpisee ja karjuu siihen malliin mikä tälle pyörälle on oikeutettu! Db-killeri luonnollisesti tallilla hyllyssä ja täytyy sanoa, että ekat tyypit tällä satsilla oli aika räyhäkkä kokemus. Tsaijajai!

    ent. Yamaha R1 -08, Honda CB1000RA -11, Honda CR 125R -00, Kawasaki KX 80 -99, Honda XR 80R -00, Honda Monkey eKr.

    Vamos MC Helsinki
  17. #1127
    Lainaa Jefu kirjoitti Katso viesti
    Äänistähän tulee melko lailla vakiotuhnua kireemmät, mutta katti syö aikalailla ääntä, eli ei älytöntä mekkalaa pidä. Tarkkaa db-lukemaa en muista edes tältä foorumilta lukeneeni? Youtube pätkiä on turha katella, niistä ei käytännössä pääse todellisesta äänen voimakkuudesta kovinkaan hyvin perille.
    Killerihän tässä on käytännössä 'pysyvästi' irroitettavaa mallia, kts kuvasta liitoskohta kattiin/väliputkeen http://www.jesterstrickbits.co.uk/pr...0-hyperlow.jpg

    Perjantaina tuli ite haettua ixilin väliputki ja sopii paikoilleen ku nakutettu, paremmin tuntu olevan mitotettu alkukäyrille ja akran vaimentimelle kuin alkuperäinen katti. Nyt muuten höpisee ja karjuu siihen malliin mikä tälle pyörälle on oikeutettu! Db-killeri luonnollisesti tallilla hyllyssä ja täytyy sanoa, että ekat tyypit tällä satsilla oli aika räyhäkkä kokemus. Tsaijajai!
    Eli ei pitäis olla poliiseilla sanomista ääniin??
  18. #1128
    Lainaa A. kirjoitti Katso viesti
    Eli ei pitäis olla poliiseilla sanomista ääniin??
    Ixilin hyperlow vaimenninhan on e-hyväksytty cb1000 ärrään eikä ne ylitä katin kanssa varmastikaan nykymittausten 94+5+3db rajaa, joten etköhän kaduilla saa rauhassa ajella. Parempi ois jos kuulisit ensin livenä et tykkäätkö

    ent. Yamaha R1 -08, Honda CB1000RA -11, Honda CR 125R -00, Kawasaki KX 80 -99, Honda XR 80R -00, Honda Monkey eKr.

    Vamos MC Helsinki
  19. #1129
    Mistä tuollaisen setin saa suomesta hankittua ja mihin hintaan?
    suzuki m18oor 10
    ex honda cb1000r 11
    ex suzuki m1800r 07
    ex yamaha fz1-s 10
    ex yamaha fz6-n 09
    ex yamaha xt660x 10
    ex yamaha r6r 08
  20. #1130
    Lainaa jariiisakkala kirjoitti Katso viesti
    Mistä tuollaisen setin saa suomesta hankittua ja mihin hintaan?
    Niitä saa. Motoplaza.org
  21. #1131
    Lainaa Jefu kirjoitti Katso viesti
    Ixilin hyperlow vaimenninhan on e-hyväksytty cb1000 ärrään eikä ne ylitä katin kanssa varmastikaan nykymittausten 94+5+3db rajaa, joten etköhän kaduilla saa rauhassa ajella. Parempi ois jos kuulisit ensin livenä et tykkäätkö
    Noniin nyt selvis tääki. Kiitoksia.
  22. #1132
    Mistä saa muuten taka huoltopukin suht edullisesti? Käykö esim. bilteman versio??
  23. #1133
    Suht edullinen on suhteellinen käsite. Itselleni hommasin Bike Liftin pukin Duellilta. Bilteman telineestä en osaa sanoa mitään mutta totean, että akseliholkin on oltava juuri sopiva, melkein ei riitä. Muutoin pyörä ei tahdo pysyä pukilla ketjuja rasvatessa ja on muutenkin hutera ja kaatunee helposti.
  24. #1134
    Itsellä oli aikoinaan hondassa ixilin hyperflow ja olin vielä pilkkonut sisältä sen db-killeri härpäkkeen irti, ja silti oli ahvenistolla tasan se 95db@5500rpm, eli ei tule poliisin kanssa mitään ongelmia ixilillä
  25. #1135
    Lainaa Ande749 kirjoitti Katso viesti
    Suht edullinen on suhteellinen käsite. Itselleni hommasin Bike Liftin pukin Duellilta. Bilteman telineestä en osaa sanoa mitään mutta totean, että akseliholkin on oltava juuri sopiva, melkein ei riitä. Muutoin pyörä ei tahdo pysyä pukilla ketjuja rasvatessa ja on muutenkin hutera ja kaatunee helposti.
    Mulla samainen Bike Liftin RS-16. MP-Hotellista irtosi halvemmalla kun tuolta Duellilta (109€ vs 126€) Sovitintappi pitää vaan muistaa napata samalla mukaan.
    Honda CB1000R
  26. #1136
    Lainaa Ville_83 kirjoitti Katso viesti
    Mulla samainen Bike Liftin RS-16. MP-Hotellista irtosi halvemmalla kun tuolta Duellilta (109€ vs 126€) Sovitintappi pitää vaan muistaa napata samalla mukaan.

    +1 bikeliftille. Nimim, kokemusta on.
    Yamaha T7 World Raid -22
    Honda CB1000RA -10


  27. #1137
    Lainaa vuohi kirjoitti Katso viesti
    Itsellä oli aikoinaan hondassa ixilin hyperflow ja olin vielä pilkkonut sisältä sen db-killeri härpäkkeen irti, ja silti oli ahvenistolla tasan se 95db@5500rpm, eli ei tule poliisin kanssa mitään ongelmia ixilillä
    Miten muuten se db killeri irtoaa, että saako takas jos on tarvis??
  28. #1138
    Onks kukaan vaihdellu välityksiä? Onko löytyny jotain täydelliseksi todettua?
    Ihan mukavathan noi normitkin on, mutta kiinnostais ehkä lisäillä kiihtyvyyttä.
    Honda CB1000R
    Yamaha FZ6-N
    Suzuki Intruder 1400
    Honda Hornet 600
    Yamaha Diversion 600
  29. #1139
    Tänään laiton laitteen talviteloille. Öljyt ja suodatin vaihdettu, pesu/vahaus, ketjut öljyyn, rasvaa myös muihin liikkuviin osiin, stabilisaattoria tankkiin, akku pöydälle ja lataukseen. Nii ja pukkien päälle talven ajaksi ja tietty peite päälle. Nyt jo kevättä ikävä
    Yamaha T7 World Raid -22
    Honda CB1000RA -10


  30.  
  31. #1140
    Lainaa A. kirjoitti Katso viesti
    Miten muuten se db killeri irtoaa, että saako takas jos on tarvis??
    Rälläkällä irtos kätevästi ja kempillä sitten takasin jos on tarvetta
Sivu: 38 / 62:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 28363738394048 ... ViimeinenViimeinen