Onnea täältäkin! Laukkuongelmaa olen itsekin ratkaisemassa pikkuhiljaa kesän alppiturneeta varten. Olen päätymässä takapenkin päälle tulevaan laukkuun (pehmeä) tai tavararullaan sekä varmaan tankkilaukkuun... Pehmeitä sivulaukkuja en uskalla normaaliinkaan ajoon laittaa, koska saattavat lähteä lentoonja kovat ei tule kysymykseenkään tässä pyörässä...
Kirjoittele tänne kuvan kera, jos ratkaisun löydät. Myös muut jo valmiita ratkaisuja kehittäneet laittakaa viestiä...
CB1000r -11
ex GSX 650f -09
Kriegaa kehiin.
kriegacb1000R.jpg
Kuljettajaksi todettiin paikallinen toimeton sekatyömies.
BMW F900R K23
BMW K1300S K15
BMW Nine T Pure K17
BMW K1300S K14
Suzuki GSX-R 1000 K9
Honda CB 1000R K8
Suzuki GSR 600 K6
Kävin huvikseni/mielenkiinnosta punnitsemassa epätarkalla henkilovaakalla katalysaattorin ja orkkis vaimentimen... Katti paino 5kg ja vaimennin 7kg, eli 12kg yhteensä. Mietinki että toi akran 3/4 osa putkisto painaa n.2,5kg.. Melkonen ero noilla joka suhteessa.
Viimeksi muokannut: Velmu84; 14.04.2012 klo 19:11.
Yamaha T7 World Raid -22
Honda CB1000RA -10
Täällä ilmoittautuu myös uunituore CB100R omistaja!Melko napakasti löysin juuri sellaisen yksilön mistä olin haaveillutkin.
Vajaan tuhannen kilometrin reissu oli hakeminen, mutta kannatti. Paikanpäällä pikainen koeajo joka muuten oli ensimmäinen ajo ikinä ko. mallilla, ja sitten pakun kyytiin. Olihan se yhtä hymyä koko lyhyt koeajo.Kun vaan nyt tulis mukavat ilmat niin pääsis tositoimiin!
Ihan niin kuin mulla olisi ollut tästä joku kysymyskin mielessä... No eipä tule nyt mieleen mutta kysympä sitten kun muistuu.![]()
Viimeksi muokannut: Velmu84; 15.04.2012 klo 21:07.
Yamaha T7 World Raid -22
Honda CB1000RA -10
Kevät tulee tai ainakin kovasti toivon vaikka ei ihan siltä näytä kun ikkunasta ulos katsoo. Noh silti... Tässä viime kesänä tuli päätettyä, että reilun vuosikymmenen jälkeen on taas pakko päästä kaksipyöräisen päälle ja parit kokeilut viime suvena eivät ainakaan hillinnet.
Tähtäimessä olisi Hondan CB1000R jota jo viime kaudella tuli katseltua sillä silmällä. Tuossa haiskelin tietoa myös 2012 mallista. Onko 2012 mallissa muuttunut jotain 2011 malliin?
Taitaa olla ihan kelpo vehje ainakin CBKR theradin perusteella![]()
Itsekin hankin CB:n tuossa viime perjantaina... Joten kyllä porukka ilmeisesti lisääntyy kovaa vauhtia nyt
Kivaa oli ajella sunnuntaina ja tänään, oli kyllä muitakin motoristeja liikenteessa paljon..
Hello kaikille! Pakko minunkin ilmoittaa että nyt on kyseinen pyörä hankittuja 1000km ajettua. Pakko sanoa että tyytyväinen ostokseeni olen
![]()
Tuli kans hankittua tämmönen vm09 kolmisen viikkoa sitten. N.500km takana ja hyvältä vaikuttaa!
SC-projectin putki + memjet saapu tänään, pitäis vkolopuks saada paikal. Aika hiljanen tä pyörä vakioputkella.
-CB 1kR
Minäkin päätin syksyllä tällaisen CB1000R:n hommata. 2010 mallia. Jos joku kävi Keski-Suomen mp-näyttelyssä, niin saattoi nähdäkin minun pyörän.
<p>Suzuki DL650 V-Strom -10</p>
Tervehdys,
hakusessa olisi Cat Cover, joten mikäli nurkissa pyörii ylimääräinen esim catin poiston jäljiltä, niin tarjoa rohkeasti. Uutenakin saisi mutta en taida raaskia tilata, kun jossain vaiheessa Cat saa kyytiä. Mulla kiinni Acran slipari mutta kaikki mallit kiinnostaa.
Esim tuollainen on IXIL:n mukana tainnut ostajille tulla.:
Tuomas
CB1000r -11
ex GSX 650f -09
Onko porukalla kokemusta onko huggerista hyötyä että ei lentäis niin paljon rapaa selkään? Ainakin minulla lennättää kaiken ravan selkään ja hanuriinVai täytyykö se nätti alkuperäinen kilpiteline laittaa takas...
No niin kaupat tuli tehtyä ja kunhan pahemmat lumisateet hellittää niin voi hakea pyörän kotiin. Tricolor malli RTG paketilla (Akra slipari, somisteita yms..). Tuskissa kattellu ikkunasta ulos kun lunta vaan sataa ainakin täällä Jyväskylän korkeudella...![]()
Yamaha FJR1300A
Honda CB1000R
Honda CBF 1000
Eilettäin kävin ekan "kunnon" reissun uudelle pyörällä, vähän toistasataa kilsaa. Kyllä tuolla suupielet ylöspäin nousee. Ajoasento on todella bueno, liikkuu mukavasti ja ohjautuu pirun hyvin.
Hieman "hämmennystä" aiheutti myös muutama seikka. Ensinnäkin sellaista jännää "ulvontaa" kuuluu kun vauhtia on 69-71km/h. Tuntui kuuluvan useammalakin vaihteella. Heti loppuu kun johonki 65:een pudottaa vauhdin tai kasvattaa saman verran. Lienee aivan normaalia. Ehkä sitä näin aluksi kuuntelee ja tunnustelee kaikkea liian tarkkaan.
Toiseksi kulutus tuntui olevan melko kova. Mielestäni aika piripintaan tankkasin, ja jossain 70km kohdalla taisi lähtä jo toinen pykälä että rapiat puolet olisi polttonestettä jäljellä. No, tulihan siinä jokunen reipas kiihdytys tehtyä ja eihän tuommoisella loppuviimein merkitystä ole, sillon tankataan kun tarvii ja thats it eikä niitä kuluja mietitä!Mutta pisti vaan silmään.
Äänet ei myöskään tässä kunnossa olevassa pyörässä ole kovin huomiota herättävät. Akran hiilikuituputki, mutta katalysaattori paikoillaan eikä ole säädetty ruiskua. Toisaalta kai nuo ihan riittävät pörinät on, enkä välttämättä raahtisi ruveta PC:tä asennuttaan.
Noista pikkurutinoista huolimatta loistovehje ja olen erittäin tyytyväinen hankintaan!Kuvankin voisin laittaa, jos vain osaisin suoraan tähän viestiin lisätä, millään ei viitsi alkaa uppimaan minnekään sivustolle. Mitenhän se mahtaa onnistua?
Muutamat hupipäästelyt takana ja huomasin myös tuon polttoainekulutuksen. Kertokaapas kokeneemmat, kuinka pitkälle tuolla tankillisella pystyy ajamaan, viimeinen tolppa lähtee about 150km (sillä varmaan ajelee tosin vielä pitkääkin). Ja kuinka pitkään uskaltaa ajaa, kun rupee vilkuttaa vikaa palkkia.
Ps. Ei mitään valittamista mistäänja kuva julkaistaan lähiaikoina.
Honda CB1000R
Yamaha FZ6-N
Suzuki Intruder 1400
Honda Hornet 600
Yamaha Diversion 600