Sivu: 32 / 62:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 22303132333442 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 931:stä 960:een 1835:sta
    Lainaa Rammstain kirjoitti Katso viesti
    Poika on tullut kotiin! Vihdoinkin.
    Marraskuun lopun lyhyt koeajo ja ostos osoittautui varsin onnistuneeksi. 150km yhtä hymyä.

Joku tuolla aiemmin puhuikin matkatavaroista. Blazen sivulaukkut tsekkasin messuilla, mutta vaikutti kovin pieniltä, jos on pidempi reissu tiedossa. Onko kokemuksia? Mulla on vastaavat, mutta isommat olemassa, niissä ei tosin ole noita rautoja jotka pitäis laukut paikoillaan, joten pikkasta naarmua teki edelliseen pyörään (ei hyvä). Hondaan en oo niitä vielä sovittanu, mut tuntuu ettei ne kyllä istu ollenkaan. Miten ootte saanu tavaraa mukaan? Mitään kiinteetä en halua kun pyörä on enemmänkin huviajelua varten.
    Onnea täältäkin! Laukkuongelmaa olen itsekin ratkaisemassa pikkuhiljaa kesän alppiturneeta varten. Olen päätymässä takapenkin päälle tulevaan laukkuun (pehmeä) tai tavararullaan sekä varmaan tankkilaukkuun... Pehmeitä sivulaukkuja en uskalla normaaliinkaan ajoon laittaa, koska saattavat lähteä lentoon ja kovat ei tule kysymykseenkään tässä pyörässä...

Kirjoittele tänne kuvan kera, jos ratkaisun löydät. Myös muut jo valmiita ratkaisuja kehittäneet laittakaa viestiä...
    CB1000r -11

ex GSX 650f -09
    Kriegaa kehiin.

kriegacb1000R.jpg
    Kuljettajaksi todettiin paikallinen toimeton sekatyömies.

BMW F900R K23
    BMW K1300S K15
    BMW Nine T Pure K17
    BMW K1300S K14
    Suzuki GSX-R 1000 K9
    Honda CB 1000R K8
    Suzuki GSR 600 K6
    Lainaa Sytky kirjoitti Katso viesti
    Kriegaa kehiin.

kriegacb1000R.jpg
    Mikä malli kyseessä? US20?

Kriega on ensimmäinen vaihtoehto tällä hetkellä. Oikeastaan kaikki valmiiksi vedenpitävät ovat harkinnassa...
    CB1000r -11

ex GSX 650f -09
    Lainaa Zamout kirjoitti Katso viesti
    Mikä malli kyseessä? US20?

Kriega on ensimmäinen vaihtoehto tällä hetkellä. Oikeastaan kaikki valmiiksi vedenpitävät ovat harkinnassa...
    US20 ja lisänä U10 sadekamoja varten päällekiinnitettävissä.
    Kuljettajaksi todettiin paikallinen toimeton sekatyömies.

BMW F900R K23
    BMW K1300S K15
    BMW Nine T Pure K17
    BMW K1300S K14
    Suzuki GSX-R 1000 K9
    Honda CB 1000R K8
    Suzuki GSR 600 K6
    Kävin huvikseni/mielenkiinnosta punnitsemassa epätarkalla henkilovaakalla katalysaattorin ja orkkis vaimentimen... Katti paino 5kg ja vaimennin 7kg, eli 12kg yhteensä. Mietinki että toi akran 3/4 osa putkisto painaa n.2,5kg.. Melkonen ero noilla joka suhteessa.
    Viimeksi muokannut: Velmu84; 14.04.2012 klo 19:11.
    Yamaha T7 World Raid -22
    Honda CB1000RA -10

US20 ja lisänä U10 sadekamoja varten päällekiinnitettävissä.
    Nää vaikuttaa kyllä aika hyviltä, varsinkin kun saa kasattua isommankin setin helposti. Vielä kun löytäis jostain sopivalla hinnalla.
    Honda CB1000R
    Yamaha FZ6-N
    Suzuki Intruder 1400
    Honda Hornet 600
    Yamaha Diversion 600
    Täällä ilmoittautuu myös uunituore CB100R omistaja! Melko napakasti löysin juuri sellaisen yksilön mistä olin haaveillutkin.

Vajaan tuhannen kilometrin reissu oli hakeminen, mutta kannatti. Paikanpäällä pikainen koeajo joka muuten oli ensimmäinen ajo ikinä ko. mallilla, ja sitten pakun kyytiin. Olihan se yhtä hymyä koko lyhyt koeajo. Kun vaan nyt tulis mukavat ilmat niin pääsis tositoimiin!

Ihan niin kuin mulla olisi ollut tästä joku kysymyskin mielessä... No eipä tule nyt mieleen mutta kysympä sitten kun muistuu.
    Lainaa Misetin kirjoitti Katso viesti
    Täällä ilmoittautuu myös uunituore CB100R omistaja! Melko napakasti löysin juuri sellaisen yksilön mistä olin haaveillutkin.

Vajaan tuhannen kilometrin reissu oli hakeminen, mutta kannatti. Paikanpäällä pikainen koeajo joka muuten oli ensimmäinen ajo ikinä ko. mallilla, ja sitten pakun kyytiin. Olihan se yhtä hymyä koko lyhyt koeajo. Kun vaan nyt tulis mukavat ilmat niin pääsis tositoimiin!

Ihan niin kuin mulla olisi ollut tästä joku kysymyskin mielessä... No eipä tule nyt mieleen mutta kysympä sitten kun muistuu.
    Onnea uudelle hankinnalle! Meillähän on kohta tarvetta isommillekin tiluksille Meettiä varten!
    CB1000r -11

ex GSX 650f -09
    Lainaa Misetin kirjoitti Katso viesti

Tää porukkahan alko kovasti "sikiämään " näin kevään kynnyksellä tarvitaan kohta isompikin lomakylä, jotta kaikki saadaan miitissä majoitettua.. xD Laitas kuule picturea näytille uudesta rätkästä, ni saadaan ihailla. Nii ja onnea ny uudelle menopelille.
    Viimeksi muokannut: Velmu84; 15.04.2012 klo 21:07.
    Yamaha T7 World Raid -22
    Honda CB1000RA -10

Kevät tulee tai ainakin kovasti toivon vaikka ei ihan siltä näytä kun ikkunasta ulos katsoo. Noh silti... Tässä viime kesänä tuli päätettyä, että reilun vuosikymmenen jälkeen on taas pakko päästä kaksipyöräisen päälle ja parit kokeilut viime suvena eivät ainakaan hillinnet.

Tähtäimessä olisi Hondan CB1000R jota jo viime kaudella tuli katseltua sillä silmällä. Tuossa haiskelin tietoa myös 2012 mallista. Onko 2012 mallissa muuttunut jotain 2011 malliin?

Taitaa olla ihan kelpo vehje ainakin CBKR theradin perusteella
    Lainaa mrdj kirjoitti Katso viesti
    Kevät tulee tai ainakin kovasti toivon vaikka ei ihan siltä näytä kun ikkunasta ulos katsoo. Noh silti... Tässä viime kesänä tuli päätettyä, että reilun vuosikymmenen jälkeen on taas pakko päästä kaksipyöräisen päälle ja parit kokeilut viime suvena eivät ainakaan hillinnet.

Tähtäimessä olisi Hondan CB1000R jota jo viime kaudella tuli katseltua sillä silmällä. Tuossa haiskelin tietoa myös 2012 mallista. Onko 2012 mallissa muuttunut jotain 2011 malliin?

Taitaa olla ihan kelpo vehje ainakin CBKR theradin perusteella
    Tais olla väri ainoo ero -11 malliin verrattuna. Ei muutaku käyt hakee cb:n, niin on hauskaa ja huoletonta menoa.. Nii ja kesällä olis sitte mahdollista osallistua vkl miittiinkin
    Yamaha T7 World Raid -22
    Honda CB1000RA -10

Itsekin hankin CB:n tuossa viime perjantaina... Joten kyllä porukka ilmeisesti lisääntyy kovaa vauhtia nyt

Kivaa oli ajella sunnuntaina ja tänään , oli kyllä muitakin motoristeja liikenteessa paljon..
    Hello kaikille! Pakko minunkin ilmoittaa että nyt on kyseinen pyörä hankittu ja 1000km ajettua. Pakko sanoa että tyytyväinen ostokseeni olen
    Laittakaas jannut kuvia jakoon.
    Yamaha T7 World Raid -22
    Honda CB1000RA -10

Tuli kans hankittua tämmönen vm09 kolmisen viikkoa sitten. N.500km takana ja hyvältä vaikuttaa!

SC-projectin putki + memjet saapu tänään, pitäis vkolopuks saada paikal. Aika hiljanen tä pyörä vakioputkella.
    -CB 1kR
    Minäkin päätin syksyllä tällaisen CB1000R:n hommata. 2010 mallia. Jos joku kävi Keski-Suomen mp-näyttelyssä, niin saattoi nähdäkin minun pyörän.
    <p>Suzuki DL650 V-Strom -10</p>
    Lainaa JoukoWho kirjoitti Katso viesti
    Minäkin päätin syksyllä tällaisen CB1000R:n hommata. 2010 mallia. Jos joku kävi Keski-Suomen mp-näyttelyssä, niin saattoi nähdäkin minun pyörän.
    Se punamusta peli? Oli ihan makeen näkönen.
    Tervehdys,

hakusessa olisi Cat Cover, joten mikäli nurkissa pyörii ylimääräinen esim catin poiston jäljiltä, niin tarjoa rohkeasti. Uutenakin saisi mutta en taida raaskia tilata, kun jossain vaiheessa Cat saa kyytiä. Mulla kiinni Acran slipari mutta kaikki mallit kiinnostaa.

Esim tuollainen on IXIL:n mukana tainnut ostajille tulla.:

Tuomas
    CB1000r -11

ex GSX 650f -09
    Lainaa JoukoWho kirjoitti Katso viesti
    Se punamusta peli? Oli ihan makeen näkönen.
    Juuri se. Kiitosta vaan.
    Onko porukalla kokemusta onko huggerista hyötyä että ei lentäis niin paljon rapaa selkään? Ainakin minulla lennättää kaiken ravan selkään ja hanuriin Vai täytyykö se nätti alkuperäinen kilpiteline laittaa takas...
    Lainaa mimake kirjoitti Katso viesti
    Onko porukalla kokemusta onko huggerista hyötyä että ei lentäis niin paljon rapaa selkään? Ainakin minulla lennättää kaiken ravan selkään ja hanuriin Vai täytyykö se nätti alkuperäinen kilpiteline laittaa takas...
    Ei oo huggerista mitn apua... Itellä puig huggeri ja rapa lentää.
    Yamaha T7 World Raid -22
    Honda CB1000RA -10

Lainaa mimake kirjoitti Katso viesti
    tätä pyörää täyttyy ulkoiluttaa ainoastaan kuivalla ja aurinkoisella kesä säällä.
    No niin kaupat tuli tehtyä ja kunhan pahemmat lumisateet hellittää niin voi hakea pyörän kotiin. Tricolor malli RTG paketilla (Akra slipari, somisteita yms..). Tuskissa kattellu ikkunasta ulos kun lunta vaan sataa ainakin täällä Jyväskylän korkeudella...
    Kriegaa kehiin.

kriegacb1000R.jpg
    Onko kokemusta US 30 mallista, onko jo liian iso tuohon perään?
    Pitäis päästä johonkin ihmettelee näitä ihan paikan päälle.
    Honda CB1000R
    Yamaha FZ6-N
    Suzuki Intruder 1400
    Honda Hornet 600
    Yamaha Diversion 600
    Ekat 100km kurvailtu ja ukko yhtä hymyä, jos huomenna keli suosii niin pitää kammeta pyörän päälle jälleen.
    Oliko kenties JoukoWhon tummanpunainen ärrä Bike Forumilla tuossa perjantain tietämillä.
    Lainaa Zamout kirjoitti Katso viesti
    Tervehdys,

hakusessa olisi Cat Cover, joten mikäli nurkissa pyörii ylimääräinen esim catin poiston jäljiltä, niin tarjoa rohkeasti. Uutenakin saisi mutta en taida raaskia tilata, kun jossain vaiheessa Cat saa kyytiä. Mulla kiinni Acran slipari mutta kaikki mallit kiinnostaa.

Esim tuollainen on IXIL:n mukana tainnut ostajille tulla.:

Tuomas
    Akran carbon suoja saattaa löytyä, paljon maksaisit et viittinkö lähteä etsimään?
    Ekat 100km kurvailtu ja ukko yhtä hymyä, jos huomenna keli suosii niin pitää kammeta pyörän päälle jälleen.
    Oliko kenties JoukoWhon tummanpunainen ärrä Bike Forumilla tuossa perjantain tietämillä.
    Olipa hyvinkin. Määräaikaishuolto.

Nyt kun kilsojen karttuessa alkaa pääsemään vähän paremmin sisään tämän pyörän sielunelämään niin alkaa hymykin levenemään ajellessa.
    Tänään kävin hakemassa pyörän talvisäilöstä. Rapiat 200km tuli ajettua. Olo on kuin pikkulapsella jouluna. On se vaan niin pirun hyvä pyörä.
    Honda CB1000RA
    Yamaha FJR1300A
    Honda CB1000R
    Honda CBF 1000
    Eilettäin kävin ekan "kunnon" reissun uudelle pyörällä, vähän toistasataa kilsaa. Kyllä tuolla suupielet ylöspäin nousee. Ajoasento on todella bueno, liikkuu mukavasti ja ohjautuu pirun hyvin.

Hieman "hämmennystä" aiheutti myös muutama seikka. Ensinnäkin sellaista jännää "ulvontaa" kuuluu kun vauhtia on 69-71km/h. Tuntui kuuluvan useammalakin vaihteella. Heti loppuu kun johonki 65:een pudottaa vauhdin tai kasvattaa saman verran. Lienee aivan normaalia. Ehkä sitä näin aluksi kuuntelee ja tunnustelee kaikkea liian tarkkaan.

Toiseksi kulutus tuntui olevan melko kova. Mielestäni aika piripintaan tankkasin, ja jossain 70km kohdalla taisi lähtä jo toinen pykälä että rapiat puolet olisi polttonestettä jäljellä. No, tulihan siinä jokunen reipas kiihdytys tehtyä ja eihän tuommoisella loppuviimein merkitystä ole, sillon tankataan kun tarvii ja thats it eikä niitä kuluja mietitä! Mutta pisti vaan silmään.

Äänet ei myöskään tässä kunnossa olevassa pyörässä ole kovin huomiota herättävät. Akran hiilikuituputki, mutta katalysaattori paikoillaan eikä ole säädetty ruiskua. Toisaalta kai nuo ihan riittävät pörinät on, enkä välttämättä raahtisi ruveta PC:tä asennuttaan.

Noista pikkurutinoista huolimatta loistovehje ja olen erittäin tyytyväinen hankintaan! Kuvankin voisin laittaa, jos vain osaisin suoraan tähän viestiin lisätä, millään ei viitsi alkaa uppimaan minnekään sivustolle. Mitenhän se mahtaa onnistua?
  30.  
    Muutamat hupipäästelyt takana ja huomasin myös tuon polttoainekulutuksen. Kertokaapas kokeneemmat, kuinka pitkälle tuolla tankillisella pystyy ajamaan, viimeinen tolppa lähtee about 150km (sillä varmaan ajelee tosin vielä pitkääkin). Ja kuinka pitkään uskaltaa ajaa, kun rupee vilkuttaa vikaa palkkia.

Ps. Ei mitään valittamista mistään ja kuva julkaistaan lähiaikoina.
    Honda CB1000R
    Yamaha FZ6-N
    Suzuki Intruder 1400
    Honda Hornet 600
    Yamaha Diversion 600
Sivu: 32 / 62:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 22303132333442 ... ViimeinenViimeinen