Mulla oli aikanaan CB:ssä SC-projectin GP-evo- rööri de-catilla, ja olin kyl tyytväinen. Helppo asentaa vaikkei ohjeita mukana ollutkaan...
Äänekäs se oli ilman killeriä, mutta ite tykkäsin.
Mulla oli PCV, eli tuosta memjetistä ei kyllä ole kokemusta. Tehoja ei hirveesti tullut olisko 7 hv ja 5 Nm. Tosin ala- ja keskialuevääntö parani mukavasti. Voi olla, että killerin kanssa olis tullu enemmänkin papua...
Kohtalaisen kalliiksi tuli kyllä PC:n kanssa, reilun tonnin maksoi koko lysti putkineen ja säädätyksineen.
Onk tää hoitoainet, vai tulinkmää?
ex. CBR600F -93, SV1000S -03, CB1000R -09, 690 Duke R -11, CBR600RR -09, XLH1000 -71, ZX10R -06, R1200S -07, Sportster R -02
Nyt: Cb seven fifty
Thanks, taidanpa pistää tulemaan ennen ajokelejä, testataan nyt sitten toi memjet samalla. Jos tuntuu että ei toimi tai tarttisi säätömahdollisuuksia niin pannaan sitten myöhemmin PCV tilalle. Jos oikein jaksaisi urheilla niin voisi käyttää penkissä ennen ja jälkeen, vaikkei tehoa paljoa tulekaan lisää niin mielenkiintoista nähdä miten käyrät muuttuu.
Honda CB1000R -09
Mulla on tod. näk. Arvo Pentin vanha mopo tällä hetkellä omistuksessa ja kyllä se ilman killeriä on hiukan äänekäs näin rivitalo-asujalle... Muualla jos asuisin, ni killeri lähtis heti(ne äänet....). Paukkua tuntuu olevan just tuolla ala- ja keskialueella ihan kiitettävästi.
Eli yhteenvetona: Toimii!
T:P
Pitäskö alottaa uus topicci sille miitille, vai jatketaanko täällä?
Yamaha T7 World Raid -22
Honda CB1000RA -10
Katotaan lähtiskö järjestymään...
CB1000R Meeting 2012
Honda CB1000R -09
Mistähän tommosen takavanteen sais? ja miksei etuvanne myös, onko kukkaan ettiny??
http://www.hondacb1000r.com/mb/viewt...hp?f=20&t=4728 tuolla lissää
Viimeksi muokannut: Rotta; 30.01.2012 klo 19:52.
Honda Fourtrax 300 -93,Honda TRX 350 -07
Kävin ottamassa pyörästä akun pois... Huomasin sitte että akun alareunat oli ihan hankautuneet?... No syynähän oli, että akkukotelon pohjalla oli pieniä kivenmuruja jotka oli syöny akun reunoja. Eli kannattaa varmaan putsiailla vuoden välein.
Yamaha T7 World Raid -22
Honda CB1000RA -10
Pyyhkääsin GoPro kiinni etuputkeen
Kuva GoPro:sta
Yamaha T7 World Raid -22
Honda CB1000RA -10
Terve!
Aika tosissani olen hankkimassa tulevaksi kesäksi otsikon pärrää. Tällä hetkellä tallista löytyy CBR 600F '07, jonka ostin ensimmäiseksi pyöräksi 2010 kesän lopulla. Hyvä peli, mutta isompaa tekeepi jo mieli.Siihen lopputulokseen tulin että kilokyykkyä en halua, vaikka olishan se R1 törkeen hieno. Ajoasento kuitenkin sen verran epämiellyttävä pidemmän päälle. CBKR on mielestäni tyylikkään näköinen ja massasta erottuva, sopivan voimakas ja vaikken ole ikinä ajamaan päässyt niin ajoasento on varmasti hyvä. Kawa Z1000:a olen testannut, ja se ainakin miellytti ajoasennon puolesta.
Paljon hyvää infoa ja mielipiteitä olen tästä threadista saanut. Mitä täällä on porukka mieltä, kun yhdessä Nettimoton myynti-ilmossa myyjä oli vaihtanut Acran putken, ja kuvauksessa luki "moottorinohjaus säätämätön, vaimemmin täysin yhteensopiva". Eli ilmeisesti tarkoittaa käytännössä ettei Commanderia ole asennettu? Mitä kommentoisitte tuohon? Onko hyvä vai huono juttu, pärjääkö ilman PC:tä?
Jos ilmoituksen pyörässä on katti paikoillaan, niin ei vaadi commanderia. Vain jos katti korvataan, niin olisi akran mukaan käytettävä pc:tä. Muistaaksen täällä foorumilla on porukat ajellu ilman kattia ja pc:tä ja kohtuullisesti on kalut toiminu ilmankin... Mut jos se katti on, niin ei kannata murehtia.
Yamaha T7 World Raid -22
Honda CB1000RA -10
Moi!
Hyvää pyörää suunnittelet hankkivasi. Ajoasento on hyvä pitemmilläkin matkoilla, ainakin itselleni. Pituutta 170cm. Voimaakin on ihan riittävästi, tosin ei lisätehosta koskaan haittaakaan ole. Tuo moottorinohjaus säätämätön, vaimennin yhteensopiva tarkoittaa luultavasti ettei kattia ole poistettu vaan laitettu vaan pelkkä Acran vaimennin. Näin ainakin omassa pyörässäni on. Tuolloin Commanderia ei tarvitse asentaa. Hommaa vain CBKR saat itsellesi hyvän ja tyylikkään pyörän pitkäksi aikaa.
Suzuki GSX 1100 G
Suzuki VS 1400 intruder
Yamaha XT 660 X Supermoto
Suzuki GSX 1340 R -08
Honda CB1000R-10 Xess
Ducati 749S-04
Suzuki GSX-R 1100
Kawasaki GPZ 1100
Kawasaki GPZ 750 R
Kawasaki Z 650
saako tähän muuten ohjausiskaria? onko kukaan asentanu??
Siitä vaan selaamaan.
Täältä löytyy kaikenlaista
Ja täältä titax
Viimeksi muokannut: Velmu84; 26.02.2012 klo 13:12.
Yamaha T7 World Raid -22
Honda CB1000RA -10
Jos menis aamulla ropaamaan alustaa... Vois säätää painumat ja säätää vielä vaimennukset pumppailemalla suuntaa antaviksi...
Ne on ny varmaa ihan perseellään, ku on kilot karissu ja tuli syksylla ropattua niitä sinne sun tänne.
Ajattelin säätää painumat kuormattuna seuraavasti, taka 30mm ja etu 35mm
Vaimennukset säädän aluksi ohjearvoon... säädän sitte jos tarvetta.
Onkos muut perehtyny alustaan miten?
Yamaha T7 World Raid -22
Honda CB1000RA -10
Kävin eukon kans säätämässä alustaa ;) Takapään painuman 30mm sai kohdalleen takajousen kiristämisellä asentoon 7. Etujousien esijännitys piti kiertää aivan tappiin, eikä silti riittänyt vara... Etupään painumaksi jäi 40mm. Iskarisäädöt asetin valmistajan ohjearvoon, tiedä sitten pitääkö keväällä vielä säätää... Nämä siis 85kg kuskin kanssa.
Yamaha T7 World Raid -22
Honda CB1000RA -10
Mulla on kanssa säädöt aika pohjassa.
Etupäässä myös menovaimennus täysillä ja paluuvaimennus melkein täysillä.
Mutkassa on pakosarjan käyrä mennyt hieman lyttyyn, kun on routapaakku osunut kohdalle..
Takapää on kiristetty osin myös maavaran takia, kun tapit ja jarru- vaihdevipu ottaa katuun, pakoputken suojapellistä puhumattakaan
Jos oikein hyvän haluaa pitäis iskarit vaihtaa..
Terveisin Reiska
- Kawasaki Z1000SX -
Nyt kun kevät alkaa lähestyä, ni oon kattellu kesän rientoihin kuljetuskapasiteetin kasvatusta cb:hen.
Lähinnä seuraavia sw-motech tuotteita oon kattellu.
Blaze sivulaukut
Daypack tankkilaukku
Myös Krauser Sportrack on pyöriny mielessä Kliks
Onko kenelläkään käytössä jompaakumpaa tai jopa molempia laukkuja? Olis kiva kuulla kokemuksia![]()
Viimeksi muokannut: Velmu84; 06.03.2012 klo 22:08.
Yamaha T7 World Raid -22
Honda CB1000RA -10