Sivu: 24 / 62:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 14222324252634 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 691:stä 720:een 1835:sta
  1. #691
    lähetin spostia pukista ja tapeista
  2. #692
    Lainaa (Reiska_SB @ Touko. 31 2011,10:56) kirjoitti
    Lainaa (CBtunaRi @ Touko. 31 2011,09:58) kirjoitti
    Lainaa (makke69 @ Touko. 31 2011,09:51) kirjoitti
    No niin. Eilen tehty tonnin huolto ja samalla vaihdettiin myös kilpiteline. Nyt tuo pyörä alkaa näyttää sellaiselta kuin pitääkin. Tällä viikolla pitäisi olla ajokelit kohdallaan, joten ei muuta kun kaikki *
    Sain kans eilen Ranskasta sen undertrayn ja asensin sen heti kehiin. Ulkonäkö muuttu hulluna *
    On se orkkis kilpiteline kyl jotain niin rumaa.

    Vielä pitäis saada ducktail, hugger ja ehkä bellyban...
    Tarkasta mahtuuko se bellyban ?
    Mulla ottaa pakoputken käyrä katuun vasemmalta puolelta.
    Kun vasempaan mutkaan ajaa sisään ja jos tiessä on monttuja..
    Joo pitää tarkistaa toi. Voi olla että belly jää hankkimatta... voi törsää sit neki rahat johonki muuhun yhtä tärkeeseen.

    Onks kukaan heittäny lippoja sen takii, et pakoputki on ottanu edestä maahan? Tai voiks tolle epäkohdalle tehdä mitään esim. joku koko putkisto kikkailu?



  3. #693
    Moro! On varmaan ollut tässä ketjussa aikaisemminkin juttua, mutta kysyn silti että mistä porukat ovat ostaneet huoltopukin CBhen?
    Suzuki GSX 1100 G
    Suzuki VS 1400 intruder
    Yamaha XT 660 X Supermoto
    Suzuki GSX 1340 R -08
    Honda CB1000R-10 Xess
    Ducati 749S-04
    Suzuki GSX-R 1100
    Kawasaki GPZ 1100
    Kawasaki GPZ 750 R
    Kawasaki Z 650
  4. #694
    Lainaa (luikku @ Touko. 28 2011,10:48) kirjoitti
    Lainaa (Velmu84 @ Touko. 23 2011,23:59) kirjoitti
    Lainaa (luikku @ Touko. 23 2011,18:15) kirjoitti
    Mitäs renkasta porukka on pyörittänny CBKR:än alla? Ja paljonko kilsoja renkaille ootte saannu?
    Itseäni kiinnostais tuo Pirellin Diablo Rosso Corsa. Hakusessa olis kestävä mutkateiden ja muutenkin hyvän kulutuskestävyyden omaavaa nulli.
    Tuli vkl laitettua dunlopin sportsmartit alle... Saa nähdä kui kestää. Ainakin oli paremman tuntuset ku pirelli diablot. Orkkis brikkari kesti 3500km ja pirelli 5000km
    Yksi mahd varteenotettava olis Dunlopin roadsmart, mutta arveluttaa onko turhan "lulla"rengas. Oma ajo kun on sekavaa maantie/mutkäpätkä lenkkiä. Tässä sama kuin misukassa keskeltä kovaa ja sivuilta pehmeää..
    Täällä ContiRaceAttack Street ja hyvältä tuntuu!
    Ainoo et o hitaat lämpenemään, et sai radal parit kurvit lämmitellä!
    Mennähän vaan, isoolla vaihteella ja alamäet vapaalla!

    http://www.moottoripyora.org/kuva-al....2&pos=0
  5. #695
    Lainaa (makke69 @ Kesä. 02 2011,13:26) kirjoitti
    Moro! On varmaan ollut tässä ketjussa aikaisemminkin juttua, mutta kysyn silti että mistä porukat ovat ostaneet huoltopukin CBhen?
    Ite hommasin bikeliftin pukit letec motorssilta jossa käytän pyörää huollossa.
    Yamaha T7 World Raid -22
    Honda CB1000RA -10


  6. #696
    Lainaa (Velmu84 @ Kesä. 03 2011,01:20) kirjoitti
    Lainaa (makke69 @ Kesä. 02 2011,13:26) kirjoitti
    Moro! On varmaan ollut tässä ketjussa aikaisemminkin juttua, mutta kysyn silti että mistä porukat ovat ostaneet huoltopukin CBhen?
    Ite hommasin bikeliftin pukit letec motorssilta jossa käytän pyörää huollossa.
    Kiitos ja kumarrus. Katselen sieltä.
    Suzuki GSX 1100 G
    Suzuki VS 1400 intruder
    Yamaha XT 660 X Supermoto
    Suzuki GSX 1340 R -08
    Honda CB1000R-10 Xess
    Ducati 749S-04
    Suzuki GSX-R 1100
    Kawasaki GPZ 1100
    Kawasaki GPZ 750 R
    Kawasaki Z 650
  7. #697
    Lainaa (makke69 @ Kesä. 03 2011,09:45) kirjoitti
    Lainaa (Velmu84 @ Kesä. 03 2011,01:20) kirjoitti
    Lainaa (makke69 @ Kesä. 02 2011,13:26) kirjoitti
    Moro! On varmaan ollut tässä ketjussa aikaisemminkin juttua, mutta kysyn silti että mistä porukat ovat ostaneet huoltopukin CBhen?
    Ite hommasin bikeliftin pukit letec motorssilta jossa käytän pyörää huollossa.
    Kiitos ja kumarrus. Katselen sieltä.
    Kannattaa kysyä lähimmästä mp firmasta jolla on duellin edustus.
    Yamaha T7 World Raid -22
    Honda CB1000RA -10


  8. #698
    Ehkä offtopic, mutta ihan pakko oli laittaa...

    Nonii... Kuka menny nöyrtymää noinki laiskalle supralle? *

    http://www.youtube.com/watch?v=msn4kmmi7Ow
    Yamaha T7 World Raid -22
    Honda CB1000RA -10


  9. #699
    Iltaa!

    Muutaman vuoden tauon jälkeen on taas edessä paluu tähän harrastukseen, ja kovasti näyttää siltä että seuraava kulkupeli olisi nimenomaan CB1000R. Tämän ketjun ja muiden perusteella ei valinta ainakaan huono voi olla.

    Sopivaa kulkupeliä pitäisi tässä tämän viikon aikana alkaa tosissaan hakemaan, ja koittanut arvioida vakuutusten hintaa...mutta vakuutusyhtiöiden laskureiden perusteella on aikamoista heittoa lähtöhinnoissa.

    Vakuutusketjuja täältä toki löytyy jo entuudestaan, mutta kovin vähän on tästä mallista niissä tietoa joten ajattelinkin spammata teitä arvon omistajat: missä suuruusluokassa mennään ja onko kovia eroja eri yhtiöissä? Tapiola ja Turva tarjoaa molemmat noin 1,5keur lähtöbonareilla, onko tuo lähellä totuutta vai täysin posketon hinta liikenteestä ja kaskosta?

    Kuski siis 32v ja sijanti Espoo.



    Honda CB1000R -09
  10. #700
    Lainaa (ReQ @ Kesä. 06 2011,20:46) kirjoitti
    Iltaa!

    Muutaman vuoden tauon jälkeen on taas edessä paluu tähän harrastukseen, ja kovasti näyttää siltä että seuraava kulkupeli olisi nimenomaan CB1000R. Tämän ketjun ja muiden perusteella ei valinta ainakaan huono voi olla.

    Sopivaa kulkupeliä pitäisi tässä tämän viikon aikana alkaa tosissaan hakemaan, ja koittanut arvioida vakuutusten hintaa...mutta vakuutusyhtiöiden laskureiden perusteella on aikamoista heittoa lähtöhinnoissa.

    Vakuutusketjuja täältä toki löytyy jo entuudestaan, mutta kovin vähän on tästä mallista niissä tietoa joten ajattelinkin spammata teitä arvon omistajat: missä suuruusluokassa mennään ja onko kovia eroja eri yhtiöissä? Tapiola ja Turva tarjoaa molemmat noin 1,5keur lähtöbonareilla, onko tuo lähellä totuutta vai täysin posketon hinta liikenteestä ja kaskosta?

    Kuski siis 32v ja sijanti Espoo.
    Mulla on lähivakuutuksessa kaikilla herkuilla ja 70/25 bonuksilla 900e, mut paikkakuntana pieni vimpeli... Ehkä ikä 26 tasottaa vähä eroa esim espoo tilanteeseen. Ite ku kyselin sillo ni pohjola ja tapiola oli 1350e luokkaa ja if oli kaameat 2700e
    Yamaha T7 World Raid -22
    Honda CB1000RA -10


  11. #701
    Lainaa (ReQ @ Kesä. 06 2011,20:46) kirjoitti
    Iltaa!

    Muutaman vuoden tauon jälkeen on taas edessä paluu tähän harrastukseen, ja kovasti näyttää siltä että seuraava kulkupeli olisi nimenomaan CB1000R. Tämän ketjun ja muiden perusteella ei valinta ainakaan huono voi olla.

    Sopivaa kulkupeliä pitäisi tässä tämän viikon aikana alkaa tosissaan hakemaan, ja koittanut arvioida vakuutusten hintaa...mutta vakuutusyhtiöiden laskureiden perusteella on aikamoista heittoa lähtöhinnoissa.

    Vakuutusketjuja täältä toki löytyy jo entuudestaan, mutta kovin vähän on tästä mallista niissä tietoa joten ajattelinkin spammata teitä arvon omistajat: missä suuruusluokassa mennään ja onko kovia eroja eri yhtiöissä? Tapiola ja Turva tarjoaa molemmat noin 1,5keur lähtöbonareilla, onko tuo lähellä totuutta vai täysin posketon hinta liikenteestä ja kaskosta?

    Kuski siis 32v ja sijanti Espoo.
    Mulla tällä hetkellä Pohjantähdessä, täyskasko lähtöbonareilla oli ainakin vuos sitten 1040€. Kuski 28 vee ja Turku.

    Se vaikuttaa vissiin yllättävän paljon tuo jos asuu kehä3:sen lähettyvillä, kun kaverille tarjosi Pohjantähti kuussatku Hornetiin suunnilleen samaa hintaa... Kaveri siis samanikäinen, mutta asuu vantaalla...
    Onk tää hoitoainet, vai tulinkmää?

    ex. CBR600F -93, SV1000S -03, CB1000R -09, 690 Duke R -11, CBR600RR -09, XLH1000 -71, ZX10R -06, R1200S -07, Sportster R -02

    Nyt: Cb seven fifty
  12. #702
    Lainaa (Arvo Pentti @ Kesä. 06 2011,22:35) kirjoitti
    Mulla tällä hetkellä Pohjantähdessä, täyskasko lähtöbonareilla oli ainakin vuos sitten 1040€. Kuski 28 vee ja Turku.

    Se vaikuttaa vissiin yllättävän paljon tuo jos asuu kehä3:sen lähettyvillä, kun kaverille tarjosi Pohjantähti kuussatku Hornetiin suunnilleen samaa hintaa... Kaveri siis samanikäinen, mutta asuu vantaalla...
    Mulla ikä suht sama ja vakuutus samoissa hinnoissa täällä Vantaalla. Vakuutusyhtiö on Aktia ja omavastuut 250e. Ehdot tuntuvat olevan karvan heikommat kuin muilla, mutta muut ovat kalliimpia satasesta pariin, IF niin paljon, että en edes kehtaa sanoa.

    Kavereilla samoilla spekseillä on ollut kuussatkuissa kyykyissä täyskaskolla hinta noin 200-300e korkeampi suuremman teho-painosuhteen takia.
    "On tilanteita jolloin Mustanaamio poistuu viidakosta ja liikkuu kaupungissa kuin kuka tahansa meistä"
  13. #703
    Lainaa (Robespierre @ Kesä. 06 2011,22:56) kirjoitti
    Lainaa (Arvo Pentti @ Kesä. 06 2011,22:35) kirjoitti
    Mulla tällä hetkellä Pohjantähdessä, täyskasko lähtöbonareilla oli ainakin vuos sitten 1040€. Kuski 28 vee ja Turku.

    Se vaikuttaa vissiin yllättävän paljon tuo jos asuu kehä3:sen lähettyvillä, kun kaverille tarjosi Pohjantähti kuussatku Hornetiin suunnilleen samaa hintaa... Kaveri siis samanikäinen, mutta asuu vantaalla...
    Mulla ikä suht sama ja vakuutus samoissa hinnoissa täällä Vantaalla. Vakuutusyhtiö on Aktia ja omavastuut 250e. Ehdot tuntuvat olevan karvan heikommat kuin muilla, mutta muut ovat kalliimpia satasesta pariin, IF niin paljon, että en edes kehtaa sanoa.

    Kavereilla samoilla spekseillä on ollut kuussatkuissa kyykyissä täyskaskolla hinta noin 200-300e korkeampi suuremman teho-painosuhteen takia.
    Kiitän ja kumarran vastauksista!

    Näyttää tosiaan asuinpaikka olevan se suurin hintaan vaikuttava tekijä, ja Aktia taitaa kyllä olla ainakin näillä seuduilla edullisimmasta päästä. Täytyy laittaa korvan taakse ja käydä kyselemässä kunhan ostokset tehty.
    Honda CB1000R -09
  14. #704
    Lainaa (ReQ @ Kesä. 06 2011,23:07) kirjoitti
    Lainaa (Robespierre @ Kesä. 06 2011,22:56) kirjoitti
    Lainaa (Arvo Pentti @ Kesä. 06 2011,22:35) kirjoitti
    Mulla tällä hetkellä Pohjantähdessä, täyskasko lähtöbonareilla oli ainakin vuos sitten 1040€. Kuski 28 vee ja Turku.

    Se vaikuttaa vissiin yllättävän paljon tuo jos asuu kehä3:sen lähettyvillä, kun kaverille tarjosi Pohjantähti kuussatku Hornetiin suunnilleen samaa hintaa... Kaveri siis samanikäinen, mutta asuu vantaalla...
    Mulla ikä suht sama ja vakuutus samoissa hinnoissa täällä Vantaalla. Vakuutusyhtiö on Aktia ja omavastuut 250e. Ehdot tuntuvat olevan karvan heikommat kuin muilla, mutta muut ovat kalliimpia satasesta pariin, IF niin paljon, että en edes kehtaa sanoa.

    Kavereilla samoilla spekseillä on ollut kuussatkuissa kyykyissä täyskaskolla hinta noin 200-300e korkeampi suuremman teho-painosuhteen takia.
    Kiitän ja kumarran vastauksista!

    Näyttää tosiaan asuinpaikka olevan se suurin hintaan vaikuttava tekijä, ja Aktia taitaa kyllä olla ainakin näillä seuduilla edullisimmasta päästä. Täytyy laittaa korvan taakse ja käydä kyselemässä kunhan ostokset tehty.
    Tyytyväinen uusi omistaja ilmoittautuu. Musta vuosimallin 2009 yksilö tarttui haaviin eilen.

    Vakuutuksissa tosiaan Aktia löi pöytään noin 1100 euroa ympärivuotisesta, Lähivakuutus kiitti monivuotista asiakasta jolla useita muita vakuutuksia vajaan 1800 euron tarjouksella. Ei liene vaikea valinta ainakaan näiden kahden välillä...
    Honda CB1000R -09
  15. #705
    Lainaa (ReQ @ Kesä. 08 2011,11:55) kirjoitti
    Lainaa (ReQ @ Kesä. 06 2011,23:07) kirjoitti
    Lainaa (Robespierre @ Kesä. 06 2011,22:56) kirjoitti
    Lainaa (Arvo Pentti @ Kesä. 06 2011,22:35) kirjoitti
    Mulla tällä hetkellä Pohjantähdessä, täyskasko lähtöbonareilla oli ainakin vuos sitten 1040€. Kuski 28 vee ja Turku.

    Se vaikuttaa vissiin yllättävän paljon tuo jos asuu kehä3:sen lähettyvillä, kun kaverille tarjosi Pohjantähti kuussatku Hornetiin suunnilleen samaa hintaa... Kaveri siis samanikäinen, mutta asuu vantaalla...
    Mulla ikä suht sama ja vakuutus samoissa hinnoissa täällä Vantaalla. Vakuutusyhtiö on Aktia ja omavastuut 250e. Ehdot tuntuvat olevan karvan heikommat kuin muilla, mutta muut ovat kalliimpia satasesta pariin, IF niin paljon, että en edes kehtaa sanoa.

    Kavereilla samoilla spekseillä on ollut kuussatkuissa kyykyissä täyskaskolla hinta noin 200-300e korkeampi suuremman teho-painosuhteen takia.
    Kiitän ja kumarran vastauksista!

    Näyttää tosiaan asuinpaikka olevan se suurin hintaan vaikuttava tekijä, ja Aktia taitaa kyllä olla ainakin näillä seuduilla edullisimmasta päästä. Täytyy laittaa korvan taakse ja käydä kyselemässä kunhan ostokset tehty.
    Tyytyväinen uusi omistaja ilmoittautuu. Musta vuosimallin 2009 yksilö tarttui haaviin eilen.

    Vakuutuksissa tosiaan Aktia löi pöytään noin 1100 euroa ympärivuotisesta, Lähivakuutus kiitti monivuotista asiakasta jolla useita muita vakuutuksia vajaan 1800 euron tarjouksella. Ei liene vaikea valinta ainakaan näiden kahden välillä...
    Onnea uuden pyörän johdosta. teit taatusti hyvän valinnan. Kirjoittelehan tänne miten pyörän kanssa on lähtenyt menemään.



    Suzuki GSX 1100 G
    Suzuki VS 1400 intruder
    Yamaha XT 660 X Supermoto
    Suzuki GSX 1340 R -08
    Honda CB1000R-10 Xess
    Ducati 749S-04
    Suzuki GSX-R 1100
    Kawasaki GPZ 1100
    Kawasaki GPZ 750 R
    Kawasaki Z 650
  16. #706
    Lainaa (luikku @ Touko. 28 2011,10:48) kirjoitti
    Lainaa (Velmu84 @ Touko. 23 2011,23:59) kirjoitti
    Lainaa (luikku @ Touko. 23 2011,18:15) kirjoitti
    Mitäs renkasta porukka on pyörittänny CBKR:än alla? Ja paljonko kilsoja renkaille ootte saannu?
    Itseäni kiinnostais tuo Pirellin Diablo Rosso Corsa. Hakusessa olis kestävä mutkateiden ja muutenkin hyvän kulutuskestävyyden omaavaa nulli.
    Tuli vkl laitettua dunlopin sportsmartit alle... Saa nähdä kui kestää. Ainakin oli paremman tuntuset ku pirelli diablot. Orkkis brikkari kesti 3500km ja pirelli 5000km
    Yksi mahd varteenotettava olis Dunlopin roadsmart, mutta arveluttaa onko turhan "lulla"rengas. Oma ajo kun on sekavaa maantie/mutkäpätkä lenkkiä. Tässä sama kuin misukassa keskeltä kovaa ja sivuilta pehmeää..
    Veikkaan, että ajo-ominaisuudet tuossakin renkaassa riittää vallan mainiosti 90%:lle tämän foorumin käyttäjistä

    Itsellä tosin SportMax SportSmartit alla Super Dukessa, pitääkö pöljä.. tosin eroa pehmeän seoksen Michelinin Power One renkaisiin on edelleen kuin yöllä ja päivällä
    ---------------------------

    Mattipoeka

    KTM 690 Enduro R 2012
    Husqvarna FE 350 2014

    ex. KTM 990 SM-T 2010
    ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
    ex. Husaberg TE 250 2009
    ex. KTM 690 Enduro 2009
    ex. KTM 990 Super Duke 2008

    www.mattipoeka.com
  17. #707
    Soonmoro.

    Noin kuukausi ja vajaat 2t kilsaa takana Cb:lä, kilosesta ninjasta siirryin takaisin Hondan pariin.

    Muutama varmistus kysymys mihin en koko topicista löytänyt tarpeeksi avaavaa vastausta, eli mitä sanoo tehdastakuu ixilin hyperlowsta, pelkkä slipari siis, katti on paikoillaan, siihen liittyen vielä että onko turvallista kyseinen ratkaisu säädättämättä?

    Toinen takuuseen liittyvä juttu olisi jälkiasennus xenonien laittaminen, totesin sen ninjassakin tuovan ulkonäön lisäksi turvallisuutta kun tuli selvästi paremmin huomatuksi. Eli meneekö ns. koko takuu umpeen noilla muutoksilla vai pitääkö vaan "tarvittaessa" ruuvailla orkkisosat paikalleen?
    TZR125
    CBR 600F 98
    ZX-10R 06
    CB1000R 09
    R1 09
  18. #708
    Lainaa (makke69 @ Kesä. 08 2011,12:41) kirjoitti
    Onnea uuden pyörän johdosta. teit taatusti hyvän valinnan. Kirjoittelehan tänne miten pyörän kanssa on lähtenyt menemään.
    Noniin, loppuviikon duunireissun takia nouto vasta pari tuntia sitten ja ensimmäiset kilometrit alla. Toisaalta olipahan 12tkm huolto tehty tänä aikana valmiiksi joten eipähän tarvitse heti rullata telakalle.

    Ensimmäisten fiilisten perusteella kyllä erittäin hyvä valinta! Orkkis kuosissa olevana tosin pitää heti vaihtaa se perässä oleva hirvitys johonkin sirompaan kilpitelineeseen, ja laittaa slipari sen vakiopöntön tilalle...

    Nyt vaan *
    Honda CB1000R -09
  19. #709
    Musta CB 1000R tuli viime perjantaina talliin. Käytetty laite, 1700km nyt mittarissa.

    Yoshin slipari on pyörässä kiinni, mutta väliputki ja katti paikallaan. Mistä noita väliputkija ja voimakomentajaa kannattaa hankkia?

    Vähän luonnetta täytyisi pyörään lisää saada..aikaisempi laite oli Superduke R, tosin vastaavaa tästä ei toki saa, ..kertoilen kommentteja enemmän, jahka ehdin vähän ajamaan. Nopiaan kuitenkin verrattuna Yammun FZ-1N:ään tämä tuntuu kyllä fiksummalta peliltä ajaa. Noita Yamahoita ollut kaksin kappalein ennen Dukea.

    Keula tuntuisi olevan tosi löysä alkuperäisissä säädöissään, toki R Dukeen, kun vertaa niin liene mikä tahansa tuntuu herkälle/ löysälle..mutta minusta turhan paljon "sukeltaa" jo ihan normaali nopeuksissa.
    CB 1000R -10 & CRF 250R -10
    ex. Superduke R -08 & 250 SX-F -09
  20. #710
    allekirjoituksesta täytyy näköjään deletoida Kotarit..nyt tallissa Hondan CB1000R ja CRF 250R
    CB 1000R -10 & CRF 250R -10
    ex. Superduke R -08 & 250 SX-F -09
  21. #711
    Vihdoin PCV asennettuna,Kaverina Leo Vince GP Pro Evo II+Decat.
    Dyno-might Espoossa hoiti PCV asennuksen ja säädön Tuloste löytyy linkin takaa -->Tuloste
    Triumph Tiger 800 -11
    Historia:
    Honda CB1000R -09
    Kawasaki ER 6-R -08
    Yamaha Vmax -98
  22. #712
    Lainaa (Marko @ Kesä. 15 2011,17:26) kirjoitti
    Vihdoin PCV asennettuna,Kaverina Leo Vince GP Pro Evo II+Decat.
    Dyno-might Espoossa hoiti PCV asennuksen ja säädön Tuloste löytyy linkin takaa -->Tuloste
    Hyvin näyttäs olevan lykkyä. Olisko seos käppyrää laittaa?
    Yamaha T7 World Raid -22
    Honda CB1000RA -10


  23. #713
    Air/Fuel ratio tuossa alemmassa taulukossa,Dynojet ei muuta tulosta tuohon paperiin.
    Triumph Tiger 800 -11
    Historia:
    Honda CB1000R -09
    Kawasaki ER 6-R -08
    Yamaha Vmax -98
  24. #714
    Lainaa (Marko @ Kesä. 16 2011,19:02) kirjoitti
    Air/Fuel ratio tuossa alemmassa taulukossa,Dynojet ei muuta tulosta tuohon paperiin.
    Katos joo... * Alkaa poltella itteäkin.....



    Yamaha T7 World Raid -22
    Honda CB1000RA -10


  25. #715
    Iltaa kaikille!

    Täältä ilmoittautuu mukaan toinen uusi omistaja ja samalla uusi mp-harrastaja.
    Reilu viikko sitten kotipihaan ilmeistyi 2008 vuosimallin mustavalkoinen yksilö. Ja nyt on hyvinkin onnellista poikaa
    Erot vakuutustarjouksissa yllätti ainakin itseni täysin totaalisesti. Parhaimman ja huonoimman välinen gäppi oli jotakuinkin 1600€
    Omani päädyin ottamaan lopulta Pohjantähdestä n. 1,3k vuosikuluerällä. Sijantina Helsinki ja kuskin ikä 32v.
    Honda CB1000R -08
  26. #716
    Ihan mielenkiinnosta kysyisin, millaisilla säädöillä alusta teillä itse kullakin on ollut rata-ajossa? Olin tänään Alastarolla ja aloin miettimään tuota etupään säätämistä, mutta jotenkin vaan jäi mietityttämään muitten kommentit, "ettei toi CB1000R oikeen sovellu ratamopoiluun niin kauhean hyvin." Tiedän tapauksia, jossa kierrosaika parani yli 10s, kun vaihdettiin CB1000R johonkin kyykkymallin mopoon.

    Kuinka moni on oikein tosissaan vääntänyt CB1000R:llä rataa ympäri ja millaisilla kierrosajoilla? Otetaan vaikka Alastaro ja Ahvenisto esimerkeiksi.
  27. #717
    ensialkuun lisää keulaan esijännitystä, alkup. asetus 8 kierrosta on jo turhan löysä ihan jäätelökiska-ajeluihinkin.

    kokeilemalla löydät omaan vauhtiin soveltuvan, alkuun vaikka 2 kierrosta lisää.

    Hitusen lisää myös meno/ paluu vaimennuksia. Alkuun esim. puoli kierrosta.

    Keula on niin herkkä/ löysä orig. asetuksissa, että muutoksia tarvitaan normaaliajoonkin , jos haluaa herkkyyden/ sukeltelun pois.

    Radalla en ole tällä omalla ajanut
    CB 1000R -10 & CRF 250R -10
    ex. Superduke R -08 & 250 SX-F -09
  28. #718
    Lainaa (ibu @ Kesä. 16 2011,23:22) kirjoitti
    mutta jotenkin vaan jäi mietityttämään muitten kommentit, "ettei toi CB1000R oikeen sovellu ratamopoiluun niin kauhean hyvin." Tiedän tapauksia, jossa kierrosaika parani yli 10s, kun vaihdettiin CB1000R johonkin kyykkymallin mopoon.
    Kyllä kai se kierrosaika paranee kun vaihdetaan mihin tahansa RR peliin jossa on kanttausvaraa.
    CB1000Rssä ottaa kiinni pakoputken pelti kytkin ja jarru poljin. Muuten se on hauska ajaa radallakin *
    Terveisin Reiska

    - Kawasaki Z1000SX -
  29. #719
    Noihin rata-ajoihin ja -aikoihin viitaten. Musta noi etupään esijännityksen säädöt kiertyy noin 16 kierrosta ja normi on jossain siinä 8 kierroksen kohdalla. Viimeeksi ajoin Alastarolla siten, että esijännitys oli 4 kierrosta löysemmäpään kireimmästä mahdollisesti. Kadulla tolla ei oo enää niin kiva ajaa, mutta huomattavasti parempi radalla kuin normiasetukset. Nämä tällasella neuvolassa punnittavalla noin 70 kg varusteet päällä painavalla kuskilla. Takana oli tehdasasetuksia yksi tai kaksi napsua kireämmällä, mutta taakse esijännitystä olis pitänyt laittaa vielä lisää.

    Alastarolla mä pääsin parhaimmillaan kymmenyksen alle 1.40 hieman alle kymmenen ratapäivän kokonaiskokemuksella.

    Ne tuntosarvet jalkatappien alla piti ottaa pois jo ensimmäisillä kerroilla, kun ne raapivat jo vähänkin kantatessa. Vakioputken uskon ottavan tonttiin helposti, mutta ainakaan tota ixilin hyperflowta en saanut nappaamaan kiinni vaikka polvi oli maassa. Vasemmalle kantatessa pakosarja otti suurinpiirtein samoihin aikoihin kuin polvi. Toisaalta mä oon tällanen persjalkanen kaveri.

    Tosiaan, kun vauhti kasvoi niin näillä ajotaidoilla olisin kaivannut hieman lisää luottoa alustalta ja jousitukselta. Kovaahan tolla Hondallakin pääsee, mutta voisin arvioida, että mua painavempien kavereiden kannattaisi harkita jo etupäähän uusia jousia mikäli radalla ajattelee viihtyvänsä hieman enemmän.
    "On tilanteita jolloin Mustanaamio poistuu viidakosta ja liikkuu kaupungissa kuin kuka tahansa meistä"
  30.  
  31. #720
    Nonii ku nyt päästiin tähän alustansäätämiseen... Luin noita juttuja ja pakkohan sitä oli käyä saatämässä kaikkea liikkuvaa Etupää esijännitys 11 kieppiä ja sisää ja ulosjouston säätö kieppiä vaille tapissa. Takaa esijännitys 7 ja ulosjousto kans kierrosta vaille tapissa. Nämä siis 3:n koeajokerran jälkeen, loppu keulan sukeltelu ja nyt pyörä on tasapainoisen tuntuinen 90kg ukkelin alla.
    Yamaha T7 World Raid -22
    Honda CB1000RA -10


Sivu: 24 / 62:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 14222324252634 ... ViimeinenViimeinen