Sivu: 21 / 62:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 11192021222331 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 601:stä 630:een 1835:sta
  1. #601
    Lainaa (Arvo Pentti @ Huhti. 10 2011,20:31) kirjoitti
    Nyt viikonlopun aikana tullut räppäiltyä parisataa kilsaa, ja pyörä tuntui niin hyvältä, että otin pois myynnistä, enkä aio vaihtaa tänä kesänä mihinkään.

    Eli toisinsanoen tulin järkiini *
    Yamaha T7 World Raid -22
    Honda CB1000RA -10


  2. #602
    Lainaa (Arvo Pentti @ Huhti. 10 2011,20:31) kirjoitti
    Nyt viikonlopun aikana tullut räppäiltyä parisataa kilsaa, ja pyörä tuntui niin hyvältä, että otin pois myynnistä, enkä aio vaihtaa tänä kesänä mihinkään.

    Eli toisinsanoen tulin järkiini *
    Oikein niin se verivetää
    It´s more than my bike, it´s my identity

    Hullu saa olla, mutta ei tyhmä.
  3. #603
    Torstai aamuna olis tarkotus käydä dynossa. Lähinnä seoksia tsekkaamassa, ja samalla tuloo tieto paljonko takaselta irtoaa...
    Yamaha T7 World Raid -22
    Honda CB1000RA -10


  4. #604
    Äänimerkki siirretty jäähdyttäjän alareunasta tankin posken alle.

    Keulahuolto teetetty MLJ-huollossa.
    Kuljettajaksi todettiin paikallinen toimeton sekatyömies.

    BMW F900R K23
    BMW K1300S K15
    BMW Nine T Pure K17
    BMW K1300S K14
    Suzuki GSX-R 1000 K9
    Honda CB 1000R K8
    Suzuki GSR 600 K6
  5. #605
    Lainaa (Velmu84 @ Huhti. 12 2011,15:41) kirjoitti
    Torstai aamuna olis tarkotus käydä dynossa. Lähinnä seoksia tsekkaamassa, ja samalla tuloo tieto paljonko takaselta irtoaa...
    Statseja sitten tännekin, saa vähän vertailukohtaa...
    Onk tää hoitoainet, vai tulinkmää?

    ex. CBR600F -93, SV1000S -03, CB1000R -09, 690 Duke R -11, CBR600RR -09, XLH1000 -71, ZX10R -06, R1200S -07, Sportster R -02

    Nyt: Cb seven fifty
  6. #606
    Tollane käppyrä... Seos ei aivan toivotulla tasolla, mutta ei lie aiheuta välittömiä toimenpiteitä.

    Tulos siis pelkällä akran sliparilla ilman killeriä.


    Dyno lappu.
    Yamaha T7 World Raid -22
    Honda CB1000RA -10


  7. #607
    Lainaa (Velmu84 @ Huhti. 14 2011,12:26) kirjoitti
    Tulos siis pelkällä akran sliparilla ilman killeriä.
    Ei paha.

    Onko kellään laittaa decatilla+pc:llä tehtyä vetoa? Itseä hieman kiinnostaisi laittaa nuo modit.
    Yamaha DT 125 - Suzuki GSX-F 600 - Ducati SS 900 - Kawasaki ZZR 1400 - KTM 990 SMR- CB1000r - Moto Morini Corsaro 1200 Veloce
  8. #608
    Lainaa (Egon @ Huhti. 14 2011,14:52) kirjoitti
    Lainaa (Velmu84 @ Huhti. 14 2011,12:26) kirjoitti
    Tulos siis pelkällä akran sliparilla ilman killeriä.
    Ei paha.

    Onko kellään laittaa decatilla+pc:llä tehtyä vetoa? Itseä hieman kiinnostaisi laittaa nuo modit.
    Mulla on...


    Tuosta

    Aikasta erinäköinen käppyrä Velmu84:n kanssa. Tietystikkään eivät keskenään ole mitenkään vertailukelpoisia, mutta silti... Tietysti se katti tekee paljon... Tuo vaaleanpunainen käyrä siis takarenkaalta mun ymmärtääkseni, eli 118.9 hp ja 99Nm.

    Mulla siis kokoonpanona PC V ja SC-projectin putki de-catilla.
    Onk tää hoitoainet, vai tulinkmää?

    ex. CBR600F -93, SV1000S -03, CB1000R -09, 690 Duke R -11, CBR600RR -09, XLH1000 -71, ZX10R -06, R1200S -07, Sportster R -02

    Nyt: Cb seven fifty
  9. #609
    Olisi edessä myös PC V asennus ja säätö.

    Onko ehdotuksia pääkaupunkiseudulla olevista paikoista.

    dyno-might ja bikeworld ainakin, kokemuksia laadusta?

    Tässä ajeltu suoralla putkella jo 500km tosin decatissa on tunnistin paikallaan,tuntuu että ei toi nyt kauhean sekaisin ole.

    Täyden hyödyn tietty saan kun laitetaan se nyt säätöihin eikä pelkoa että kone tilttaa.
    Triumph Tiger 800 -11
    Historia:
    Honda CB1000R -09
    Kawasaki ER 6-R -08
    Yamaha Vmax -98
  10. #610
    Lainaa (Marko @ Huhti. 17 2011,11:52) kirjoitti
    Olisi edessä myös PC V asennus ja säätö.

    Onko ehdotuksia pääkaupunkiseudulla olevista paikoista.

    dyno-might ja bikeworld ainakin, kokemuksia laadusta?

    Tässä ajeltu suoralla putkella jo 500km tosin decatissa on tunnistin paikallaan,tuntuu että ei toi nyt kauhean sekaisin ole.

    Täyden hyödyn tietty saan kun laitetaan se nyt säätöihin eikä pelkoa että kone tilttaa.
    Kyllä mulla ainakin BW:ssä vaativat, että säädätän jos otan katin pois... On kuulemma seokset vakiona katinkin kanssa ihan siinä liian laihan kipurajoilla. Reilua meininkiä sinänsä, että kertovat miten asiat kannattaa hoitaa, ettei takuu kärsi.

    Ajoin itekin kyllä tallilta säädätykseen suoralla putkella, ja kyllähän se toimi, mutta teki pahaa ajatuskin niistä seoksista...

    Noista pk-seudun paikoista en sitten mitään tiedäkkään...
    Onk tää hoitoainet, vai tulinkmää?

    ex. CBR600F -93, SV1000S -03, CB1000R -09, 690 Duke R -11, CBR600RR -09, XLH1000 -71, ZX10R -06, R1200S -07, Sportster R -02

    Nyt: Cb seven fifty
  11. #611
    Minä en usko ennen kun mittautan ja näen itse tulokset.

    Bisnestähän ne tekee ja sen mukaan suosittelee.

    Sliparin kun laitoin kehottivat silloin jo asentamaan commanderin,mittautin muualla niin kaikki oli kohdallaan.

    Tietty jos täyden tehon ja tasaisuuden haluaa niin PC:n asennus kannattavaa ja suositeltavaa,mutta en usko kone rikkoon ihan heti
    Triumph Tiger 800 -11
    Historia:
    Honda CB1000R -09
    Kawasaki ER 6-R -08
    Yamaha Vmax -98
  12. #612
    Lainaa (Marko @ Huhti. 17 2011,18:37) kirjoitti
    Minä en usko ennen kun mittautan ja näen itse tulokset.

    Bisnestähän ne tekee ja sen mukaan suosittelee.

    Sliparin kun laitoin kehottivat silloin jo asentamaan commanderin,mittautin muualla niin kaikki oli kohdallaan.

    Tietty jos täyden tehon ja tasaisuuden haluaa niin PC:n asennus kannattavaa ja suositeltavaa,mutta en usko kone rikkoon ihan heti
    Mulle taas sanottiin, että slipari on ok, kunhan katti on kiinni... Toisaalta se on vähän pakko totella juurikin noiden takuuasioiden kantilta... *

    Ja eihän se laihalla ajaminen heti koko konetta räjäytä, mutta 5 vuoden takuun kun myöntävät, niin ymmärrän että ovat vähän huolissaan... Juurikin, kun on kyse bisneksestä.



    Onk tää hoitoainet, vai tulinkmää?

    ex. CBR600F -93, SV1000S -03, CB1000R -09, 690 Duke R -11, CBR600RR -09, XLH1000 -71, ZX10R -06, R1200S -07, Sportster R -02

    Nyt: Cb seven fifty
  13. #613
    Hommasin tossa äskettäin itselleni ensimmäisen hondan (ihan jo toinen pyörä mulla )ja huomasin että siinä on vakiona vähän liian kapea tanko mun makuu vaikka muuten helvetin hyvän tuntunen ajaa. Elikkäs kysymys kuuluu kuinkas leveää tankoa siihen sopii laittaa ettei tuu ongelmia johtojen ja letkujen kanssa tuntuu aika tarkan mittasilta jo orkkis tangolla.

    Että jos jollain ois kokemuksia niin kiinnostaisi tietää
    Kawasaki Z750 -06
    Honda CB1000R -09
    Triumph Street Triple R -08
    Honda CBR1000RR -05
  14. #614
    Hommasin tossa äskettäin itselleni ensimmäisen hondan (ihan jo toinen pyörä mulla )ja huomasin että siinä on vakiona vähän liian kapea tanko mun makuu vaikka muuten helvetin hyvän tuntunen ajaa. Elikkäs kysymys kuuluu kuinkas leveää tankoa siihen sopii laittaa ettei tuu ongelmia johtojen ja letkujen kanssa tuntuu aika tarkan mittasilta jo orkkis tangolla.

    Että jos jollain ois kokemuksia niin kiinnostaisi tietää


    puhelin sekoili niin tuli sitten kahteen kertaan prkl.....



    Kawasaki Z750 -06
    Honda CB1000R -09
    Triumph Street Triple R -08
    Honda CBR1000RR -05
  15. #615
    Mulla on bilteman stonga. Kyllä niitä vaijereita ja jarru/kytkinletkuja joutuu uudelleen reitittelemään. Kaasun jouduin kääntämään toiseen asentoon ja silti tankolukossa toinen vaijereista on tosi tiukalla. Noh, on kestänyt tähän asti niin kestännee jatkossakin *

    E: no eihän tuo linkki tunnu toimivan. Mutta tanko on 807mm leveä



  16. #616
    Mulla oli vanhasa Z750 saman levynen tanko *eli jotain siihe suuntaa siis pitää hommata kattoo jos pikkusen kapeemman sitte laittais ettei menis niin tiukalle. Oliks toi biltema tanko paljo matalampi ku alkuperänen en haluais kuitenkaa tankoo yhtää alemmas kun se on.
    Kawasaki Z750 -06
    Honda CB1000R -09
    Triumph Street Triple R -08
    Honda CBR1000RR -05
  17. #617
    Hieman pientä kikkailua pyörän kanssa.
    Lähti käyntiin jees mutta kun lähdin ajamaan (n.4m) niin sammui (ei menny jalkatapin jousi poikki) Virtaa oli senverran että startti pyöri mutta ei lähtenny käyntiin. Suoritin pika latauksen olihan kyseessä alkuperänen akku.
    Pari tuntia latauksessa ja sama ilmiö, käynnistyi mutta sammahti kun lähti liikkeelle,fak.
    Kierrokset alkoi nousta mutta ei valitettavasti koneessa vaan omistajassa.

    Aikani taas ladattuani ja käynnistellessä huomasin että startti nappi jumitui pohjaan, mikä selittäisi akun äkillisen virtahäviön -> kaupasta uusi akku-> latinkiin ja startti auki ja hieman crc:tä.
    Syy miksi nappi jäi pohjaan kartoitettiin etummaiseen kiristys ruuviin, jota liikaa kiristämällä ahdistaa nappia.
    ..simple as fuck.. onneks.
    It´s more than my bike, it´s my identity

    Hullu saa olla, mutta ei tyhmä.
  18. #618
    Lainaa (MikaRinne @ Huhti. 18 2011,21:27) kirjoitti
    Mulla oli vanhasa Z750 saman levynen tanko *eli jotain siihe suuntaa siis pitää hommata kattoo jos pikkusen kapeemman sitte laittais ettei menis niin tiukalle. Oliks toi biltema tanko paljo matalampi ku alkuperänen en haluais kuitenkaa tankoo yhtää alemmas kun se on.
    Oli se hiukan matalampi. En muista tarkkaan, mutta sentin luokkaa. Se on siis se malli jossa on se välitanko.

    Oon tässä kevään mittaan ajelessa huomannu että tällä E10 ei meinaa lähteä kuumana käyntiin. Joutuu aina antamaan kaasua että herää. Nyt kokeilin 98 eikä mitään ongelmia oo ollu..
  19. #619
    Lainaa (holger @ Huhti. 25 2011,11:25) kirjoitti
    Oon tässä kevään mittaan ajelessa huomannu että tällä E10 ei meinaa lähteä kuumana käyntiin. Joutuu aina antamaan kaasua että herää. Nyt kokeilin 98 eikä mitään ongelmia oo ollu..
    Kaverilla kans CB1000r täysin vastaavia ongelmia... Bensan vaihdolla tosiaan alko taas pelaamaan. Ite en oo koskaan tankannu muuta ku 98/v-power ja aina on toiminu moitteetta.
    Yamaha T7 World Raid -22
    Honda CB1000RA -10


  20. #620
    Uusi rengas laitettu taakse. laitettiin Michelin pilot road 3, *190/50 * toivotaan että toimii! *



    Honda CB1000R
  21. #621
    Lainaa (JakeK @ Huhti. 26 2011,15:39) kirjoitti
    Uusi rengas laitettu taakse. laitettiin Michelin pilot road 3, *190/50 * toivotaan että toimii! *
    Mulla ollu nyt metzeler sportec m5 190/50 koossa, oon ajanu jotain 450km niin en oikeestaan oo huomannu eroa alkuperäseen... mittari vaan vähä enemmän heittää?
    cb 600f hornet---->cb1000r
  22. #622
    minä oon ajanut nyt vasta reilu 100km mutta en kyllä huomaa juurikaan mitään eroa!
    Honda CB1000R
  23. #623
    Lainaa (Velmu84 @ Huhti. 25 2011,22:28) kirjoitti
    Lainaa (holger @ Huhti. 25 2011,11:25) kirjoitti
    Oon tässä kevään mittaan ajelessa huomannu että tällä E10 ei meinaa lähteä kuumana käyntiin. Joutuu aina antamaan kaasua että herää. Nyt kokeilin 98 eikä mitään ongelmia oo ollu..
    Kaverilla kans CB1000r täysin vastaavia ongelmia... Bensan vaihdolla tosiaan alko taas pelaamaan. Ite en oo koskaan tankannu muuta ku 98/v-power ja aina on toiminu moitteetta.
    Eikös se manuaali kiellä etanolin käytön?
    Mennähän vaan, isoolla vaihteella ja alamäet vapaalla!

    http://www.moottoripyora.org/kuva-al....2&pos=0
  24. #624
    Lainaa (CB 1000R @ Touko. 06 2011,19:30) kirjoitti
    Lainaa (Velmu84 @ Huhti. 25 2011,22:28) kirjoitti
    Lainaa (holger @ Huhti. 25 2011,11:25) kirjoitti
    Oon tässä kevään mittaan ajelessa huomannu että tällä E10 ei meinaa lähteä kuumana käyntiin. Joutuu aina antamaan kaasua että herää. Nyt kokeilin 98 eikä mitään ongelmia oo ollu..
    Kaverilla kans CB1000r täysin vastaavia ongelmia... Bensan vaihdolla tosiaan alko taas pelaamaan. Ite en oo koskaan tankannu muuta ku 98/v-power ja aina on toiminu moitteetta.
    Eikös se manuaali kiellä etanolin käytön? *
    Missä kohassa sun manuaalissa niin sanotaan? Mun manuaalissa sanotaan että "Etanolipitoisuus ei saa ylitää 10%".
    Toisaalta aika hauskasti sanotaan vielä sekin että "moottorin käyntiin ja tehoon liittyvät viat ja vauriot eivät kuulu takuun piiriin jos alkoholipitoista polttoainetta on käytetty"

    E: mutta kyllä joo kyllä se tietty voi/pitää ymmärtää ettei valmistaja suosittele alkoholibensojen käyttöä..



  25. #625
    Terve! Tarkoituksena olisi hankkia tuollainen CB1000R. Olisin kysellyt,että mitä eroa on 2010 ja 2011 malleilla? Raision Bikeworldissa on tuollainen 2010 malli 1250€ varustepaketilla 14800€ ja se kiinnostaisi. Täytyy mennä ensi viikolla käymään. Onko kellään tietoa mitä tuohon varustepakettiin kuuluu?
    Suzuki GSX 1100 G
    Suzuki VS 1400 intruder
    Yamaha XT 660 X Supermoto
    Suzuki GSX 1340 R -08
    Honda CB1000R-10 Xess
    Ducati 749S-04
    Suzuki GSX-R 1100
    Kawasaki GPZ 1100
    Kawasaki GPZ 750 R
    Kawasaki Z 650
  26. #626
    Lainaa (makke69 @ Touko. 07 2011,10:13) kirjoitti
    Terve! Tarkoituksena olisi hankkia tuollainen CB1000R. Olisin kysellyt,että mitä eroa on 2010 ja 2011 malleilla? Raision Bikeworldissa on tuollainen 2010 malli 1250€ varustepaketilla 14800€ ja se kiinnostaisi. Täytyy mennä ensi viikolla käymään. Onko kellään tietoa mitä tuohon varustepakettiin kuuluu?
    2011 muuttui väritys tuohon hrc -värimaailmaan. 2008-2009 värit oli musta, valkoinen ja vihreä (kulta) ja 2010 tuli xess malli punaisena.

    Tuossa xessissä oli käsittääkseni muutamia ulkonäöllisiä muutoksia, mutta en ole kuullut että tuo malli olisi juurikaan muuttunut vuodesta 2008. Muut korjatkoon jos olen erehtynyt.

    Noihin varustepaketteihin kuuluu yleensä pienempää kilven telinettä, duck tailia ja siihen oikeaan moottorinlohkoon "suojarinkuloita". Ovh hintojahan noi yhteen laskeskelee että niistä saa suuren hintaisen varustepaketin eli netistä tilaamalla pääsee kylläkin halvemmalla. Sitä varustepakettia ei kyllä taida saada jätettyä pois eli helpommallahan sitä toisaalta pääsee.
    "On tilanteita jolloin Mustanaamio poistuu viidakosta ja liikkuu kaupungissa kuin kuka tahansa meistä"
  27. #627
    Lainaa (makke69 @ Touko. 07 2011,10:13) kirjoitti
    Terve! Tarkoituksena olisi hankkia tuollainen CB1000R. Olisin kysellyt,että mitä eroa on 2010 ja 2011 malleilla?
    Ainoa mitä huomasin pikaisella vilkaisulla liikkeessä on 2011 malliin vaihdettu Fat bar.
  28. #628
    Vissiin ainoo tekninen ero on tänä vuonna muuttunut parkkivalo, joka on nyt siis uudessa 6 ledillä toteutettu...
    Onk tää hoitoainet, vai tulinkmää?

    ex. CBR600F -93, SV1000S -03, CB1000R -09, 690 Duke R -11, CBR600RR -09, XLH1000 -71, ZX10R -06, R1200S -07, Sportster R -02

    Nyt: Cb seven fifty
  29. #629
    Ok! Kiitoksia näistä tiedoista. Täytyy huomenna käväistä Bikeworldissa ja miettiä kumman ostaisi 2010 vai -11 mallin. Suurta hintaeroahan noilla ei ole. -11 malliin ei tietenkään tule tuota varustepakettia.
    Suzuki GSX 1100 G
    Suzuki VS 1400 intruder
    Yamaha XT 660 X Supermoto
    Suzuki GSX 1340 R -08
    Honda CB1000R-10 Xess
    Ducati 749S-04
    Suzuki GSX-R 1100
    Kawasaki GPZ 1100
    Kawasaki GPZ 750 R
    Kawasaki Z 650
  30.  
  31. #630
    Lainaa (makke69 @ Touko. 08 2011,08:04) kirjoitti
    Ok! Kiitoksia näistä tiedoista. Täytyy huomenna käväistä Bikeworldissa ja miettiä kumman ostaisi 2010 vai -11 mallin. Suurta hintaeroahan noilla ei ole. -11 malliin ei tietenkään tule tuota varustepakettia.
    Jos ostat varustepaketilla: katso, että osat ja kaapeloinnit on asennettu huolella.

    Katsoin tässä yhdessä ketjun liikkeessä tälläistä pakettipyörää, jossa hommat oli tehty vähän sinnepäin....
    Kuljettajaksi todettiin paikallinen toimeton sekatyömies.

    BMW F900R K23
    BMW K1300S K15
    BMW Nine T Pure K17
    BMW K1300S K14
    Suzuki GSX-R 1000 K9
    Honda CB 1000R K8
    Suzuki GSR 600 K6
Sivu: 21 / 62:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 11192021222331 ... ViimeinenViimeinen