Sivu: 18 / 62:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 8161718192028 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 511:stä 540:een 1835:sta
    Lainaa (Janne_H81 @ Elo. 21 2010,21:58) kirjoitti
    Lainaa (CB 1000R @ Elo. 20 2010,08:31) kirjoitti
    Lainaa (vuohi @ Elo. 19 2010,23:25) kirjoitti
    Jos ei moista ole niin sitten katsotaan yhdessä vakuutussedän kanssa vähän nettimotoa ja neuvotellaan mikä se käypä hinta olisi voinut olla.
    No nii nyt sit kaikki laittaa nettimotoon myynti ilmoituksen ja ihan Vit*sti ylihintaa! *
    Olikos mitkä kummit?
    Dunlopin Qualifierit. Pyörä kävi SVT:llä "tarkastuksessa", jonka jälkeen liikkeeseen "oikeaan" arviointiin. Ensi viikolla saapi tietää lisää.
    Kyllä ainakin itsellä svt:een kaveri tarkasti ihan asiallisesti pyörän ja pistin kyllä pienimmästäkin naarmusta aina koko osan vaihdettavaksi.
    Lainaa (vuohi @ Elo. 21 2010,22:05) kirjoitti
    Lainaa (Janne_H81 @ Elo. 21 2010,21:58) kirjoitti
    Lainaa (CB 1000R @ Elo. 20 2010,08:31) kirjoitti
    Lainaa (vuohi @ Elo. 19 2010,23:25) kirjoitti
    Jos ei moista ole niin sitten katsotaan yhdessä vakuutussedän kanssa vähän nettimotoa ja neuvotellaan mikä se käypä hinta olisi voinut olla.
    No nii nyt sit kaikki laittaa nettimotoon myynti ilmoituksen ja ihan Vit*sti ylihintaa! *
    Olikos mitkä kummit?
    Dunlopin Qualifierit. Pyörä kävi SVT:llä "tarkastuksessa", jonka jälkeen liikkeeseen "oikeaan" arviointiin. Ensi viikolla saapi tietää lisää.
    Kyllä ainakin itsellä svt:een kaveri tarkasti ihan asiallisesti pyörän ja pistin kyllä pienimmästäkin naarmusta aina koko osan vaihdettavaksi.
    Ei siinä SVT:n kaverissa mitään vikaa ollut, kuvas kaikki ja kirjas kaikki viat ylös mitä kerto ja anto korjausluvan heti mukaan. Mut lopullisesti asia selviää kun liike tarkastanut ja antanut kustannusarvion SVT:lle.
    Honda CB 1000R -09

Kawasaki ZX-6R -06

Yamaha FZ6-N -06
    Jaahas tais oma pyörä päätyä huhupuheiden perusteella purkaamolle eli tuleva omistaja tuskin tarvitsee noita nurkkiin jääneitä rojuja. Seuraavan laista tavaraa siis löytyisi tuosta jos joku tarvitsee:

-takajalkatapit, ehjät ja käytännössä käyttämättömät
    -uusi öljynsuodatin
    -vakio äänenvaimennin, vähän naarmuja siinä suojapelissä ratailusta jääneenä
    -takasatula, 4000km kiinni ollut ihan ehjä
    Robespierre: Kyselit Alastarolla Kaatumatateista ja tässä ne olis. Ainakin ittellä nämä ovat toimineet mainiosti *

Evotech

On tuolla muutakin tavaraa.
    Lainaa (ibu @ Elo. 23 2010,19:33) kirjoitti
    Robespierre: Kyselit Alastarolla Kaatumatateista ja tässä ne olis. Ainakin ittellä nämä ovat toimineet mainiosti *

Evotech

Jees kiitti linkistä. Harmi, noi olis ollu kätevät hankkia ennen tätä viikonloppua niin olis säästänyt yhden moottorinkannen, änkkärin, jalkajarrutapin ja kahvapainon

Tähän liittyen, onko kukaan tilannut noita Hondan alkuperäisvaraosia jostain edullisesti?
    "On tilanteita jolloin Mustanaamio poistuu viidakosta ja liikkuu kaupungissa kuin kuka tahansa meistä"
    Lainaa (Robespierre @ Elo. 23 2010,20:31) kirjoitti
    Lainaa (ibu @ Elo. 23 2010,19:33) kirjoitti

Evotech

Jees kiitti linkistä. Harmi, noi olis ollu kätevät hankkia ennen tätä viikonloppua niin olis säästänyt yhden moottorinkannen, änkkärin, jalkajarrutapin ja kahvapainon *

Tähän liittyen, onko kukaan tilannut noita Hondan alkuperäisvaraosia jostain edullisesti?
    Ei ole ollut tarvetta vielä tilailla, mutta tuolta katselin löytyvän ainakin suomalaisia korjaamohintoja edullisempaa osaa.

Tosin Hondan alkuperäisvaraosat ja edullinen samassa lauseessa...
    Lainaa (Robespierre @ Elo. 23 2010,20:31) kirjoitti
    Erittäin tunnettu OEM osien hankintapaikka on tuo David Silvers. Google löytää sivut varmasti.
    .
    Tuollaisen mestan google sylkäisi heti kättelyssä kliks. Sivustolla näytti olevan hyvät hajoituskuvat ja kenties muutaman euron halvempia hintoja kuin ozillan linkittämässä sivustossa. Toimituskuluista en jaksanut vielä ottaa selvää.

Tuo david silver -sivusto ei ainakaan vielä tunnistanut tätä hondan pyörämallia tai sit olin itse vain niin käsi etten osannut sitä sieltä hakea *
    "On tilanteita jolloin Mustanaamio poistuu viidakosta ja liikkuu kaupungissa kuin kuka tahansa meistä"
    Koittakaas nyt pitää ne mopot pystyssä, en ole nähnyt kuukauteen ehjää cb1000r:ää yhtään kappaletta mutta 4 kaadettua on tullut bongattua
    Ja vakuutusmaksujen muodossa kummasti vakuutusfirmat pakkaavat muistamaan meitä köyhiä mopoilijoita *
    Vesipumpun vaihto 24.8. takuuna, ajokilometrit 31 600 km.
    Kuljettajaksi todettiin paikallinen toimeton sekatyömies.

BMW F900R K23
    BMW K1300S K15
    BMW Nine T Pure K17
    BMW K1300S K14
    Suzuki GSX-R 1000 K9
    Honda CB 1000R K8
    Suzuki GSR 600 K6
    Lainaa (vuohi @ Elo. 24 2010,16:58) kirjoitti
    Koittakaas nyt pitää ne mopot pystyssä, en ole nähnyt kuukauteen ehjää cb1000r:ää yhtään kappaletta mutta 4 kaadettua on tullut bongattua *
    Harmikseni pitää todeta et kuulun tuohon sun tilastoon, mut kovin tuntuu sunkin pyörien kumipuoli pyrkivän kohti taivasta
    Lainaa (Robespierre @ Elo. 24 2010,12:02) kirjoitti
    Tuollaisen mestan google sylkäisi heti kättelyssä kliks. Sivustolla näytti olevan hyvät hajoituskuvat ja kenties muutaman euron halvempia hintoja kuin ozillan linkittämässä sivustossa. Toimituskuluista en jaksanut vielä ottaa selvää.

Tuo david silver -sivusto ei ainakaan vielä tunnistanut tätä hondan pyörämallia tai sit olin itse vain niin käsi etten osannut sitä sieltä hakea *
    Katoppas vain, tuolta linkittämältäni sivustolta on hävinneet räjäytyskuvat, mutta näyttää nyt löytyvän tuolta hondaoriginalparts.comista parempilaatuisina.

David Silveriltä ei näytä vieläkään löytyvän osia suoraan tähän malliin ja kun kokeilin osanumeron haulla tuli kaikkiin "This part will be special ordered in for you from Honda." eli eipä näyttäisi kuuluvan vakiomallistoon.
    Koittakaas nyt pitää ne mopot pystyssä, en ole nähnyt kuukauteen ehjää cb1000r:ää yhtään kappaletta mutta 4 kaadettua on tullut bongattua *
    Paraskin huutelija, ehtikös se sun mopo ees 6tkm:n huoltoon?
    Tästä kun nyt päästiin kaatumatautiasioihin niin mitä toi Brandtin/BW 4+1 vuoden takuu mahtaa näistä kaadoista tykätä? Ts. mulla olis näillä paikkeilla tulossa 12 tkm huolto, joten voinko viedä ihan huoletta pyörän huoltoon ilman pelkoa että huollossa sanovat takuun raukeavan? Vai pitäisikö laittaa pyörä kuntoon ennen sitä ja teeskennellä että mitään ei ole tapahtunut - tosin tosta kyljellään olosta (pyörä sammui) varmaan jää merkintä jonnekin pyörän muistiin.
    Lainaa (ozilla @ Elo. 24 2010,22:52) kirjoitti
    Paraskin huutelija, ehtikös se sun mopo ees 6tkm:n huoltoon?
    Kerkesin mää varaan sen mutta pari päivää jäi vajaaksi sitten lopulta
    Lainaa (Robespierre @ Elo. 26 2010,14:56) kirjoitti
    tosin tosta kyljellään olosta (pyörä sammui) varmaan jää merkintä jonnekin pyörän muistiin.
    Tuskin cb:ssäkään mitään vikakoodia siitä tulee, siellä on se asentoanturi joka vaan sammuttaa pyörän jos se on kyljellään. Näin ainakin on ollut noissa kaikissa mun (neljässä) kaatamissa pyörissä
    Tästä kun nyt päästiin kaatumatautiasioihin niin mitä toi Brandtin/BW 4+1 vuoden takuu mahtaa näistä kaadoista tykätä? Ts. mulla olis näillä paikkeilla tulossa 12 tkm huolto, joten voinko viedä ihan huoletta pyörän huoltoon ilman pelkoa että huollossa sanovat takuun raukeavan? Vai pitäisikö laittaa pyörä kuntoon ennen sitä ja teeskennellä että mitään ei ole tapahtunut - tosin tosta kyljellään olosta (pyörä sammui) varmaan jää merkintä jonnekin pyörän muistiin.
    Ei ainakaan mulle sanottu mitään pikku kippauksen vaikutuksesta takuisiin. Tosin korjaus tehtiin BW:ssä, mutta en usko sillä olevan mitään merkitystä. Paitsi tietysti jos pystytään osoittamaan vian johtuneen kaadosta. Olen huomenna menossa käymään siellä jos ehdin ja voisin samalla kysäistä tuosta jos muistan.
    Lainaa (ozilla @ Elo. 26 2010,23:42) kirjoitti
    Ei ainakaan mulle sanottu mitään pikku kippauksen vaikutuksesta takuisiin. Tosin korjaus tehtiin BW:ssä, mutta en usko sillä olevan mitään merkitystä. Paitsi tietysti jos pystytään osoittamaan vian johtuneen kaadosta. Olen huomenna menossa käymään siellä jos ehdin ja voisin samalla kysäistä tuosta jos muistan.
    Ja vastaus oli, ettei ole mitään vaikutusta. Ongelmaksi voi kuitenkin tulla kaadossa tulleet huomaamattomat vauriot, kuten esimerkiksi hiusmurtumat, mutta ne on sitten taiteiltava vakuutuksiin.

Lisätään nyt tahän vielä disclaimeri, että en ota mitään vastuuta näistä kommenteista, näin minulle on vain kerrottu...
    Lainaa (ozilla @ Elo. 28 2010,18:53) kirjoitti
    Lainaa (ozilla @ Elo. 26 2010,23:42) kirjoitti
    Ja vastaus oli, ettei ole mitään vaikutusta. Ongelmaksi voi kuitenkin tulla kaadossa tulleet huomaamattomat vauriot, kuten esimerkiksi hiusmurtumat, mutta ne on sitten taiteiltava vakuutuksiin.

Lisätään nyt tahän vielä disclaimeri, että en ota mitään vastuuta näistä kommenteista, näin minulle on vain kerrottu...
    Kiitos selvityksestä! Jotenkin järkevältähän toi kuulostaakin eli olisi aika ihmeellistä jos kaikki takuut raukeisivat heti.
    Onko muilla ollu "pieniä" ongelmia sen tehtaan rumiluksen poistamisessa perästä...
    Melko helpolla lähti ketjun puoleiset 2 kuusiokolo pulttia penkin alta, mutta ehjänähän se muovihärpäke ei irronnu...
    Murtu käsiin ku otti vaan kiinni.... mahtavaa laatua...
    No ei sillä että sen ois tarvinu mulla kestääkään,
    Tällähetkellä vielä yks pulteista kiinni ilmeisesti pitää porata koko pultti irti kun ei suostu aukeamaan.

Toinen mitä rupesin miettimään, millä helvetin konstilla takalampun saa vaihdettua, en oikeen viitti alkaa niitä katteitakaan repimään kun tuntuu olevan yhtä vahvaa laatua kuin se rekisterikilven törrötin...

Ja pyörällä on ajettu se 8km terminaalista huoltoaseman kautta kotitalliin
    Honda CB1000R '10
    Lainaa (zanta @ Syys. 02 2010,15:38) kirjoitti
    Onko muilla ollu "pieniä" ongelmia sen tehtaan rumiluksen poistamisessa perästä...
    Melko helpolla lähti ketjun puoleiset 2 kuusiokolo pulttia penkin alta, mutta ehjänähän se muovihärpäke ei irronnu...
    Murtu käsiin ku otti vaan kiinni.... mahtavaa laatua...
    No ei sillä että sen ois tarvinu mulla kestääkään,
    Tällähetkellä vielä yks pulteista kiinni ilmeisesti pitää porata koko pultti irti kun ei suostu aukeamaan.

Toinen mitä rupesin miettimään, millä helvetin konstilla takalampun saa vaihdettua, en oikeen viitti alkaa niitä katteitakaan repimään kun tuntuu olevan yhtä vahvaa laatua kuin se rekisterikilven törrötin...

Ja pyörällä on ajettu se 8km terminaalista huoltoaseman kautta kotitalliin
    Mulla lähti ainakin ihan helposti ilman väkivaltaa ja ehjänä. Taitaa sun pyörässäs olla ollut asentajalla huono päivä, väännetty sitten jatkovarrella...
    Onk tää hoitoainet, vai tulinkmää?

ex. CBR600F -93, SV1000S -03, CB1000R -09, 690 Duke R -11, CBR600RR -09, XLH1000 -71, ZX10R -06, R1200S -07, Sportster R -02

Nyt: Cb seven fifty
    Lainaa (Arvo Pentti @ Syys. 02 2010,17:14) kirjoitti
    Mulla lähti ainakin ihan helposti ilman väkivaltaa ja ehjänä. Taitaa sun pyörässäs olla ollut asentajalla huono päivä, väännetty sitten jatkovarrella...
    Joo ihan hyvän mittanen jatkovarsi piti olla itelläkin että sai sen viimosen pultin irti...
    Se oli vedetty niin kireelle että oli koko muoviteline haljennu sieltä ruuvin ympäriltä...

Se mua vaan ihmetytti kun siellä penkin alla on se maalikooditarra..
    Ei pitäs olla ABS jarruja mut tarrassa tyyppinä oli kuitenkin CB1000RA (eiks toi A tarkota just ABS versiota???)

Nyt on kuitenkin paikallaan R&G:n tail tidy ja E-hyväksytty savun värinen takalamppu, sehän näky paljon paremmin liikenteessä ku orkkis

Pitää vielä askarrella moottorin poskeen crash guardit paikalleen...
    Honda CB1000R '10
    Lainaa (zanta @ Syys. 02 2010,19:08) kirjoitti
    Pitää vielä askarrella moottorin poskeen crash guardit paikalleen...
    Mites meinasit tehdä? Kävin just toissapäivänä hakemassa Etrasta POM -muovia ja tänään kävin etsimässä sopivia pultteja, joilla korvais noi alkuperäiset (lähinnä noita kaatumatappeja varten) mut ei Motonetissä ollu sellasia kuusiokolopultteja (tosin löysin sellaisen 25mm veneen tulpan, jolla kehittelen sinne takapyörän mutteriin jonkinnäköisen suojan). Mietin myös ainakin siihen kytkinkoppaan jotain sellaista slider -suojaa. No, ainakin materiaali on valmiina mut toteutusvisio ei oo ihan vielä kirkastunut täysin selkeeksi.

Tämähän on siis vain jälkihoitoa kun vahinko valuu jo pitkin housua Kyselin myös korjaamosta niin toi kytkinkopan kannen, sen pikkuluukun plus tiivisteiden ja jalkajarrutapin vaihto tulee kustantaa noin 420 € kaikkinensa +- joitain kymppejä. No kaikki harrastuksethan maksaa *
    Lainaa (Robespierre @ Syys. 02 2010,20:06) kirjoitti
    Mites meinasit tehdä? *Mietin myös ainakin siihen kytkinkoppaan jotain sellaista slider -suojaa.
    R&G:ltä tilasin ohjaustangon päihin ja moottorin pultteihin tulevat valmiit palikat samalla ku tilasin ton tail tidyn.
    Ei jaksa alkaa värkkäämään jos valmiitakin on, etenki ku pyöräkin on uus eikä mikään parin tonnin käytetty, sellaseen ei ehkä viittis ostella noita palikoita.

Tota kytkinkopan "liukumiinasuojaa" kattelin itekin R&G:ltä, en vaan nähny jotenki tarpeelliseksi sitä...
    Ehtiihän sen vielä tilata
    Samaten ku ne napoihin tulevat suojat jos niitäkin "tarttis"

Kerkesin vajaat sata kilsaa vetää tossa viimesen valosan tunnin aikana jopa sisäänajoa
    Jospa täräyttäs tulevina päivinä tunturikierroksen niin sais viiä jo ekaan huoltoon!
    Honda CB1000R '10
    Tänään tuli käytettyä aamulla pyörä 12tkm huollossa. Lisäsivät jäähdytysnestettä ja muuten oli normitarkastus ilman öljynvaihtoja kun tein ne itse. Kustannukset Vantaan BW:ssä n. 82 eurooppalaista koostuen siis pääasiallisesti 1 h tuntiveloituksesta.

Pyörän kippaaminen ei vaikuta takuuseen, mutta huollon kaveri kirjasi tosin kipin koneelleen, eli asia meni kuten ozilla mainitsi.

Meikäläinen on ihmetellyt tuota keulan säätöä kun en saa itse sitä pohjaamaan lähellekään (ajopainona itsellä joku alle 70 kg) vaan liukuputkissa jää noin 50-60 mm käyttämättä vaikka kokeilin esijännityksen säätöä kaikkein löysimmällä ja menovaimennustakin kaikkein löysimmällä. Ratakaverithan sanovat että normi muoviluodissa tuon pitäisi jäädä noin 10-20 mm päähän pohjauksesta. Ajattelin soitella Brandtille ja kysyä, että pitäisikö tuon keulan painua syvemmälle jarruissa. Onko muut saaneet keulaa pohjaamaan?
    Lainaa (Robespierre @ Syys. 06 2010,09:37) kirjoitti
    Tänään tuli käytettyä aamulla pyörä 12tkm huollossa. Lisäsivät jäähdytysnestettä ja muuten oli normitarkastus
    Tarkista vuotaako vesipumppu

Tyyppivikaa...
    Kuljettajaksi todettiin paikallinen toimeton sekatyömies.

BMW F900R K23
    BMW K1300S K15
    BMW Nine T Pure K17
    BMW K1300S K14
    Suzuki GSX-R 1000 K9
    Honda CB 1000R K8
    Suzuki GSR 600 K6
    Lainaa (Sytky @ Syys. 06 2010,15:00) kirjoitti
    Lainaa (Robespierre @ Syys. 06 2010,09:37) kirjoitti
    Tänään tuli käytettyä aamulla pyörä 12tkm huollossa. Lisäsivät jäähdytysnestettä ja muuten oli normitarkastus
    Tarkista vuotaako vesipumppu *

Tyyppivikaa...
    Mulla kans ihan hitusen hukkaa jäähdytysnestettä, ja oon pumppua koittanut tutkailla, mutta en ole siinä vuotoja huomannut... No kohta huolto edessä, niin pitää mainita asiasta josko siellä huomaisivat mistä häviää...
    Onk tää hoitoainet, vai tulinkmää?

ex. CBR600F -93, SV1000S -03, CB1000R -09, 690 Duke R -11, CBR600RR -09, XLH1000 -71, ZX10R -06, R1200S -07, Sportster R -02

Nyt: Cb seven fifty
    Itse olen ko pyörää tutustumassa ja törmäsin tämmöseen specsiin.. onko tosiaan pyörästä kahta eri teholuokkaa vm2008 55.8kW ja 2009-> 90.1kW kuten linkit antavat ymmärtää vai onko pummi?

http://www.bikez.com/motorcycles/hon...000_r_2008.php
    http://www.bikez.com/motorcycles/honda_cb1000r_2009.php
    It´s more than my bike, it´s my identity

Hullu saa olla, mutta ei tyhmä.
  30.  
    Lainaa (luikku @ Syys. 08 2010,21:38) kirjoitti
    Itse olen ko pyörää tutustumassa ja törmäsin tämmöseen specsiin.. onko tosiaan pyörästä kahta eri teholuokkaa vm2008 55.8kW ja 2009-> 90.1kW kuten linkit antavat ymmärtää vai onko pummi?

http://www.bikez.com/motorcycles/hon...000_r_2008.php
    http://www.bikez.com/motorcycles/honda_cb1000r_2009.php
    Musta noi ei oo oikeestaan kumpikaan oikein. Brandilta saa ainakin samat tiedot jotka mun rekisteriotteessa on. Tosin voihan tossa olla nyt jokin salaliittokin. Eli joku 92 kW mulla ainakin on, mut mun on valkoinen mut näytti toi ibun mustan värinenkin kohtuu kovaa radalla menevän * Mut se tais olla toi vihree jossa oli vähän vähemmän tehoa...
Sivu: 18 / 62:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 8161718192028 ... ViimeinenViimeinen