Sivu: 17 / 62:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 7151617181927 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 481:stä 510:een 1835:sta
  1. #481
    Lainaa (CB 1000R @ Elo. 06 2010,09:04) kirjoitti
    Rungo mittaus siihe häätyy silti tehä vaik oiski pientä vikaa.
    No sehän taitaa olla tässä tapauksessa ihan ostajan tahdosta kiinni jos haluaa tehdä mittauksen. Korjaamoille tuntuu riittävän, että pyörä kääntyy samanlailla molempiin suuntiin, vaikka olisi tullut risteyksessä auto kylkeen. Nimim. kokemusta on...
  2. #482
    Lainaa (ozilla @ Elo. 06 2010,11:28) kirjoitti
    Lainaa (Janne_H81 @ Elo. 05 2010,21:48) kirjoitti
    Lueskelin et jotkut asentaneet xenoneita hondaan. Mistä saa ja onko vaikeet asentaa?
    Omani hommasin eBaystä ja todella helppo asentaa.
    Ite asentelin yhdet Kiinasta ostetut. Makso vähän ja toimi vielä vähemmän aikaa eli joku vajaa kuukauden ennen kuin rupesivat välkkymään ja polttivat polttimon. Laitoin uudet tilaukseen puljusta nimeltä Taskuraketti ja sanoisin, että ko. puljua kannattaa välttää kuin ruttoa, sillä kesäkuun alusta laitettua tilausta ei ole vieläkään kuulunut. Kovin ovat lupailleet sähköpostikeskusteluissa, mutta alkaa jo hieman epätoivoiselta tuntumaan.

    Eli riippuu mistä näkövinkkelistä katsoo tuon asennuksen helppoutta - teknisesti ei kovinkaan haastava, mutta jos tavara ei ole kunnollista tai sitä ei ole ollenkaan niin alkaa vaikeuskerroin nousemaan
    "On tilanteita jolloin Mustanaamio poistuu viidakosta ja liikkuu kaupungissa kuin kuka tahansa meistä"
  3. #483
    Pitikin kysyä Vuohelta et oliko muuten niistä sun kaatumatapeista havaittavaa hyötyä ja miten ne toimi? Laittaisitko uudet vastaavat jos hommaisit uuden vastaavanlaisen?
    "On tilanteita jolloin Mustanaamio poistuu viidakosta ja liikkuu kaupungissa kuin kuka tahansa meistä"
  4. #484
    Lainaa (Robespierre @ Elo. 08 2010,23:01) kirjoitti
    Pitikin kysyä Vuohelta et oliko muuten niistä sun kaatumatapeista havaittavaa hyötyä ja miten ne toimi? Laittaisitko uudet vastaavat jos hommaisit uuden vastaavanlaisen?
    Joo kyllä niistä apua oli, koneenposki ei juuri kulunut ja tankkikin pääosin vaan siittä yläosasta kun kynsi katollaan menemään. Pikkulipoissa tasaselle asfaltille ei olisi varmaan koneenposki ja tankki ottaneet mitään damagea.

    Nyt tuli vihdoinkin lunastuspaperitkin ja purin sifterin irti pyörästä. Kokeilin pistää käyntiinkin vielä kun täyty niitä johtoja näperöidä eikä meinannut jaksaa startata 2 viikon seisonnan jälkeen. no latasin akun täyteen ja ihan hyvin lähti käymään ja tuntui käyvänkin ihan jees.
  5. #485
    Onko kellään tietoo paljon lähtee akran sliparista killerinkaa / Ilman killeriä db:jä ?
  6. #486
    Kiinnostaisi tietää miten olette alustaa säätäneet, jos sitä olette ruuvanneet ja tietenkin missä painoluokassa kuski on? Kuvittelisin, että ainakin vuohi olisi sitä säätänyt enemmänkin radalle, jollei sitten ole jo kadonnut kawa-palstoille..
  7. #487
    Lainaa (ozilla @ Elo. 14 2010,12:29) kirjoitti
    Kiinnostaisi tietää miten olette alustaa säätäneet, jos sitä olette ruuvanneet ja tietenkin missä painoluokassa kuski on? Kuvittelisin, että ainakin vuohi olisi sitä säätänyt enemmänkin radalle, jollei sitten ole jo kadonnut kawa-palstoille..
    Ei kyllä täälläkin vielä ollaan, pitikin juuri tulla avautumaan tuosta kawasakista tänne Itsellä oli edessä vähän lisää esijännitystä, menovaimennus kokonaan kiinni eikä silti tuntunut läheskään tarpeeksi jämäkältä ja paluuvaimennustakin muistaakseni jonkin verran lisää. Taakse pistin vissiin muutaman kierroksen lisää menovaimennusta. Noilla seteillä kesti 90kg läski vetää kaikki mahdolliset osat puolin ja toisin tonttiin ilman kummempia tilanteita.

    Niin ja toi helvetin kawasaki on kyllä sitten ihan perseestä kadulla hondaan verrattuna, ajoasento on ihan järkyttävä en ymmärrä miten kukaan ihminen ostaa kyykkypyörän korttelin kiertoon, välitykset ovat ihan järkyttävät ykkösellä joku 170 ja kakkosella yli 200 eli 50km/h keulittelut jäävät nyt kyllä pois ohjelmistosta ja jos sattuu keulimaan sillä ykkösellä jotain järkevää vauhtia on koko ajan pelko perseessä kun parin sentin ranteen heilautuksen takana on 170hp takarenkaalle.

    Eli ei kannata haaveilla mistään bladen tehoista vaan olla tyytyväisiä siihen hallittavuuteen ja helppouteen ei ne ihan tyhmiä ole hondan insinöörit olleet kun ovat tuota mottia suunnitelleet.

    Radallahan tuo kawa on kyllä varmasti hauskempi ja kyllä se vaan aina nostaa hymyn huulille kun eturenkaan nappaa motarilla 150km/h kyydeistä ylös mutta kyllä pelkkänä katupyöränä menisi cb1000r mielummin.
  8. #488
    Lainaa (vuohi @ Elo. 15 2010,00:31) kirjoitti
    Lainaa (ozilla @ Elo. 14 2010,12:29) kirjoitti
    Kiinnostaisi tietää miten olette alustaa säätäneet, jos sitä olette ruuvanneet ja tietenkin missä painoluokassa kuski on? Kuvittelisin, että ainakin vuohi olisi sitä säätänyt enemmänkin radalle, jollei sitten ole jo kadonnut kawa-palstoille..
    Ei kyllä täälläkin vielä ollaan, pitikin juuri tulla avautumaan tuosta kawasakista tänne * Itsellä oli edessä vähän lisää esijännitystä, menovaimennus kokonaan kiinni eikä silti tuntunut läheskään tarpeeksi jämäkältä ja paluuvaimennustakin muistaakseni jonkin verran lisää. Taakse pistin vissiin muutaman kierroksen lisää menovaimennusta. Noilla seteillä kesti 90kg läski vetää kaikki mahdolliset osat puolin ja toisin tonttiin ilman kummempia tilanteita.
    Näköjään se pitää jonkun sanoa, että vedä kiristys tappiin ennenkuin sen tajuaa tehdä. Kiristin etupään menovaimennusta sen toisenkin kierroksen mitä se menee ja ei se huonommaksi tullut. Jostain ihmeen syystä aina haluaa jättää vielä säätövaraa. Muuten etupää olikin samaan tyyliin kiristetty.

    Takapää onkin sitten mielenkiitoisempi. Mulla ei ainakaan löydy kuin paluuvaimennuksen ja esijännityksen säädöt ja esijännitystä oon kiristänyt kaks pykälää ja paluuvaimennusta 0,75 kierrosta. Että mitähän olit säätänyt muutaman kierroksen kun paluuvaimennustakin saa kiristettyä tehtaan jäljiltä 1,5 kierrosta...

    Mutta joo, on ne siellä Hondalla jotain miettineet kun tätä pyörää ovat suunnitelleet.
  9. #489
    Lainaa (ozilla @ Elo. 15 2010,23:07) kirjoitti
    Lainaa (vuohi @ Elo. 15 2010,00:31) kirjoitti
    Lainaa (ozilla @ Elo. 14 2010,12:29) kirjoitti
    Kiinnostaisi tietää miten olette alustaa säätäneet, jos sitä olette ruuvanneet ja tietenkin missä painoluokassa kuski on? Kuvittelisin, että ainakin vuohi olisi sitä säätänyt enemmänkin radalle, jollei sitten ole jo kadonnut kawa-palstoille..
    Ei kyllä täälläkin vielä ollaan, pitikin juuri tulla avautumaan tuosta kawasakista tänne * Itsellä oli edessä vähän lisää esijännitystä, menovaimennus kokonaan kiinni eikä silti tuntunut läheskään tarpeeksi jämäkältä ja paluuvaimennustakin muistaakseni jonkin verran lisää. Taakse pistin vissiin muutaman kierroksen lisää menovaimennusta. Noilla seteillä kesti 90kg läski vetää kaikki mahdolliset osat puolin ja toisin tonttiin ilman kummempia tilanteita.
    Näköjään se pitää jonkun sanoa, että vedä kiristys tappiin ennenkuin sen tajuaa tehdä. Kiristin etupään menovaimennusta sen toisenkin kierroksen mitä se menee ja ei se huonommaksi tullut. Jostain ihmeen syystä aina haluaa jättää vielä säätövaraa. Muuten etupää olikin samaan tyyliin kiristetty.

    Takapää onkin sitten mielenkiitoisempi. Mulla ei ainakaan löydy kuin paluuvaimennuksen ja esijännityksen säädöt ja esijännitystä oon kiristänyt kaks pykälää ja paluuvaimennusta 0,75 kierrosta. Että mitähän olit säätänyt muutaman kierroksen kun paluuvaimennustakin saa kiristettyä tehtaan jäljiltä 1,5 kierrosta...

    Mutta joo, on ne siellä Hondalla jotain miettineet kun tätä pyörää ovat suunnitelleet.
    Voin muistaa ihan omiani vedin noi setit vuoden ekana kemoran päivänä ja sen jälkeen en ole kajonnut kun tuntuivat hyviltä. Varmaan sitten se takapäänkin menovaimennus kokonaan ollut kiinni...
  10. #490
    Lainaa (vuohi @ Elo. 15 2010,23:11) kirjoitti
    Lainaa (ozilla @ Elo. 15 2010,23:07) kirjoitti
    Lainaa (vuohi @ Elo. 15 2010,00:31) kirjoitti
    Lainaa (ozilla @ Elo. 14 2010,12:29) kirjoitti
    Kiinnostaisi tietää miten olette alustaa säätäneet, jos sitä olette ruuvanneet ja tietenkin missä painoluokassa kuski on? Kuvittelisin, että ainakin vuohi olisi sitä säätänyt enemmänkin radalle, jollei sitten ole jo kadonnut kawa-palstoille..
    Ei kyllä täälläkin vielä ollaan, pitikin juuri tulla avautumaan tuosta kawasakista tänne * Itsellä oli edessä vähän lisää esijännitystä, menovaimennus kokonaan kiinni eikä silti tuntunut läheskään tarpeeksi jämäkältä ja paluuvaimennustakin muistaakseni jonkin verran lisää. Taakse pistin vissiin muutaman kierroksen lisää menovaimennusta. Noilla seteillä kesti 90kg läski vetää kaikki mahdolliset osat puolin ja toisin tonttiin ilman kummempia tilanteita.
    Näköjään se pitää jonkun sanoa, että vedä kiristys tappiin ennenkuin sen tajuaa tehdä. Kiristin etupään menovaimennusta sen toisenkin kierroksen mitä se menee ja ei se huonommaksi tullut. Jostain ihmeen syystä aina haluaa jättää vielä säätövaraa. Muuten etupää olikin samaan tyyliin kiristetty.

    Takapää onkin sitten mielenkiitoisempi. Mulla ei ainakaan löydy kuin paluuvaimennuksen ja esijännityksen säädöt ja esijännitystä oon kiristänyt kaks pykälää ja paluuvaimennusta 0,75 kierrosta. Että mitähän olit säätänyt muutaman kierroksen kun paluuvaimennustakin saa kiristettyä tehtaan jäljiltä 1,5 kierrosta...

    Mutta joo, on ne siellä Hondalla jotain miettineet kun tätä pyörää ovat suunnitelleet.
    Voin muistaa ihan omiani vedin noi setit vuoden ekana kemoran päivänä ja sen jälkeen en ole kajonnut kun tuntuivat hyviltä. Varmaan sitten se takapäänkin menovaimennus kokonaan ollut kiinni...
    Tarkoitat varmaan paluuvaimennusta. Tai sitten siellä on menovaimennuksen säätö mistä manuska ei kerro...
  11. #491
    Lainaa (ozilla @ Elo. 15 2010,23:36) kirjoitti
    Lainaa (vuohi @ Elo. 15 2010,23:11) kirjoitti
    Lainaa (ozilla @ Elo. 15 2010,23:07) kirjoitti
    Lainaa (vuohi @ Elo. 15 2010,00:31) kirjoitti
    Lainaa (ozilla @ Elo. 14 2010,12:29) kirjoitti
    Kiinnostaisi tietää miten olette alustaa säätäneet, jos sitä olette ruuvanneet ja tietenkin missä painoluokassa kuski on? Kuvittelisin, että ainakin vuohi olisi sitä säätänyt enemmänkin radalle, jollei sitten ole jo kadonnut kawa-palstoille..
    Ei kyllä täälläkin vielä ollaan, pitikin juuri tulla avautumaan tuosta kawasakista tänne * Itsellä oli edessä vähän lisää esijännitystä, menovaimennus kokonaan kiinni eikä silti tuntunut läheskään tarpeeksi jämäkältä ja paluuvaimennustakin muistaakseni jonkin verran lisää. Taakse pistin vissiin muutaman kierroksen lisää menovaimennusta. Noilla seteillä kesti 90kg läski vetää kaikki mahdolliset osat puolin ja toisin tonttiin ilman kummempia tilanteita.
    Näköjään se pitää jonkun sanoa, että vedä kiristys tappiin ennenkuin sen tajuaa tehdä. Kiristin etupään menovaimennusta sen toisenkin kierroksen mitä se menee ja ei se huonommaksi tullut. Jostain ihmeen syystä aina haluaa jättää vielä säätövaraa. Muuten etupää olikin samaan tyyliin kiristetty.

    Takapää onkin sitten mielenkiitoisempi. Mulla ei ainakaan löydy kuin paluuvaimennuksen ja esijännityksen säädöt ja esijännitystä oon kiristänyt kaks pykälää ja paluuvaimennusta 0,75 kierrosta. Että mitähän olit säätänyt muutaman kierroksen kun paluuvaimennustakin saa kiristettyä tehtaan jäljiltä 1,5 kierrosta...

    Mutta joo, on ne siellä Hondalla jotain miettineet kun tätä pyörää ovat suunnitelleet.
    Voin muistaa ihan omiani vedin noi setit vuoden ekana kemoran päivänä ja sen jälkeen en ole kajonnut kun tuntuivat hyviltä. Varmaan sitten se takapäänkin menovaimennus kokonaan ollut kiinni...
    Tarkoitat varmaan paluuvaimennusta. Tai sitten siellä on menovaimennuksen säätö mistä manuska ei kerro...
    Jep niin päin se tais olla no kummiskin se ainoa ruuvi mikä siinä on
  12. #492
    Kellään kokemuksia GPR:n slipareista?

    ESIMERKKI
    CB1000R
  13. #493
    Lainaa (nikkke @ Elo. 17 2010,11:28) kirjoitti
    Kellään kokemuksia GPR:n slipareista?

    ESIMERKKI
    Ei sinäänsä kokemusta tosta, mut tuohan vaikuttaa ihan ketjussa jo aiemmin mainitun Ixilin putken oloiselta. Bonuksena tossa kai on irroitettavat killerit?! Omasta kokemuksesta tuo katti vaimentaa jo suurimman osan melusta, joten vaikka oma Ixil on kohtuu lyhyt, pysyvät äänet jotenkin rajoissa. Tuosta linkin kuvasta poiketen molemmat asennetaan kattiin ja decat -putkea en itse ainakaan ihan heti miettisi.
    "On tilanteita jolloin Mustanaamio poistuu viidakosta ja liikkuu kaupungissa kuin kuka tahansa meistä"
  14. #494
    Uus abina kehissä,tämä kesä kurvailtu kyseisellä mopolla,hauska peli joskin aika munaton loppupelissä,kaikki on melkein liian helppoa *

    http://s986.photobucket.com/albums....093.jpg



    Aina nälkä ja koko ajan jano
  15. #495
    Lainaa (Robespierre @ Elo. 17 2010,11:51) kirjoitti
    Ei sinäänsä kokemusta tosta, mut tuohan vaikuttaa ihan ketjussa jo aiemmin mainitun Ixilin putken oloiselta. Bonuksena tossa kai on irroitettavat killerit?! Omasta kokemuksesta tuo katti vaimentaa jo suurimman osan melusta, joten vaikka oma Ixil on kohtuu lyhyt, pysyvät äänet jotenkin rajoissa. Tuosta linkin kuvasta poiketen molemmat asennetaan kattiin ja decat -putkea en itse ainakaan ihan heti miettisi.
    No niin vaikuttaa, lähinnä vaan merkkiä meinasin. Tosin, samanlaisia putkenpätkiä nuo taitaa hyvin pitkälti olla. Irroitettavat killerit pitäisi olla juu, joka on toki bonusta. Katti jää myös itsellänikin paikoilleen.

    Ei kai siinä muu auta kuin laittaa tuo (tai vastaava) talvella tilaukseen.
    CB1000R
  16. #496
    Lainaa (nikkke @ Elo. 18 2010,12:33) kirjoitti
    Lainaa (Robespierre @ Elo. 17 2010,11:51) kirjoitti
    Ei sinäänsä kokemusta tosta, mut tuohan vaikuttaa ihan ketjussa jo aiemmin mainitun Ixilin putken oloiselta. Bonuksena tossa kai on irroitettavat killerit?! Omasta kokemuksesta tuo katti vaimentaa jo suurimman osan melusta, joten vaikka oma Ixil on kohtuu lyhyt, pysyvät äänet jotenkin rajoissa. Tuosta linkin kuvasta poiketen molemmat asennetaan kattiin ja decat -putkea en itse ainakaan ihan heti miettisi.
    No niin vaikuttaa, lähinnä vaan merkkiä meinasin. Tosin, samanlaisia putkenpätkiä nuo taitaa hyvin pitkälti olla. Irroitettavat killerit pitäisi olla juu, joka on toki bonusta. Katti jää myös itsellänikin paikoilleen.

    Ei kai siinä muu auta kuin laittaa tuo (tai vastaava) talvella tilaukseen.
    Ixilissä tosin killeri tai sen poisto ei vaikuta oikeestaan mitenkään soundeihin, jos jättää katin paikoilleen...
    Onk tää hoitoainet, vai tulinkmää?

    ex. CBR600F -93, SV1000S -03, CB1000R -09, 690 Duke R -11, CBR600RR -09, XLH1000 -71, ZX10R -06, R1200S -07, Sportster R -02

    Nyt: Cb seven fifty
  17. #497
    Jengi jutteli tuosta öljynvaihtotiheydestä jo aiemmin, mut ootteko huomanneet jonkun öljyn toimivan paremmin kuin toisen? Eli millä öljyllä ootte pyöräänne hemmotelleet? Pitäis tuossa tulevana viikonloppuna vaihdella ja napata purkki mukaan kun maalle lähtee...
    "On tilanteita jolloin Mustanaamio poistuu viidakosta ja liikkuu kaupungissa kuin kuka tahansa meistä"
  18. #498
    Lainaa (Abina @ Elo. 18 2010,10:17) kirjoitti
    Uus abina kehissä,tämä kesä kurvailtu kyseisellä mopolla,hauska peli joskin aika munaton loppupelissä,kaikki on melkein liian helppoa *

    http://s986.photobucket.com/albums....093.jpg
    Hieno pakoputki! Onko pelkkä suora putki? Vissiin ite väännetty? Aluksi meinasin ite tehdä samanlaisen, kahdella ulostulolla. Mut päädyin sitten kaupalliseen ratkaisuun, kun ei oo kavereillakaan tiggiä.

    Mä oon käyttäny öljyinä Motulin 7100 ja kaikki toimii normaalisti (hyvin)
  19. #499
    Bilteman putkeeko ? *

    Kuljettajaksi todettiin paikallinen toimeton sekatyömies.

    BMW F900R K23
    BMW K1300S K15
    BMW Nine T Pure K17
    BMW K1300S K14
    Suzuki GSX-R 1000 K9
    Honda CB 1000R K8
    Suzuki GSR 600 K6
  20. #500
    Lainaa (holger @ Elo. 19 2010,10:41) kirjoitti
    Hieno pakoputki! Onko pelkkä suora putki? Vissiin ite väännetty? Aluksi meinasin ite tehdä samanlaisen, kahdella ulostulolla. Mut päädyin sitten kaupalliseen ratkaisuun, kun ei oo kavereillakaan tiggiä.
    Kaupasta haettu valmis mutka,josta hiukan modaamalla "valmis" slipari.. hintaa tuli huimat 15€ maalin kans



    Aina nälkä ja koko ajan jano
  21. #501
    Ei sitä iloa kauan kestänyt

    Uusi eturengas luisti alta pois....

    Vauriot:

    - koneen kylki naarmuilla
    - tankki naarmuilla
    - tanko vinossa

    Nyt sopisi se vit... kun vitt...aaaa -biisi
    Honda CB 1000R -09

    Kawasaki ZX-6R -06

    Yamaha FZ6-N -06
  22. #502
    Lainaa (Janne_H81 @ Elo. 19 2010,22:47) kirjoitti
    Ei sitä iloa kauan kestänyt

    Uusi eturengas luisti alta pois....

    Vauriot:

    - koneen kylki naarmuilla
    - tankki naarmuilla
    - tanko vinossa

    Nyt sopisi se vit... kun vitt...aaaa -biisi
    Ilmeisesti ei ollut kakskaksyt vauhtia ja kuski selvis ilman suurempia vahinkoja? Mites tollanen nyt pääs tapahtumaan (siis liukas eturengas mut muuten)?

    Jos menee lunastukseen niin kai meinaat uutta samanlaista alle?
    "On tilanteita jolloin Mustanaamio poistuu viidakosta ja liikkuu kaupungissa kuin kuka tahansa meistä"
  23. #503
    Lainaa (Robespierre @ Elo. 19 2010,22:55) kirjoitti
    Lainaa (Janne_H81 @ Elo. 19 2010,22:47) kirjoitti
    Ei sitä iloa kauan kestänyt

    Uusi eturengas luisti alta pois....

    Vauriot:

    - koneen kylki naarmuilla
    - tankki naarmuilla
    - tanko vinossa

    Nyt sopisi se vit... kun vitt...aaaa -biisi
    Ilmeisesti ei ollut kakskaksyt vauhtia ja kuski selvis ilman suurempia vahinkoja? Mites tollanen nyt pääs tapahtumaan (siis liukas eturengas mut muuten)?

    Jos menee lunastukseen niin kai meinaat uutta samanlaista alle?

    Viiskymppii oli vauhtia ja edessä ollut pysähtyi suojatien eteen. Ihan normi jarrutustilanne, ei mikään paniikkijarrutus. Rangas lähti vaan alta, ei voi ymmärtää, ja se teki vielä sen kaks kertaa ekalla kerralla pidettyä pystyssä mut toisella en. En tiedä et oliks siinä asvaltilla sit jotain... Ehdin ajaa uusilla renkailla joku alta sata kilsaa. Samanlaista alle, jos menee lunariin. *
    Honda CB 1000R -09

    Kawasaki ZX-6R -06

    Yamaha FZ6-N -06
  24. #504
    Lainaa (Janne_H81 @ Elo. 19 2010,23:04) kirjoitti
    Viiskymppii oli vauhtia ja edessä ollut pysähtyi suojatien eteen. Ihan normi jarrutustilanne, ei mikään paniikkijarrutus. Rangas lähti vaan alta, ei voi ymmärtää, ja se teki vielä sen kaks kertaa ekalla kerralla pidettyä pystyssä mut toisella en. En tiedä et oliks siinä asvaltilla sit jotain... Ehdin ajaa uusilla renkailla joku alta sata kilsaa. Samanlaista alle, jos menee lunariin. *
    Miten nuo mahdetaan lunastuksessa korvata? Meinaan et miten pyörän arvo arvioidaan vai saako siitä automaattisesti uuden tilalle. Jälkimmäistä jotenkin epäilen? Ja onko vaihtoehtona ottaa rahat vai vastaava samanlainen alle? Jotenkin tuntuu että tossa häviäis joka tapauksessa vaikka bonareiden tippumista tai omavastuuta ei ottaiskaan huomioon.
    "On tilanteita jolloin Mustanaamio poistuu viidakosta ja liikkuu kaupungissa kuin kuka tahansa meistä"
  25. #505
    Lainaa (Robespierre @ Elo. 19 2010,23:08) kirjoitti
    Lainaa (Janne_H81 @ Elo. 19 2010,23:04) kirjoitti
    Viiskymppii oli vauhtia ja edessä ollut pysähtyi suojatien eteen. Ihan normi jarrutustilanne, ei mikään paniikkijarrutus. Rangas lähti vaan alta, ei voi ymmärtää, ja se teki vielä sen kaks kertaa ekalla kerralla pidettyä pystyssä mut toisella en. En tiedä et oliks siinä asvaltilla sit jotain... Ehdin ajaa uusilla renkailla joku alta sata kilsaa. Samanlaista alle, jos menee lunariin. *
    Miten nuo mahdetaan lunastuksessa korvata? Meinaan et miten pyörän arvo arvioidaan vai saako siitä automaattisesti uuden tilalle. Jälkimmäistä jotenkin epäilen? Ja onko vaihtoehtona ottaa rahat vai vastaava samanlainen alle? Jotenkin tuntuu että tossa häviäis joka tapauksessa vaikka bonareiden tippumista tai omavastuuta ei ottaiskaan huomioon.
    Vuohilla taitaa olla kokemusta tästä korvauskäytännöstä....
    Honda CB 1000R -09

    Kawasaki ZX-6R -06

    Yamaha FZ6-N -06
  26. #506
    Lainaa (Janne_H81 @ Elo. 19 2010,23:19) kirjoitti
    Lainaa (Robespierre @ Elo. 19 2010,23:08) kirjoitti
    Lainaa (Janne_H81 @ Elo. 19 2010,23:04) kirjoitti
    Viiskymppii oli vauhtia ja edessä ollut pysähtyi suojatien eteen. Ihan normi jarrutustilanne, ei mikään paniikkijarrutus. Rangas lähti vaan alta, ei voi ymmärtää, ja se teki vielä sen kaks kertaa ekalla kerralla pidettyä pystyssä mut toisella en. En tiedä et oliks siinä asvaltilla sit jotain... Ehdin ajaa uusilla renkailla joku alta sata kilsaa. Samanlaista alle, jos menee lunariin. *
    Miten nuo mahdetaan lunastuksessa korvata? Meinaan et miten pyörän arvo arvioidaan vai saako siitä automaattisesti uuden tilalle. Jälkimmäistä jotenkin epäilen? Ja onko vaihtoehtona ottaa rahat vai vastaava samanlainen alle? Jotenkin tuntuu että tossa häviäis joka tapauksessa vaikka bonareiden tippumista tai omavastuuta ei ottaiskaan huomioon.
    Vuohilla taitaa olla kokemusta tästä korvauskäytännöstä....
    Itsellä oli uusiarvoetu vakuutuksessa mikä taitaa aika monessa täyskaskossa jollain muotoa olla. Sillä sain samanverran rahaa käteen mitä uusi vastaava pyörä maksaa tällä hetkellä - omavastuu. Jos ei moista ole niin sitten katsotaan yhdessä vakuutussedän kanssa vähän nettimotoa ja neuvotellaan mikä se käypä hinta olisi voinut olla.

    Ja jos bonarien tippuminen harmittaa niin eikun yhtiötä vaihtoon ja zädääm taas on kaskossa täydet 70%
  27. #507
    Lainaa (vuohi @ Elo. 19 2010,23:25) kirjoitti
    Itsellä oli uusiarvoetu vakuutuksessa mikä taitaa aika monessa täyskaskossa jollain muotoa olla. Sillä sain samanverran rahaa käteen mitä uusi vastaava pyörä maksaa tällä hetkellä - omavastuu. Jos ei moista ole niin sitten katsotaan yhdessä vakuutussedän kanssa vähän nettimotoa ja neuvotellaan mikä se käypä hinta olisi voinut olla.

    Ja jos bonarien tippuminen harmittaa niin eikun yhtiötä vaihtoon ja zädääm taas on kaskossa täydet 70% *
    Mä kun luulin et vahinkohistoria siirtyy vakuutusyhtiöstä toiseen? Ts. tollanen täysien bonarien uudelleenkeplottelu ei olisi mahdollista? Voin olla kyl väärässäkin?!

    E: Voi olla et koskee vain liikennevakuutusta eikä siis tota kaskoa...



    "On tilanteita jolloin Mustanaamio poistuu viidakosta ja liikkuu kaupungissa kuin kuka tahansa meistä"
  28. #508
    Lainaa (Robespierre @ Elo. 19 2010,23:34) kirjoitti
    Lainaa (vuohi @ Elo. 19 2010,23:25) kirjoitti
    Itsellä oli uusiarvoetu vakuutuksessa mikä taitaa aika monessa täyskaskossa jollain muotoa olla. Sillä sain samanverran rahaa käteen mitä uusi vastaava pyörä maksaa tällä hetkellä - omavastuu. Jos ei moista ole niin sitten katsotaan yhdessä vakuutussedän kanssa vähän nettimotoa ja neuvotellaan mikä se käypä hinta olisi voinut olla.

    Ja jos bonarien tippuminen harmittaa niin eikun yhtiötä vaihtoon ja zädääm taas on kaskossa täydet 70% *
    Mä kun luulin et vahinkohistoria siirtyy vakuutusyhtiöstä toiseen? Ts. tollanen täysien bonarien uudelleenkeplottelu ei olisi mahdollista? Voin olla kyl väärässäkin?!

    E: Voi olla et koskee vain liikennevakuutusta eikä siis tota kaskoa...
    Eivät ainakaan pari vuotta sitten osanneet tarksitaa vahinkoja toisista yhtiöistä vaan antoivat kaskoon täydet 70% liikenteessähän eri asia kun ei saa uuteen vakuutukseen vissiin kuin 20% bonarit.
  29. #509
    Lainaa (vuohi @ Elo. 19 2010,23:25) kirjoitti
    Jos ei moista ole niin sitten katsotaan yhdessä vakuutussedän kanssa vähän nettimotoa ja neuvotellaan mikä se käypä hinta olisi voinut olla.
    No nii nyt sit kaikki laittaa nettimotoon myynti ilmoituksen ja ihan Vit*sti ylihintaa!
    Olikos mitkä kummit?
    Mennähän vaan, isoolla vaihteella ja alamäet vapaalla!

    http://www.moottoripyora.org/kuva-al....2&pos=0
  30.  
  31. #510
    Lainaa (CB 1000R @ Elo. 20 2010,08:31) kirjoitti
    Lainaa (vuohi @ Elo. 19 2010,23:25) kirjoitti
    Jos ei moista ole niin sitten katsotaan yhdessä vakuutussedän kanssa vähän nettimotoa ja neuvotellaan mikä se käypä hinta olisi voinut olla.
    No nii nyt sit kaikki laittaa nettimotoon myynti ilmoituksen ja ihan Vit*sti ylihintaa! *
    Olikos mitkä kummit?
    Dunlopin Qualifierit. Pyörä kävi SVT:llä "tarkastuksessa", jonka jälkeen liikkeeseen "oikeaan" arviointiin. Ensi viikolla saapi tietää lisää.
    Honda CB 1000R -09

    Kawasaki ZX-6R -06

    Yamaha FZ6-N -06
Sivu: 17 / 62:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 7151617181927 ... ViimeinenViimeinen