Paljos muuten ootte orggiskummeilla ajelleet? Mulla meni takanen vaihtoon 9 tkm paikkeilla ja etunen vieläkin ajossa kestäen about 1-2 tkm vielä ennen kuin on sakkokunnossa.
"On tilanteita jolloin Mustanaamio poistuu viidakosta ja liikkuu kaupungissa kuin kuka tahansa meistä"
Jossai kuudenpuolen paikkeilla vaihoin molemmat! Oli takasessa vähä keskel jälel! Käsi puutuu täälläki. Ja kyl toi nypyttää vaihon jälkeekin!(Robespierre @ Heinä. 11 2010,21:07) kirjoitti
Juu noi Conti Race Attack Streetit toimii parinsadan kilsan perusteella ihan huvin toho mopoo!
Tottus vaa nuihi pyöreisii kumeihi taas.![]()
Mennähän vaan, isoolla vaihteella ja alamäet vapaalla!
http://www.moottoripyora.org/kuva-al....2&pos=0
joku 1800km oli orggis kumit alla, takarenkaassa ehkä 3mm jäljellä eli kai sillä jonkun tonnin olisi vielä päässytTuli kyllä piirreltyä mustaa vanaa aika huolella sillä kun oli mukavan liukas siihen puuhaan.
Joo noi orggiskumit on aivan uskomatonta paskaa, molemmat kumit pompotti jo heti uutena. Ja kun valitin BW:ssä pompotuksesta kävivät kokeilee ja totesivat, että pompottaahan se. Totesin kuitenkin helpommaksi vaihtoehdoksi vaihtaa uudet kumit alle kuin alkaa vänkäämään takuuseen niitä. Vaihtasivat kuitenkin samanlaiset paskat alle
Takasta jaksoin 4000km ja sitten piirsin siitä loput katuun. Etunen menee vaihtoon kunhan uusi kumi tulee postissa.
Mitä kumia olette alle vaihtaneet? Itselle vaihtuu Contin RoadAttack2.
Qualifier kakkoset nyt olleet jonkun 3tkm ja jokusen ratapäivän alla, vissiin 4 päivää kemoraa ja 2 alastaroa ja vielä olisi tarkoitus huominen ahveniston keikka heittää niillä eli tuntuisivat aika kestäviltä. Ekat pari kemoran päivää tuli kyllä ajettua aika rauhassa mutta silti pitäisin kovana saavutuksena. Pitoakin tuntuisi olevan paremmin kuin pilot powereissa.
Tilasin itselleni Metukan Sportec M3:set. Eivät mitkään ratagummit ole, mutta sain käsityksen et ihan hyvät katurenkaat kuitenkin. Takarenkaan ehdin jo vaihtaa (eturenkaan vaihtoa pihtailen vielä). Alle 50 km ajettuani, ensimmäisessä sateen kastelemassa risteyksessä tuli takapää kurkkimaan sivulle kun tuli käännettyä vähän rivakkaammin kaasua, mutta toivon että se menee uuden renkaan, sateen ja tien likaisuuden piikkiin.(ozilla @ Heinä. 11 2010,22:47) kirjoitti
"On tilanteita jolloin Mustanaamio poistuu viidakosta ja liikkuu kaupungissa kuin kuka tahansa meistä"
Itellä just menee kohta orggis kumit vaihtoon 8000 ajettu niillä. Seuraavaksi alle näillä näkymin Metzelerin Z6..
Vesipumppu vuotaa tyyppivikana
![]()
Kuljettajaksi todettiin paikallinen toimeton sekatyömies.
BMW F900R K23
BMW K1300S K15
BMW Nine T Pure K17
BMW K1300S K14
Suzuki GSX-R 1000 K9
Honda CB 1000R K8
Suzuki GSR 600 K6
Itsellä ei ainakaan mitään vuotoa havaittavissa. Eikä tuo nyt kovin paha homma ole korjata vaikka rupeisikin joskus vuotamaan.
Nyt on ixilin metelit mitattu ja oli ihan siinä rajalla pääseekö ahvenistolle ajamaan, tällä kertaa nyt pääsi kumminkin. Eli ilman killerin tuhoamista rälläkällä pitäisi ainakin päästä.
Ei ollut tuo ixil paljoa meluisampi kuin orggisäänenvaimennin, joka Ahveniston melunmittauksessa antoi lukemat 92 dB.(vuohi @ Heinä. 12 2010,18:50) kirjoitti
"On tilanteita jolloin Mustanaamio poistuu viidakosta ja liikkuu kaupungissa kuin kuka tahansa meistä"
Ei jaksais millään lukea noita kaikkia 11 sivua läpi niin käykö noi bilteman raiserit vai mistä ootte tilannu ne et sais ton fatbarin vaihdettuu ton vakio tangon tilalle. Stormilla on niit koroke paloja mihin saa sit ton fatbarin, mut yhtään ylemmäs ei tarvis saada sitä tankoa.
-Z-
Nyt on ixili paikallaan, ja käyty vähän koepöristelemässä. Hyvältä kuulostaa verrattuna vakiopöhistimeen, tehoa ei varmaan tullut yhtään lisää, mutta hauskuuskerroin pompsahti ainakin.
En leikellyt sitä "killeriä" sieltä katin päästä, se ei näyttäs vaikuttavan paljoakaan soundeihin, kun on kuitenkin kokonaan katin sisällä, ja muutenkin monta avaranpuoleista reikää...
Tuo ixil ei varmaan tarvitse uudelleenohjelmointia (commander), kun kuitenkin katti jäi paikalleen?
Onk tää hoitoainet, vai tulinkmää?
ex. CBR600F -93, SV1000S -03, CB1000R -09, 690 Duke R -11, CBR600RR -09, XLH1000 -71, ZX10R -06, R1200S -07, Sportster R -02
Nyt: Cb seven fifty
Ei tarvii säätää kun jätit sen lambda-anturin sinne kattiin. Tai en oo ainakaan oman ixilin kanssa mitään säätötarvetta huomannut kun vertaa normaaliputkeen ihan vain näin empiiriseltä pohjalta.(Arvo Pentti @ Heinä. 14 2010,19:04) kirjoitti
"On tilanteita jolloin Mustanaamio poistuu viidakosta ja liikkuu kaupungissa kuin kuka tahansa meistä"
Meikäläinen kävi asentamassa samat peilit omaan ratsuun äsken ja näyttää kyl päheeltä(vuohi @ Kesä. 22 2010,21:26) kirjoitti
Asentamisessa ei ollut suurempia ongelmia ja sain laitettua sen kaasukahvanpuoleisen kahvapainonkin ilman mitään holkkeja tai prikkoja. Toisaalta ne orggispainot siellä kahvan sisällä oli niin prkleen tiukassa et meinas itku tulla. Toinen lähti vetämällä raa'alla voimalla ja toisessa meni varmaan tunti kunnes se antautui useiden epäkäytännöllisten työvälineiden edessä.
Täytyy viel testata ajossa et kuinka paljon vaikuttaa kun ne painot lähti ja nuo uudet laitto tilalle. Ja täytyy varoa liikenteessä ettei lähe pyörä keulii turhii ku painooki lähti pois varmaan kilon verran *![]()
"On tilanteita jolloin Mustanaamio poistuu viidakosta ja liikkuu kaupungissa kuin kuka tahansa meistä"
Onko joku laittanut jo siirrettävää jalkatappisarjaa? Valikoima näyttäis olevan heikonlainen.. Rizomaa vain parista paikkaa.
Ja kukas kohtalotoveri oli eilen torstaina Tammistossa sateessa suhailemassa valkoisella cbkr:llä? Ite olin valoissa venailemassa.
Niin ja kyllä itelläki etupää vähän nypyttää, vaikka helpotti vähän kun vaihto battlaxit M5:iin. Enkä muutenkaan ole kyllä tuohon alustaan täysin tyytyväinen, vähän löllykkä se on mun makuuni..Tai sitten en osaa säätää, mikä on paljon mahdollista *Mulla on sellanen levee stonga keskituella eikä siinä ole mitään painoja päissä ja kyllähän se jonkin verran täristää, mutta ei se mua haittaa. Tosin en kyllä ole mikään matkamotoristi, eli alle 300km päivämatkoilla ei haittaa kyllä yhtään *
Ainut että vainoharhaisena joutuu joskus vetäseen kytkimen pohjaan ja tunnustelmaan ettei vaan tule renkaista se tärinä. Mutta motti se on joka pistää sheikkaamaan
![]()
Kun täällä on ollu mainintaa tosta etupään nypyttämisestä niin rupesin tarkkailemaan omaani ja kyllä sekin nypyttää. Täytyy katsoa et jos etunakin vaihto auttaisi asiaan. Aluksi mietin, että se johtuisi koneen nykimisestä tai tien tasaisuudesta, mutta nyt nuo vaihtoehdot alkaa vaikuttaa yhä epätodennäköisimmiltä. Jos on vinkkejä, millä tuota nypyttämistä voisi hillitä, niin kuulisin niistä mielelläni.(holger @ Heinä. 16 2010,09:50) kirjoitti
Tangonpääpeilien asennuksen jälkeen pelkäsin, että tanko alkaisi hakkaamaan käsille kun tuli revittyä ne painot pois sieltä tangon sisältä, mutta en ole huomannut ainakaan mitään suurempia ongelmia sen suhteen.
"On tilanteita jolloin Mustanaamio poistuu viidakosta ja liikkuu kaupungissa kuin kuka tahansa meistä"
Jaahas eilen meni metzelrin 7 vuotta vanha takarengas alle. Muuten ei moitittavaa mutta kulutuskesto on heikko kun 100km perjantai lenkin jälkeen keskellä pintaa on noin 1mm, sotki prkl myös koko takapään mystisesti kumipurulla
Perus katuajossa olisi mennyt varmaan ihan hyvin tuollainen vanhakin kumi, pitoa tuntui olevan jopa paremmin kuin ensiasennus kumeissa ihan tuoreena![]()
Joo nyt on kokonaan sileeTuntuisi olevan honda tuohon hommaan aika hyvä kampe, ainakin kolmella ekalla vaihteella kierrokset jossain 4000rpm kohdilla perää etujarrulla tiestä irti ja tuppi nurin niin lähtee palamaan todella mukavasti ja on helppo viedä pikku sladissa. Nyt on kyllä pyörä hirveä ajettava tuolla takarenkaalla, kun keskellä 10cm sileetä ja reunat koskemattomat
![]()
Onko kukaan kokeillut mahtuuko 190 leveä rengas pyörimään? Näyttäisi olevan noin sentti tilaa vasemmalla puolella eli perjaatteessa pitäisi mahtua. Huomenna pitäisi lähteä etsimään vähän lisää poltettavaa kumia niin taidan ottaa noita 190 leveitäkin jos sattuu olemaan.
Muutens, onk kukkaa käynynnä putken vaiho jälkkee ahvenistoo kokeillee? Pääseekö läpi meluista, ku vakiolla vetäsee jo 94 db!
P.S ny o renkahat koklattu radallakin vaik hitain melkee olinki nii toimi iha hyvi! No 2 kerta radalla.![]()
Mennähän vaan, isoolla vaihteella ja alamäet vapaalla!
http://www.moottoripyora.org/kuva-al....2&pos=0
No jos lukaset tuon edellisen sivun niin vuohi pääsi ixilin putkella just ja just läpi .orgin ratapäivillä apparalla ja meikäläinen kun oli vaihtanut normiputken paikoilleen sai muistaakseni lukemat 92 dB.(CB 1000R @ Heinä. 20 2010,23:53) kirjoitti
"On tilanteita jolloin Mustanaamio poistuu viidakosta ja liikkuu kaupungissa kuin kuka tahansa meistä"
Vesipumppuun vaihdettiin tiivisteet, vuotaa edelleen. *(Sytky @ Heinä. 12 2010,07:56) kirjoitti
Tilattiin uusi vesipumppu takuuna, palvelu pelaa Espoon Bike World:ssa.
Pyörällä on ajettu yhteensä viime ja tänä kesänä 27 600 km .
Kurkatkaapa vesipumpun alareunaa, vuoto saattaa olla huomaamaton.
Kuljettajaksi todettiin paikallinen toimeton sekatyömies.
BMW F900R K23
BMW K1300S K15
BMW Nine T Pure K17
BMW K1300S K14
Suzuki GSX-R 1000 K9
Honda CB 1000R K8
Suzuki GSR 600 K6
Onkos porukka vetänyt tuon 12tkm samoilla öljyillä huolto-ohjelma mukaisesti? Itsellä ei pokka kestänyt vaan vaihdoin öljyt 6tkm ja 7 ratapäivän jälkeen, joku fiksumpi olisi varmaan tuossakin välissä vaihtanut kertaalleen öljytNyt tein tosin perjaate päätöksen, että ens viikon alastaron reissu on hondan viimeinen ratapäivä jonka jälkeen se jää viettämään "leppoisia" eläkepäiviä kadulle mihin se oikeasti kuuluukin. Voisihan tostakin toki rakentaa enemmän ratapelin mutta halvemmaksi tulee ostaa kilvetön kampe tuolle kaveriksi, varsinkin kun tuo kaskokin lakkaa korvaamasta ratalippoja.
kuurentonnin välei vaihtanu ja vaihan tulevaisuudessakin.(vuohi @ Heinä. 23 2010,09:31) kirjoitti
Mennähän vaan, isoolla vaihteella ja alamäet vapaalla!
http://www.moottoripyora.org/kuva-al....2&pos=0
Mulla on pokka kestänyt(CB 1000R @ Heinä. 23 2010,09:38) kirjoitti
Just tuli kymppitonni täyteen ja ainakin vielä aamulla kävi normaalisti, vaikka ei oo öljyjä vähään aikaan tullu vaihdettuakaan - oliskohan edellinen omistaja vaihtanut 1 tkm huollossa? Ihan hyvin pelittää, vaikka ehkä ihan pientä epätarkkuutta oon vaihteenvaihdon yhteydessä olevinani huomannut. Toisaalta se saattaa olla yhtä hyvin mun korvien välissä *
Uskoisin, että ei siihen Hondan huoltokirjaan ihan heppoisin perustein ole printattu tota 12 tkm öljynvaihtoväliä. Jos vertaa autoihin niin kyllähän niillä öljyillä ajaa sen 20-30 tkm ihan normaalisti, vaikkakaan eivät mitään kierroskoneita ole. Eli ilman jatkuvaa revittelyä uskoisin tuon ohjekirja-arvon kanssa voivan elää ilman suurempia huolia.
"On tilanteita jolloin Mustanaamio poistuu viidakosta ja liikkuu kaupungissa kuin kuka tahansa meistä"
6tonnissa vaihtu öljyt + suodatin. Ajelut ei ole ollut ihan pelkkää citykruisailuu![]()
Pieni 40 vauhista kiihytys kisa autoo vastaa! kakosella lähin pienen missin jälkee ja perässä pysy. ohiki ois päässy jos ois uskaltanu! Autosta löyty +400hp.![]()
Mennähän vaan, isoolla vaihteella ja alamäet vapaalla!
http://www.moottoripyora.org/kuva-al....2&pos=0
Mitä nyt itse vähän kiihdytellyt kavereita vastaan niin 1 ja 2 vaihteella aika tasaista kilokyykkyä vastaan, jopa vähän edellän kun hanskalla (shifterillä) paikkaa. Siittä sitten eteen päin alkaa teho loppumaan vähän kesken.(CB 1000R @ Heinä. 23 2010,19:08) kirjoitti
Onko kukaan tuunannut penkkiä? Alkaa perse puutua niin per... pitemmillä reisuilla. Oliskohan tuohon mitään konstia? Geelisatulaa tai yms.
SM T