Thunderacessa on Remuksen Titanium pönttö ja työkaverilla samannäköinen Revolution pönttö. Huomasin että hänellä ei ole vaimentimen aukossa samanlaista supistusta kuin tuossa omassa, siinä on tavallaan toinen putki siellä sisällä.
Tämä taitaa olla db-killeri - Missään ei kuitenkaan näyttäisi olevan ruuvia jolla sen saisi irti. Onkohan siis kiinteä...?
Tuossahan Exuppi varmaan alle 6krpm tappaa äänet muutenkin, joten normikäytössä olisi mukava kokeilla ilman. En kyllä viitsi teurastaa tuota pönttöä jos ei suosiolla irtoa.
Omassa aika vanhassa (2005?)revolutionissa db killeri on kiinni pop-niitillä. Jos niitin poistaa niin killeri pitäisi irrota. Killerissä kuulemma on jengat jolloin sen saisi takaisinkin kiinni kun laittaa sopivan pultin popparin tilalle, tämän suuntaisia kuviakin löysin netistä mutta nyt en sitten millään kun tuo poppari on löystynyt ja killeri resonoi ikävästi.
Juu meikäläisella Revolution ja eko homma oli porata se pop-niitti pois. Sen jälkeen killeri tuli ulos ongelmitta. Lootassa oli mukana rosteri ruuvvi reiän täyteeksi / killerin uudelleen kiinnittämiseksi.
T
Jussi
---
"Jääkiekko on raju peli. Osallistumalla peliin pelaaja hyväksyy siihen liittyvän tapaturmavaaran"
Missä se niitti on, siinä ulostulon alla, vai koko pöntön alla...? Mulla siinä ulostulon lähistöllä ei ole niittiä/ruuvia.
Mulla oli killeri kiinni noin
T
Jussi
---
"Jääkiekko on raju peli. Osallistumalla peliin pelaaja hyväksyy siihen liittyvän tapaturmavaaran"
Jep, kiitos.
Näyttää siltä, ettei tuo mun irtoa ilman vaimentimen takapään avausta. Eli sieltä pitäisi ne niitit avata kaikki ja sitten ehkä se supistus olisi irrotettavissa.
Noihin kuviin kun vertaa, niin tuossa mun konstrutiossa se "huilu" ei ole ollenkaan noin pitkä. Heti pöntön sisällä näkyy reikäputki joka loppuu pari senttiä ennen supistusta, välissä vain tyhjää. Eli tuo loppupää vain pienentää pakoaukkoa hieman.