Morjensta kaikki.. Mistä kannatta hommata etuvisiiriin jatkopala.. Valitettavasti jouduin huomaamaan että yli 100km/h vauhdissa tulee ilmavirta ikävästi kypärään.. Eli tarvis saada joko 10-15cm jatkoa visiiriin tai sit vaihtaa koko härpäke suurempaan.. Stormilla jatkopala 209€.. Mun mielestä sikahinta..
Kannattaa tutustua hakutoimintoon, saattaapi löytyä vastaukset nopeammin.
Tuossa esim tulokset hausta FJR and pleksi
R1 + FJR
+ lelut monttuun ja mönkimiseen sekä tonkimiseen
Tuo vario luissilta 149 eur...
pistäppä tuo numero kohtaan product suche jollei muutoin löydy..
10007283
linkkinä -KLIK-
Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
-Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.
Ego sum rex Romanus et supra grammaticam
Kuustonenki sen tietää
-Gut-
Laminar lip. Pane googleen....(JuhoFJR1300 @ Huhti. 21 2009,15:47) kirjoitti
![]()
TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.
"Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
V.Vesterinen
Moi
Vaihdoin 05 Fjr:ään vakion tilalle korkeamman touring pleksin=> asia ei juurikaan korjaantunut. Hankin Stormilta MRA:n kaksiosaisen pleksin, sillä kaikki suhinat ja paukutukset häipy. Pleksissä on jammun oman korkeussäädön lisäksi ruuvisäätöinen korkeussäätö. On hyvä !
EeKoo
Pisteet Laminar Lipille.
Mulla ajossa -07 FJR ja Lip paikoillaan....
On mulla originaali touring plexikin mutta lipin hankinnan jälkeen touring plexi jäänyt toimettomaksi..
Maksoi viime kesänä muistaakseni 85eur...liekö hinta vielä sama, en tiedä..
Löytyy täältä
Moro
Tuossa on käyttämätön/vain kokeiltu Laminar Lip, joka oli tilattu 06-malliseen FJR:ään. Yammu tuli myytyä, mutta Lip on kaupan hintaan 50€+pk tai tarjous(asiallinen)
Tämä muovipala pääsi jatkamaan tuulen halkomista, siis myyty.
Hanski
possujono pilaa elämän
Jos haluat äänia ja huminaa joka tulee ilmavirroista vähemmäksi pitää pleksin sisäpuolelle saada ns. korvausilmaa.
Hondan ST1100:n pleksi on hyvä esimerkki oikein toteutetusta korkeasta pleksistä.
FZ6S S2 -09/08
diversion 600s -98
NX 250 -95
rd 125 -?
Nii tuota tyrkkäsin sulle eilen yv:tä...(-Hanski- @ Touko. 13 2009,22:29) kirjoitti
-Miehen elämä on yhtä taistelua, päivällä leivästä ja yöllä lihasta.
* *
** KAWA *