Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 35:een 35:sta
  1. #31
    Lainaa (redhat @ Touko. 04 2009,18:03) kirjoitti
    Mitenköhän se on moottoripyörien kilpien kanssa, mutta ainakin autoihin saa nykyisin uudelleen rekisteröitäessä pyytämällä myös sen vanhan rekisteritunnuksen.
    Kuten todettu, samankin tunnuksen saa, jos haluaa odotella ~2viikkoa uusia kilpiä. Vaihtamalla tunnusta uudet kilvet saa saman tien.
    -
  2. #32
    Pari viikkoa nyt tullut ajeltua pahvikilvellä, kun oikea kilpi tipahti ajaessa. Kilven puuttumisen huomatessani lähdin etsimään sitä, kun aavistin missä se oli ehkä pudonnut. Tienvarren asukas kertoi löytäneensä kilven ja laittaneensa sen näkyville tien viereen. Hetki ennen tuloani paikalle, oli joku ohikulkija kuitenkin ottanut kilven mukaansa.

    Tänään kävin Akella kysymässä uutta kilpeä, ja tällaisissa tapauksissa kuulemma tulee uusi rekisteritunnus. Onko siitä jotain haittaa myytäessä, vai näkeekö jostain selvästi, miksi tunnus on vaihtunut? En vielä tilannut kilpeä, kun en tajunnut ottaa rekisteriotteen ilmoitusosaa mukaan.
    GSX-F750 -> FZ1-S -> RSV1000R Factory -> R1 -> XVS1100 Classic -> FJR
  3. #33
    Lainaa (S.Haltia @ Heinä. 21 2009,14:49) kirjoitti
    Pari viikkoa nyt tullut ajeltua pahvikilvellä, kun oikea kilpi tipahti ajaessa. Kilven puuttumisen huomatessani lähdin etsimään sitä, kun aavistin missä se oli ehkä pudonnut. Tienvarren asukas kertoi löytäneensä kilven ja laittaneensa sen näkyville tien viereen. Hetki ennen tuloani paikalle, oli joku ohikulkija kuitenkin ottanut kilven mukaansa.

    Tänään kävin Akella kysymässä uutta kilpeä, ja tällaisissa tapauksissa kuulemma tulee uusi rekisteritunnus. Onko siitä jotain haittaa myytäessä, vai näkeekö jostain selvästi, miksi tunnus on vaihtunut? En vielä tilannut kilpeä, kun en tajunnut ottaa rekisteriotteen ilmoitusosaa mukaan.
    Ei siitä mitään haittaa ole. Akelta löytyy sitten historiatiedoista selitys tuolle kilven vaihtumiselle jos se jotakuta haittaa. Tai jos siellä ei ole selkeää tietoa, kilpi on yleensä vaihdettu kilven tippumisen/varastamisen takia, tai vanhemmissa laitteissa siksi että on vaihdettu ns. EU-kilpi.

    Jos vehje on kolaripeli, Aken historiatiedoissa lukee selkeästi että "poistettu rekisteristä vaurioituneena" tms.
    GSX-R 750 -93
    ZX-6R -02
    Z750 -06
    ZX-12R -05
  4. #34
    Itse ostin vuosi sitten valmiiksi laitetun avk pyörän. Omistaja oli korjannut sen viimisen päälle hyvään kuntoon. Mitään vikaa ei ole ollut, muutakuin tankkia joutuu täyttämään vähän väliä, lieneekö tyyppi vika? Nyt olen sitä myymässä sitä pois toisen 2-kilpisen vuoksi. Muutama päivä sitten pyörääni käytiin katsomassa ja koe ajamassa. Tämä pyörää katsomaan tullut henkilö ihmetteli että miksi pyörä ei kanttaa kunnolla, syy siihenkin oli renkaat. Diablo Corsat oli alla ja niissähän on se terässysteemi keskellä joka on huomattavasti kovempi kuin reunoilla. Etu sekä takarenkaassa ne on noussut esiin aika hyvin. Lieneekö renkaassa vai ajajassa vika? Itsellä ei minkäänlaista ongelmaa ajellessa. Ennen pyörän ostoa kävin parikin samanlaista 1-kilpistä pyörää koeajamassa ja samalla tavalla käyttäytyi kuin ostamani pyörä. Ostamani pyörä oli paremmassa kunnossa kuin nämä testaamani 1-kilpiset. Jos myyjä on nähnyt aikaa ja vaivaa niin kyllä 2-kilpisen uskaltaa ostaa.
  5.  
  6. #35
    Lainaa (turrex @ Heinä. 24 2009,23:11) kirjoitti
    ...Jos myyjä on nähnyt aikaa ja vaivaa niin kyllä 2-kilpisen uskaltaa ostaa...
    Niin, tämän toteamisen vaikeus kai se on se ydin tässä
    FXSB & ZX10R
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12