Tulokset 1:stä 13:een 13:sta
    Olen tilannut itselleni Alpinestarsin RC-1 nahkatakin ja pitkään olen tässä mietiskellyt miten tuon selkäkyhmyn kanssa pystyy elämään. Toki ajossa siitä tuskin on haittaa, mutta miten on jos haluat laittaa repun selkään tai lähtee kahville istumaan? Mahtaako tuosta olla enemmän haittaa kun hyötyä? Miten "katu-uskottava" tuollainen takki on? Kertokaa ihmiset omat mielipiteenne kyseisen kyhmyn hyvistä ja huonoista puolista.

- Pasi
    Eiks ton saa irrotettua tosta!??
    "Mustanaamio on paha pahoille!"
    1000RR
    http://www.youtube.com/watch?v....ndex=21
    Lainaa kirjoitti
    * 1.2-1.4mm full-grain leather construction. * Removable CE approved GP elbow and shoulder protectors. * Ergonomically placed accordion stretch panels and stretch panel insert for optimal fit. * Aerodynamic hump. * Pre curved sleeves for optimal comfort. * Waist connection zipper allows attachment to selected Alpinestars leather pants. * YKK Semi Auto Lock zippers. * Adjustable waist. * Chest padding pocket with foam chest pad. * Removable thermal vest. * Die Cut logos TPR logos and details. * External foam padding. * Soft collar with padded mesh insert. * Soft wrist cuff construction. * Multiple stitched main seam construction for maximum tear resistance. * Back protector compartment with a foam back pad (CE certified RC back protector available as accessory).
    Tuon mukaan vain kyynärpää ja hartiasuojat olisi irroitettavissa... ? Kertokaa jos olen väärässä

- Pasi
    Eipä taida kyttyrä irrota mistään puvusta. Omassa Spykessä ainakin tiukasti ommeltu kiinni.
    Huonoo siinä on ettei voi istuu tuolissa normaalisti.
    Fun is not a straight line
    Puskaradio repputhreadista sanoo, että ihan hyvin toimii repunkin kanssa. Tuossa mallissa ei vissiin vielä ole vedetty ilmanvaihtoa sinne kyhmyyn, sellasiakin on saatavilla. Ei tuo kuvien perusteella ainakaan kovin isolta vaikuta.
    Mulla on tollanen RC-1 takki (ja track housut) Ja toimii ajossa loistavasti. Kyttyrää ei huomaa. Itellä tosin kypärämelu putos hieman kytyrän kaa-ilmavirrat muuttu sen verran.
    Katu-uskottavuus tietty on vähän tapaus kohtanen. Jos kustomilla kurvaat tuon kans paikalle voi vähän porukka ihmetellä et onko koeajollakaverin pyörällä vai mikä. Mut kyykyillä jos liikkuu, kukaan ei kato sen takia toistakertaa. Ainakaan itellä ei oo häirinny, vaikka ilman kyttyä olisin ottanu jos muuten olis tollanen.

Seisaallaan se on vähän kankee - semmonen gorilla, *käsivarret on *vähän koukussa, hartiat edessä. Vetskarit auki se on siedettävä,joskin helposti vähän nousee helmasta irti selästä, varsinkin jos on takin selkätaskussa jäykempi selkäsuoja (suosittelen). Tähän tietty vaikuttaa koko ja vartalon malli.
    Tuossa on muutenkin suojia hyvin ja se tekee siitä vähän "tönkön" muuten kuin ajoasenossa. *Se toki notkistuu käytössä ja esim rintasuojat saa pois, mut ei se kahvilamotoristin ykkösvalinta oo - ajoon se on tarkoitettu, se näkyy mut kyllä sen kans voi hyvin mennä sen minkä muillakin takeilla.

Reppu menee ihan ok, mikäli ei oo kovin ylhäällä istuvaa mallia. Pitää vaan jättää viilekkeisiin jokunen sentti enemmän mittaa. Kyttyrä ei oo kovin iso eikä pitkä, ilmastoitu se on- reiät kytyn etureunassa ja kanavat vaahtomuovipehmusteessa.
    Kyttyrästä saa kyllä pehmusteet pois takin sisäkautta, mut nahka jää. Ja se on aika jumppa, ettei sitä joka päivä viitti.

<"I needed a clue and a drink, one of them I knew where to find">

McJäykät
    Itelläkin on tollanen RC-1 takki

Reppua en ole kuljettanut kuin muutaman kerran, onhan se tuskaa pitää sitä ylhäällä kun ei viiti antaa repun myöskään ankanpyrstöä naarmuttaa
    KTM Super Duke R -11
    KTM Duke III -08 Myyty
    Kawasaki ZX-6R -05 Myyty
    Honda CBR 125R -05 Myyty
    mx-1 takki ja hyvin kulkee reppu. Tosin en reppua käytä kuin harvoin. Tankkilaukku on mukavampi.

ihq takki <3

Tuohan tuo aerodynamiikkaa .. nojoooo, taitaa olla enemmän vaan sen takia noissa takeissa että se on kool

Valitettavasti myö ollaan jo eellä!
    0.25kW sähköpyörä - kyllä lähtee!
    Kiitoksia hyvistä kommenteista varsinkin speckalle. Reppu kysymys tuli siksi, kun joudun töihin ajamaan lähes päivittäin 15 kilsan matkan repun kanssa. Ja kyllähän työmatkasta täytyy nauttia! Nämä tiedot riittävät minulle ja lopun näkee sitten käytännössä. Toki takin jatkoksi on housut ostoslistalla seuraavaksi ja ehkä ensi kesäksi hankkisi viimeistään sellasen rennomman takin kuten Alpinestarsin 7-2 Vintage malli on. Pitänee alkaa seuraavaksi seuraamaan reppukeskustelua ;)

Kesällä kruisaillaan sit mustalla RC-1 takilla keltasen SV:n satulassa!

- Pasi
    Se on hyvä valinta.

Sit vaan sopivaa reppua ettiin kaupasta - melkein kokeilemalla täytyy sopiva löytää. tai sit sopiva pikkunen takalaukku, Kriegalla on näppäriä. tai sit tankkilaukku.

BTW, RC-1 on varsin viilee, läpi tuulettuva - et sade/tuulitakki on viileillä keleillä hyvä olla saatavilla. *Tuommosta A-stars Tech -takkia *oon ite katellu.

McJäykät
    itekseni miettinyt etteikö sellanen kyttyrä voisi toimia pienenä reppuna, josko olis vetskari tai tiukka tarra neppareilla varmistettuna. rr-kuskeillahan siellä voi olla energiajuomaplo josta pilli suuhun.

kustomisteille sopisi etkyttyrä repuksi, ainakin laihemmille kustomisteille, niin tulisi katu-uskovaisuutta ja kunnioitusta lisää runsaan etuvarustuksen mukana.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
    mä oon kans harmitellu et tuon kyttyrän sisältö irtoo vain takin sisältä, vuoren alta. sinne vois pistää nenäliinaa/visiirirättiä, pari seteliä varalta ja vaikka rekisteriotteen. Olis kätevä lisätasku - mitään kovaa ei tietty sinne kannata pistää.

Kustomistin normi etureppu vaan tahtoo olla semmonen et siellä ei voi kulettaa ku elintarvikkeita.

McJäykät
  13.  
    Lainaa (kawabata @ Huhti. 20 2009,23:36) kirjoitti
    itekseni miettinyt etteikö sellanen kyttyrä voisi toimia pienenä reppuna, josko olis vetskari tai tiukka tarra neppareilla varmistettuna. rr-kuskeillahan siellä voi olla energiajuomaplo josta pilli suuhun.

kustomisteille sopisi etkyttyrä repuksi, ainakin laihemmille kustomisteille, niin tulisi katu-uskovaisuutta ja kunnioitusta lisää runsaan etuvarustuksen mukana.
    mulle tulossa tälle kaudelle spidi gp kangaroo 2:30min kohdalla on tosta kyttyrä hommasta juttua.