Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 50:een 50:sta
    joo, toi oli paras vinkki tähän saakka
    It's better to stay silent and look a fool, rather than speak and remove all doubt
    Joku pitkähihainen/lahkeinen kerrasto alle kun sovittaa.. menee päälle ja lähtee päältä.. Ja niinhän ne viisaat sanoo, että niin pieni koko kuin vaan menee päälle.. kyllä se venyy.
    buell xb12s -> ktm superduke
    Lainaa (Utah @ Huhti. 21 2009,11:04) kirjoitti
    Lainaa (Make80 @ Huhti. 21 2009,01:32) kirjoitti
    Todennäköisesti oot ostanu liian ison puvun. Ite oon 180/80 ja ostin aikoinaan 48-kokosen Dainesen. * *Alkuunhan se oli ihan hirveetä tappelua että puvun sai edes päälle, mutta aikaa myöten siitä tuli todella mukava ja hyvä.
    No huh, minä samat 180/82 ja koko 54 yleensä sopiva... märkäpuvut on erikseen *
    No nyt pisti mua sitten taas oudoksuttaa...

Itte oon 191/91 ja Dainesen takki kokoa 54.
    Vähän huono kun rintakehä ja hartiat ei menny uutena nätisti pienempään, mutta sitten mahan kohdalle mahtus ja mahtuu edelleen keveesti paksu villapaita *
    52 olisin muuten ehkä ostanu kun vetoketju meni ulos hengittämällä kiinni, mutta sitten oli hihat niin saatanan lyhkäset.

PS. Tartteeko kukaan Rukkan takkia kokoo 56, jääny itelle isoksi :-p
    MIVVin hiilikuituputket saavat Varaderon ärjymään =)
    varsinainen vesihiihtäjä pekko5:n avatar
    Liittyi Sep 2004
    Suur-Hollola
    MotOrg ry jäsen
    teme78 - tälläisenkö siis ostit ?
    http://www.jamracing.fi/epages....14-0002

- nimimerkki samat mitat-
    2016 > Triumph 675 team member
    2004 > YZF600R (tallin perällä - pitkä huolto menossa..)
    (.. DKW-RT175VS im holz schublade)
    .. historiaa.. [2013 - 2022] S1000RR (2010) < [2006 - 2012] R1-2004 (RN12)
    .. 28.2.2025 : jäsenyyttä takana 20 vuotta ja 5 kk ..
    Lainaa (zpete @ Huhti. 21 2009,12:46) kirjoitti
    Lainaa (polip @ Huhti. 20 2009,21:41) kirjoitti
    Kuinka ihmeessä te pysytte noin hoikkina.Ite olen 183/95 enkä
    oikein sovi edes * 54:een.
    Kaiken lisäksi harrastan(siis oikeesti) urheilua ja työkin enempi
    fyysistä.
    Omasta mielestä syön terveellisesti ja olut kulutuskin kohtuulllista.
    Saatana on se niin väärin....
    Joo, tasan ei mene nämä aina.
    Minulla liikunta on jäänyt viimeisen vuoden aikana selkävaivojen vuoksi tosi vähiin. Kompensoin sitä syömällä rasvaista ruokaa, jäätelöä, karkkia ym. lähes päivittäin ja keskimäärin pari laatikkoa kaljaa menee kuukaudessa.
    Pituutta on tuo 184 ja paino ei meinaa millään nousta yli 75kg...
    muutama vuosi vielä tuota menoa niin johan alkaa tapahtumaan sullekki *
    Tunnelin päässä näkyvä valo on juna!
    Lainaa (teme78 @ Huhti. 20 2009,18:27) kirjoitti
    Kervele uus berik saatu vaivoin päälle ja koko muuten hyvä, mutta etukappaleen pituus arvelluttaa. Koko on 52, ite oon 180/75, olo on kuin olis makkarankuoressa
    oon pari senttiä pitempi ku sie ja ostin itellekki 52-kokoisen sweepin puvun. Alussa oli aivan helvetin tiukka, mutta nyt istuu kuin hanska. Kyllä ne venyy.. jos uutena päälle saat niin se on sillon hyvä
    Tässä mallia allekirjotuksiin.
    mä oon 172/82 ja kävin tänään koittamassa Dainesen pukua, koko 52 oli passeli munien puristamista lukuunottamatta, sekin kyllä kuulemma kuuluu asiaan
    Honda cbr 954 rr -03

kyykyllä kunnes maha ei enään mahu kyytiin
    Lainaa (Miqa @ Kesä. 17 2009,18:20) kirjoitti
    Lainaa (zpete @ Huhti. 21 2009,12:46) kirjoitti
    Lainaa (polip @ Huhti. 20 2009,21:41) kirjoitti
    Kuinka ihmeessä te pysytte noin hoikkina.Ite olen 183/95 enkä
    oikein sovi edes * 54:een.
    Kaiken lisäksi harrastan(siis oikeesti) urheilua ja työkin enempi
    fyysistä.
    Omasta mielestä syön terveellisesti ja olut kulutuskin kohtuulllista.
    Saatana on se niin väärin....
    Joo, tasan ei mene nämä aina.
    Minulla liikunta on jäänyt viimeisen vuoden aikana selkävaivojen vuoksi tosi vähiin. Kompensoin sitä syömällä rasvaista ruokaa, jäätelöä, karkkia ym. lähes päivittäin ja keskimäärin pari laatikkoa kaljaa menee kuukaudessa.
    Pituutta on tuo 184 ja paino ei meinaa millään nousta yli 75kg...
    muutama vuosi vielä tuota menoa niin johan alkaa tapahtumaan sullekki *
    Noin mulle on sanottu jo n. kymmenen vuotta... jostain 25v lähtien
    Moi!
    Vaimo ainakin väittää, että olen ostanut liian pienen nahkapuvun, kun pyydän yleensä auttamaan puvun riisumisessa. Puku dainesen 2-osainen (mallia en muista, mutta sain halvalla (50% alennus)) koko 54. Omat mitat 172/94. Paino tällä hetkellä hartioissa/käsissä ja jaloissa. No, on varmaan hiukka pakkiakin. *Puvun päällelaitossa auttaa pitkähihainen aluspaita, muuta ei kyllä sovikaan. Henki meinaa salpautua...
    let's be careful out there...
    Lainaa (pekko5 @ Kesä. 17 2009,13:48) kirjoitti
    teme78 - tälläisenkö siis ostit ?
    http://www.jamracing.fi/epages....14-0002

- nimimerkki samat mitat-
    Ite ainakin ostin juurikin tuolta. Olen 179/78 ja alussa oli aika napakka tuo puku ja hartioista kiristi varmaan eniten mutta nyt on jo venynyt varsin kiitettävästi. Vyötärössä ei itellä kauheesti ole ylimäärästä joten tuntuu olevan jopa ehkä hieman "väljä" rintakehästä alaspäin.
    - Yamaha R6 -
    Lainaa (manror @ Kesä. 17 2009,13:26) kirjoitti
    Todennäköisesti oot ostanu liian ison puvun. Ite oon 180/80 ja ostin aikoinaan 48-kokosen Dainesen. * *Alkuunhan se oli ihan hirveetä tappelua että puvun sai edes päälle, mutta aikaa myöten siitä tuli todella mukava ja hyvä.

Vähän huono kun rintakehä ja hartiat ei menny uutena nätisti pienempään, mutta sitten mahan kohdalle mahtus ja mahtuu edelleen keveesti paksu villapaita *
    52 olisin muuten ehkä ostanu kun vetoketju meni ulos hengittämällä kiinni, mutta sitten oli hihat niin saatanan lyhkäset.

Vertailtaskohan tässä nyt eri merkkisiä nahkoja. Dainesen takki kokoa 50 ja kokoa 179/80. Enpä kyllä käy salillakaan Alle menee selkäsuoja tai paksumpi paita. Alpinestarsit yms pitäisi olla itelle isompia numeroltaan. Samoiten kun Alpinen, Puman yms. merkkien kengät pitäisi olla itelle TCX:n 44 koon sijasta 45-46. Mukavan leveä jalka

Build a man a fire and he will be warm for a night. Set a man on fire and he will be warm for the rest of his life.
    // R1 -08
    Pistetään vertailuksi: Berik (1os) 54 ja kuski on 187/85.

Puku on tiukka makkarankuori, kun alle on vielä mahdutettu selkäsuoja. Polvisuojat olivat aluksi liian ylhäällä, mutta kaippa tuo puku on hieman venynyt pituussuunnassa, kun ei tunnu enää olevan tätäkään ongelmaa. Napakka, mutta ei purista mistään ikävästi vaikka olisi 9h päällä.

Työkaverit nauravat jokaisen työpäivän päätteeksi, kun taistelen puvun päälle avokonttorioloissa.
    Kuljettaja 188 cm / 80 kg. Nessin takki kokoa 52 ja Berikin housut kokoa 54. Aluksi tuntuivat molemmat tiukoilta, mutta parin kuukauden päivittäisen käytön jälkeen istuvat oikein mukavasti *
    Kawasaki ER-5 '99 --> Kawasaki Z 750 '05 --> Yamaha YZF R1 '05 --> polkupyörä (Mitä kivaa ensi kesälle radalle?)
    173/77 köriläs... maha..Dainese 8-track takki, kokoa 50, passeli. Kokeilin joskus 52:sta Alpinestarsin 7-2:sta, oli järkyttävän kokoinen teltta. Täytys jonkinkokoiset Dainese byysat käydä ostaan...
    KTM 690SM
    Lainaa (teme78 @ Huhti. 20 2009,18:27) kirjoitti
    Kervele uus berik saatu vaivoin päälle ja koko muuten hyvä, mutta etukappaleen pituus arvelluttaa. Koko on 52, ite oon 180/75, olo on kuin olis makkarankuoressa

Oon aikasemmat pukuni hankkinu sisäänajettuna eli käytettynä, venyyköhän tää tarpeeks...??? Vai oisko pitäny ottaa 54...?
    Joo, onhan toi puku jo muotoutunut kohtuu mukavaksi, eli koko on ihan passeli sittenkin. Kävely tietysti aina 1osasessa on sellasta gorillatyyliä mut noi kävelyt ny rajoittuu ovelta pyörän selkään ja tepastelua huoltiksen pihassa tms...
    Lainaa (tidnab @ Kesä. 24 2009,16:40) kirjoitti
    Lainaa (manror @ Kesä. 17 2009,13:26) kirjoitti

Vertailtaskohan tässä nyt eri merkkisiä nahkoja. Dainesen takki kokoa 50 ja kokoa 179/80. Enpä kyllä käy salillakaan Alle menee selkäsuoja tai paksumpi paita. Alpinestarsit yms pitäisi olla itelle isompia numeroltaan. Samoiten kun Alpinen, Puman yms. merkkien kengät pitäisi olla itelle TCX:n 44 koon sijasta 45-46. Mukavan leveä jalka
    Ei vertailla.

Ittellä on tää: Dainese Chiodo-TT.
    MIVVin hiilikuituputket saavat Varaderon ärjymään =)

Tunnus suljettu
    Liittyi May 2008
    I lodge my appeal at your tribunal, Lord
    Ei ollu kokoa,large? Large mutta löysä

http://www.youtube.com/watch?v=2h3VZZfDmfk
    You gave me a curse, Holy fathers, I give you a blessing: "may your conscience be as clear as mine and may you be as moral and religious as I"

Ja vaikka ma laps olen pieni vain,
    niin jumalten riemut ma juoda sain
    ja juoda ne täysin siemauksin -
    niin riemut kuin murheetkin.
    Ossaako joku sanoa, saako tuolta väärän kokosen FC-motolta jos ostaa ton sizing chartin mukasen vai pittääkö ottaa kokoa pienempi? Aattelin ainakin takin vuorella, sittenhän se on taas väärän kokonen kun keväällä yrittää sitä vuorta sinne väliin sulloa.
    Jaa eikö se liian pieni ollutkaan kuussatanen
    Ktm 1290 SAS 06/2022
    Honda Forza 350 09/23
    Kymco MXU 700 12/2022 lumitöissä
  20.  
    Nyt olen sovittanut kokoja 50 - 52 - 54 ja ajattelin tuon 52 koon valita. 185/87 on tällä hetkellä mittarissa. Pelkää takki. 50 meni päälle vielä omin avuin ja kiinnikin sen sain, mutta siinä jää hihat niin lyhkäseks. 54 oli muuten sopiva, mutta kainaloissa oli lento-oravasiivet, joka ei käy laatuun katteettomassa pyörässä. Vuorellinen nahkarotsi tulossa ja alle aion survoa erillisen selkäpanssarin.
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12