Käytän näillä <5C keleillä hanskojen päällä sadehanskoja saaden näin yhden eristävän ilmakerroksen lisää käsien lämpimänäpitämiseksi.
Sadehanskat ovat kuitenkin kämmenestä niin liukkaat, että kaasua joutuu puristamaan koko ajan vauhdin ylläpitämiseksi.
Oletteko keksineet mitään niksiä pidon parantamiseen?
T: Heimari
BMW R 100/7T 1980
R 1200 RT 2005
Dnepr K650 1970
throttle rocker kannattaa kokeilla tollasta niin ei tarvitse puristaa kahvaa![]()
matka tappaa vauhdin
Ducati SF 1098S -09
Honda VTR 1000 SP1 -01
ex kawasaki ZX-6R -06
Honda CBR 600f -00
Kokeilin tuollaista viime kesänä enkä päässyt sen kanssa sinuiksi. Se oli jotenkin aina väärässä asennossa...jatkuvaa säätämistä.
Vika on varmasti minun eikä laitteen, joka yksinkertaisuudestaan johtuen ei voi olla epäkunnossa![]()
BMW R 100/7T 1980
R 1200 RT 2005
Dnepr K650 1970
Mites kahvalämppärit tai paksummat hanskat? Moottorikelkkailuun tarkoitetut ajohanskat ovat ainakin lämpimät. Ajotuntuma siinä tietysti kärsii. Itse harrastaisin kerrospukeutumista mieluummin niin, että hankkisin ajohanskan alle lämpimän alushanskan.
Alushanskat ovat käytössä. Idea olisi, että kylmän aamun jälkeen kurahanskat pois ja matka jatkuu. Kelkkahanskat hmm.. Ennakkoluuloni on että ne ovat tosi kankeat, ehkä pitää käydä sovittamassa. Vai pitäisikö vaan varrota kesää![]()
BMW R 100/7T 1980
R 1200 RT 2005
Dnepr K650 1970
Minkäslaiset ne on käytössä tuollaiset lämmitettävät hanskat? Eikös niistä voisi olla apua? Kylmällä kelillä sähköä käsiinja kelin lämmettyä vaihtaa sitten tuntumaltaan paremmat kätösten suojat.
Huomaan olettavani että nuissa on huono tuntuma, en ole koskaan itse moisia kokeillut, joten ennakkoluulo iski taas.
Kahvanlämmittimet ovat sitten kyllä ihan hyvä keksintö
Hilo
//Suzuki GS1100G
Vielä hauskempaa on vähän siirtää kaverin Rockeria. Kylä lähtee...(Heimari @ Huhti. 19 2009,14:55) kirjoitti
itse kokeilin tota viime kesänä tasan kerran. sen jälkeen toi lärpytin ollut hyllyssä(hra1150 @ Huhti. 19 2009,17:26) kirjoitti
![]()
matka tappaa vauhdin
Ducati SF 1098S -09
Honda VTR 1000 SP1 -01
ex kawasaki ZX-6R -06
Honda CBR 600f -00
Pihkaa![]()
AR125 * * * * -87
ZX-6R * * * * -97
SV650S * * * -04
VFR 800 VTEC- -02
GSF 1250 SA * -08
VFR 750 F -92
GSF 1250 SA -08
ZX-12R -04
Hayabusa -06
CBR 1100 XX -04
Suzuki VL1500.-98
Harley-Davidson Dyna Low Rider -04
Renthalin tupit soft versiona...
Allrightilta 13€ *+ liima 8€ *
![]()
Ei mulla mihinkään kiire ole, joka kerta on moottoritielle 120 kiihtynyt...
Suzuki GSF1250SA - Kohti harmaampaa arkea
ex. K2 GSX-R750, M1800R, GSX1400, B-King
Ratkaisu on keksitty jo vuosia sitten ja on halpa. Vaihtoehtoja on muutama. Jos ajat sateella rukkasilla, kävelet lähimpään kumirukkaskauppaan ja ostat Nokian (tai vastaavat) rouherukkaset, joko mustat tai oranssit. Ja maksaa muutaman euron ja kestää mopokäytössä miehen iän. Toinen vaihtoehto on öljyä kestävät samaiset Nokian rukkaset, pinta on niissä tahmea ja hinta sama. Tahmea pinta tarttuu kahvaan kun tauti.
Jos taas haluat sormikasmallin, sama tavara löytyy sormikkaana.
Itse olen ostanut joskus vuonna elvis ja dingo po. rukkaset ja vielä pelittää ja kestää. Eikä haittaa vaikka unohtuu jonnekin, lähikaupasta saa uusia.
Sadehousuissa on sama linja, ne maksaa 5 euroa ja kestää vähintään yhtä kauan kuin MP tarkoitetut sadehousut.
<p>Tallissa odottelee ajovuoroa: WLA45-1942 _FLH74-1957 _FLSTC-1994 _T120R -969 _K100RS-1991 _CR500Hm-2005 _CR 500-1988 _RD125-1970 _HVA125-1974_KTM EXC300-2005_R 1200 GSA -2011_ Kawasaki G5 100_CR 250 -1996</p>
Eikö olekin erikoista että mp käyttöön myydyissä saderukkasissa on liukas pinta kämmenessä? Nämä kolmisormiset jotka hankin maksoivat 16e
Taidan viedä takaisin ja sanoa että rukkaset ovat täysin kelvottomat tarkoitukseen johon ne myytiin
Kaikkea sitä hyväuskoisille saadaan kaupaksi muka mp- tuotteena.
BMW R 100/7T 1980
R 1200 RT 2005
Dnepr K650 1970
No saadaanhan sitten kaikille saderukkasten ostajille myytyä tartuntagripsit kahvoihin.
Ja varmaan niille joiden mielestä tartunta on liiallista myydään liukastusrasvaa...tietysti mp-merkillä 20e/20g![]()
BMW R 100/7T 1980
R 1200 RT 2005
Dnepr K650 1970
Jotain nahkalärpäkettä ompelee kämmenpuolelle. Tiiä miten käytännössä toimii?![]()
+1, ihan tappovehje ainakin mun käytössä.(Flippo @ Huhti. 19 2009,18:27) kirjoitti
![]()
BMW F800S 2010 ja CBR600F 2005 (molemmat hitaita)
ER-6f 2006
Kietaiset sukkahousuista kärkiosat kahvan ympärille ja kiristät tiukalla solmulla.
Oikealle puolelle teet vielä ylimääräisen lenkin. Lenkin voi venyttää pysäköidessä jarrukahvalle. Näin sinulla on bonuksena ihan ilmainen käsijarru eikä tarvitse pelätä valuuko mopo alamäkeen.
Kannatti herätä.
Hypermotard 950
Nyt kokeillaan
Huomenna lähren 2venttiili BMW- tapahtumaan ja lämpötilaksi luvattu aamupäivälle +2C *
Sivelin kontaktiliimaa sadehanskan kämmenpuolelle. Pito olisi varmempi jos sivelisi vielä kaasukahvankin mutta näin toivon saavani hanskan irti Puumalassa 500 km jälkeen
Kerron myöhemmin kuinka kävi
T: Heimari
BMW R 100/7T 1980
R 1200 RT 2005
Dnepr K650 1970
Laitoitko housuihin myös,ettei lipsu satulassa.(Heimari @ Kesä. 04 2009,14:12) kirjoitti
![]()
XX-99