Tulokset 1:stä 19:een 19:sta
  1. #1
    Käytän näillä <5C keleillä hanskojen päällä sadehanskoja saaden näin yhden eristävän ilmakerroksen lisää käsien lämpimänäpitämiseksi.
    Sadehanskat ovat kuitenkin kämmenestä niin liukkaat, että kaasua joutuu puristamaan koko ajan vauhdin ylläpitämiseksi.
    Oletteko keksineet mitään niksiä pidon parantamiseen?
    T: Heimari
    BMW R 100/7T 1980
    R 1200 RT 2005
    Dnepr K650 1970
  2. #2
    throttle rocker kannattaa kokeilla tollasta niin ei tarvitse puristaa kahvaa
    matka tappaa vauhdin
    Ducati SF 1098S -09
    Honda VTR 1000 SP1 -01
    ex kawasaki ZX-6R -06
    Honda CBR 600f -00
  3. #3
    Kokeilin tuollaista viime kesänä enkä päässyt sen kanssa sinuiksi. Se oli jotenkin aina väärässä asennossa...jatkuvaa säätämistä.
    Vika on varmasti minun eikä laitteen, joka yksinkertaisuudestaan johtuen ei voi olla epäkunnossa
    BMW R 100/7T 1980
    R 1200 RT 2005
    Dnepr K650 1970
  4. #4
    Mites kahvalämppärit tai paksummat hanskat? Moottorikelkkailuun tarkoitetut ajohanskat ovat ainakin lämpimät. Ajotuntuma siinä tietysti kärsii. Itse harrastaisin kerrospukeutumista mieluummin niin, että hankkisin ajohanskan alle lämpimän alushanskan.
  5. #5
    Alushanskat ovat käytössä. Idea olisi, että kylmän aamun jälkeen kurahanskat pois ja matka jatkuu. Kelkkahanskat hmm.. Ennakkoluuloni on että ne ovat tosi kankeat, ehkä pitää käydä sovittamassa. Vai pitäisikö vaan varrota kesää
    BMW R 100/7T 1980
    R 1200 RT 2005
    Dnepr K650 1970
  6. #6
    Minkäslaiset ne on käytössä tuollaiset lämmitettävät hanskat? Eikös niistä voisi olla apua? Kylmällä kelillä sähköä käsiin ja kelin lämmettyä vaihtaa sitten tuntumaltaan paremmat kätösten suojat.
    Huomaan olettavani että nuissa on huono tuntuma, en ole koskaan itse moisia kokeillut, joten ennakkoluulo iski taas.
    Kahvanlämmittimet ovat sitten kyllä ihan hyvä keksintö
    Hilo
    //Suzuki GS1100G
  7. #7
    Lainaa (Heimari @ Huhti. 19 2009,14:55) kirjoitti
    Kokeilin tuollaista viime kesänä enkä päässyt sen kanssa sinuiksi. Se oli jotenkin aina väärässä asennossa...jatkuvaa säätämistä.
    Vika on varmasti minun eikä laitteen, joka yksinkertaisuudestaan johtuen ei voi olla epäkunnossa
    Vielä hauskempaa on vähän siirtää kaverin Rockeria. Kylä lähtee...



  8. #8
    Lainaa (hra1150 @ Huhti. 19 2009,17:26) kirjoitti
    Lainaa (Heimari @ Huhti. 19 2009,14:55) kirjoitti
    Kokeilin tuollaista viime kesänä enkä päässyt sen kanssa sinuiksi. Se oli jotenkin aina väärässä asennossa...jatkuvaa säätämistä.
    Vika on varmasti minun eikä laitteen, joka yksinkertaisuudestaan johtuen ei voi olla epäkunnossa
    Vielä hauskempaa on vähän siirtää kaverin Rockeria. Kylä lähtee...
    itse kokeilin tota viime kesänä tasan kerran. sen jälkeen toi lärpytin ollut hyllyssä
    matka tappaa vauhdin
    Ducati SF 1098S -09
    Honda VTR 1000 SP1 -01
    ex kawasaki ZX-6R -06
    Honda CBR 600f -00
  9. #9
    Pihkaa
    AR125 * * * * -87
    ZX-6R * * * * -97
    SV650S * * * -04
    VFR 800 VTEC- -02
    GSF 1250 SA * -08
    VFR 750 F -92
    GSF 1250 SA -08
    ZX-12R -04
    Hayabusa -06
    CBR 1100 XX -04
    Suzuki VL1500.-98
    Harley-Davidson Dyna Low Rider -04
  10. #10


    Renthalin tupit soft versiona...

    Allrightilta 13€ * + liima 8€ *
    Ei mulla mihinkään kiire ole, joka kerta on moottoritielle 120 kiihtynyt...

    Suzuki GSF1250SA - Kohti harmaampaa arkea


    ex. K2 GSX-R750, M1800R, GSX1400, B-King
  11. #11
    Grippispray.. urheiluliikkeet
  12. #12
    Ratkaisu on keksitty jo vuosia sitten ja on halpa. Vaihtoehtoja on muutama. Jos ajat sateella rukkasilla, kävelet lähimpään kumirukkaskauppaan ja ostat Nokian (tai vastaavat) rouherukkaset, joko mustat tai oranssit. Ja maksaa muutaman euron ja kestää mopokäytössä miehen iän. Toinen vaihtoehto on öljyä kestävät samaiset Nokian rukkaset, pinta on niissä tahmea ja hinta sama. Tahmea pinta tarttuu kahvaan kun tauti.

    Jos taas haluat sormikasmallin, sama tavara löytyy sormikkaana.

    Itse olen ostanut joskus vuonna elvis ja dingo po. rukkaset ja vielä pelittää ja kestää. Eikä haittaa vaikka unohtuu jonnekin, lähikaupasta saa uusia.

    Sadehousuissa on sama linja, ne maksaa 5 euroa ja kestää vähintään yhtä kauan kuin MP tarkoitetut sadehousut.



    <p>Tallissa odottelee ajovuoroa: WLA45-1942 _FLH74-1957 _FLSTC-1994 _T120R -969 _K100RS-1991 _CR500Hm-2005 _CR 500-1988&nbsp; _RD125-1970 _HVA125-1974_KTM EXC300-2005_R 1200 GSA -2011_ Kawasaki G5 100_CR 250 -1996</p>
  13. #13
    Eikö olekin erikoista että mp käyttöön myydyissä saderukkasissa on liukas pinta kämmenessä? Nämä kolmisormiset jotka hankin maksoivat 16e
    Taidan viedä takaisin ja sanoa että rukkaset ovat täysin kelvottomat tarkoitukseen johon ne myytiin
    Kaikkea sitä hyväuskoisille saadaan kaupaksi muka mp- tuotteena.
    BMW R 100/7T 1980
    R 1200 RT 2005
    Dnepr K650 1970
  14. #14
    No saadaanhan sitten kaikille saderukkasten ostajille myytyä tartuntagripsit kahvoihin.
    Ja varmaan niille joiden mielestä tartunta on liiallista myydään liukastusrasvaa...tietysti mp-merkillä 20e/20g
    BMW R 100/7T 1980
    R 1200 RT 2005
    Dnepr K650 1970
  15. #15
    Jotain nahkalärpäkettä ompelee kämmenpuolelle. Tiiä miten käytännössä toimii?
  16. #16
    Lainaa (Flippo @ Huhti. 19 2009,18:27) kirjoitti
    Lainaa (hra1150 @ Huhti. 19 2009,17:26) kirjoitti
    Lainaa (Heimari @ Huhti. 19 2009,14:55) kirjoitti
    Kokeilin tuollaista viime kesänä enkä päässyt sen kanssa sinuiksi. Se oli jotenkin aina väärässä asennossa...jatkuvaa säätämistä.
    Vika on varmasti minun eikä laitteen, joka yksinkertaisuudestaan johtuen ei voi olla epäkunnossa
    Vielä hauskempaa on vähän siirtää kaverin Rockeria. Kylä lähtee...
    itse kokeilin tota viime kesänä tasan kerran. sen jälkeen toi lärpytin ollut hyllyssä *
    +1, ihan tappovehje ainakin mun käytössä.
    BMW F800S 2010 ja CBR600F 2005 (molemmat hitaita)
    ER-6f 2006
  17. #17
    Kietaiset sukkahousuista kärkiosat kahvan ympärille ja kiristät tiukalla solmulla.

    Oikealle puolelle teet vielä ylimääräisen lenkin. Lenkin voi venyttää pysäköidessä jarrukahvalle. Näin sinulla on bonuksena ihan ilmainen käsijarru eikä tarvitse pelätä valuuko mopo alamäkeen.
    Kannatti herätä.
    Hypermotard 950
  18. #18
    Nyt kokeillaan
    Huomenna lähren 2venttiili BMW- tapahtumaan ja lämpötilaksi luvattu aamupäivälle +2C *
    Sivelin kontaktiliimaa sadehanskan kämmenpuolelle. Pito olisi varmempi jos sivelisi vielä kaasukahvankin mutta näin toivon saavani hanskan irti Puumalassa 500 km jälkeen
    Kerron myöhemmin kuinka kävi
    T: Heimari
    BMW R 100/7T 1980
    R 1200 RT 2005
    Dnepr K650 1970
  19.  
  20. #19
    Lainaa (Heimari @ Kesä. 04 2009,14:12) kirjoitti
    Nyt kokeillaan
    Huomenna lähren 2venttiili BMW- tapahtumaan ja lämpötilaksi luvattu aamupäivälle +2C *
    Sivelin kontaktiliimaa sadehanskan kämmenpuolelle. Pito olisi varmempi jos sivelisi vielä kaasukahvankin mutta näin toivon saavani hanskan irti Puumalassa 500 km jälkeen
    Kerron myöhemmin kuinka kävi
    T: Heimari
    Laitoitko housuihin myös,ettei lipsu satulassa.
    XX-99