Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
    Viime syksynä lipsahti takarengas slicksiksi. Alla tosivanhat 205 sporttouring kumit.

Renkaalta kysytyt ominaisuudet:
    Kestoa (esikoisen johdosta viikkorahat ei riitä kisakumeihin)
    Kuorman sietoa (Saattaa se matkallekkin eksyä vaimo ja 4 laukun sarja)
    Sopivat mutkaominaisuudet (eihän tuolla kovin suurta kallistumaa saa)

Elikkäs näillä mennään. Eniten tosiaan arvostaisin tuota pitkää kestoa, koska ei oo varaa kahta rengaskertaa kaudessa laitella.

Oon jo parista rengasliikkeestä kysynyt vinkkiä, mutta tuli 2 aivan eri sarjan rengasta.
    CBR 1000F -89
    Michelin Pilot Road 2. 2CT rakenne eli keskellä kovaa ja reunoilla pehmeämpää => kestää matka-ajoa hyvin. Testeissä sadekelin pito ollut hyvä.
    Mikään ei ole niin tärkeää kuin moottoripyöräily, eikä sekään ole kovin tärkeää. www.j-helin.net
    Komppaan.....
    Hyvin pelitti PilotRoad 2 täälläkin.
    Toinen on tuo Bridgestone BT 021,joka myös 2-seos
    kumina kestää ja kestää,sekä on mukavan pehmeä ajossa
    Ja vielä vahvistettu malli, jos haluaa kuormansietokykyä. Michelin pilot road 2 tai Metzeler Z6 vahvistettuna.
    https://www.mprengas.fi
    Joo kyllä kuormaa on joskus liiankin kanssa ollu. Mitäs ootte mieltä Dunlopeista?

Nyt alla jo 6 vuotta vanhan Dunlopit, Ostin siis pyörän viime kesänä. Pinta meni takanakista 8500km euroopan reissulla, mut silti 6 vuotta millä tahansa pyörän kumilla on järkyttävän paljon...
    CBR 1000F -89
    Dunlopeista ei oo vielä kokemusta. Mulla on nyt alla Metzelerin Z6:set, viime kesänä rullattiin niillä ~8 tkm, pintaa edessä ja takana ~3mm jäljellä, ajelee siis vielä ainakin alkukesän. Täksi kesäksi tilasin Rodamotolta Michelinin Pilot Road 2:set, takanen vaihtuu 180 leveeksi, toivottavasti ei tuu raskaammaksi taitella mutkiin.

En ottanu kumpiakaan vahvistettuna, ainakin Mezukat toimivat näinkin hienosti, myös täydellä kuormalla. Radallakin tuli käytyä niitä kiusaamassa ja hyvin toimivat sielläkin. Loistava tuntuma kovassa ajossa ja hyvä luottamus renkaiden pitoon ekalta kierrokselta asti. Muuten loistavat renkaat, mutta takarenkaan kulumista on vaikea nähdä, kun ei löydy uria renkaan keskeltä...
    MotoristinSuomijaEurooppa - Reittivinkkejä Nordkappin ja Malagan väliltä
    Kyllä muuttui Wanha Rohjo melkein kisapyöräksi uusilla pilot roadeilla. Edelliset gummit olivat metzellerit muttei sillä liene väliä kun ne gummit oli niin loppu. Vähäinen pointti oli että uudet gummit kyllä parantaa ajo-ominaisuuksia huomattavasti.
  8.  
    mulla on takasena joku bridgestone bt ja etusena corsa oon ollu tähän asti ihan tyytyväinen, ja toi bridgestone on jopa edullinen
    - Jännittää sanoi mummo kun kahvimerkkiä vaihtoi-
    - Honda CBR XX -99